Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:38 schreef Soof-87 het volgende:
Dankjewel lieve mensen
En AN, welkom! Ik heb ook lange, wisselende cyclussen en was sinds juni gestopt. Ik weet hoe frustrerend het kan zijn. Ik hoop dat je cyclussen niet nog langer worden, anders zou ik sneller aan de bel trekken. Just in case
Hoi en welkom!quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef AN. het volgende:
Hoi![]()
Ik wil graag mee gaan posten. Ik lurk veel, maar vind het geloof ik ook wel fijn om wat mee te praten.
Ben gestopt met de pil sinds begin juli en sindsdien geen 'normale' cyclus gehad. (Eentje van 38, daarna van 62 en nu van 70 dagen.)
Aangezien ik een auto immuunziekte heb is het van belang dat ik direct aan de bel trek zodra ik weet dat ik zwanger ben ivm medicatie.
Is dit de eerste keer gyn, wegens 1+ jaar proberen zonder resultaat? Ik ken jouw verhaal nog niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:39 schreef Gala6183 het volgende:
Ik kruip weer even onder mijn kerststeen vandaan en ga proberen weer mee te posten. Maandag moet ik naar de gyn, ben benieuwd wat ze gaat zeggen.
Ja, we zijn sinds oktober 2014 aan het proberen. Ik heb (net als AN.) een auto-immuunziekte maar heb daar nu gelukkig geen medicijnen meer voor (en geen klachten, hoera!). Toch wil het qua zwanger worden nog niet erg lukken. Dus ik ga naar de gyn en mijn lief moet een afspraak maken bij de uroloog. Dat is standaard in Duitsland, waar wij wonen, is dat in Nederland eigenlijk ook zo, dat er meteen bij beide partners gekeken wordt of er ergens een probleem zou kunnen zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:01 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer gyn, wegens 1+ jaar proberen zonder resultaat? Ik ken jouw verhaal nog niet.Succes in ieder geval!
Vanaf mijn 14de. Ik werd op mijn 10de al ongesteld en had heel veel last van acne en krampen dus toen al op de pil gegaan ( Diana ) en op mijn 27ste dus aan de spiraal. Ik hou er iig rekening mee dat mijn lichaam wel een tijdje nodig heeft om weer in het gareel te komen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:30 schreef Peacefulll het volgende:
Welkom Wolken en AN. Dat we jullie maar weer snel uit mogen zwaaien![]()
Wolk, hopelijk pakt je lichaam snel een mooie cyclus op. Wat ben je lang aan de anti-conceptie geweest zeg! Al op jonge leeftijd aan begonnen?
Stop ze maar terug hoor, gisteren spierwitte test. Vandaag 2 dagen voor NOD en begin inmiddels last te krijgen van menstruatiekrampen dus het zal wel snel gaan doorbrekenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:27 schreef Mamiemoe het volgende:
Maaj! Hoeveel dagen voor je NOD zit je nu? Mijn vingers verkrampen zowat inmiddels
Menstruatie krampen hoeven niks te zeggen Maaj...quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stop ze maar terug hoor, gisteren spierwitte test. Vandaag 2 dagen voor NOD en begin inmiddels last te krijgen van menstruatiekrampen dus het zal wel snel gaan doorbreken
Weet ik maar als al die andere symptomen zouden komen door zwangerschap dan zou dat nu toch wel op een test zichtbaar moeten zijn denk ikquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:31 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Menstruatie krampen hoeven niks te zeggen Maaj...
Misschien zijn het verlegen streepjes! Ik zou het zo leuk voor je vinden..quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ik maar als al die andere symptomen zouden komen door zwangerschap dan zou dat nu toch wel op een test zichtbaar moeten zijn denk ik
Dat zou extreem gaaf zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:36 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Misschien zijn het verlegen streepjes! Ik zou het zo leuk voor je vinden..
Het verschil zit hem dan waarschijnlijk in het feit dat ik aan de AC ben gegaan vanwege mijn heftige menstruaties en niet vanwege bescherming. Dat was later natuurlijk mooi meegenomenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:43 schreef Unihipili het volgende:
Ik heb praktisch maar 3 jaar de pil gebruikt.
Voor mij ben je pregnant until proven otherwisequote:Op donderdag 7 januari 2016 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stop ze maar terug hoor, gisteren spierwitte test. Vandaag 2 dagen voor NOD en begin inmiddels last te krijgen van menstruatiekrampen dus het zal wel snel gaan doorbreken
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:51 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Voor mij ben je pregnant until proven otherwisetot het tegendeel bewezen is, wacht ik tot je twee strepen geplast hebt. En hopelijk volg ik over twee weken
quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:27 schreef AN. het volgende:
Ik hoop dat ik dan snel goed ben ingesteld, waardoor voornamelijk mijn kind alles zal krijgen wat elk 'normaal' kind ook krijgt.
Ze zei niet dat ze moet afbouwen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:30 schreef Peacefulll het volgende:
AN, waarom moet je snel je medicatie afbouwen? Gaat dat niet samen met een zwangerschap?
Welkom!quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:30 schreef Wolken het volgende:
Ik wil me hier ook graag melden als het mag. Na 19 jaar anticonceptie te hebben gebruikt waarvan de laatste 6 jaar een spiraaltje heb ik deze midden december laten verwijderen.
Sorry hoor, ik ben niet zo medisch onderlegd. Ik dacht dat ze er acuut mee moest stoppen omdat ze gelijk met de arts contact op moest nemen. Vandaar mijn vraag...quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[..]
Ze zei niet dat ze moet afbouwen.Over het algemeen is het voor de zwangerschap en baby gunstig als een auto-immuunziekte in een rustige fase is. Het kan dus juist nodig zijn om medicatie te blijven gebruiken om de ziekte-activiteit te onderdrukken.
[..]
Welkom!
Geeft niks joh!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:08 schreef Peacefulll het volgende:
Sorry hoor, ik ben niet zo medisch onderlegd. Ik dacht dat ze er acuut mee moest stoppen omdat ze gelijk met de arts contact op moest nemen. Vandaar mijn vraag...
Zie je wel, het kan nog beide kanten op. En ik ben "team twee streepjes"quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik heb op zich wel weer een zwik aan symptomen: misselijk, opgeblazen, pijnlijke tetten en goed reukvermogen. Alleen heb ik al die symptomen ook al eerder gehad en dat zei helemaal niets, daarom de slag om de arm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
No hard feelings!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Geeft niks joh!Veel mensen denken dat en stoppen inderdaad acuut (en zonder te overleggen met de arts) met medicatie als ze zwanger zijn, daarom wou ik het misverstand even benoemen.
Geeft toch niet joh, ik vind net dat je hartstikke open bentquote:Op vrijdag 8 januari 2016 07:37 schreef AN. het volgende:
Peacefull, Vivi zegt het eigenlijk al, ik moet juist mijn medicatie opvoeren.
Dit omdat ik van mijzelf geen stofje aanmaak die anderen automatisch wel aanmaken en dat dus moet worden aangevuld.
(Ik heb het bewust wat vaag gehouden, wát het precies is, omdat ik dat (nog) niet nodig vind op een openbaar forum. Sorry voor de wazigheid en de verwarring!)
Succes met wachten!
De anderen ook!
En nogmaals bedankt voor het welkom van iedereen!![]()
Mamiemoe, het lukt me niet om op je DM te reageren. Misschien omdat ik nog niet zo lang geregistreerd ben?
Jawel, de eerste week kan je geen privé-berichten versturen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:59 schreef Mamiemoe het volgende:
Ik weet niet of het te maken heeft met hoe lang je geregistreerd bent eigenlijk, maar ik gok van niet?
Oh joh, dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Jawel, de eerste week kan je geen privé-berichten versturen.
Nooooooo! Kan het geen innestelingsbloeding zijn heel misschien?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:11 schreef MaJo het volgende:
Hier licht bloedverlies en oplopende menstruatiepijn dus ik vermoed einde oefening
Mamiemoe jij optimist!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:40 schreef Mamiemoe het volgende:
Nooooooo! Kan het geen innestelingsbloeding zijn heel misschien?
Etos heeft vaak 1+1 gratisquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:19 schreef Unihipili het volgende:
Voor wie Davitamon gebruikt: 2+1 gratis bij Kruidvat /spam
Dat lijkt me na 2 weken wat laatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:40 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Oh joh, dat wist ik niet!Dan zal dat het zijn idd. Dan zie ik je reactie volgende week wel AN.!
![]()
[..]
Nooooooo! Kan het geen innestelingsbloeding zijn heel misschien?
Nou zeg dat welquote:
Ja erg he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |