En als we Armand schrappen?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als we Armand schrappen?
hij weet dingenquote:Op donderdag 31 december 2015 10:33 schreef cafca het volgende:
Doet me eraan denken: Linda Rondtstadmoet terug de top 2000 in
Kensington en Ed dus.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:34 schreef peaceman het volgende:
[..]die bedoelde ik niet eens.. ik bedoelde dat Nederlandse bandje die er tig keer in staat met hetzelfde liedje... hoogste stijger
Alleen niet hoe je het schrijftquote:
eenschquote:Op donderdag 31 december 2015 10:34 schreef Szura het volgende:
En sowieso is corona lekkerder dan desperado
Hier precies het omgekeerde...quote:Op donderdag 31 december 2015 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik begin de Eagles elk jaar wel meer te waarderen
ja zeg ik ken die lijst niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 31 december 2015 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kensington en Ed dus.
Ook nog een goed plaatje dat verrassend hoog staat of zit dat er niet in?
Ja nee.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zeg ik ken die lijst niet uit mijn hoofdkijk zelf eens
Papa en mama zijn eens bij een concert van ze geweest, en zeiden dat ze live net zo goed zijn als op de dvd!quote:Op donderdag 31 december 2015 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik begin de Eagles elk jaar wel meer te waarderen
Maar Kensington is nieuw binnengekomen volgens mij, stond er vorig jaar nog niet inquote:Op donderdag 31 december 2015 10:34 schreef peaceman het volgende:
[..]die bedoelde ik niet eens.. ik bedoelde dat Nederlandse bandje die er tig keer in staat met hetzelfde liedje... hoogste stijger
Ja. Net als Last Resortquote:Op donderdag 31 december 2015 10:35 schreef cafca het volgende:
Dit is toch gewoon veel beter dan Hotel California?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |