abonnement Unibet Coolblue
pi_158703225
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sproetjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MaJo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bottoms_up
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Barreltje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SmallishBear
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Saarah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: gridjuh
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: BobbyMcGee
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AcaBella
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ViviRAWRS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe O+
Crumpette en Nazil

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 04-01-2016 20:21:04 ]
  donderdag 31 december 2015 @ 10:51:30 #2
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158705286
Helaas het is geen plakker, ik heb een update gedaan in het andere draadje.
pi_158705607
Nee Aventura... :'( Ik heb zo onwijs aan je gedacht de afgelopen dagen en ook zo onwijs geduimd. Het is je zo ontzettend gegund; dit is echt rot. Sterkte :'(

Hier een enorme noob-vraag, maar ik twijfel een beetje aan mezelf. Ik meen me te herinneren dat iemand hier zei dat je 6 vruchtbare dagen hebt rond je eisprong en dat het beste is om niet iedere dag maar om de dag te batsen. Kan iemand mij misschien uitleggen wat dan de ideale momenten daarvoor zijn? Ik dacht dat ik m door had maar nu ben ik dus bang dat we het eigenlijk al bijna een halfjaar gewoon verkeerd timen...?
pi_158707802
Aventura -O-
pi_158711135
Ohw Aventura, wat verdrietig en oneerlijk :( Heel veel sterkte toegewenst.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 31 december 2015 @ 15:07:00 #6
269689 crew  Viv
pi_158713729
Dus toch Aventura -O- fijn dat je afleiding hebt vandaag, op naar 2016!

quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:07 schreef Mamiemoe het volgende:
Hier een enorme noob-vraag, maar ik twijfel een beetje aan mezelf. Ik meen me te herinneren dat iemand hier zei dat je 6 vruchtbare dagen hebt rond je eisprong en dat het beste is om niet iedere dag maar om de dag te batsen. Kan iemand mij misschien uitleggen wat dan de ideale momenten daarvoor zijn? Ik dacht dat ik m door had maar nu ben ik dus bang dat we het eigenlijk al bijna een halfjaar gewoon verkeerd timen...?
quote:
De meest vruchtbare periode bij de vrouw en de frequentie van de coïtus

- De eisprong vindt plaats ongeveer 14 dagen voor de eerste dag van de volgende te verwachten menstruatie.
- Bij een regulaire cyclus van 28 dagen is dat ongeveer op dag 14 na de eerste dag van de voorafgaande menstruatie.
- Bij een regulaire cyclus van 28 dagen ontstaan vrijwel alle zwangerschappen door een coïtus op dag 8 tot 14 van de cyclus (de 6 dagen voorafgaand aan de eisprong).
- Een coïtusfrequentie van 2 tot 3 keer per week in deze periode is voldoende voor een goede zwangerschapskans.
Bron
Om de dag is dus al voldoende, maar vaker mag altijd. :Y) En het is dus niet 6 dagen rondom, maar de 6 dagen vóór de eisprong: dag 8, 9, 10, 11, 12 en 13 bij een cyclus van 28 dagen. Dat is dus ook tricky met ovulatietesten, als die positief worden op dag 12 of 13 heb je al 4 of 5 vruchtbare dagen achter de rug.

[ Bericht 42% gewijzigd door Viv op 31-12-2015 15:23:35 ]
pi_158723387
Aventura.. ;( :*
:)
pi_158728564
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 15:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
Dus toch Aventura -O- fijn dat je afleiding hebt vandaag, op naar 2016!

[..]


[..]

Om de dag is dus al voldoende, maar vaker mag altijd. :Y) En het is dus niet 6 dagen rondom, maar de 6 dagen vóór de eisprong: dag 8, 9, 10, 11, 12 en 13 bij een cyclus van 28 dagen. Dat is dus ook tricky met ovulatietesten, als die positief worden op dag 12 of 13 heb je al 4 of 5 vruchtbare dagen achter de rug.
Dank!! Ik had dus toch verkeerde info onthouden! Is het dan ook een fabeltje dat de kwaliteit van het zaad achteruit gaat als je het dagelijks gezellig maakt? Dat zal manlief leuk vinden :')
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 1 januari 2016 @ 02:15:16 #9
269689 crew  Viv
pi_158729468
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 01:12 schreef Mamiemoe het volgende:
Dank!! Ik had dus toch verkeerde info onthouden! Is het dan ook een fabeltje dat de kwaliteit van het zaad achteruit gaat als je het dagelijks gezellig maakt? Dat zal manlief leuk vinden :')
Pin me er niet op vast (heb er even geen bron bij), maar volgens mij zit het zo: stel dat je maar één keer seks hebt in de vruchtbare dagen, dan is het voor de spermakwaliteit (en kans op zwangerschap) het beste als de vorige zaadlozing niet te lang of te kort geleden is. Dat gegeven weegt echter niet op tegen de extra kansen op zwangerschap die je hebt door vaker dan eens seks te hebben.

Nou, lieve WOHTSers: dat het maar véél tweede streepjes mag regenen in 2016! *O* :Y :Y) w/ O+
pi_158734838
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 02:15 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Pin me er niet op vast (heb er even geen bron bij), maar volgens mij zit het zo: stel dat je maar één keer seks hebt in de vruchtbare dagen, dan is het voor de spermakwaliteit (en kans op zwangerschap) het beste als de vorige zaadlozing niet te lang of te kort geleden is. Dat gegeven weegt echter niet op tegen de extra kansen op zwangerschap die je hebt door vaker dan eens seks te hebben.

Nou, lieve WOHTSers: dat het maar véél tweede streepjes mag regenen in 2016! *O* :Y :Y) w/ O+
Dankjewel Vivi, ik had het dus echt helemaal verkeerd in mijn hoofd zitten.

Ik hoop ook dat 2016 veel streepjes en net zoveel plakkers mag voortbrengen O+

Mijn mans eerste woorden dit jaar waren: gelukkig nieuwjaar, op naar die baby! O+
pi_158737381
Ik wens jullie allemaal een vruchtbaar 2016 toe met een hoop plakkers *O* :+

Hier was ik gisterochtend oerchagerijnig, maar draaide later in de dag wel weer bij. Ik heb gisteravond wel een super gezellige jaarwisseling gehad. Een vriendin in vertrouwen genomen over het afgelopen kutjaar en dat voelde wel goed en fijn.
Op naar een nieuwe ronde in een vers jaar! :)
pi_158738364
Op naar heeeul veul dubbele streepjes *O* *O*
pi_158739579
Gelukkig 2016 iedereen!
:)
pi_158742000
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 01:12 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Dank!! Ik had dus toch verkeerde info onthouden! Is het dan ook een fabeltje dat de kwaliteit van het zaad achteruit gaat als je het dagelijks gezellig maakt? Dat zal manlief leuk vinden :')
En dan (stiekem) tussendoor fappen :').
pi_158742361
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Wij willen er dit jaar ook voor gaan! Wordt ons eerste kindje, zijn nu 10 jaar samen en ons huis is na twee jaar verbouwen eindelijk een beetje af.
Meteen een vraag, hoe zijn jullie begonnen? Eerst maar eens op de gok of direct serieus met temperaturen en dergelijke?
pi_158742471
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:15 schreef Unihipili het volgende:

[..]

En dan (stiekem) tussendoor fappen :').
Spreek je uit ervaring? :P
pi_158742548
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Wij willen er dit jaar ook voor gaan! Wordt ons eerste kindje, zijn nu 10 jaar samen en ons huis is na twee jaar verbouwen eindelijk een beetje af.
Meteen een vraag, hoe zijn jullie begonnen? Eerst maar eens op de gok of direct serieus met temperaturen en dergelijke?
Welkom! Wij zijn ook net gestart. Eerst maar eens lekker op de gok. We zien het wel. Is het raak dan is het leuk, zo niet is het geen probleem. :)
pi_158743629
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Wij willen er dit jaar ook voor gaan! Wordt ons eerste kindje, zijn nu 10 jaar samen en ons huis is na twee jaar verbouwen eindelijk een beetje af.
Meteen een vraag, hoe zijn jullie begonnen? Eerst maar eens op de gok of direct serieus met temperaturen en dergelijke?
Ik ben meteen begonnen met ovulatietesten (van de Action). Ik was bijna 12 jaar aan de pil en had voor die tijd altijd een erg onregelmatige cyclus. Door die testen heb ik een vrij goed beeld van mijn cyclus gekregen. Daarnaast voelde het ook gewoon goed om meteen "iets" te kunnen doen om onze kansen in te schatten, zeg maar. Succes iig, ik wens je meteen een plakker toe :)
pi_158745255
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:28 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Ik ben meteen begonnen met ovulatietesten (van de Action). Ik was bijna 12 jaar aan de pil en had voor die tijd altijd een erg onregelmatige cyclus. Door die testen heb ik een vrij goed beeld van mijn cyclus gekregen. Daarnaast voelde het ook gewoon goed om meteen "iets" te kunnen doen om onze kansen in te schatten, zeg maar. Succes iig, ik wens je meteen een plakker toe :)
Ik heb ook wel bijna 14 jaar de pil gebruikt (sinds mijn 16e), en ik heb geen flauw idee meer hoe mijn cyclus toen was.. Ik dacht dus eerst maar eens gewoon te stoppen met de pil en eens kijken hoe het er nu eigenlijk voor staat. Eerlijk gezegd zou ik niet eens weten wanneer je dan die ovulatietesten moet gaan gebruiken als ik geen idee heb waar ik in mn cyclus zit? Je gebruikt die dingen toch alleen rond je ovulatie dacht ik? of zeg ik nu iets heel geks 😁
pi_158747808
Ik heb 4 cycli ovulatietesten gedaan voor ik daadwerkelijk 'van start' ging. Ben al jaren van de pil af (nog wel tweemaal spiraal geprobeerd tussendoor) dus ken mijn cyclus wel aardig. Nu doe ik geen ovulatietesten meer en zie wel hoe het gaat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:39 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Spreek je uit ervaring? :P
:D ik bedoel gewoon van je kunt wel om de dag seks hebben maar dan moet de man ook kappen met fappen :D

[ Bericht 33% gewijzigd door Unihipili op 01-01-2016 22:23:18 ]
pi_158753971
Gelukkig nieuwjaar. Ik ben ongesteld. Maandag de huisarts bellen. Ik hoor niet meer thuis in dit topic, ik ga mezelf niet verder kwellen met oneindig wachten op iets dat niet komt. Als het nog eens gaat lukken kom ik misschien nog eens naar het volgende topic...

Succes voor iedereen, dat 2016 een mooi jaar mag worden!
Warempel, een drempel.
pi_158753990
:* Ronde rotonde
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 2 januari 2016 @ 11:59:03 #23
269689 crew  Viv
pi_158756283
Ronderotonde, wat jammer dat het niet spontaan gelukt is. Met hulp uit de medische hoek zien we je hopelijk alsnog in Z&G, heel veel succes! :*
pi_158757351
Wat ontzettend rot dat het niet op eigen kracht is gelukt ronderotonde. Hopelijk weten ze je in het ZH goed te helpen en zet je snel een mooi kindje op de wereld. Succes
pi_158762083
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Wij willen er dit jaar ook voor gaan! Wordt ons eerste kindje, zijn nu 10 jaar samen en ons huis is na twee jaar verbouwen eindelijk een beetje af.
Meteen een vraag, hoe zijn jullie begonnen? Eerst maar eens op de gok of direct serieus met temperaturen en dergelijke?
Leuk!! En spannend.

Wij zijn gewoon begonnen zonder al die poespas. Nu een half jaar later begonnen met ovulatietesten, omdat m'n cyclus nog niet regelmatig is.
:)
pi_158762161
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:12 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Ik heb ook wel bijna 14 jaar de pil gebruikt (sinds mijn 16e), en ik heb geen flauw idee meer hoe mijn cyclus toen was.. Ik dacht dus eerst maar eens gewoon te stoppen met de pil en eens kijken hoe het er nu eigenlijk voor staat. Eerlijk gezegd zou ik niet eens weten wanneer je dan die ovulatietesten moet gaan gebruiken als ik geen idee heb waar ik in mn cyclus zit? Je gebruikt die dingen toch alleen rond je ovulatie dacht ik? of zeg ik nu iets heel geks 😁
Een kleine tip: Ik zou lekker wachten totdat je je eerste menstruatie krijgt. En vanaf daar lekker verder kijken of je ovulatietesten kan en wil gebruiken. De eerste keer hoef je nl. nog helemaal niet te ovuleren omdat de hormonen van het pilgebruik nog in je lijf zitten. En je weet dus ook totaal niet wanneer je moet beginnen met die testen.. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 08:10 schreef Ronderotonde het volgende:
Gelukkig nieuwjaar. Ik ben ongesteld. Maandag de huisarts bellen. Ik hoor niet meer thuis in dit topic, ik ga mezelf niet verder kwellen met oneindig wachten op iets dat niet komt. Als het nog eens gaat lukken kom ik misschien nog eens naar het volgende topic...

Succes voor iedereen, dat 2016 een mooi jaar mag worden!
He Rotonde.. Ik hoop ook dat 2016 voor jou een mooi jaar wordt. :*
:)
pi_158765070
[quote]0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:01 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Een kleine tip: Ik zou lekker wachten totdat je je eerste menstruatie krijgt. En vanaf daar lekker verder kijken of je ovulatietesten kan en wil gebruiken. De eerste keer hoef je nl. nog helemaal niet te ovuleren omdat de hormonen van het pilgebruik nog in je lijf zitten. En je weet dus ook totaal niet wanneer je moet beginnen met die testen


Zoiets dacht ik al ja! Ik heb woensdag mn laatste pil genomen, dus nu eerst nog een met pil, daarna maar eens zien wanneer een menstruatie zonder pil komt. Ik ben benieuwd wat mijn lijf ervan vind..

Ik vind het wel spannend allemaal. Weet niet zeker of ik er wel helemaal aan toe ben, maar wanneer weet je dat wel? Ben bijna 30, goede baan (ik ben apotheker, nu in loondienst) maar wil eigenlijk een eigen zaak, dat maakt het wel wat lastiger. Maar om nou te wachten tot die eigen zaak zich aandient.. Dan ben ik straks pas 35 eer ik aan kids kan beginnen, en mijn lief wil zo graag.. Kan ik hem ook niet aan doen vind ik. Dus dan maar gewoon kijken of het nu lukt. We zullen zien ☺️
pi_158765116
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 08:10 schreef Ronderotonde het volgende:
Gelukkig nieuwjaar. Ik ben ongesteld. Maandag de huisarts bellen. Ik hoor niet meer thuis in dit topic, ik ga mezelf niet verder kwellen met oneindig wachten op iets dat niet komt. Als het nog eens gaat lukken kom ik misschien nog eens naar het volgende topic...

Succes voor iedereen, dat 2016 een mooi jaar mag worden!
Ronderotonde wat ontzettend naar voor je. ;( Het wachten en de onzekerheid is echt zo vervelend.
Ik hoop toch voor jou ook op een mooi 2016 :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 3 januari 2016 @ 01:43:44 #29
269689 crew  Viv
pi_158780401
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:57 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 2 januari 2016 16:01 schreef Soof-87 het volgende:
Maar om nou te wachten tot die eigen zaak zich aandient.. Dan ben ik straks pas 35 eer ik aan kids kan beginnen, en mijn lief wil zo graag.. Kan ik hem ook niet aan doen vind ik.
Plus dat je dan minder tijd over hebt, mocht het zwanger worden/blijven niet van een leien dakje gaan. Dat was hier (bijna 32) wel een reden om niet nog langer te wachten.
pi_158784345
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 01:43 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Plus dat je dan minder tijd over hebt, mocht het zwanger worden/blijven niet van een leien dakje gaan. Dat was hier (bijna 32) wel een reden om niet nog langer te wachten.
Dat is ook helemaal waar. Zeker als je zelfs ooit nog een tweede zou willen, wordt het dan allemaal wel heel laat. Eigenlijk wil ik ook niet zo'n ouwe moeder worden 😉 en lief is nog een paar jaar ouder..
  zondag 3 januari 2016 @ 13:57:38 #31
73386 Fazz
onderweg
pi_158786227
Ik wil wel een 'oude moeder' worden O+ In 2016 graag O+

Gisteren voor het eerst een positieve ovulatie test gehad *O* en benut natuurlijk :9
Hoe zit het eigenlijk, als de test positief is, komt je eisprong er dan aan of is ie dan al geweest?
pi_158786349
quote:
12s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:57 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik wil wel een 'oude moeder' worden O+ In 2016 graag O+

Gisteren voor het eerst een positieve ovulatie test gehad *O* en benut natuurlijk :9
Hoe zit het eigenlijk, als de test positief is, komt je eisprong er dan aan of is ie dan al geweest?
Volgens mij moet je dan als een malle aan het werk want je ei staat op springen. ;)
S. 2014
J. 2016
pi_158786351
Dan komt ie er aan binnen 24 uur oid toch? :7
pi_158786475
quote:
12s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:57 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik wil wel een 'oude moeder' worden O+ In 2016 graag O+

Gisteren voor het eerst een positieve ovulatie test gehad *O* en benut natuurlijk :9
Hoe zit het eigenlijk, als de test positief is, komt je eisprong er dan aan of is ie dan al geweest?
Bij een positieve ovulatietest, volgt de eisprong binnen 24 – 36 uur.
Dus vandaag misschien ook nog even benutten? :P
:)
pi_158786590
Ik zit nu op 10 DPO. (Als ik m'n ovulatietest moet geloven.)

Dus ik hoop dat ik kan vertrouwen op die test. Zou zo'n domper zijn als ik niet ongesteld zou worden en ook niet zwanger zou zijn. (Voel echt 0.0 in m'n lijf, dus zwanger zal wel niet :+ )
:)
pi_158786666
quote:
12s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:57 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik wil wel een 'oude moeder' worden O+ In 2016 graag O+

Haha! Zo bedoelde ik het niet, wilde niemand beledigen hoor 😉 Ik hoop van harte dat je dit jaar moeder mag worden! Iedereen trouwens!
pi_158788092
Mijn ovutesten waren bij O allemaal positief. Maar mee gestopt dus :D

Ik had altijd duizend kwaaltjes, maar toen ik zwanger bleek mooi geeneen, soof dus alles kan :D

Nu weer klachten en dus een beetje in spanning. Dan probeer je jezelf daarin tegen te houden, maar mooi niet dat dat lukt :(
pi_158789571
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 15:11 schreef Roomsnoes het volgende:
Mijn ovutesten waren bij O allemaal positief. Maar mee gestopt dus :D

Ik had altijd duizend kwaaltjes, maar toen ik zwanger bleek mooi geeneen, soof dus alles kan :D

Nu weer klachten en dus een beetje in spanning. Dan probeer je jezelf daarin tegen te houden, maar mooi niet dat dat lukt :(
Wow dat schiet dan ook niet op, allemaal positieve ovulatietesten.. :o
Op welke cyclusdag zit je nu?
:)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 3 januari 2016 @ 16:51:29 #39
269689 crew  Viv
pi_158790973
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 15:11 schreef Roomsnoes het volgende:
Nu weer klachten en dus een beetje in spanning. Dan probeer je jezelf daarin tegen te houden, maar mooi niet dat dat lukt :(
Dit! Vanochtend een paar menstruatiepijn-achtige steekjes, meteen uitgerekend dat het een innesteling zou kunnen zijn. :D
pi_158792281
Nou hier is het ordinaire blubs hoor :P

Lekker zonde van je geld als je over een test piest, en er dan bij het afvegen bloed aan zit :')
  zondag 3 januari 2016 @ 18:28:28 #41
73386 Fazz
onderweg
pi_158793591
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:03 schreef Crumpette het volgende:
Dan komt ie er aan binnen 24 uur oid toch? :7
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:09 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Bij een positieve ovulatietest, volgt de eisprong binnen 24 – 36 uur.
Dus vandaag misschien ook nog even benutten? :P
Oke, aan de slag dan dus :s)

Justme, er stond niet voor niets een ;) bij hè

Hmm Room, als alle testen positief zijn helpt het ook niet zeg

Hilz, hoe gaat het nu met jou? :*
  zondag 3 januari 2016 @ 19:05:49 #42
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158794818
Hier ook door naar ronde twee. Hoef niet in de OP met een NOD ofzo.

Had er wel een goed gevoel over, maar ja, ronde 1 had ik ook weer niet echt verwacht eigenlijk. Komende maand slaan we denk ik even over, want stel dat t raak is ben ik weer eind okt uitgerekend. :@ Dacht dat dat me weinig zou kunnen schelen maar het lijkt me toch wel erg arelaxt eigenlijk dus dan maar effe niet. :+
Kwak
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 3 januari 2016 @ 19:19:30 #43
269689 crew  Viv
pi_158795295
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:05 schreef kwakz0r het volgende:
Komende maand slaan we denk ik even over, want stel dat t raak is ben ik weer eind okt uitgerekend. :@ Dacht dat dat me weinig zou kunnen schelen maar het lijkt me toch wel erg arelaxt eigenlijk dus dan maar effe niet. :+
Wat is dan het bezwaar bij eind oktober?
  zondag 3 januari 2016 @ 19:21:33 #44
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_158795378
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:19 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Wat is dan het bezwaar bij eind oktober?
Dat ze dan twee kids heeft die eind oktober jarig zijn :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_158795467
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Wij willen er dit jaar ook voor gaan! Wordt ons eerste kindje, zijn nu 10 jaar samen en ons huis is na twee jaar verbouwen eindelijk een beetje af.
Meteen een vraag, hoe zijn jullie begonnen? Eerst maar eens op de gok of direct serieus met temperaturen en dergelijke?
Beetje late reactie, sorry. Ik kreeg het advies om niet meteen met ovulatietesten te beginnen maar ik ben stronteigenwijs en heb dat wel gedaan. De eerste twee maanden denk ik dat ik zowat iedere dag op zo'n staafje geplast heb (van de Action, iets van ¤2.5 of zo voor een doosje van 4 testen dus ik vond het ook qua kosten nog wel meevallen). Het heeft me wel een goed inzicht in mijn cyclus gegeven.

Ik ga vandaag een set wasbare billendoekjes maken voor een vriendin die net bevallen is en waarvan ik weet dat ze wasbaar luieren. Ik hoop dat ik ook snel billendoekjes voor ons eigen kindje mag gaan maken :)
pi_158795491
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 16:51 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dit! Vanochtend een paar menstruatiepijn-achtige steekjes, meteen uitgerekend dat het een innesteling zou kunnen zijn. :D
Ik ga zo onwijs hard voor je duimen Vivi. Hoe vet zou dat zijn O+
  zondag 3 januari 2016 @ 19:24:44 #47
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158795497
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:19 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Wat is dan het bezwaar bij eind oktober?
Oh mijn zoontje is van 24 okt. :+
Kwak
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 3 januari 2016 @ 19:26:47 #48
269689 crew  Viv
pi_158795589
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:24 schreef kwakz0r het volgende:
Oh mijn zoontje is van 24 okt. :+
Ja/en/dus? Hoef je maar één keer slingers en ballonnen op te hangen. :Y) Het zou mij niet tegenhouden in ieder geval.
  zondag 3 januari 2016 @ 19:31:34 #49
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158795813
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:26 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja/en/dus? Hoef je maar één keer slingers en ballonnen op te hangen. :Y) Het zou mij niet tegenhouden in ieder geval.
Mja dat dacht ik dus vorig jaar ook, maar sinds ik de eerste verjaardag van mijn zoontje heb meegemaakt denk ik daar anders over ;)
Kwak
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 3 januari 2016 @ 19:38:57 #50
269689 crew  Viv
pi_158796161
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:31 schreef kwakz0r het volgende:
Mja dat dacht ik dus vorig jaar ook, maar sinds ik de eerste verjaardag van mijn zoontje heb meegemaakt denk ik daar anders over ;)
Oeh, een echte "wacht maar" dus. :P

quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:24 schreef Mamiemoe het volgende:
Ik ga zo onwijs hard voor je duimen Vivi. Hoe vet zou dat zijn O+
Oh wat lief! O+ Mijn eerste gedachte was "dat hoeft nou ook weer niet, duim maar voor iemand die al langer bezig is". :@
pi_158796825
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:38 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Oh wat lief! O+ Mijn eerste gedachte was "dat hoeft nou ook weer niet, duim maar voor iemand die al langer bezig is". :@
Ik gun iedereen een roze baby die blaakt van gezondheid O+ En ik hoop dat het ons ook gegund zal zijn.

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe het met MaJo gaat. Ik wil echt heel erg graag dat zij deze maand een positieve test in handen krijgt en dat ze over een maand of 9 een wolk van een baby mag krijgen O+ En bij voorkeur wil ik er zelf ook een hahaha
pi_158802363
Als het hier deze ronde niet raak is denk ik er om exact dezelfde reden als kwak over na om even te stoppen.

Maar kwak wat doe jij voor de maanden erna? Want dan zit je met sint/kerst/nieuwjaar?
  zondag 3 januari 2016 @ 22:16:30 #53
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158804051
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Als het hier deze ronde niet raak is denk ik er om exact dezelfde reden als kwak over na om even te stoppen.

Maar kwak wat doe jij voor de maanden erna? Want dan zit je met sint/kerst/nieuwjaar?
Ja dat maakt me weer minder uit. :') Ben zelf van vijf januari en de drukte rond deze tijd wel gewend zeg maar.
Kwak
pi_158804091
O ja gut, straks komt weer de periode om in december uitgerekend te zijn. Vorig jaar iets minder hard geklust in die maanden om de UD's eind november, december en begin januari te ontwijken. Was goed gelukt met eind januari. O-)

Dit jaar wil ik geen kans laten schieten, maar hoop natuurlijk dat het voor die tijd al raak is ;)
  zondag 3 januari 2016 @ 22:17:40 #55
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158804124
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:38 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Oeh, een echte "wacht maar" dus. :P

[..]

Oh wat lief! O+ Mijn eerste gedachte was "dat hoeft nou ook weer niet, duim maar voor iemand die al langer bezig is". :@
Haha ja een beetje wel he? Sorry!
Kwak
pi_158804360
De komende 10 maanden is er niks wat hier een dubbele verjaardag zou betekenen in ons gezin dus kom maar door. :P
S. 2014
J. 2016
pi_158804625
Het zal mij echt niet boeien wanneer ik uitgerekend ben en ik zal er ook echt niet minder om 'klussen'. Ben zelf van eind december (tussen kerst en oud&nieuw) en eigenlijk nooit problemen gehad met drukte of mensen die het 'zat' waren om een feestje te komen vieren. ~:) w/ Ik denk ook dat je er niet altijd grip op hebt. Voorbeeld van hier uit de omgeving waarvan het kindje ineens twee maanden eerder komt dan gepland. Daar ga je dan met je planning :W
pi_158804660
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja dat maakt me weer minder uit. :') Ben zelf van vijf januari en de drukte rond deze tijd wel gewend zeg maar.
Ja en ik zit hier dus nou ook enorm in twijfel. Eerst was ik daar heel stellig in. Maar ik (we) wil zo graag!

Hoe drama is het als nr 3 rond dezelfde datum als nr 1 jarig is? Of rond sinterklaas? Of kerst? Of nieuwjaar?

Ik zou het zo sneu vinden als niemand dan op de verjaardag kan komen omdat iedereen zo druk is met van alles en nog wat. On the other side ... dan kunnen we het eventueel op een andere dag vieren.

Twijfels .. twijfels
  zondag 3 januari 2016 @ 22:37:23 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_158805007
Hoe erg is het als niet de hele familie en het halve dorp op een verjaardag komt? De mensen die er echt toe doen zijn er meestal wel en verder... Het is maar een verjaardag, uiteindelijk ;)
disclaimer
  zondag 3 januari 2016 @ 22:39:35 #60
73386 Fazz
onderweg
pi_158805087
Ik herken het ook wel hoor, onze verjaardagen zijn nu in mei-juli en we kunnen het dan altijd buiten vieren in de tuin O+ En verlof in de zomer is ook heerlijk!
Maar ja, de ervaring leert weer dat er niet altijd wat te plannen is :+
  zondag 3 januari 2016 @ 22:39:50 #61
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158805096
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:28 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ja en ik zit hier dus nou ook enorm in twijfel. Eerst was ik daar heel stellig in. Maar ik (we) wil zo graag!

Hoe drama is het als nr 3 rond dezelfde datum als nr 1 jarig is? Of rond sinterklaas? Of kerst? Of nieuwjaar?

Ik zou het zo sneu vinden als niemand dan op de verjaardag kan komen omdat iedereen zo druk is met van alles en nog wat. On the other side ... dan kunnen we het eventueel op een andere dag vieren.

Twijfels .. twijfels
Mja weet je, ik heb nummer 1 al weten te lanceren op de verjaardag van zijn tante, ik zie mezelf er voor aan dat nummer twee ook in die week komt ofzo.

En echt, je kunt niet alles plannen I know, maar ik zie het zelf ook qua planning met werk niet zitten om weer precies die periode eruit te zijn. Dus dat ene maandje sla ik even over.

En ja, dat vond ik vorige keer ook echt nog onzin dat mensen dat deden. Met de feestdagen vind ik nog steeds geen probleem overigens.
Kwak
  zondag 3 januari 2016 @ 22:43:20 #62
73386 Fazz
onderweg
pi_158805251
Maar Kwak, als jij dat zo voelt is dat toch prima?

Toen ik vorige keer zwanger wilde worden had ik in eerste instantie de wens voor een bepaalde periode. Maar het duurde en duurde maar tot dat het me echt niet meer kon boeien, ik wilde gewoon die baby!! Uiteindelijk kwam de baby alsnog in die periode, maar dan een jaar later :')
  zondag 3 januari 2016 @ 22:45:42 #63
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158805333
ja ik vind t stiekem ook nog heel spannend af en toe ineens, beetje koudwatervrees. En ach, heb toch veel te weinig seks voor een baby te maken :')
Kwak
pi_158805387
Prima dat er mensen zijn die proberen te plannen, dat is natuurlijk ook best te begrijpen.
Hou er alleen een beetje rekening mee dat je ook te vroeg kan bevallen... Ik had ook niet verwacht F zijn verjaardag op 9 september zou gaan vallen :D

en dan te bedenken dat wij die poging bijna hadden overslagen, omdat de uitgerekende datum dan zo dicht bij L zijn verjaardag zou liggen (18 oktober :') )

[ Bericht 21% gewijzigd door Skoap op 03-01-2016 22:53:17 ]
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_158805555
Ja dat ook idd. Ik hoop, dat als het uberhaupt lukt, toch de 39 weken aan te tikken. Maar zekerheden heb je niet in het leven op 1tje na.

Dus eigenlijk weet ik het antwoord al :+ .. maar laten we eerst 15 januari afwachten .. dan weet ik daarna of ik even met manlief moet babbelen :+
pi_158805601
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe erg is het als niet de hele familie en het halve dorp op een verjaardag komt? De mensen die er echt toe doen zijn er meestal wel en verder... Het is maar een verjaardag, uiteindelijk ;)
So true :Y
Alle 'problemen' zijn uiteindelijk maar relatief idd denk ik :Y
  zondag 3 januari 2016 @ 23:08:03 #67
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158806058
Ik vind het feit dat je dingen niet kunt uitsluiten iets anders dan het zelf zo mikken zeg maar.

Ja, een kindje kan eerder komen, of later, maar ik ga zelf de kans niet ook nog vergroten dat ik weer verlof heb op een moment dat ik niet zelf met mijn klassen kan starten...

Beetje vergelijkbaar met 'ja, het kan ook later of eerder gaan regenen dan aangekondigd dus ik neem geen regenpak mee op de tijd dat het nu is aangekondigd' :+

En volgens mij zit ik me totaal onnodig te verdedigen, sorry :D bad habits die hard.
Kwak
  zondag 3 januari 2016 @ 23:15:30 #68
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158806303
Ik heb er 1 van eind mei, valt vaak samen met festivals, vakanties etc etc
En ik heb er 1 van eind november en het valt altijd samen met de sint intochten, de werk borrels en weet ik veel wat voor vieringen..Ik ben jarig midden in de zomer en iedereen is altijd weg.

Ik heb het nooit zo begrepen want een kind kan te vroeg of te laat komen, je eisprong te snel of je innesteling langzaam en dat alles maakt het voor mij enorm overbodig voor mijn gevoel.
En je kan ook nog een complicaties hebben tijdens een zwangerschap waardoor je net de periode dat je dingen wilde doen het niet kan doen.

Ik snap het echt niet als je 1 maand over slaat. Ik zou het pas begrijpen als je dan voor 3 maanden gaat ofzo zodat je zeker die periode niet hebt bij een bevalling van 36 weken of 42.

Maar als het voor jou goed voelt is het prima natuurlijk. ^O^
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158806585
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:39 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik herken het ook wel hoor, onze verjaardagen zijn nu in mei-juli en we kunnen het dan altijd buiten vieren in de tuin O+ En verlof in de zomer is ook heerlijk!
Maar ja, de ervaring leert weer dat er niet altijd wat te plannen is :+
Ik ben van 29 juli en vond het als kind helemaal niet leuk om mijn verjaardag middenin de zomervakantie te hebben: bijna iedereen was dan op vakantie, ik kon niet uitdelen op school (ja, deed ik wel natuurlijk, maar dan ruim voor of ruim na mijn echte verjaardag) en het voelde daardoor heel ongezellig. Dus ja, het is altijd wat he.

Wat Moppert schrijft, is ook waar. Ik was met I uitgerekend op 15 januari en vreesde ook een beetje voor een kerst of oud&nieuw baby. Uiteindelijk werd ze op 27 januari geboren. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158806615
quote:
2s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:24 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ik ben van 29 juli en vond het als kind helemaal niet leuk om mijn verjaardag middenin de zomervakantie te hebben: bijna iedereen was dan op vakantie, ik kon niet uitdelen op school (ja, deed ik wel natuurlijk, maar dan ruim voor of ruim na mijn echte verjaardag) en het voelde daardoor heel ongezellig. Dus ja, het is altijd wat he.
Als je nog tips hebt hoe het.vooral NIET leuk was.... Saar is van 31-7
S. 2014
J. 2016
pi_158806725
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Als je nog tips hebt hoe het.vooral NIET leuk was.... Saar is van 31-7
Tips om het zo min mogelijk leuk te maken? :+
pi_158806815
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Als je nog tips hebt hoe het.vooral NIET leuk was.... Saar is van 31-7
NIET leuk: vooral benadrukken hoe jammer het is dat iedereen op vakantie is. :+ .
Maar je kunt het positief omdraaien: ik heb er vanaf mijn 18e voor gezorgd dat ik zelf meestal op vakantie was tijdens mijn verjaardag. Zodoende heb ik mijn 18e verjaardag in London gevierd, en bijvoorbeeld mijn 30e verjaardag op Kreta. Daardoor heb ik herinneringen aan verjaardagen op bijzondere plekken en die vergeet ik dus nooit meer. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 3 januari 2016 @ 23:32:52 #73
73386 Fazz
onderweg
pi_158806820
Franny, ik ben 2 dagen na jou jarig en herken ook wel dat als kind er veel mensen op vakantie waren. Maar wat ik me vooral herinner zijn de keren dat we mijn verjaardag op het strand vierden met slingers aan de tent O+
pi_158806823
:+ Ik ben ook in de zomer(vakantie) jarig, maar dat heb ik nooit erg gevonden zover ik weet. Tuinfeestjes O+
Mij lijkt in december jarig zijn verschrikkelijk, daarom had ik m vorig jaar gemeden dus. Maar nu boeit het mij niet zo meer, want baby O+ En er kan inderdaad van alles tussen komen, waardoor het ineens wel zo uit komt.
pi_158806824
Nou ja ik snap wel dat als je er een beetje rekening mee kan houden er rekening mee houdt eigenlijk.
Die van mij schelen 18 dagen en ik was wel een beetje bang dat ze op dezelfde dag jarig zouden zijn (17-7 uitgerekend).
Jongste is midden in de vakantie jarig (zelfde verjaardag als Franny ;)) en oudste aan het begin van de zomervakantie jarig/net niet. Wij vieren dat dus ook samen, omdat anders mensen op vakantie zijn (en schoonvader week na de jongste jarig is, schoonmoeder en mijn vriend in de weken voor de oudste).
Maar met het trakteren merkte ik dit jaar wel dat 29 juli niet heel handig is. We hebben het voor de vakantie gedaan ivm het vieren van de verjaardag het weekend daarna. Na de vakantie was ook bijna een maand na haar verjaardag en dat leek me dan weer een beetje onduidelijk voor haar.

Grootste voordeel van hun verjaardagen vind ik wel dat we eigenlijk altijd wel buiten kunnen zitten tot nu toe. Mijn nichtje is 11-12 jarig en dan moet je wel binnen zitten, maar dat is best wel druk...

/offtopic :P

en ik ga hier gauw weg, 2 is genoeg ;)
pi_158806879
O ja, jarig op vakantie is ook nog zo'n positief punt! O+ Zeker nu je ouder bent, heb je 1: een speciale herinnering aan je verjaardag en 2: verplichte verjaardagsvisite mijden *O*
  zondag 3 januari 2016 @ 23:57:57 #77
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158807504
Huhu.
Hier 3 verjaardagen in 1 week en daar zit ook Sinterklaas tussen.
Ik weet niet beter dan dat het een hele drukke week is, maar als kindzijnde was het geweldig. Overal speelgoed en iedereen was bezig met lijstjes maken dus ik had dubbel plezier, want dubbele kansen.
Tussen kerst en oud en nieuw hebben we ook 3 verjaardagen. Ook druk, maar heel gezellig.
Het gaat om de familie en de mensen die er echt toe doen.
Ik zou er nooit een maandje voor laten schieten, maar dat komt wellicht ook wel omdat mijn kansen op een natuurlijke zwangerschap minimaal zijn

Succes allemaal. Ik wil streepjes zien!
pi_158807623
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:28 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]


[..]


Hilz, hoe gaat het nu met jou? :*
neem de aller aller aller grootste steen ever in gedachte. Vermenigvuldig dat formaat keer honderd miljoen miljard duizend. Daar lig ik onder :') Ik mag de 15 weer naar de gyn. En in mijn hoofd gaat die me weer naar huis sturen met niks :'(
  maandag 4 januari 2016 @ 00:03:28 #79
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158807653
oohh dat kan toch niet hilz, je naar huis sturen is toch gewoon geen optie meer :( Ik hoop zo dat je hoofd het fout heeft
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158807769
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:03 schreef Moppert het volgende:
oohh dat kan toch niet hilz, je naar huis sturen is toch gewoon geen optie meer :( Ik hoop zo dat je hoofd het fout heeft
Ik hoop het ook :o Echt zo vreselijk erg!
pi_158808038
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:29 schreef Svane het volgende:

[..]

Tips om het zo min mogelijk leuk te maken? :+
Verjaardagen zijn zooo overrated :+
S. 2014
J. 2016
pi_158808103
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Als je nog tips hebt hoe het.vooral NIET leuk was.... Saar is van 31-7
ik ben van 25. Toen ik klein was, was ik elk jaar op vakantie jarig. Vanaf mijn veertiende ofzo mocht ik niet meer mee met mijn ouders en vierde ik mijn verjaardag dus soms alleen :') maar ik zorgde er toen altijd voor dat ik mijn verjaardag iets eerder of later plande, wanneer mijn beste vrienden thuis waren zodat ik het samen met hun kon vieren.
  maandag 4 januari 2016 @ 06:34:55 #83
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158810211
Ik ben van net voor kerst en ik ben vroeger wel vaak in tranen geweest omdat er geen hond kwam opdagen op m'n verjaardag. :@ ;( Echter de reden voor mij om te timen zou zijn dat ik absoluut niet in de maanden oktober tm maart zou willen bevallen omdat ik vrij zeker weet dat ik dan depressief thuis zit.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158810602
Mijn neef, met wie we altijd op vakantie gingen, is ook midden in de zomervakantie jarig en die vond het ook niet leuk dat iedereen (of hij) altijd op vakantie was als kind.

Maarja, het laat zich niet altijd plannen he.

Mijn voorkeur heeft het ook op niet in dezelfde maand als peuter uitgerekend te zijn, maar inmiddels gaan we bijna ronde 6 in geloof ik (nahja, nu nog in de wachtweken, maar we timen de seks nogal slecht dus dat wordt niks deze ronde) en inmiddels wil ik gewoon nu al een baby, dus maandjes expres overslaan ga ik niet doen.

Maar ik snap de overweging wel :Y Zeker als je net begonnen bent en de maand die je liever overslaat komt er gelijk al aan.
pi_158810679
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:02 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

neem de aller aller aller grootste steen ever in gedachte. Vermenigvuldig dat formaat keer honderd miljoen miljard duizend. Daar lig ik onder :') Ik mag de 15 weer naar de gyn. En in mijn hoofd gaat die me weer naar huis sturen met niks :'(
Oh Hilz :'( :* Ik hoop toch echt dat het anders zal gaan volgende week :*
pi_158810712
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:47 schreef Skoap het volgende:
Prima dat er mensen zijn die proberen te plannen, dat is natuurlijk ook best te begrijpen.
Hou er alleen een beetje rekening mee dat je ook te vroeg kan bevallen... Ik had ook niet verwacht F zijn verjaardag op 9 september zou gaan vallen :D

en dan te bedenken dat wij die poging bijna hadden overslagen, omdat de uitgerekende datum dan zo dicht bij L zijn verjaardag zou liggen (18 oktober :') )
Dit dus.

Ik was 2 maanden na M's 1e verjaardag uitgerekend. Uiteindelijk zit er 2 weken tussen de verjaardagen. En sterker nog. 2 kinderen moeten ook nog eens hun verjaardag met elkaar delen. The horror! ;)
pi_158810717
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:02 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

neem de aller aller aller grootste steen ever in gedachte. Vermenigvuldig dat formaat keer honderd miljoen miljard duizend. Daar lig ik onder :') Ik mag de 15 weer naar de gyn. En in mijn hoofd gaat die me weer naar huis sturen met niks :'(
:*
  maandag 4 januari 2016 @ 08:57:02 #88
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_158810853
quote:
2s.gif Op maandag 4 januari 2016 08:32 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dit dus.

Ik was 2 maanden na M's 1e verjaardag uitgerekend. Uiteindelijk zit er 2 weken tussen de verjaardagen. En sterker nog. 2 kinderen moeten ook nog eens hun verjaardag met elkaar delen. The horror! ;)
:o Is jouw tweeling wèl op dezelfde dag jarig ja? ;)

Hier ook een ud half februari (met carnaval ;( ), geboren op 2 januari. Da's ook geen leuke dag om jarig te zijn, iedereen is feestjesmoe, en dan 'moeten' ze ook nog naar die van jou.

Bij nr 2 ook weer briljante 'planning', ud op verjaardag van vriend, uiteindelijk een weekje eerder geboren, op een datum die bijna altijd in de zomervakantie zal vallen...

Ach, het zijn twee hele toffe kinders, dus t is ze vergeven. En ik wens iedereen hier die hoopt en wacht net zulke toffe baby's toe, wanneer ze zich ook mogen aandienen O+ :*
  maandag 4 januari 2016 @ 09:00:07 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_158810882
Ik was in september jarig en dat was stom want dat was meteen na de grote vakantie en dan zat je net in een andere klas en dan kende je nog niemand en wie moet je dan op je feestje vragen.
In februari is ook stom, want dan is het carnaval, en in maart is de krokusvakantie en in april is het pasen en in mei is de meivakantie en in juni kan het best wel eens regenen op je tuinfeest.

Mijn broertje jankt nog steeds dat er nooit iemand op zijn verjaardag kwam omdat hij tien dagen voor mijn moeder jarig is en iedereen dus naar de verjaardag van mama kwam. Het feit dat kinderverjaardagen uberhaupt nooit groots gevierd werden bij ons in de familie vergeet hij dan gemakshalve even want dat komt zijn verhaal niet ten goede.

Kortom: je kan altijd wel iets bedenken waarom iets stom of kut is. Ik ken mensen die met kerst jarig zijn en zichzelf daar veertig jaar later nog steeds heel zielig om vinden. Ik ken ook zat mensen die daar echt geen drol om geven gelukkig. Ik denk ook dat hoe je daar als ouders mee om gaat er heel veel invloed op heeft. ;)

En een dikke knuf voor Hilz :*

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 04-01-2016 09:38:19 ]
disclaimer
pi_158811266
Mijn oudste is van 7 januari. Ik vind de drukte aansluitend op december geen succes :') maar hij ziet zijn verjaardag als een van de Grote Feestdagen in de periode december/januari. Sinterklaas, kerst, o&n, verjaardag *O*

Wat SQ zegt: iets is maar zo vervelend als je het zelf maakt :)
pi_158811281
En Hillz :*
pi_158811364
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:36 schreef L-E het volgende:
Mijn oudste is van 7 11 januari. Ik vind de drukte aansluitend op december geen succes :') maar hij ziet zijn verjaardag als een van de Grote Feestdagen in de periode december/januari. Sinterklaas, kerst, o&n, verjaardag *O*

Wat SQ zegt: iets is maar zo vervelend als je het zelf maakt :)
+1
pi_158811950
Het is ook maar net zo vervelend als je het zelf maakt natuurlijk en je krijgt nooit zekerheid of garanties. Maar je kunt wel de kans verkleinen, de kans op bijvoorbeele een vroeggeboorte is aanzienlijk kleiner dan de kans gewoon op tijd te bevallen. En daar kan ik me eigenlijk best wat bij voorstellen dat je bij bepaalde data dan liever overslaat. Als je het niet erg vindt om consequently dan dus langer te wachten dan is dat niet zo erg toch. Voor ons was september een maand om liever te vermijden, mijn vader, tante, zwager en 3 vriendinnen delen dan een verjaardag. Ik vind het wel genoeg :P Wij hadden destijds dus ook besloten om desgewenst die ronde over te slaan. Maar ik bleek de ronde ervoor al zwanger en dus was het niet nodig.
:)
pi_158812014
Ik lees sommige dingen met verbazing :D Ik vond in september jarig zijn juist awesome want dan mocht ik als allereerste uitdelen O+
En mijn vriend is in de zomervakantie jarig en zijn ouders versierden de tent met wc-papier en dan mocht hij cadeautjes uitpakken op het luchtbed en gingen ze de hele dag doen wat hij wilde. En dan mocht hij na de vakantie ook meteen uitdelen *O*

Rond kerst met een peuter of kleuter snap ik wel dat het heel erg druk is. Maar straks als hij 40 is dan is ie blij dat hij op vakantie kan en zijn verjaardag niet hoeft te vieren 8-)

En dan nog een extra speciale :* voor Hilz. Laat je niet wegsturen chick :7
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 10:29:26 #95
5428 crew  miss_sly
pi_158812055
quote:
2s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:32 schreef Franny_G het volgende:

[..]

NIET leuk: vooral benadrukken hoe jammer het is dat iedereen op vakantie is. :+ .
Maar je kunt het positief omdraaien: ik heb er vanaf mijn 18e voor gezorgd dat ik zelf meestal op vakantie was tijdens mijn verjaardag. Zodoende heb ik mijn 18e verjaardag in London gevierd, en bijvoorbeeld mijn 30e verjaardag op Kreta. Daardoor heb ik herinneringen aan verjaardagen op bijzondere plekken en die vergeet ik dus nooit meer. O+ .
Dat doen wij ook met onze dochter, die is de 20e jarig. We hebben het al een paar keer op de camping in Frankrijk gevierd, met slingers buiten en zo O+
bovendien mag ze haar verjaardag maar liefst vier keer vieren: trakteren op school, kinderfeestje, op de dag zelf (vaak op vakantie dus) en het 'grote-mensen-familie-feest. En ja, op dat laatste feest kan niet iedereen vanwege vakantie, maar ach, als je het vier keer viert, is dat ook niet meer echt een ramp ;_

Gelukkig vieren B en ik onze verjaardagen helemaal niet :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158812169
ohja en mijn oudste is wsl regelmatig in de zomervakantie jarig en de middelste in de winter en 3 dagen na mijn eigen verjaardag :D dat boeit me dan weer nul. Maar ik begrijp best dat er persoonlijke redenen kunnen zijn om een rondje over te slaan.
:)
pi_158812254
Saar is uiteindelijk geboren op mijn oma haar verjaardag... voor mij een excuus om daar niet heen te hoeven op de dag zelf :+
S. 2014
J. 2016
  maandag 4 januari 2016 @ 10:39:16 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_158812265
Het was juist een overdreven figure of speech suiker, om aan te geven dat je overal wel een issue in kan zien als je maar goed genoeg zoekt ;)
disclaimer
pi_158812452
Oh. Ik las weer de helft, moet nog even opstarten denk ik :+
pi_158812815
Ik heb een kerstkindeke en dat zou ik vantevoren nooit zo uitkiezen maar ik vind het nu toch wel zo fantastisch! Het is al zo'n magische periode en ik vind het zo bijzonder! En ik vond winterverlof juist heel chill, lekker thuis nestelen en binnen blijven zonder dat je door het mooie weer je verplicht voelt buiten te komen. :+
pi_158812881
Grappig, hier was het juist andersom. Ik ben van de 14e, man van de 21e en we hebben altijd gezegd dat we kinderen daar tussenin wilden. En doordat O bleef zitten is dat toevallig gelukt (de 16e). Alle verjaardagen dus in 1 feestweek hier, heerlijk! Zou fijn zijn als een volgende ook in die week jarig is, anders is die helemaal alleen jarig. Maar daarop mikken gaan we niet doen, dat lukt toch niet.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_158814073
Ik zou als ze maar een paar dagen verschillen de verjaardagen samen op dezelfde dag vieren, maar de kinderen van een vriendin vinden dat echt niet leuk nu ze oud genoeg zijn dat (school)vriendjes op hun feestje komen.

Mijn idee is daardoor ook wel een beetje gevormd denk ik. Er zullen vast genoeg kinderen zijn die het helemaal niet erg vinden.

Ik wilde nog op Hilz reageren; ze kunnen je nu toch echt niet met niks naar huis sturen, je bent nu volgens hun maatstaven een jaar bezig zonder succes.
Succes de 15e alvast :*
pi_158814303
Ik ben jarig op 6 januari. Het enige wat ik daar niet leuk aan vond vroeger is dat dat vaak de eerste schooldag na de kerstvakantie was. Maar nu ik werk maakt dat ook weer veel minder uit. Wanneer ons toekomstige, hypothetische kind jarig mag zijn, maakt mij niet zoveel uit. Als ik maar een gezond en gelukkig kind op de wereld mag zetten is al de rest bijzaak O+\
Misschien dat ik er anders over zou gaan denken als ik hopelijk ooit wellicht een tweede kind mag krijgen. Maar voor nu is dat eerste kindje zo verschrikkelijk gewenst en zo ongelooflijk welkom dat het hoe en wat me aan mijn reet kan roesten. Hierrrrrr met die minion O+
  maandag 4 januari 2016 @ 12:32:12 #104
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158814508
Als ik geen mk had gehad, zou broer of zus van zoontje 3 september jarig zijn geweest, bijna gelijk met mijn zus en mijn broer. De familie woont niet om de hoek dus dan zouden ze denk ik niet langskomen, het zou in ieder geval een gepuzzel zijn geweest. Maar dat zou ik toch eigenlijk helemaal niet erg gevonden hebben ..De vorige mk was ik op mijn verjaardag uitgerekend. Ook minder, maar wat was het welkom geweest. Over een maand ben ik dus jarig. Ik kijk er niet erg naar uit nu.
pi_158814698
Hilz :* ze kunnen je nu echt niet meer weg sturen zonder plan!

Mijn beide mannen zijn in december jarig. Niks geen problemen mee. Het is dan gewoon dubbel zo gezellig met vrienden en familie O+
Maar als je ervoor kiest om een bepaalde periode te wijken is dat toch ook ok. Leven en laten leven O+
pi_158816940
Hullie zijn lief O+

En rottige UDs ga ik geen rekening mee houden. Wij hebben ook wel eens door omstandigheden kerst (compleet met boom ballen kerstkaartjes enz. ) in de zomer gevierd. Dus een extra zomer verjaardag voor een evt december kind zit ook wel snor!
pi_158817377
Sterkte onder je steen Hilz, het zou zo fijn zijn als de Gyn je nu wel serieus neemt!

Ik houd helemaal geen rekening met de datum waarop het kind geboren zou kunnen worden. Ik vind het kunnen plannen van een baby een enorme luxe. Maar als ik die luxe had deed ik het misschien ook wel :)
  maandag 4 januari 2016 @ 15:30:35 #108
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158819077
Ik doe zo mijn best om me niet aangesproken te voelen, maar ik voel het wel eerlijk gezegd.

Effe een maandje met rubbers omdat ik als ik het eeeeeven kan vermijden (en ja met de mitsen en maren dat een kind ook eerder kan komen) liever niet weer de start van het schooljaar mis vind ik zelf geen enorme luxe, een kindje is heel erg gewenst, feestdagen maken me niks uit verder, etc.
Kwak
pi_158819188
Het is zo persoonlijk dit allemaal, kwak. Dus het heeft echt geen zin om je persoonlijk aangesproken te voelen. Iedereen heeft hierover zijn eigen verhaal en het is allemaal even 'waar'. Niet alle berichten hierover zijn een reactie op jou, het zijn reacties op reacties, etc.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 4 januari 2016 @ 15:37:01 #110
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158819227
quote:
2s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:35 schreef Franny_G het volgende:
Het is zo persoonlijk dit allemaal, kwak. Dus het heeft echt geen zin om je persoonlijk aangesproken te voelen. Iedereen heeft hierover zijn eigen verhaal en het is allemaal even 'waar'. Niet alle berichten hierover zijn een reactie op jou, het zijn reacties op reacties, etc.
I know, ik ben er alleen open over dat het voor mij wel persoonlijk aankomt. Maar goed, daar hebben anderen geen boodschap aan wellicht.
Kwak
pi_158819481
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:30 schreef kwakz0r het volgende:
Ik doe zo mijn best om me niet aangesproken te voelen, maar ik voel het wel eerlijk gezegd.

Effe een maandje met rubbers omdat ik als ik het eeeeeven kan vermijden (en ja met de mitsen en maren dat een kind ook eerder kan komen) liever niet weer de start van het schooljaar mis vind ik zelf geen enorme luxe, een kindje is heel erg gewenst, feestdagen maken me niks uit verder, etc.
Dan is dat toch prima? :* Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Wat de rest ervan denkt, is hun probleem.

Ik vind het alleen maar leuk: 12 oktober is m'n moeder jarig, ik de 14e, T. de 15e. Hoef ik tenminste nooit m'n verjaardag te vieren O+
pi_158820477
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:30 schreef kwakz0r het volgende:
Ik doe zo mijn best om me niet aangesproken te voelen, maar ik voel het wel eerlijk gezegd.

Effe een maandje met rubbers omdat ik als ik het eeeeeven kan vermijden (en ja met de mitsen en maren dat een kind ook eerder kan komen) liever niet weer de start van het schooljaar mis vind ik zelf geen enorme luxe, een kindje is heel erg gewenst, feestdagen maken me niks uit verder, etc.
Ik heb niets persoonlijk bedoeld, dus hoop dat je mijn berichtje niet zo hebt opgevat. Als ik in het onderwijs had gewerkt, had ik ook geprobeerd te plannen wanneer mijn kind geboren zou worden. Want de start van het schooljaar missen zou ik ook niet relaxt vinden. Maar nu ik niet in het onderwijs werk (en dat voor de komende jaren alleen een droom is) maakt het me niet uit wanneer een kind zich zou aandienen. Ik hoop dat het ons uberhaupt gegund is om een baby te mogen krijgen O+
  maandag 4 januari 2016 @ 16:32:10 #113
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158820545
Dat hoop ik ook, en voor mezelf ook maar ook voor jullie allemaal. :Y
Kwak
  maandag 4 januari 2016 @ 17:00:37 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_158821260
Ik zie ook niet alle reacties als reactie op jou hoor kwak. Soms triggert een opmerking een discussie, maar dat zijn dan vooral mensen die op elkaar reageren en hun mening over een onderwerp geven, net zoals jij je mening geeft. Ik zie nergens "ik vind kwak stom omdat ze ditendit doet". Ik zie ook nergens "kwak vindt mij stom omdat ik ditendit vind". Kop op ;) en dat jullie allemaal maar gauw streepjes mogen!
disclaimer
pi_158821281
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:30 schreef kwakz0r het volgende:
Ik doe zo mijn best om me niet aangesproken te voelen, maar ik voel het wel eerlijk gezegd.

Effe een maandje met rubbers omdat ik als ik het eeeeeven kan vermijden (en ja met de mitsen en maren dat een kind ook eerder kan komen) liever niet weer de start van het schooljaar mis vind ik zelf geen enorme luxe, een kindje is heel erg gewenst, feestdagen maken me niks uit verder, etc.
Zo was het niet bedoeld hoor! Als jij een zwangerschap tijdelijk wilt vermijden moet je dat vooral doen ^O^ Het is geen plicht om je voortdurend open te stellen voor eventuele voortplanting, gelukkig niet ;)
Vrienden van ons hebben ook besloten om geen kleine baby in de donkere wintermaanden te willen nadat zij haast een postnatale depressie kreeg bij de eerste die begin september geboren werd. Ze zijn dus gestopt met anticonceptie en het was direct raak, hun tweede is geboren in maart. Ik kan me zo'n keuze goed voorstellen hoor. Alleen vind ik het niet te doen met mijn kinderwens en mijn cyclus en het feit dat het nu inmiddels 8 maanden duurt. Als ik razend vruchtbaar was dan maakte ik plannen voor voorjaarsbaby. Het lijkt me heerlijk om een kind van een maand of 3 te hebben in de zomer. Er zijn dan ook niet veel verjaardagen in de familie, ideaal. :Y

Oh en, edit: ik heb het ook jarenlang bij gerammel gehouden omdat ik nog vrij jong ben. Als ik achterin de 30 was had ik die 'luxe' ook niet gehad.
pi_158823444
Tja waarom zou je niet van de luxe die je hebt gebruik mogen maken :).
pi_158823583
Mij maakt het niet uit wanneer een eventueel kindje komt... O+

Ik deed net trouwens een zwangerschapstest. En daarna nog 1..

Is de kans groot dat ik twee indrogers te pakken heb? Of... :o
:)
pi_158823599
Dit vraagt om pics natuurlijk.
pi_158823666
Soof i kzou morgenvroeg een testje er tegenaan gooien met geconcentreerde urine :Y
Ennuh .. pics or it didn't happen :D
pi_158823707
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet er echt langs heen kijken en/of scheel kijken wil je het kunnen zien.
Misschien zijn het wel indrogers. Nou ja.. We gaan het meemaken. Heb iig een zere onderrug, dus dacht ik misschien wel ongesteld zou moeten worden. Wat overigens nog steeds kan natuurlijk :)
:)
  maandag 4 januari 2016 @ 18:45:08 #121
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158823763
Dit zijn geen indrogers hoor *O* gefeliciteerd
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158823795
Ajoh gekkie dat kan nooit :o Misschien ben ik wel een streepjesplasser. Is de eerste test die ik doe.
En ik voel echt verder niks.
:)
pi_158823880
Zal morgen eens met ochtendurine doen.
:)
  maandag 4 januari 2016 @ 18:52:32 #124
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158824031
Zijn positief hoor :)
Gefeliciteerd!
  maandag 4 januari 2016 @ 18:54:21 #125
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158824087
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:46 schreef Soof-87 het volgende:
Ajoh gekkie dat kan nooit :o Misschien ben ik wel een streepjesplasser. Is de eerste test die ik doe.
En ik voel echt verder niks.
Dan is het alsnog geen indrooglijntje natuurlijk, de kans dat je een streepjesplasser bent is heel klein.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158824164
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:43 schreef Soof-87 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet er echt langs heen kijken en/of scheel kijken wil je het kunnen zien.
Misschien zijn het wel indrogers. Nou ja.. We gaan het meemaken. Heb iig een zere onderrug, dus dacht ik misschien wel ongesteld zou moeten worden. Wat overigens nog steeds kan natuurlijk :)
Die zijn echt echt hoor! Gefeliciteerd! Vandaag je nod? *O* *O* *O*
pi_158824306
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:57 schreef Svane het volgende:

[..]

Die zijn echt echt hoor! Gefeliciteerd! Vandaag je nod? *O* *O* *O*
Donderdag!

Hoop zo dat het raak is :) En dat 't blijft...
:)
  maandag 4 januari 2016 @ 19:01:43 #128
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_158824335
Mag ik uit de OP? Ik verkas naar het andere topic... (en helaas niet z&g)
Warempel, een drempel.
pi_158824365
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:01 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Donderdag!

Hoop zo dat het raak is :) En dat 't blijft...
Dan zijn het echt al mooie streepjes zeg! Wel spannend hoor, later deze week nog even testen! Was je nou deze maand pas begonnen, of haal ik je door de war met iemand anders?
pi_158824462
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:02 schreef Svane het volgende:

[..]

Dan zijn het echt al mooie streepjes zeg! Wel spannend hoor, later deze week nog even testen! Was je nou deze maand pas begonnen, of haal ik je door de war met iemand anders?
Nee wij zijn in juni begonnen :) Maar wel anderhalf week terug voor het eerst een positieve ovulatietest in handen gehad.
:)
pi_158824589
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:05 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Nee wij zijn in juni begonnen :) Maar wel anderhalf week terug voor het eerst een positieve ovulatietest in handen gehad.
Ah oké! Dan had ik me wel vergist.
Maar fijn zeg, ging je met een reden vroeg testen?
  maandag 4 januari 2016 @ 19:15:05 #132
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158824791
gefeliciteerd Soof! Dat zijn legitieme strepen hoor! *O*
Kwak
pi_158824837
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:08 schreef Svane het volgende:

[..]

Ah oké! Dan had ik me wel vergist.
Maar fijn zeg, ging je met een reden vroeg testen?
Ja.. Ik wilde eigenlijk tot aan m'n ongesteldheid m'n ovulatietesten gebruiken om er zeker van te zijn dat die positieve ovutest ook echt positief was.

Vandaag was m'n ovulatietest best donker en ik dacht dat die vlak voor m'n NOD juist lichter zou moeten zijn. En ik had sinds gisteren een zere rug. Dus ik dacht: Misschien komt m'n eisprong er aan, of ik word ongesteld of misschien wel zwanger?

Dat laatste dacht ik meer voor de grap en ik had een gratis zwangerschapstest liggen, dus ik dacht: laten we eens gek doen. (Want had nog nooit zo'n test gedaan, dus was wel benieuwd hoe dat werkte)

Vandaar mijn shock en ongeloof ook.
:)
pi_158825174
Soof-87 :o Gefeliciteerd *O*
pi_158826819
Gefeliciteerd! Ik vind de bovenste wel ver van de controlestreep staan.
  maandag 4 januari 2016 @ 20:17:23 #136
73386 Fazz
onderweg
pi_158827019
Gefeliciteerd Soof!

Vandaag was mn ovulatietest nog donkerder dan de afgelopen 2 dagen :?
  maandag 4 januari 2016 @ 20:18:10 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_158827064
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:17 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd Soof!

Vandaag was mn ovulatietest nog donkerder dan de afgelopen 2 dagen :?
nóg een ei! *O*

Soof, gefeliciteerd!
disclaimer
  maandag 4 januari 2016 @ 20:18:35 #138
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158827082
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:01 schreef Ronderotonde het volgende:
Mag ik uit de OP? Ik verkas naar het andere topic... (en helaas niet z&g)
Ik hoop dat je daar niet lang zit :)
  maandag 4 januari 2016 @ 20:19:07 #139
73386 Fazz
onderweg
pi_158827113
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nóg een ei! *O*

Soof, gefeliciteerd!
*O* mikken op een tweeling *O*
  maandag 4 januari 2016 @ 20:21:25 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_158827225
Ik heb je er uit gehaald rotonde :*
disclaimer
pi_158827322
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:19 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

*O* mikken op een tweeling *O*
Een 3ling kan ook he?
Een ei dubbelen en een enkel :+
  maandag 4 januari 2016 @ 20:24:38 #142
73386 Fazz
onderweg
pi_158827385
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:23 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Een 3ling kan ook he?
Een ei dubbelen en een enkel :+
Gezellig O+ ontkom ik mooi aan de discussie of er ooit een nummer 3 of 4 moet komen :D :+
pi_158827422
Soof dat zijn geen indrogers hoor! *O*
pi_158827608
Soof ik zie ze op allebei, dan is het echt geen indroog :D Van harte! *O*
pi_158828088
Soof! :D Wat enorm tof! Gewoon bij de eerste duidelijke ovulatietest zwanger raken :o
Je geeft me hoop *O* Gefeliciteerd!

:* Ronderotonde, wat naar dat je uit dit topic vertrekt. Succes met de vervolgstappen :)
pi_158828329
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:17 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd Soof!

Vandaag was mn ovulatietest nog donkerder dan de afgelopen 2 dagen :?
Dus jij bent nu horizontaal de mambo aan het doen mag ik hopen? *O*
pi_158828380
Nou Soof alvast een voorzichtige *O* voor jou .. Dit ziet er wel veelbelovend uit!
  maandag 4 januari 2016 @ 20:49:53 #148
73386 Fazz
onderweg
pi_158828439
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:47 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Dus jij bent nu horizontaal de mambo aan het doen mag ik hopen? *O*
Moet dat nu alweer? -O-
pi_158828526
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:49 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Moet dat nu alweer? -O-
Heb ik iets verkeerds gezegd omdat ik hem niet snap? :?
  maandag 4 januari 2016 @ 20:55:25 #150
73386 Fazz
onderweg
pi_158828623
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:51 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Heb ik iets verkeerds gezegd omdat ik hem niet snap? :?
Nee joh, was een grapje :') Met een positieve test gister en eergisteren hebben we het er natuurlijk al van genomen ;)
pi_158828649
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:55 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Nee joh, was een grapje :') Met een positieve test gister en eergisteren hebben we het er natuurlijk al van genomen ;)
O ik dacht al dat ik het verkeerd begrepen had :D
Ahh dan zit dat wel goed dus ^O^

Wachten duurt laaaahaaaang ... is het al bijna 14 januari? :{ :D
pi_158828680
Gatver, moet je weer, Fazz? Blegh :P

Maar ik had dat dus ook met die testen. Altijd twee strepen, en soms een ietsjes donkerder. Maar dusdanig weinig dat ik nou vol overtuiging kon zeggen dat het een ovu was. Ik kon de niets mee iig.
(Hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn hoor, hopelijk was het een aanloop naar een ei :Y )
  maandag 4 januari 2016 @ 21:05:13 #153
73386 Fazz
onderweg
pi_158828940
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:57 schreef Roomsnoes het volgende:
Gatver, moet je weer, Fazz? Blegh :P

Maar ik had dat dus ook met die testen. Altijd twee strepen, en soms een ietsjes donkerder. Maar dusdanig weinig dat ik nou vol overtuiging kon zeggen dat het een ovu was. Ik kon de niets mee iig.
(Hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn hoor, hopelijk was het een aanloop naar een ei :Y )
Oh dat is wel balen, dan heeft testen weinig zin -O-

Dit is m'n reeksje tot nu toe, het lijkt dus wel echt iets te zijn de laatste dagen :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158829259
Oh das wel duidelijk ja! Mijn lichtste waren zoals jouw laatste. Dus dat was echt hopeloos :D

Ik heb nog een setje liggen, bedenk ik me ineens. Misschien toch deze ronde weer eens doen. Baadt het niet...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 januari 2016 @ 21:30:39 #155
73386 Fazz
onderweg
pi_158829962
Herkenbaar je spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 21:36:34 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158830217
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:54 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Ik gun iedereen een roze baby die blaakt van gezondheid O+ En ik hoop dat het ons ook gegund zal zijn.

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe het met MaJo gaat. Ik wil echt heel erg graag dat zij deze maand een positieve test in handen krijgt en dat ze over een maand of 9 een wolk van een baby mag krijgen O+ En bij voorkeur wil ik er zelf ook een hahaha
Noh wat lief O+ hier gaat alles goed. Zit nu 5 dagen voor NOD dus daar valt eigenlijk niets over te zeggen maar heb er op de een of andere manier een goed gevoel over :o aan de andere kant blijf ik realistisch dat de kans bij ons een stuk kleiner is :)

Gefeliciteerd soof!! Dat zijn écht wel strepen hoor :D *O* nu hopen dat je niet te vroeg getest hebt en het een plakker is! O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158830286
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158830425
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158831880
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 4 januari 2016 @ 22:22:35 #160
269689 crew  Viv
pi_158832061
Soof!! Zie je nou wel, het werkt! :D

quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:07 schreef Soof-87 het volgende:
Ik hoop dit jaar eindelijk een positieve ovulatietest in m'n handen te hebben.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:16 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nee joh, een positieve zwangerschapstest! Beetje hoger inzetten hoor. O-)
pi_158833450
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
Soof!! Zie je nou wel, het werkt! :D

[..]


[..]

u

Nou vivi wat wordt je volgende voorspelling? :D
pi_158833609
Even n :* voor blue en fazz en room.
pi_158834239
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
Soof!! Zie je nou wel, het werkt! :D

[..]

[..]

Oh ja!!! :D :') :o

En dames wat een lieve reacties allemaal. Kan nog alle kanten op natuurlijk, besef ik heel goed...
Ik vind het te spannend... :@ En ik geloof het nog niet helemaal...

Ik ga nu even nadenken wanneer ik weer ga testen. Misschien morgenvroeg met ochtendurine. Weet nog niet.

:*
:)
pi_158834924
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
Soof!! Zie je nou wel, het werkt! :D

[..]


[..]

maar..Maar.. Het is al 2016! :N ;)

Gefeliciteerd Soof!
pi_158839360
Soof, dat zijn echt wel strepen! Plak baby, plak! *O*
pi_158839905
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:57 schreef Roomsnoes het volgende:
Gatver, moet je weer, Fazz? Blegh :P

Maar ik had dat dus ook met die testen. Altijd twee strepen, en soms een ietsjes donkerder. Maar dusdanig weinig dat ik nou vol overtuiging kon zeggen dat het een ovu was. Ik kon de niets mee iig.
(Hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn hoor, hopelijk was het een aanloop naar een ei :Y )
Heb je wel een keertje de complete cyclus getest? Of hadden wij het daar juist samen een keer open, sorry ik weet 't niet meer.
Ik herken dit namelijk, maar toen sloeg hij ineens onverwacht laat uit en dat bleek elke maand het geval.
En dan niet superdonker maar wel duidelijk twee dagen ietsje donkerder dan de rest.

Ik hoop op een vroege 2016-streepjesregen O+
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:59:36 #167
426379 elamanilo
elämänilo
pi_158840899
*O* Soof, dat zijn echte streepjes! Ik duim voor een plakker <3
pi_158841387
Gefeliciteerd Soof!!

Even snel een vraag... Hoe heet die procedure bij de gyn dat ze je contrastvloeistof in spuiten om te kijken of je nergens een verstopping hebt?

Het is een paar topics eerder besproken, ben alleen het briefje kwijt waar ik de naam op geschreven heb :( Het schijnt pijnlijk te zijn, maar na die ingreep kan je wel weer wat vruchtbaarder zijn omdat ze dan evt onregelmatigheden 'wegspoelen'.

En mijn extra bonus kans is ook niet gelukt. Vanmorgen lek.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:41:07 #169
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158841603
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:28 schreef Hilzillah het volgende:
Gefeliciteerd Soof!!

Even snel een vraag... Hoe heet die procedure bij de gyn dat ze je contrastvloeistof in spuiten om te kijken of je nergens een verstopping hebt?

Het is een paar topics eerder besproken, ben alleen het briefje kwijt waar ik de naam op geschreven heb :( Het schijnt pijnlijk te zijn, maar na die ingreep kan je wel weer wat vruchtbaarder zijn omdat ze dan evt onregelmatigheden 'wegspoelen'.

En mijn extra bonus kans is ook niet gelukt. Vanmorgen lek.
Een HSG?

https://www.amc.nl/web/Zo(...)lpingografie-HSG.htm
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 10:41:58 #170
5428 crew  miss_sly
pi_158841617
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:28 schreef Hilzillah het volgende:
Gefeliciteerd Soof!!

Even snel een vraag... Hoe heet die procedure bij de gyn dat ze je contrastvloeistof in spuiten om te kijken of je nergens een verstopping hebt?

Het is een paar topics eerder besproken, ben alleen het briefje kwijt waar ik de naam op geschreven heb :( Het schijnt pijnlijk te zijn, maar na die ingreep kan je wel weer wat vruchtbaarder zijn omdat ze dan evt onregelmatigheden 'wegspoelen'.

En mijn extra bonus kans is ook niet gelukt. Vanmorgen lek.
Wat Tante-Soes zegt, een HSG.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158841789
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:28 schreef Hilzillah het volgende:

En mijn extra bonus kans is ook niet gelukt. Vanmorgen lek.
:*
Wanneer was je afspraak met de gyn ook alweer?
pi_158842377
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Noh wat lief O+ hier gaat alles goed. Zit nu 5 dagen voor NOD dus daar valt eigenlijk niets over te zeggen maar heb er op de een of andere manier een goed gevoel over :o aan de andere kant blijf ik realistisch dat de kans bij ons een stuk kleiner is :)
Dan duim ik rustig verder voor je :*

Soof, spannend zeg! Heb je vanochtend nog een test met geconcentreerde urine gedaan?
pi_158842546
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:54 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

u

Nou vivi wat wordt je volgende voorspelling? :D
Ohh Vivi, pick me, pick me!! *O* Ik wil ook wel strepen piesen!
NOD is 22 januari, ik ben heel benieuwd. Aan gebrek aan batsen zal het deze maand beslist niet liggen _O-
pi_158844581
quote:
Ja dat!! Held! O+
De 15e is de afspraak. Ik hoop dat 'ze' dat als vervolgstap willen doen!
pi_158846280
Hilzz :* .. laat niet over je heen lopen chick

Soof nog een test gedaan vanmorgen?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:49:41 #176
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_158847195
Indd een hsg hillz! Ben benieuwd. Net mijn eerste cyclus na de hsg achter de rug, dus hopelijk werkt het hier indd ook bevorderend :)

Gewoon vragen! Al was het bij mij de laatste, afsluitende stap, van het hele orienterend fertilliteits onderzoek.
pi_158849248
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:49 schreef sproetjes het volgende:
Indd een hsg hillz! Ben benieuwd. Net mijn eerste cyclus na de hsg achter de rug, dus hopelijk werkt het hier indd ook bevorderend :)

Gewoon vragen! Al was het bij mij de laatste, afsluitende stap, van het hele orienterend fertilliteits onderzoek.
Wat waren de stappen bij jou daarvoor dan?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:35:09 #178
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_158850081
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:04 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Wat waren de stappen bij jou daarvoor dan?
2x zaadonderzoek bij man, 2 totale cyclussen (en een halve toen we begonnen in juni) monitoren (dus echos bloedwaardes etc).
pi_158851717
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:35 schreef sproetjes het volgende:

[..]

2x zaadonderzoek bij man, 2 totale cyclussen (en een halve toen we begonnen in juni) monitoren (dus echos bloedwaardes etc).
Ah okay... Zaad onderzoek hebben we al gedaan. Die was helemaal goed. Alleen dat monitoren is nog niet gedaan. Ze hebben wel een keer bloed afgenomen om te kijken of er een eisprong geweest was. Maar dat was maar 1 keer.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:52:48 #180
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158852215
Hier is er ook 1 cyclus gemonitort.
Ik moest een temperatuur grafiekje bij houden en die van mij was soort van volgens het boekje..
Verder op dag 5 en de 1e en 3e dag na de temperatuur piek bloed laten prikken

Ik heb daarna gekozen voor een kijkonderzoek.. omdat ik liever wilde dat ze alle mogelijke obstakels zouden bekijken..

Moet je weer naar dezelfde gyn hilz ? Of heb je een afspraak bij een andere?
Ik ga voor je duimen dat er nu een plan komt!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_158853617
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 08:41 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Heb je wel een keertje de complete cyclus getest? Of hadden wij het daar juist samen een keer open, sorry ik weet 't niet meer.
Ik herken dit namelijk, maar toen sloeg hij ineens onverwacht laat uit en dat bleek elke maand het geval.
En dan niet superdonker maar wel duidelijk twee dagen ietsje donkerder dan de rest.

Ik hoop op een vroege 2016-streepjesregen O+
Nu je het zegt, ik begon vaak bij dag 5 ofzo, en dan was alles 'tzelfde erna, en na 10 dagens topte ik dan (max). Misschien toch iets langer volhouden. Bij O was mijn ovu ook later dan het gemiddelde volgens de app, herinner ik me ineens. Korte luteale fase, kennelijk. Wel netjes 28 dagen cyclus.
Over een paar dagen die testjes maar weer eens opsnorren.

Hilz, ik hoop zo voor je dat ze iig in gesprek gaan en mee willen kijken! :*
pi_158857033
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:19 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Dan duim ik rustig verder voor je :*

Soof, spannend zeg! Heb je vanochtend nog een test met geconcentreerde urine gedaan?
Ja :') Maar die test was kapot :{ Geen controlestreep, helemaal niks.
Vanmiddag stiekem eentje gehaald bij de drogist. Weer middagurine, maar zag weer streep :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
pi_158857100
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:05 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Oh dat is wel balen, dan heeft testen weinig zin -O-

Dit is m'n reeksje tot nu toe, het lijkt dus wel echt iets te zijn de laatste dagen :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste is mooi donker :Y
:)
pi_158857128
Das een heuse, Soof <3
pi_158857621
Soof schuif maar door *O*
pi_158858226
Te raar... Hoop dat het zo mag blijven O+

(Van 't weekend maar eens een ClearBlue doen..
Voelt nog een beetje gek om een topic door te schuiven hoor. Er kan nog zoveel mis gaan etc etc etc. :@ )
:)
pi_158858423
Uit ervaring kan ik je vertellen, je blijft eerst een beetje hier hangen nog en naarmate het wat indaalt en bezinkt ga je vanzelf door.
Gewoon rustigaan en nu vooral genieten van je steeepjes!!
pi_158858925
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef BlueEyes het volgende:
Uit ervaring kan ik je vertellen, je blijft eerst een beetje hier hangen nog en naarmate het wat indaalt en bezinkt ga je vanzelf door.
Gewoon rustigaan en nu vooral genieten van je steeepjes!!
Da's wel rijkelijk laat hoor :+
pi_158858942
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:17 schreef BlueEyes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:45:01 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_158859164
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:16 schreef Soof-87 het volgende:
Te raar... Hoop dat het zo mag blijven O+

(Van 't weekend maar eens een ClearBlue doen..
Voelt nog een beetje gek om een topic door te schuiven hoor. Er kan nog zoveel mis gaan etc etc etc. :@ )

een clearblue maakt het niet waarder ;) En kost 16 euro ;( gefeliciteerd! mooie strepen!
disclaimer
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:52:15 #191
73386 Fazz
onderweg
pi_158859352
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:41 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Die laatste is mooi donker :Y
Vandaag was ie weer wat lichter dus ik geloof dat ie gister dan gesprongen is :)

En mooi hoor Soof, het is echt waar *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:49 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ik begon vaak bij dag 5 ofzo, en dan was alles 'tzelfde erna, en na 10 dagens topte ik dan (max). Misschien toch iets langer volhouden. Bij O was mijn ovu ook later dan het gemiddelde volgens de app, herinner ik me ineens. Korte luteale fase, kennelijk. Wel netjes 28 dagen cyclus.
Over een paar dagen die testjes maar weer eens opsnorren.
Room, ik ben nu op dag 7 begonnen met testen en dus pas op dag 17 een positieve ovulatietest. Mijn laatste cyclussen waren gemiddeld ook 28 dagen. Opsnorren dus :Y)

Hilz, ik hoop dat er meteen een goed plan-van-aanpak komt :*
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:55:56 #192
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158859453
Soof, was jij nou diegene wiens ovulatietesten wij gingen beoordelen (waarbij ik zei dat-ie nog wel donkerder kon)? Dat is dan mooi gelukt :D Gefeliciteerd meid!
pi_158860810
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:36 schreef Franny_G het volgende:

1s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:17 schreef BlueEyes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158861008
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

een clearblue maakt het niet waarder ;) En kost 16 euro ;( gefeliciteerd! mooie strepen!
Klopt :@ Maakt het voor m'n vriend misschien wat duidelijker. Streepjes zijn 'm te vaag ofzo. :')
:)
pi_158861038
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:55 schreef Aventura het volgende:
Soof, was jij nou diegene wiens ovulatietesten wij gingen beoordelen (waarbij ik zei dat-ie nog wel donkerder kon)? Dat is dan mooi gelukt :D Gefeliciteerd meid!
Ja volgens mij wel :P

Lieve reacties allemaal trouwens :)
:)
pi_158862884
Soof dat kan niet missen gewoon! Gefelicitaart *O*

weer een wachtdag overleefd. Ik HAAT wachten :@
pi_158863077
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Klopt :@ Maakt het voor m'n vriend misschien wat duidelijker. Streepjes zijn 'm te vaag ofzo. :')
1 tip, fotograveer de positieve uitslag want na (ik geloof) 48 uur is t scherm leeg... :{
S. 2014
J. 2016
pi_158864430
Gefeliciteerd Soof! *O*
pi_158864874
Gefeliciteerd Soof *O*
  woensdag 6 januari 2016 @ 08:47:13 #200
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_158865602
Gefeliciteerd soof *O*
pi_158868199
Gefeliciteerd Soof! Wat goed! Een hele fijne zwangerschap gewenst.
pi_158873090
Hoi :)
Ik wil graag mee gaan posten. Ik lurk veel, maar vind het geloof ik ook wel fijn om wat mee te praten.
Ben gestopt met de pil sinds begin juli en sindsdien geen 'normale' cyclus gehad. (Eentje van 38, daarna van 62 en nu van 70 dagen.)
Aangezien ik een auto immuunziekte heb is het van belang dat ik direct aan de bel trek zodra ik weet dat ik zwanger ben ivm medicatie.
Dus ik heb al aardig wat testen gedaan..! Jammer dat het elke keer niks was, want ik hoopte er toch op door die uitblijvende menstruatie van die lange cyclussen..! -O-

Soof, gefeliciteerd! Fijn!
En Hilzillah sterkte en succes volgende week.
pi_158873906
Leuk Soof, gefeliciteerd!

En leuk dat je mee komt posten AN! Het lijkt me heel spannend om zwanger te worden in combinatie met een auto-immuunziekte. Heb je dan wel nog steeds grote kans om natuurlijk zwanger te worden? Ik hoop dat je gauw door mag naar z&g :)
pi_158874369
Dankjewel lieve mensen :*

En AN, welkom! Ik heb ook lange, wisselende cyclussen en was sinds juni gestopt. Ik weet hoe frustrerend het kan zijn. Ik hoop dat je cyclussen niet nog langer worden, anders zou ik sneller aan de bel trekken. Just in case :*
:)
pi_158876931
Ik doe nog niet aan nods want vrijblijvend enz ( :') as if) maar ben ongesteld geworden dus de eerste serieuze ronde komt er aan. Man begint er zelf ook steeds vaker over. O+
S. 2014
J. 2016
pi_158877450
quote:
17s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:38 schreef Soof-87 het volgende:
Dankjewel lieve mensen :*

En AN, welkom! Ik heb ook lange, wisselende cyclussen en was sinds juni gestopt. Ik weet hoe frustrerend het kan zijn. Ik hoop dat je cyclussen niet nog langer worden, anders zou ik sneller aan de bel trekken. Just in case :*
Gefeliciteerd *O*

Ik kruip weer even onder mijn kerststeen vandaan en ga proberen weer mee te posten. Maandag moet ik naar de gyn, ben benieuwd wat ze gaat zeggen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 6 januari 2016 @ 22:01:35 #207
269689 crew  Viv
pi_158885662
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef AN. het volgende:
Hoi :)
Ik wil graag mee gaan posten. Ik lurk veel, maar vind het geloof ik ook wel fijn om wat mee te praten.
Ben gestopt met de pil sinds begin juli en sindsdien geen 'normale' cyclus gehad. (Eentje van 38, daarna van 62 en nu van 70 dagen.)
Aangezien ik een auto immuunziekte heb is het van belang dat ik direct aan de bel trek zodra ik weet dat ik zwanger ben ivm medicatie.
Hoi en welkom! :) Wat vervelend van die lange cyclussen, zeker als je het zo snel mogelijk moet weten dat je zwanger bent. Wel super dat je daar al vóór de zwangerschap over na hebt gedacht / met je arts over gesproken hebt!
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:39 schreef Gala6183 het volgende:
Ik kruip weer even onder mijn kerststeen vandaan en ga proberen weer mee te posten. Maandag moet ik naar de gyn, ben benieuwd wat ze gaat zeggen.
Is dit de eerste keer gyn, wegens 1+ jaar proberen zonder resultaat? Ik ken jouw verhaal nog niet. :@ Succes in ieder geval!
pi_158886818
Welkom AN. :W Balen van de lange cyclussen!

En welkom terug Gala6183, succes bij de gyn alvast!
pi_158894350
Bedankt voor het welkom! :)

Mamiemoe, ik vind het (denk ik) niet spannender dan een ander om zwanger te worden, het enige spannende vind ik dat ik direct moet handelen zodra ik zwanger ben, omdat ik dan mijn medicatie aan moet passen. Ik hoop dat ik dan snel goed ben ingesteld, waardoor voornamelijk mijn kind alles zal krijgen wat elk 'normaal' kind ook krijgt.
De kans op een natuurlijke zwangerschap ik praktisch gelijk. Hoewel mijn arts tijdens onze laatste afspraak wel schrok van mijn lange cyclussen en aangaf dat ze absoluut niet lang wilde wachten (mocht het bij de volgende afspraak nog steeds zo zijn) met mijn door te verwijzen naar een gyn.

Soof, ik hoop dat ik jouw voorbeeld mag gaan volgen! ;) Bedankt voor je advies wb aan de bel trekken, gelukkig zit mijn eigen arts er al dicht bovenop!

Vivi, ik heb inderdaad al vooraf gesproken met een arts, wat mij heel veel rust heeft gebracht. Na een 'verkeerde' arts ("foliumzuur zit ook in bier, dus neem dat lekker als voorbereiding..!" :7 ), heb ik nu een hele fijne arts getroffen die mij eindelijk na jaren goed heeft ingesteld en heel ver is in de studie en ontwikkelingen wat betreft mijn 'ziekte' en zwangerschap! Super dus!

:W Fuchsia!
pi_158895156
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:01 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Is dit de eerste keer gyn, wegens 1+ jaar proberen zonder resultaat? Ik ken jouw verhaal nog niet. :@ Succes in ieder geval!
Ja, we zijn sinds oktober 2014 aan het proberen. Ik heb (net als AN.) een auto-immuunziekte maar heb daar nu gelukkig geen medicijnen meer voor (en geen klachten, hoera!). Toch wil het qua zwanger worden nog niet erg lukken. Dus ik ga naar de gyn en mijn lief moet een afspraak maken bij de uroloog. Dat is standaard in Duitsland, waar wij wonen, is dat in Nederland eigenlijk ook zo, dat er meteen bij beide partners gekeken wordt of er ergens een probleem zou kunnen zijn?
pi_158899742
Ik wil me hier ook graag melden als het mag. Na 19 jaar anticonceptie te hebben gebruikt waarvan de laatste 6 jaar een spiraaltje heb ik deze midden december laten verwijderen. Afgelopen zondag voor het eerst in jaren dus weer ongesteld geworden wat wel weer even wennen is. Ik heb ook heel lang de pil toentertijd doorgeslikt ( wat gewoon kon volgens mijn huisarts ) dus ik was mega blij dat mijn lichaam alles weer vanzelf oppakt. Dus over een paar dagen begin ik met de ovulatietesten om wat meer zicht te krijgen op hoe alles werkt / loopt. Daar heb ik inmiddels voor 4 maanden voorraad van ingeslagen bij de Action. Ik ben inmiddels alweer 33 dus ik ben benieuwd of alles voorspoedig gaat. Vroeger had ik iig altijd een stabiele cyclus maar ben op hele jonge leeftijd al ongesteld geworden. Ik hoop dat dat geen invloed heeft op mijn vruchtbaarheid op mijn leeftijd.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_158900820
Wow, 19 jaar anticonceptie, dat is een lange tijd! Je begint in elk geval goed voorbereid, met je 4 maanden voorraad :D Welkom hier!

AN ook welkom :)
pi_158903179
Welkom Wolken en AN. Dat we jullie maar weer snel uit mogen zwaaien ;)

AN, waarom moet je snel je medicatie afbouwen? Gaat dat niet samen met een zwangerschap? Ik las dat er veel verschillende soorten zijn. Kan jij door een zwangerschap meer klachten krijgen?

Wolk, hopelijk pakt je lichaam snel een mooie cyclus op. Wat ben je lang aan de anti-conceptie geweest zeg! Al op jonge leeftijd aan begonnen?
pi_158903605
Dank jullie wel.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:30 schreef Peacefulll het volgende:
Welkom Wolken en AN. Dat we jullie maar weer snel uit mogen zwaaien ;)

Wolk, hopelijk pakt je lichaam snel een mooie cyclus op. Wat ben je lang aan de anti-conceptie geweest zeg! Al op jonge leeftijd aan begonnen?
Vanaf mijn 14de. Ik werd op mijn 10de al ongesteld en had heel veel last van acne en krampen dus toen al op de pil gegaan ( Diana ) en op mijn 27ste dus aan de spiraal. Ik hou er iig rekening mee dat mijn lichaam wel een tijdje nodig heeft om weer in het gareel te komen.

Het was iig een klein feestje afgelopen zondag dat ik voor het eerst weer menstrueerde *O* ( waar een mens bij mee kan zijn... )
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator donderdag 7 januari 2016 @ 17:24:46 #215
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158904832
Welkom Wolken! Zo heel lang aan de anticonceptie is het toch ook weer niet? :@ ik heb ook 17 jaar anticonceptie gebruikt :D

Fijn dat je lichaam het snel oppakt! Ik wil alleen wel even meegeven dat ervaringen uit het verleden geen garantie geven op de toekomst. Ik was vroeger ook heel regelmatig ongesteld maar toen ik met AC stopte kreeg ik hele lange cycli. Niet om je bang te maken maar houd er rekening mee :)

Ik ben ook 33, mooie leeftijd ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158904934
Maaj! Hoeveel dagen voor je NOD zit je nu? Mijn vingers verkrampen zowat inmiddels O+
pi_158904994
Jeej Soof! Gefeliciteerd!! *O*
  Moderator donderdag 7 januari 2016 @ 17:30:24 #218
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158905034
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:27 schreef Mamiemoe het volgende:
Maaj! Hoeveel dagen voor je NOD zit je nu? Mijn vingers verkrampen zowat inmiddels O+
Stop ze maar terug hoor, gisteren spierwitte test. Vandaag 2 dagen voor NOD en begin inmiddels last te krijgen van menstruatiekrampen dus het zal wel snel gaan doorbreken -O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158905062
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Stop ze maar terug hoor, gisteren spierwitte test. Vandaag 2 dagen voor NOD en begin inmiddels last te krijgen van menstruatiekrampen dus het zal wel snel gaan doorbreken -O-
Menstruatie krampen hoeven niks te zeggen Maaj... ;)
  Moderator donderdag 7 januari 2016 @ 17:36:19 #220
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158905229
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:31 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Menstruatie krampen hoeven niks te zeggen Maaj... ;)
Weet ik maar als al die andere symptomen zouden komen door zwangerschap dan zou dat nu toch wel op een test zichtbaar moeten zijn denk ik ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158905250
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Weet ik maar als al die andere symptomen zouden komen door zwangerschap dan zou dat nu toch wel op een test zichtbaar moeten zijn denk ik ;)
Misschien zijn het verlegen streepjes! Ik zou het zo leuk voor je vinden.. :*
pi_158905461
Ik heb praktisch maar 3 jaar de pil gebruikt :o.
  Moderator donderdag 7 januari 2016 @ 17:49:54 #223
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158905653
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:36 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Misschien zijn het verlegen streepjes! Ik zou het zo leuk voor je vinden.. :*
Dat zou extreem gaaf zijn O+ Ik ben ook nog niet alle hoop kwijt maar wil mezelf ook niet onnodige hoop geven ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:43 schreef Unihipili het volgende:
Ik heb praktisch maar 3 jaar de pil gebruikt :o.
Het verschil zit hem dan waarschijnlijk in het feit dat ik aan de AC ben gegaan vanwege mijn heftige menstruaties en niet vanwege bescherming. Dat was later natuurlijk mooi meegenomen ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158906031
Mja was wel onderdeel van mijn beslissing maar idd. Ik was eind 17 :P en nu 25. Vermoed dat dat er ook mee te maken heeft.
pi_158907468
Welkom voor alle nieuwe mensen :W Dat jullie maar snel mogen doorstromen!

Ik duim ook nog even door Majo!

Hier 6 dagen voor NOD, maar ik heb al emdometriose pijn 2 dagen en buikpijn en pukkels :'( Ik denk dus dat mijn eisprong eerder is geweest, maar had geen ovulatietesten gebruikt. Hopelijk breekt het snel door, dan kunnen we weer door met een nieuwe ronde.
pi_158909431
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Stop ze maar terug hoor, gisteren spierwitte test. Vandaag 2 dagen voor NOD en begin inmiddels last te krijgen van menstruatiekrampen dus het zal wel snel gaan doorbreken -O-
Voor mij ben je pregnant until proven otherwise :Y tot het tegendeel bewezen is, wacht ik tot je twee strepen geplast hebt. En hopelijk volg ik over twee weken :)
  Moderator donderdag 7 januari 2016 @ 20:26:43 #227
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158910667
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:51 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Voor mij ben je pregnant until proven otherwise :Y tot het tegendeel bewezen is, wacht ik tot je twee strepen geplast hebt. En hopelijk volg ik over twee weken :)
:D Ik heb op zich wel weer een zwik aan symptomen: misselijk, opgeblazen, pijnlijke tetten en goed reukvermogen. Alleen heb ik al die symptomen ook al eerder gehad en dat zei helemaal niets, daarom de slag om de arm :P
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 7 januari 2016 @ 20:52:41 #228
269689 crew  Viv
pi_158911631
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:27 schreef AN. het volgende:
Ik hoop dat ik dan snel goed ben ingesteld, waardoor voornamelijk mijn kind alles zal krijgen wat elk 'normaal' kind ook krijgt.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:30 schreef Peacefulll het volgende:
AN, waarom moet je snel je medicatie afbouwen? Gaat dat niet samen met een zwangerschap?
Ze zei niet dat ze moet afbouwen. ;) Over het algemeen is het voor de zwangerschap en baby gunstig als een auto-immuunziekte in een rustige fase is. Het kan dus juist nodig zijn om medicatie te blijven gebruiken om de ziekte-activiteit te onderdrukken.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:30 schreef Wolken het volgende:
Ik wil me hier ook graag melden als het mag. Na 19 jaar anticonceptie te hebben gebruikt waarvan de laatste 6 jaar een spiraaltje heb ik deze midden december laten verwijderen.
Welkom! w/
pi_158912156
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]


[..]

Ze zei niet dat ze moet afbouwen. ;) Over het algemeen is het voor de zwangerschap en baby gunstig als een auto-immuunziekte in een rustige fase is. Het kan dus juist nodig zijn om medicatie te blijven gebruiken om de ziekte-activiteit te onderdrukken.

[..]

Welkom! w/
Sorry hoor, ik ben niet zo medisch onderlegd. Ik dacht dat ze er acuut mee moest stoppen omdat ze gelijk met de arts contact op moest nemen. Vandaar mijn vraag...
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 7 januari 2016 @ 21:10:53 #230
269689 crew  Viv
pi_158912223
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:08 schreef Peacefulll het volgende:
Sorry hoor, ik ben niet zo medisch onderlegd. Ik dacht dat ze er acuut mee moest stoppen omdat ze gelijk met de arts contact op moest nemen. Vandaar mijn vraag...
Geeft niks joh! :) Veel mensen denken dat en stoppen inderdaad acuut (en zonder te overleggen met de arts) met medicatie als ze zwanger zijn, daarom wou ik het misverstand even benoemen.
pi_158912889
Warm welkom aan de nieuwe aanwas *O* .. dat jullie maar snel door mogen stromen naar z&g *O*

En ineens was ik nog maar 6 dagen voor nod .. duimen draaien!
pi_158913871
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

:D Ik heb op zich wel weer een zwik aan symptomen: misselijk, opgeblazen, pijnlijke tetten en goed reukvermogen. Alleen heb ik al die symptomen ook al eerder gehad en dat zei helemaal niets, daarom de slag om de arm :P
Zie je wel, het kan nog beide kanten op. En ik ben "team twee streepjes" O+
pi_158913898
Welkom nieuwe aanwas :W

Nog maar 6 dagen Twinkle? Dat schiet op :s) Hier nog 10 dagen denk ik oO<

Rustig afwachten Majo :*
pi_158914122
Mijn duimen draaien voor de meiden in afwachting van NOD. :)
Hier in afwachting van eisprong :9
pi_158914204
Spannend, komende nods! Duimen draaien...

Dames ik blijf jullie volgen, maar dan vanuit lurkstand. Laatste test is nu gedaan en hoop dat ik een plakker heb ;) . (Die laatste is een ovulatietest, want ik las ergens dat die ook positief reageren als je zwanger bent. Nou, dat klopt dus. :o )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
pi_158914812
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:10 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Geeft niks joh! :) Veel mensen denken dat en stoppen inderdaad acuut (en zonder te overleggen met de arts) met medicatie als ze zwanger zijn, daarom wou ik het misverstand even benoemen.
No hard feelings!

Ik moet nog ruim 1,5 week wachten. De dagen vliegen gelukkig voorbij!
pi_158921187
Peacefull, Vivi zegt het eigenlijk al, ik moet juist mijn medicatie opvoeren.
Dit omdat ik van mijzelf geen stofje aanmaak die anderen automatisch wel aanmaken en dat dus moet worden aangevuld.
(Ik heb het bewust wat vaag gehouden, wát het precies is, omdat ik dat (nog) niet nodig vind op een openbaar forum. Sorry voor de wazigheid en de verwarring!)

Succes met wachten!
De anderen ook!
En nogmaals bedankt voor het welkom van iedereen! :)

Mamiemoe, het lukt me niet om op je DM te reageren. Misschien omdat ik nog niet zo lang geregistreerd ben?
pi_158924684
Gefeliciteerd Soof!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_158924885
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 07:37 schreef AN. het volgende:
Peacefull, Vivi zegt het eigenlijk al, ik moet juist mijn medicatie opvoeren.
Dit omdat ik van mijzelf geen stofje aanmaak die anderen automatisch wel aanmaken en dat dus moet worden aangevuld.
(Ik heb het bewust wat vaag gehouden, wát het precies is, omdat ik dat (nog) niet nodig vind op een openbaar forum. Sorry voor de wazigheid en de verwarring!)

Succes met wachten!
De anderen ook!
En nogmaals bedankt voor het welkom van iedereen! :)

Mamiemoe, het lukt me niet om op je DM te reageren. Misschien omdat ik nog niet zo lang geregistreerd ben?
Geeft toch niet joh, ik vind net dat je hartstikke open bent :) en ik heb je een nieuw berichtje gestuurd, misschien lukt het nu wel? Ik weet niet of het te maken heeft met hoe lang je geregistreerd bent eigenlijk, maar ik gok van niet?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 8 januari 2016 @ 12:07:45 #240
269689 crew  Viv
pi_158925093
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:59 schreef Mamiemoe het volgende:
Ik weet niet of het te maken heeft met hoe lang je geregistreerd bent eigenlijk, maar ik gok van niet?
Jawel, de eerste week kan je geen privé-berichten versturen.
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 13:11:48 #241
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158926412
Hier licht bloedverlies en oplopende menstruatiepijn dus ik vermoed einde oefening -O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158926543
Voor wie Davitamon gebruikt: 2+1 gratis bij Kruidvat /spam
pi_158927024
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:07 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Jawel, de eerste week kan je geen privé-berichten versturen.
Oh joh, dat wist ik niet! :) Dan zal dat het zijn idd. Dan zie ik je reactie volgende week wel AN.! :) ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:11 schreef MaJo het volgende:
Hier licht bloedverlies en oplopende menstruatiepijn dus ik vermoed einde oefening -O-
Nooooooo! Kan het geen innestelingsbloeding zijn heel misschien? O~)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 8 januari 2016 @ 14:37:06 #244
269689 crew  Viv
pi_158928590
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:40 schreef Mamiemoe het volgende:
Nooooooo! Kan het geen innestelingsbloeding zijn heel misschien? O~)
Mamiemoe jij optimist! O+
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 15:16:53 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158929819
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:19 schreef Unihipili het volgende:
Voor wie Davitamon gebruikt: 2+1 gratis bij Kruidvat /spam
Etos heeft vaak 1+1 gratis ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:40 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Oh joh, dat wist ik niet! :) Dan zal dat het zijn idd. Dan zie ik je reactie volgende week wel AN.! :) ^O^

[..]

Nooooooo! Kan het geen innestelingsbloeding zijn heel misschien? O~)
Dat lijkt me na 2 weken wat laat :D Maar het betekent nog niks ;) Verder nog geen bloed verloren en ook de krampen worden minder dus wie weet O-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:37 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Mamiemoe jij optimist! O+
Nou zeg dat wel :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158930154
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:37 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Mamiemoe jij optimist! O+
Ja erg he? :') Maar misschien helpt positief denken wel of zo? Ik gun het Maaj gewoon echt heel erg om met een rotgang dit topic uit te kunnen en naar z&g te kunnen verkassen O+
pi_158933385
Dacht kom weer een keer iets postten. Nog gefeliciteerd voor iedereen die de laatste 2 maanden hebben mogen doorschuiven. Ik zie dat ik niet meer in de op sta was dan ook niet meer zoveel actief.

Wij zijn actief bezig sinds april 2015 tot nu toe nog altijd niks. Heb een tijdje mijn cyclus bijgehouden en dergelijke maar ik raak heel erg overstuur keer op keer en testte veel te vaak. Heb me er nu bij neergelegd dat mocht het niet lukken we in april terug mogen naar de gynaecoloog deze heeft in juni een inwendige echo gemaakt en uitstrijkjes gemaakt waar niks uitgekomen is. Ergens denk ik Door dat ik extreem te zwaar was het bij mij niet goed zit. Mijn menstruatie is ook echt een ramp. Gelukkig Heb ik het wel iets meer kunnen loslaten. Wel bleek ik een maand geleden ineens erg veel tekorten te hebben in me vitamines en die klachten had ik al zeker een half jaar dus ergens hoop ik dat het daar aan heeft gelegen.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_158934323
Mag ik even ranten hier? Ik ben voor het eerste bezig met ovulatietesten en ik krijg volgens die dingen maar geen ovulatie. Ik zou zo rond 22 23 januari ongesteld moeten worden, dan zou ik toch inmiddels wel een eisprong moeten hebben? Ik heb een regelmatige cyclus van zo ongeveer 31 dagen. Ik gebruik de testen van sensitest.

Vind mezelf een nuchter type, maar ik word hier al zenuwachtig van :{ Komt denk ik omdat ik tot voorkort dacht pcos te hebben.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 19:07:09 #249
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_158936442
Kan nog prima hoor, heb je misschien een kortere luteale fase dan gemiddeld (14 dagen). Gewoon doortesten dus.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158939082
MaJo, ik duim voor je mee! Het zou toch wat zijn! ^O^

En Mamiemoe, ik reageer dus nog wel later :)
pi_158941180
Op welk(e) tijdstip(pen) doe je ze? En meermaals per dag? Let je ook op andere symptomen (zoals slijm, baarmoedermond)?
pi_158947476
Majo, ik duim toch ook mee hoor!

Ik ben vandaag bij mijn huisarts langs geweest. Hij bevestigde mijn vermoedens van twee vroege miskramen. Hij zei van toch eens op controle te gaan bij de gynaecoloog voor een echo van mijn baarmoeder enz en om te kijken of er geen ontstekingen zijn en heeft daarvoor een verwijsbrief meegegeven.

Hij zei dat meer dan 1 op 10 zwangerschappen eindigt in een miskraam (en dan meestal in de eerste weken dus een vroege miskraam), dus op zich is dat niet zo raar. Maar door het feit van 2 vroege miskramen op 6 cyclussen "proberen", wilt hij het toch even laten nakijken.

Hij zei dat het voor hetzelfde geld gewoon pech kan zijn maar wil het dus wel opvolgen. En dat vind ik ook wel fijn. Ik hoop dat ik snel terecht kan bij de gynaecoloog!

[ Bericht 0% gewijzigd door Saarah op 09-01-2016 07:54:14 ]
pi_158948463
En Soof, gefeliciteerd!!!
pi_158952886
Fijn saarah dat ze liever toch het zekere voor het onzekere nemen. Hopelijk is het niets ernstigs :*

En ik heb iets met 2e rondes geloof ik :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158953021
Twiiiink! Jaaa!! Wat goed!! Van harte :*

(Mijn beste vriend heeft vandaag een echo. Hun eerste kindje. Ze zijn zo nerveus. En ik ook! En oh wat zou het leuk om samen "zwanger" te zijn. Deze ronde gaan we extra hard ons best doen. (De vorigen waren meer van noujawezienwel)
pi_158953245
Twinkle *O* Gefeliciteerd!
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 10:52:51 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158953289
Gefeliciteerd twinkle! Wat ontzettend snel :D *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158953290
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Fijn saarah dat ze liever toch het zekere voor het onzekere nemen. Hopelijk is het niets ernstigs :*

En ik heb iets met 2e rondes geloof ik :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o !

Gefeliciteerd!!!
:)
pi_158953375
Yeah twinkle wat goed!!! Nog zo'n leukerd. Gefeliciteerd *O*
S. 2014
J. 2016
pi_158953385
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:52 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd twinkle! Wat ontzettend snel :D *O*
Wederom strontgeluk en dat doet me nog altijd heel lullig voelen naar anderen die al zooooo lang bezig zijn. Ik gun jullie allemaal zoveel gezonde kindjes :* :*
pi_158953386
Gefeliciteerd Twink!
pi_158953461
Gefeliciteerd Twinkle! Ik denk dat je je echt niet lullig hoeft te voelen hoor!

Saarah, iig goed om te horen dat je ha het meteen na wilt laten kijken, je hoort er wel eens andere verhalen over.

Even een vraagje, wanneer beginnen jullie met ovulatietesten? Mijn periode is nu voorbij en nu is het dus wachten op een eisprong. Maar dat duurt toch wel minimaal een week nadat je periode voorbij is? Of is het wijs om nu al te beginnen met testen? Ik weet nog helemaal niet hoe mijn cyclus loopt en wil dit nu wel goed in kaart brengen ( ben nogal een controle freak... ) .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 9 januari 2016 @ 11:15:23 #263
269689 crew  Viv
pi_158953535
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:15 schreef Twinkle20 het volgende:
En ik heb iets met 2e rondes geloof ik :')
Woei!! *O*
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Wederom strontgeluk en dat doet me nog altijd heel lullig voelen naar anderen die al zooooo lang bezig zijn. Ik gun jullie allemaal zoveel gezonde kindjes :* :*
Niet dat ik al zooooo lang bezig ben, maar je lullig voelen is nergens voor nodig joh. Jij kan er niets aan doen dat het steeds zo snel raak is, en jouw geluk staat dat van een ander niet in de weg. :*
pi_158953753
*O* gefeliciteerd Twinkle!

Ik snap niks van m'n lijf..
Woensdag start van m'n menstruatie en nu al zo goed als over.
Normaal flink wat krampen en duurt het standaard een week. En nu dus niks van dit alles..
Verwarrend! :?
pi_158953759
*O* Twinkle, hoe tof! Gefeliciteerd!
pi_158953770
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:02 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Wederom strontgeluk en dat doet me nog altijd heel lullig voelen naar anderen die al zooooo lang bezig zijn. Ik gun jullie allemaal zoveel gezonde kindjes :* :*
:*

Gefeliciteerd! O+
pi_158953777
Wolken, als je een beetje betaalbare testen hebt, of genoeg geld ;) , dan kan het natuurlijk geen kwaad om een rondje al vanaf het begin na je menstruatie te testen. Gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt :)
pi_158953839
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:29 schreef AN. het volgende:
*O* gefeliciteerd Twinkle!

Ik snap niks van m'n lijf..
Woensdag start van m'n menstruatie en nu al zo goed als over.
Normaal flink wat krampen en duurt het standaard een week. En nu dus niks van dit alles..
Verwarrend! :?

Dat kan hoor. Bij mij wisselt het ook. Laatste keer zelfs maar 2 dagen totaal.
pi_158954016
Saar, wat fijn dat je jouw huisarts zo doortastend is en je gelijk doorstuurt. Misschien vinden ze iets, misschien niet. Maar dan heb je al wat meer informatie dan dat je zo door blijft gaan. Ik hoop van harte dat er niks is en dat je gewoon enorm veel pech hebt gehad. En dat een volgend kindje maar lekker 9 maanden in je buik mag zitten O+

Van harte gefeliciteerd Twinkle. Wauw, dat hebben jullie weer goed gedaan. Vruchtbaar stel zijn jullie! *;
pi_158954173
Gefeliciteerd Twinkle! Alweer in de tweede ronde, wat bijzonder *O* lief dat je aan degenen bij wie het langer duurt denkt, maar je lullig voelen is niet nodig hoor :) Geniet ervan!
pi_158954315
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Fijn saarah dat ze liever toch het zekere voor het onzekere nemen. Hopelijk is het niets ernstigs :*

En ik heb iets met 2e rondes geloof ik :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd *O*

Je was bij zowel Djenna als Boaz toch gelijk in de eerste ronde zwanger :? Dacht dat je dat een aantal keer had verteld.
pi_158954376
Gefeliciteerd Twinkle!
pi_158954468
Gefeliciteerd Twinkle!!!
pi_158955268
Gefeliciteerd Twinkle!!
Kwak
pi_158956197
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:58 schreef Skittles het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*

Je was bij zowel Djenna als Boaz toch gelijk in de eerste ronde zwanger :? Dacht dat je dat een aantal keer had verteld.
Ja gestopt met de pil .. pilbloeding en de keer erop zwanger. Dus weet niet goed of ik dat dan wel of niet moet meetellen als kans :+

Dank! Jullie zijn lief :*
Hoop dat jullie allemaal heel heeel snel aan mogen sluiten :*
pi_158958878
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:09 schreef Wolken het volgende:

Saarah, iig goed om te horen dat je ha het meteen na wilt laten kijken, je hoort er wel eens andere verhalen over.

Ik ben daar idd heel blij om, maar ik had daar niet echt twijfels over. Ik heb echt 100% vertrouwen in mijn HA. Hij zal iets niet zomaar wegwuiven als onbenullig ofzo (tenzij het echt iets onbenullig is uiteraard ;) ) en zal eerder 'te snel' doorverwijzen dan 'te laat'.

Ik heb sowieso wel de indruk dat het in Nederland allemaal wat "stroever" verloopt qua eventuele doorverwijzingen enz. dan hier in België?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 15:25:06 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_158959247
gefeliciteerd Twink, dat heb je weer snel voor elkaar! *O*
disclaimer
  zaterdag 9 januari 2016 @ 15:26:54 #278
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158959274
Ohhh Twink wat tof! Nr 3 *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158959535
Twinkle!! Gefeliciteerd!!
pi_158960141
Twinkle. Wat tof. Gefeliciteerd *O*
  zaterdag 9 januari 2016 @ 16:21:04 #281
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_158960486
Twinkle! Superleuk! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_158961511
Twinkle gefeliciteerd!! *O*
pi_158961734
Twinkle gefeliciteerd! *O*
pi_158964187
Twinkle wat leuk!! gefeliciteerd *O* *O*
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 19:16:37 #285
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158964926
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:02 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Wederom strontgeluk en dat doet me nog altijd heel lullig voelen naar anderen die al zooooo lang bezig zijn. Ik gun jullie allemaal zoveel gezonde kindjes :* :*
ik vind het heel lief dat je daaraan denkt maar dat staat helemaal los van jou :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 19:18:46 #286
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158965000
Ik ben nog steeds niet ongesteld maar de test was weer spierwit. Wachten dus maar tot het doorbreekt -O-

En hoe lief ook bedoelt, laat de reacties dat het ook later nog positief kan blijken te zijn maar achterwege. Ik haal daar veel te veel onnodige hoop uit. Als het toch zo blijkt te zijn is het alleen maar een mooier cadeautje ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158965015
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nog steeds niet ongesteld maar de test was weer spierwit. Wachten dus maar tot het doorbreekt -O-

En hoe lief ook bedoelt, laat de reacties dat het ook later nog positief kan blijken te zijn maar achterwege. Ik haal daar veel te veel onnodige hoop uit. Als het toch zo blijkt te zijn is het alleen maar een mooier cadeautje ;)
Dikke knuffel :*
S. 2014
J. 2016
pi_158965018
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 15:06 schreef Saarah het volgende:

[..]


Ik heb sowieso wel de indruk dat het in Nederland allemaal wat "stroever" verloopt qua eventuele doorverwijzingen enz. dan hier in België?
Klopt! Ik ben Belgische maar woon nu vijf jaar in NL. In BE heb je voor meer dingen een verwijzing nodig (voor de fysio bijvoorbeeld) maar ze worden ook sneller gegeven. In NL is het grote voordeel dan weer dat je niet iedere maand met een briefje-met-datum-erop je pil moet halen en het bezoek aan je huisarts ook niet contant moet betalen en dan achteraf weer wat (maar niet alles) terugkrijgt.

Oh en Twinkle gefeliciteerd! O+
pi_158965302
Gefeliciteerd Twinkle! Superleuk O+
pi_158967703
Gefeliciteerd Twinkle! Fijn dat het weer zo snel is gelukt! *O*
pi_158971002
Dank ladies! Morgen gaan we (zoals bijna iedere zondag) even bij schoonouders koffie drinken. Ben benieuwd of ik Djenna het zinnetje 'mama heeft een baby in de buik' krijg aangeleerd O+

En manlief is al helemaal hoteldebotel van het verzinnen van een leuke foto voor de bekendmaking aan de rest van de wereld over een tijdje :+
pi_158973058
Gefeliciteerd Twinkle20 *O* Ik duim voor een plakker!!

Saarah, wat fijn inderdaad dat je HA zo doortastend is.

Balen Majo, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt :*
pi_158977822
Twinkle! Gefeliciteerd! *O*

Welkom nieuwe WOHTS'ers!

Majo :*
Ik heb dat ook, dat je tegen beter weten in dan nog eens test en dan toch weer teleurgesteld bent als je naar een witte test staat te staren :{
Hopelijk heb je snel duidelijkheid en kan je weer verder.
  zondag 10 januari 2016 @ 09:10:50 #294
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158978198
Twinkle !! Gefeliciteerd! Wat fijn en benieuwd hoe schoonmoeders reageert..

En hoe gaat het met hilz? Al bij de gyn geweest of lees ik er over heen? :@

En Majo. . Je moet een fortuin verdienen dat je steeds voor je nod test.. :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_158978615
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 22:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Dank ladies! Morgen gaan we (zoals bijna iedere zondag) even bij schoonouders koffie drinken. Ben benieuwd of ik Djenna het zinnetje 'mama heeft een baby in de buik' krijg aangeleerd O+

En manlief is al helemaal hoteldebotel van het verzinnen van een leuke foto voor de bekendmaking aan de rest van de wereld over een tijdje :+
Vertel je t ook al zo vroeg aan de kinderen?

Edit: Dat staat er lekker bot, zo bedoel ik het niet, maar wat als het misgaat? Lijkt mij zo heftig voor Djenna..

[ Bericht 6% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 10-01-2016 10:16:38 ]
S. 2014
J. 2016
pi_158979265
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 06:31 schreef Savvy. het volgende:
Ik heb dat ook, dat je tegen beter weten in dan nog eens test en dan toch weer teleurgesteld bent als je naar een witte test staat te staren :{
Ik heb dat vanochtend nog gedaan. Helaas witter dan wit. En dat op cyclusdag 60 :( Gisteren hoorde ik van een goede vriendin dat ze zwanger is. Heel lief dat ze me even belde en het niet vanavond in de groep deelde. Ik gun het haar van harte, maar er komen ook allemaal kinderachtige 'ja maar ik was eerst'-gevoelens boven. Stom.

Oh, diskleemert: dat heb ik niet bij mensen in dit topic hoor :)
  zondag 10 januari 2016 @ 11:12:36 #297
386633 Adnap
I love Life !
pi_158979566
Vraagje ..niet voor mezelf maar voor een vriendin van mij. Ik heb 2 pubers en Geen partner ;)

Maar hoe zit dat met van die vroege zwangerschapstesten? Hoe betrouwbaar zijn die?
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_158979901
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nog steeds niet ongesteld maar de test was weer spierwit. Wachten dus maar tot het doorbreekt -O-

En hoe lief ook bedoelt, laat de reacties dat het ook later nog positief kan blijken te zijn maar achterwege. Ik haal daar veel te veel onnodige hoop uit. Als het toch zo blijkt te zijn is het alleen maar een mooier cadeautje ;)
Ik had je berichtje gister niet gezien, sorry. Balen Maaj! Ik kan geen smileys op mn mobiel vinden, dus ik geef je een virtuele aai over je bol, stuur je een kusje en denk aan je
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 10 januari 2016 @ 12:03:33 #299
269689 crew  Viv
pi_158980386
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:12 schreef Adnap het volgende:
Vraagje ..niet voor mezelf maar voor een vriendin van mij. Ik heb 2 pubers en Geen partner ;)

Maar hoe zit dat met van die vroege zwangerschapstesten? Hoe betrouwbaar zijn die?
Ze zijn gevoeliger voor het zwangerschapshormoon hCG, dus ze zullen eerder positief uitslaan dan de normale testen. De betrouwbaarheid is net zoals met de normale testen: een negatieve test sluit een zwangerschap niet uit, een positieve test toont wel een zwangerschap aan.
  zondag 10 januari 2016 @ 12:23:33 #300
386633 Adnap
I love Life !
pi_158980692
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 12:03 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ze zijn gevoeliger voor het zwangerschapshormoon hCG, dus ze zullen eerder positief uitslaan dan de normale testen. De betrouwbaarheid is net zoals met de normale testen: een negatieve test sluit een zwangerschap niet uit, een positieve test toont wel een zwangerschap aan.
Thx weten weer voor nu even genoeg
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Moderator zondag 10 januari 2016 @ 15:01:31 #301
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158984572
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 06:31 schreef Savvy. het volgende:
Twinkle! Gefeliciteerd! *O*

Welkom nieuwe WOHTS'ers!

Majo :*
Ik heb dat ook, dat je tegen beter weten in dan nog eens test en dan toch weer teleurgesteld bent als je naar een witte test staat te staren :{
Hopelijk heb je snel duidelijkheid en kan je weer verder.
Precies dat ja :Y

quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2016 09:10 schreef Barreltje het volgende:
Twinkle !! Gefeliciteerd! Wat fijn en benieuwd hoe schoonmoeders reageert..

En hoe gaat het met hilz? Al bij de gyn geweest of lees ik er over heen? :@

En Majo. . Je moet een fortuin verdienen dat je steeds voor je nod test.. :P
Valt wel mee hoor, heb van die goedkope strips van sensitest ;)

quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:36 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Ik had je berichtje gister niet gezien, sorry. Balen Maaj! Ik kan geen smileys op mn mobiel vinden, dus ik geef je een virtuele aai over je bol, stuur je een kusje en denk aan je
Thanks :*

Vanochtend is het doorgebroken dus dit wordt de zevende ronde met clomid. Ik ga er weer voor *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')