SPOILER: Deadly_KissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SproetjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HilzillahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SilverSjoiisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MaJoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RonderotondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bottoms_upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BarreltjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SmallishBearOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SaarahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gridjuhOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BobbyMcGeeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ikke_84Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AcaBellaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: marjolijntjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ViviRAWRSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe![]()
Nog niemand uitgezwaaid, maar er zijn wel (tuur)streepjes gezien bij ikke_84, Miezziej en Marjolijntje!
Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Viv op 30-11-2015 19:27:06 ]![]()
Laat maar weten als er iets in de OP gewijzigd moet worden. Wie van de streepjesregen zijn bij deze uitgezwaaid richting Z&G?![]()
![]()
Dit. Ik ga in ieder geval de bijsluiter volgen en dus geen Kruidvat 2v5-zwangerschapstest aflezen na meer dan 5 minuten.quote:Op zondag 29 november 2015 12:21 schreef BobbyMcGee het volgende:
Wat jammer MaJo, dat er geen positieve test is. Heb je je erg laten meeslepen door de enthousiastelingen in dit topic of kon je wel nuchter blijven? Jouw verhaal deze maand zorgt er bij mij wel voor dat ik geen twijfelgeval in dit topic ga posten.![]()
Ik durf het nog niet officieel te maken op dit momentquote:Op zondag 29 november 2015 12:50 schreef ViviRAWRS het volgende:
Laat maar weten als er iets in de OP gewijzigd moet worden. Wie van de streepjesregen zijn bij deze uitgezwaaid richting Z&G?![]()
Het voelt zo snel allemaal, dus ik geloof het nog niet.
Daarnaast weet ik niet zo goed wat ik moet doen wanneer de volgende test ook positief is. Mijn huisarts zit nog in mijn oude woonplaats (+/- 20km verderop), omdat ik nu tijdelijk huur (slooppand). Daarnaast heb ik een nieuwbouwwoning gekocht, deze is redelijk vlakbij mijn werk (4 km ofzo) en de verwachting is dat deze in maart klaar is. Ik heb even gekeken op google maps en er zitten wel wat verloskundigen in de buurt van mijn nieuwe huis. Lijkt mij logischer om daar meteen te zoeken..? Er zit ook een huisartsenpraktijk vlakbij mijn nieuwe huis, maar ik denk dat die mij pas aannemen wanneer ik echt verhuisd ben.
![]()
Dat moet je natuurlijk zelf weten maar MaJo's test is wel echt een hele hele grote uitzondering.quote:Op zondag 29 november 2015 13:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dit. Ik ga in ieder geval de bijsluiter volgen en dus geen Kruidvat 2v5-zwangerschapstest aflezen na meer dan 5 minuten.
Wel heel jammer uiteraard.![]()
Ik blijf ook nog even hier. Ben er echt wel van overtuigd dat ik zwanger ben maar durf de stap nog even niet te nemen. Misschien rond 5 december wel![]()
Miezziej ik zou idd in de buurt van je nieuwe woning naar de ha en vk gaan.
Al zou ik zelf de ha overslaan en alleen de vk bellen. (Misschien alleen even de assistente van de ha inlichten dat je zwanger bent?)
Je kan je best al inschrijven bij de nieuwe huisarts denk ik, misschien voor de zekerheid even bellen om het te vragen.
Spannend hoor een nieuwe woning![]()
Ik had vorige maand ook zn vage super lichte positieve test. Heb ik hier ook gepost. Ik vond t wel fijn dat ik het ergens kwijt kon ook al ben ik daarna gewoon ongesteld geworden.![]()
Misschien kunnen we na het synchroon plassen ook wel synchroon zeker zijnquote:Op zondag 29 november 2015 13:18 schreef ikke_84 het volgende:
Ik blijf ook nog even hier. Ben er echt wel van overtuigd dat ik zwanger ben maar durf de stap nog even niet te nemen. Misschien rond 5 december wel![]()
Miezziej ik zou idd in de buurt van je nieuwe woning naar de ha en vk gaan.
Al zou ik zelf de ha overslaan en alleen de vk bellen. (Misschien alleen even de assistente van de ha inlichten dat je zwanger bent?)
Je kan je best al inschrijven bij de nieuwe huisarts denk ik, misschien voor de zekerheid even bellen om het te vragen.
Spannend hoor een nieuwe woning![]()
Ik had vorige maand ook zn vage super lichte positieve test. Heb ik hier ook gepost. Ik vond t wel fijn dat ik het ergens kwijt kon ook al ben ik daarna gewoon ongesteld geworden.![]()
Als het goed is heb ik vrijdag 11 december de eerste kijkdag bij het huis, echt leukAlleen moet ik nog even wat regelen met werk... Nouja ze moeten er toch ooit aan wennen dat ik er niet ben..
Mocht ik ongesteld worden, dan zou ik het niet erg vinden dat ik hier de foto's heb gepost enzo, ik vind het wel fijn om de twijfel te kunnen delen.![]()
Lijkt me een goed plan miezziej
Leuk zn kijkdag. Dan krijg je een beetje een idee van hoe de ruimtes er in het echt uit zien.
Moeten jullie nog meubels enz kopen? Ik vond dat zn leuke tijd toen.![]()
Ik haal Sam1993 uit de OP trouwens, ze heeft in juli voor het laatst hier gepost en bovendien:
laatste bezoek: 101 dagen, 12 uur geleden.
De rest heeft in oktober of november nog meegepost.![]()
![]()
Nog meer streepjesgefeliciteerd!
Wat spannend zo'n nieuw huis. Hier juist heel oud huis met grote verbouwing die langzaam vorderd.
Hier een gek misselijk/hongerig gevoel en beetje raar in mijn hoofd. Hopelijk geen griepje
![]()
![]()
Ik heb me wel mee laten slepen ja maar ik neem dat niemand kwalijk, ik denk dat mijn geval heel uitzonderlijk is. En er waren genoeg meiden die zeiden het ook gehad te hebben en dat het toch niet raak was. Maar ik weet in het vervolg wel hoe die testen precies werkenquote:Op zondag 29 november 2015 12:21 schreef BobbyMcGee het volgende:
Wat jammer MaJo, dat er geen positieve test is. Heb je je erg laten meeslepen door de enthousiastelingen in dit topic of kon je wel nuchter blijven? Jouw verhaal deze maand zorgt er bij mij wel voor dat ik geen twijfelgeval in dit topic ga posten.
Gefeliciteerd Miezziej!dat zijn duidelijke strepen hoor
en wat enorm grappig om terug te lezen dat je van plan was om tot 5 december te wachten met testen Ikke
![]()
Thanks lieve meiden!Ik kruip heel even onder een steen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Fijn dat je het goed oppakt, veel sterkte onder je steenquote:Op zondag 29 november 2015 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb me wel mee laten slepen ja maar ik neem dat niemand kwalijk, ik denk dat mijn geval heel uitzonderlijk is. En er waren genoeg meiden die zeiden het ook gehad te hebben en dat het toch niet raak was. Maar ik weet in het vervolg wel hoe die testen precies werken
Thanks lieve meiden!Ik kruip heel even onder een steen
![]()
![]()
Wow nog meer streepjes! Wat super spannend allemaal
En MaJo bleh teleurstelling... Je hebt een lichaam die je voor de gek houdt, stom is dat.:)![]()
Mijn NOD mag naar 25 december.quote:Op zondag 29 november 2015 12:50 schreef ViviRAWRS het volgende:
Laat maar weten als er iets in de OP gewijzigd moet worden. Wie van de streepjesregen zijn bij deze uitgezwaaid richting Z&G?
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Bedankt voor alle tips! Ik begin vandaag met op mn koolhydraten te letten (nog meer als anders) Kan sowieso geen kwaad ivm mijn diabetes, dus win win situatie.
Op basis van mijn afgelopen cyclus is mijn volgende nod 13 januari pas![]()
Majo![]()
![]()
Die van mij 26 januariquote:Op maandag 30 november 2015 10:30 schreef AcaBella het volgende:
Bedankt voor alle tips! Ik begin vandaag met op mn koolhydraten te letten (nog meer als anders) Kan sowieso geen kwaad ivm mijn diabetes, dus win win situatie.
Op basis van mijn afgelopen cyclus is mijn volgende nod 13 januari pas![]()
Majo
Stom dat wachten he
:)![]()
Mijn app zegt 1 dag overtijd, geen bloed nog![]()
Ik duim nog even door, morgenochtend testen!
Mama van F. (2012) en M. (2016)![]()
Telkens als ik zie dat jij als laatst hebt gepost denk ik dat je getest hebtquote:Op maandag 30 november 2015 19:05 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik duim nog even door, morgenochtend testen!
Ik duim mee!![]()
Ik ging de OP al aanpassen, maar daar sta je niet in.quote:Spannend!!quote:Op maandag 30 november 2015 19:05 schreef Marjolijntje het volgende:
![]()
![]()
Dan wachten we gezellig samenquote:Op maandag 30 november 2015 18:40 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Die van mij 26 januari
Stom dat wachten heInderdaad heel stom dat wachten
Heb jij altijd een langere cyclus?
![]()
Spannend marjolijntje!! Maar vroeg gaan slapen dan is t zo morgen.
Nog steeds last van misselijkheid?
Lange cyclussen![]()
![]()
Ja nog steeds af en aan wel misselijk. Maar ergens zou het me ook niet verbazen als me lijf me voor de gek houdt hoor en dit een lange(re) cyclus blijkt te zijn.
Wachten sucks, zeker het wachen bij langere cyclussen
Spannend Marjolijntje! Ik duim voor streepjes!
He bah Soof en AcaBella, dat is lang wachten zeg![]()
En ook nog even een extra knuffel voor Majo![]()
![]()
Ik ga even nadenken of ik in de OP wilquote:Op maandag 30 november 2015 19:15 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik ging de OP al aanpassen, maar daar sta je niet in.
[..]
Spannend!!
Doen wequote:Op maandag 30 november 2015 19:17 schreef AcaBella het volgende:
[..]
Dan wachten we gezellig samenInderdaad heel stom dat wachten
Heb jij altijd een langere cyclus?
Op naar 2016
Sinds pilstop: 54-50-68-...
Laatste ongesteldheid was meer zoals ik dat van vroeger herken. Krampen etc. Bij de eerste twee keer na m'n pilstop was het matigjes.
Hoop dat m'n lichaam het nu snel door heeft dat 't regelmatig moet worden
Ik hoop dat het kwartje snel gaat vallen bij jouw lichaam Soof! De laatste menstruatie klinkt 'hoopvol'![]()
Jammer Major dat je test negatief was. Ik heb het vast niet goed opgeslagen hoor, maar kan het op dat moment geen eisprong zijn geweest of zo?
En Marjolijntje, ik hoop dat morgen een tweede lijntje kunt showen![]()
![]()
Wat spannend Marjoleintje! Ik ben heel benieuwd.
Hier 2 dagen voor nod, maar de menstruatie krampen zijn er al![]()
![]()
daar heb ik ook aan zitten denken, dat de eisprong opgepikt is door die testquote:Op maandag 30 november 2015 20:29 schreef Peacefulll het volgende:
Ik hoop dat het kwartje snel gaat vallen bij jouw lichaam Soof! De laatste menstruatie klinkt 'hoopvol'![]()
Jammer Major dat je test negatief was. Ik heb het vast niet goed opgeslagen hoor, maar kan het op dat moment geen eisprong zijn geweest of zo?
En Marjolijntje, ik hoop dat morgen een tweede lijntje kunt showenben ook nog niet ongesteld geworden, terwijl 34 dagen de max is sinds ik clomid slik
Zou het ook kunnen dat de clomid gewoon niet aangeslagen heeft of is dat niet logisch na 4x goed gewerkt te hebben?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Bij een eisprong komt alleen geen hCG kijken (voor zover ik weet), tenzij je Pregnyl hebt gespoten.quote:Op maandag 30 november 2015 21:57 schreef MaJo het volgende:
daar heb ik ook aan zitten denken, dat de eisprong opgepikt is door die test![]()
Dat is onwaarschijnlijk, dat een zw-test een eisprong oppikt. Andersom kan het wel. Toch blijft het gek. Ik zou idd wel even mijn gyn vragen hoe nu verder, wie weet moet je een hogere dosis ofzo. Nog steeds geen bloed?quote:Op maandag 30 november 2015 21:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
daar heb ik ook aan zitten denken, dat de eisprong opgepikt is door die testben ook nog niet ongesteld geworden, terwijl 34 dagen de max is sinds ik clomid slik
Zou het ook kunnen dat de clomid gewoon niet aangeslagen heeft of is dat niet logisch na 4x goed gewerkt te hebben?![]()
Nog geen bloed maar wel krampen dus verwacht eigenlijk dat vannacht de sluizen doorbreken. Als dat niet zo is dan ga ik over een paar dagen de gyn bellen. Heb ook nog progesteron liggen om een menstruatie op te wekken.quote:Op maandag 30 november 2015 22:20 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dat is onwaarschijnlijk, dat een zw-test een eisprong oppikt. Andersom kan het wel. Toch blijft het gek. Ik zou idd wel even mijn gyn vragen hoe nu verder, wie weet moet je een hogere dosis ofzo. Nog steeds geen bloed?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Balen MajoWitte testen zijn stom en helemaal na wat jij hebt gehad met je testen.
Angelatje voor jou ook balen!
AcaBella en Soof-87 stom van jullie lange cyclussen en net extra lange wachten daardoor.
Je houdt het wel spannend Marjolijntje! Ik ben zeer benieuwd morgenochtend.
Ik ben mij hier er op aan het voorbereiden dat het niet raak is. Ik wil zo graag dat het wel zo is, dat ik er niet op durf te hopen en mijzelf wil behoeden voor een grote teleurstelling. Alsof ik dat niet ga zijn als ik ga bloeden tussen nu en zaterdag![]()
![]()
Mogguh!
Tis nog steeds wel een heel licht streepje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Marjolijntje op 01-12-2015 07:19:34 ]Mama van F. (2012) en M. (2016)![]()
Ik zie hem Marjolijntje!Ik zit mobiel dus zijn de foto's wat kleiner maar ik zie hem duidelijk! Gefeliciteerd!
Ik heb zelf vanochtend ook getest met een tekst-test. Deze gaf aan "zwanger". Mijn vriend en ik beseffen het nog niet echt. Mijn vriend was wel meer overtuigd na deze test, die streepjes geloofde hij niet zo
Ik ben blij, maar aan de andere kant ook een beetje verdrietig.. Verdrietig dat het ons wel gelukt is terwijl ik weet dat het zoveel koppels niet zo snel gegund is. Daarnaast mis ik op zulke momenten mijn ouders ook wel... Mijn vader is overleden en mijn moeder woont in Amerika. Toen mijn schoonzus vorig jaar zwanger was zei ze iets van "jij wacht nog wel even toch?". Dus ik weet ook niet zo goed of het nou wil vertellen enzo. Maar ja. Ik gooi deze gevoelens maar op hormonen
![]()
![]()
Marjolijntje gefeliciteerd!![]()
En miezzie. Je niet te veel laten leiden Door wat andere mensen denken..
Zeker niet een schoonzus doe toch al zwanger is.. waar zou je op moeten wachten dan?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Marjolijntje jij snellerd! F wordt grote zus!!!gefeliciteerd!
En Miezzie, jij ook van harte! Is je moeder over zeven maanden nog daar?![]()
Nee ik bedoel dat mijn moeder dat zeiquote:Op dinsdag 1 december 2015 07:50 schreef Barreltje het volgende:
Marjolijntje gefeliciteerd!![]()
En miezzie. Je niet te veel laten leiden Door wat andere mensen denken..
Zeker niet een schoonzus doe toch al zwanger is.. waar zou je op moeten wachten dan?toen ik vertelde dat mijn schoonzus zwanger was. Het is nog vroeg, ik kan niet zo duidelijk typen
Haha.
Mijn schoonzus is inmiddels al 4 maanden geleden bevallen *hier moeten jullie even een hartje emoticon denken*![]()
![]()
Mijn moeder woont permanent in Amerika. Het plan was dat ze in maart/april hier zou komen om mij te helpen met het huis en de tuin. Maar misschien gaat die planning wat veranderen nadat ik verteld heb dat ik zwanger ben. Voor nu hou ik het even tussen mijn vriend en ik (en jullie danquote:Op dinsdag 1 december 2015 07:57 schreef Suikertante het volgende:
Marjolijntje jij snellerd! F wordt grote zus!!!gefeliciteerd!
En Miezzie, jij ook van harte! Is je moeder over zeven maanden nog daar?). Zijn moeder en schoonzus hebben allebei een miskraam gehad dus dat maakt mij ook een beetje bang..
![]()
Oh dat zou natuurlijk wel erg leuk zijn, als ze dan een deel van jouw zwangerschap meemaakt! En die onzekerheid hebben we allemaal wel eens. Na de echo voelt het veel realistischer! Eerst maar eens aan het idee wennen![]()
![]()
Ja dat klopt. Ben benieuwd naar haar reactie! Ze woont al een tijdje daar, maar op sommige momenten is het toch wel fijn als ze erbij isquote:Op dinsdag 1 december 2015 08:07 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat zou natuurlijk wel erg leuk zijn, als ze dan een deel van jouw zwangerschap meemaakt! En die onzekerheid hebben we allemaal wel eens. Na de echo voelt het veel realistischer! Eerst maar eens aan het idee wennen![]()
![]()
Streepjes! Gefeliciteerd Marjolijn!![]()
En Miezziej, wat heerlijk om dat zo letterlijk op de test te zien staan![]()
![]()
Marjoleintje gefeliciteerd! Ik vind de eerste foto ook al best wel zichtbaar hoor! F grote zus!![]()
En Miezziej en ikke ook gefeliciteerd natuurlijk!![]()
![]()
Duidelijk hoor dames! Gefeliciteerd MarjolijntjeGefeliciteerd Miezziej
Hier 2 dagen te vroeg bloed gesignaleerdNu hopen dat het niet doorzet
![]()
Dank dames!
Ik geloof het zelf nog niet helemaal, ik zie graag eerst nog een donkerder streepje hoor![]()
Aan de andere kant ben ik al een week misselijk en wordt dat niet echt minder...
F. grote zus...![]()
![]()
Miezziej, wat gaaf om dat zo in beeld te zien staan he? Bij F. werd het bij ons pas echt toen we haar zagen op de echo![]()
En wat lastig, je moeder zo ver weg op zulke momenten, een dikkedaarvoor. En ik denk dat ze het dolgraag zou willen weten!
Fuchsia, ik hoop dat het vals alarm is!Mama van F. (2012) en M. (2016)![]()
![]()
Jaa Marjolijntje, je streepje wordt duidelijk feller al! Aan het begin gaat het nog om zulke kleine beetjes hcg, dat het streepje eerst langzamer feller wordt en dan steeds sneller. (1+1=2, 2+2=4, 4+4=8, etc)
Majo, wat ontzettend jammer en ook heel gek dat je test eerst een positieve uitslag gaf en later toch negatieveHet zou kunnen dat je heel kort zwanger bent geweest, maar een hele vroege miskraam kreeg. Of dat het echt een vals positieve test was.. Hoe dan ook, ik duim voor je
![]()
![]()
Oh en meiden die al zo lang wachten.. Sorry dat ik voorpiep, ik hoop dat jullie me echt heel erg snel achterna komen! Wachten is stom.Mama van F. (2012) en M. (2016)![]()
![]()
Marjolijntje, kan je foto's niet zien, maar geloof de rest
![]()
Miezziej, fijn dat de teksttest duidelijkheid gaf! Gewoon nog even wennen aan het idee. Je moeder is vast heel blij voor je
Ze zeggen wel eens minder tactvolle dingen
![]()
Mijn moeder maakte me vorige week uit voor dik (is gewoon bezorgdheid dat ik haar achterna ga), heb maar niet verteld dat het een zwangerbuikje is![]()
![]()
Wat lief! Wachten is stom, maar dat staat los van blij zijn voor de (al dan niet) snelle streepjes voor anderen hoorquote:Op dinsdag 1 december 2015 09:34 schreef Marjolijntje het volgende:
Oh en meiden die al zo lang wachten.. Sorry dat ik voorpiep, ik hoop dat jullie me echt heel erg snel achterna komen! Wachten is stom.. Wel jammer dat we morgen niet meer synchroon kunnen testen
.
Ik ben al een paar dagen keimisselijk en duizelig-achtig en heb nog geen bloed. Maar volgens mij heb ik gewoon een maagdarmvirusje te pakken.![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 07:14 schreef Marjolijntje het volgende:
Mogguh!
Tis nog steeds wel een heel licht streepje..Nou ik zie hem overduidelijk hoor dus dat zegt wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!
Ik vind het heel lief dat je zo denkt maar echt zo moet je niet denken! Ik gun het iedereen met een grote kinderwens van hartequote:Op dinsdag 1 december 2015 07:36 schreef Miezziej het volgende:
Ik zie hem Marjolijntje!Ik zit mobiel dus zijn de foto's wat kleiner maar ik zie hem duidelijk! Gefeliciteerd!
Ik heb zelf vanochtend ook getest met een tekst-test. Deze gaf aan "zwanger". Mijn vriend en ik beseffen het nog niet echt. Mijn vriend was wel meer overtuigd na deze test, die streepjes geloofde hij niet zo
Ik ben blij, maar aan de andere kant ook een beetje verdrietig.. Verdrietig dat het ons wel gelukt is terwijl ik weet dat het zoveel koppels niet zo snel gegund is. Daarnaast mis ik op zulke momenten mijn ouders ook wel... Mijn vader is overleden en mijn moeder woont in Amerika. Toen mijn schoonzus vorig jaar zwanger was zei ze iets van "jij wacht nog wel even toch?". Dus ik weet ook niet zo goed of het nou wil vertellen enzo. Maar ja. Ik gooi deze gevoelens maar op hormonen
Gefeliciteerd!
Lijkt me inderdaad heel moeilijk op zo'n moment dat je een ouder moet missen en dat de ander zo ver weg zit. Hopelijk kan ze toch een deel van de zwangerschap meemaken.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ikke Miez en Marjolijn gefeliciteerd!![]()
X3
Ik heb niet zo veel te melden. Lek geweest, nu een vroeg ei. (2 dagen een posi ovutest) maar nog geen temp stijging. We batsen er vrolijk op los.![]()
Marjolijntje![]()
![]()
![]()
Dat is een Veel duidelijker streepgefeliciteerd!
Miezziej een test waar zwanger op staat![]()
Ben benieuwd hoe je moeder gaat reageren![]()
Hier ook nog steeds een positieve test en geen bloed. Ik maak nu alle testen ook maar op ook![]()
voor iedereen die nog aan het wachten is. Dat jullie snel mogen volgen.
Gala wanneer is je NOD? Spannend hoor.
En angelatje hoe is t met jou? Ziek geworden of waren de klachten toch ergens anders van?![]()
Na goed te hebben gegeten, ging het wel weer. (Was natuurlijk zenuwachtig voor Sinterklaas die bij mijn ouders kwamquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:40 schreef ikke_84 het volgende:
Marjolijntje![]()
![]()
![]()
Hier ook nog steeds een positieve test en geen bloed. Ik maak nu alle testen ook maar op ook![]()
En angelatje hoe is t met jou? Ziek geworden of waren de klachten toch ergens anders van?) nee ben waarschijnlijk wat oververmoeid, mijn bijna-peuter word elke dag om 5 uur wakker. En daarbij werk ik 32 uur en heb ik een vriend die vaak laat thuis komt en komt alles dus op mij aan.
Fijn dat de testen positief blijven !
Majo, wat vind ik het vervelend voor je zegbegrijp het echt niet hoe zoiets kan.
![]()
Mijn NOD is vandaagquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:40 schreef ikke_84 het volgende:
Marjolijntje![]()
![]()
![]()
En angelatje hoe is t met jou? Ziek geworden of waren de klachten toch ergens anders van?. Maar ik probeer geen verwachtingen te hebben van mijn trollichaam.
Oh en Twinkle is ook goed bezig.
[ Bericht 3% gewijzigd door Gala6183 op 01-12-2015 20:02:38 (egooo) ]![]()
![]()
nee he. Balen fuchsia
![]()
Idd twinkle is goed beziggewoon voor de zekerheid nog een paar dagen door klussen
Spannend Gala!! Wanneer mag je van jezelf testen?
Angelatje dat is ook niet niks. En dan ook nog eens deze drukke maand. Goed aan jezelf denken hoor!
Fijn dat je je weer beter voelt.![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 07:14 schreef Marjolijntje het volgende:
Tis nog steeds wel een heel licht streepje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woei!quote:Op dinsdag 1 december 2015 07:36 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb zelf vanochtend ook getest met een tekst-test. Deze gaf aan "zwanger".Dit topic worden jullie dan toch écht uitgezwaaid.
Fuchsie![]()
![]()
Stomquote:
Ik wacht nog een paar dagen, een paar maanden terug was mijn cyclus ook opeens 26 dagen ipv 23 zoals anders.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:02 schreef ikke_84 het volgende:
nee he. Balen fuchsia
![]()
Idd twinkle is goed beziggewoon voor de zekerheid nog een paar dagen door klussen
Spannend Gala!! Wanneer mag je van jezelf testen?
Angelatje dat is ook niet niks. En dan ook nog eens deze drukke maand. Goed aan jezelf denken hoor!
Fijn dat je je weer beter voelt.![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:40 schreef ikke_84 het volgende:
Is het al meer richting knal-streepje?
![]()
Nog geen knal streep maar wel nog duidelijker.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:42 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]Is het al meer richting knal-streepje?
Ik vind het wel heel spannend omdat vandaag mijn NOD is. Maar goed de halve dag zit er al weer op dus nog maar 12 uur te gaan![]()
![]()
Spannend, ik hoop op een plakker!quote:Op woensdag 2 december 2015 11:51 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Nog geen knal streep maar wel nog duidelijker.
Ik vind het wel heel spannend omdat vandaag mijn NOD is. Maar goed de halve dag zit er al weer op dus nog maar 12 uur te gaan
Volgens mijn app ben ik week overtijd. Maar kan het nog steeds niet helemaal geloven![]()
![]()
![]()
Als je streepje donkerder wordt dan moet het in elk geval tot nu toe goed gaan!quote:Op woensdag 2 december 2015 11:51 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Nog geen knal streep maar wel nog duidelijker.
Ik vind het wel heel spannend omdat vandaag mijn NOD is. Maar goed de halve dag zit er al weer op dus nog maar 12 uur te gaan![]()
![]()
Spannend Gala!
Ikke, als je streep donkerder wordt, gaat het goed hoor!
Ik ben me een partij misselijkEcht niet leuk. En gewoon verrot na even boodschappen doen met F. in de doek. Ik word oud. Of ik ben echtecht zwanger
Ik had jou allang in Z&G verwacht, wat doe je hier nogquote:Op woensdag 2 december 2015 12:28 schreef Marjolijntje het volgende:
Spannend Gala!
Ik ben me een partij misselijkEcht niet leuk. En gewoon verrot na even boodschappen doen met F. in de doek. Ik word oud. Of ik ben echtecht zwanger
![]()
![]()
Wanneer heb je nou voor 't laatst getest? Als je nu een nog donkerder streepje hebt dan denk ik niet dat het nog een kwestie van geloven isquote:Op woensdag 2 december 2015 12:29 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik durf nog niet goed te geloven, zo snel allemaal![]()
![]()
Je bent gewoon echt zwangerquote:Op woensdag 2 december 2015 12:28 schreef Marjolijntje het volgende:
Spannend Gala!
![]()
![]()
Hier nog steeds geen bloedwel krampen maar sinds gisteren ook weer misselijk. Denk dat ik er morgen nog een testje tegenaan gooi.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik duim voor je!quote:Op woensdag 2 december 2015 12:58 schreef MaJo het volgende:
Hier nog steeds geen bloedwel krampen maar sinds gisteren ook weer misselijk. Denk dat ik er morgen nog een testje tegenaan gooi.
![]()
Morgenochtend meteen F5'en![]()
![]()
Ongesteld. Volgende nod is 3 januari. Als dat niks wordt naar het ziekenhuis. Ik voel me zo super verdrietig en moe, ik wil zo graag maar het is zo kansloos allemaal...Warempel, een drempel.![]()
![]()
Ben je al eerder naar het ziekenhuis gegaan? of was er een overweging om dat nog even te laten wachten?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op woensdag 2 december 2015 15:08 schreef Ronderotonde het volgende:
Ongesteld. Volgende nod is 3 januari. Als dat niks wordt naar het ziekenhuis. Ik voel me zo super verdrietig en moe, ik wil zo graag maar het is zo kansloos allemaal...jammer rondetotonde
ik snap heel goed dat je verdrietig bent nu
![]()
![]()
Change of plans... Ik heb besloten vrijdag te testen. Het zal toch wel weer niks zijn en ik heb eigenlijk geen zin om weer een 10tje uit te geven terwijl ik ze gewoon thuis heb liggen (we komen morgen weer thuis). Ik verwacht eigenlijk dat de clomid niet aanslaat want natuurlijk zwanger worden zit er voor mij voor mijn gevoel toch niet in
het is niet alleen jij , maar ook je mister MaJo.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:19 schreef MaJo het volgende:
Change of plans... Ik heb besloten vrijdag te testen. Het zal toch wel weer niks zijn en ik heb eigenlijk geen zin om weer een 10tje uit te geven terwijl ik ze gewoon thuis heb liggen (we komen morgen weer thuis). Ik verwacht eigenlijk dat de clomid niet aanslaat want natuurlijk zwanger worden zit er voor mij voor mijn gevoel toch niet in
het is voor JULLIE lastig.. niet alle schuld op jezelf leggen. bovendien zou chlomid gewoon moeten werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op woensdag 2 december 2015 15:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is niet alleen jij , maar ook je mister MaJo.
het is voor JULLIE lastig.. niet alle schuld op jezelf leggen. bovendien zou chlomid gewoon moeten werkenIk bedoel eigenlijk dat deze ronde de clomid niet aanslaat, dat dat de reden is dat ik een langere cyclus hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef ook niet per se mezelf de schuld hoor, het is meer zo dat ik na al die omowitte testen er nog erg weinig vertrouwen in heb. Ik heb elke keer weer valse hoop en elke witte test is weer een klein beetje zelfvertrouwen dat afbrokkelt. Daar moet ik me wat meer voor beschermen denk ik
He bah.. Heb je even in de OP opgezocht. Je bent idd al een tijdje bezig..quote:Op woensdag 2 december 2015 15:08 schreef Ronderotonde het volgende:
Ongesteld. Volgende nod is 3 januari. Als dat niks wordt naar het ziekenhuis. Ik voel me zo super verdrietig en moe, ik wil zo graag maar het is zo kansloos allemaal...
Ongesteld. Volgende nod is 3 januari. Als dat niks wordt naar het ziekenhuis. Ik voel me zo super verdrietig en moe, ik wil zo graag maar het is zo kansloos allemaal...Stom. Ik snap en herken je gevoel heel goed.
quote:Op woensdag 2 december 2015 15:19 schreef MaJo het volgende:
Change of plans... Ik heb besloten vrijdag te testen. Het zal toch wel weer niks zijn en ik heb eigenlijk geen zin om weer een 10tje uit te geven terwijl ik ze gewoon thuis heb liggen (we komen morgen weer thuis). Ik verwacht eigenlijk dat de clomid niet aanslaat want natuurlijk zwanger worden zit er voor mij voor mijn gevoel toch niet in![]()
![]()
Majo het is echt snert als je later ongesteld wordt dan verwacht. De maanden dat ik vroeg ongesteld werd had ik nog niet echt hoop en dan is het even jammer maar oke. Maar nu krijg je hoop en dan is het extra rot als je een negatieve test hebt. Ik snap dat je even wacht tot vrijdag!
Ronderotonde, dat is ook al best een tijdje dat jij bezig bent. Heb je al eens contact gehad met een gyn? Ik was net bij de gyn geweest toen ik positief testte en ik was direct het jaar ervoor vergeten. Zo gek, maar de onzekerheid is het allervervelendst. Als je nu zou weten dat het over vier maanden raak zou zijn zou het zo anders voelen! Ik duim voor je![]()
![]()
Dat vroeg ik me ook af. Ik kreeg destijds heel duidelijke bel-instructies mee voor precies deze situatie.. als er iets aangepast moet voor je volgende cyclus lijkt het me best handig om dat te regelen voor je ongesteld wordt.![]()
Wat rot ronde_rotonde, en wat naar dat je je zo verdrietig voeltIk hoop dat je volgende maand niet naar het ziekenhuis hoeft omdat je dan zwanger bent.
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2015 15:55 schreef Skittles het volgende:
Waarom bel je dan niet naar je gyn, MaJo?Omdat dit denk ik nog wel binnen de bandbreedte valt (normale cyclus 33/34 dagen, zit nu op dag 36). Ik wacht dus tot na het weekend af en dan bel ik als ik nog niet ongesteld ben en ook niet zwangerquote:Op woensdag 2 december 2015 16:03 schreef Crumpette het volgende:
Dat vroeg ik me ook af. Ik kreeg destijds heel duidelijke bel-instructies mee voor precies deze situatie.. als er iets aangepast moet voor je volgende cyclus lijkt het me best handig om dat te regelen voor je ongesteld wordt.Thanksquote:Op woensdag 2 december 2015 15:34 schreef Suikertante het volgende:
Majo het is echt snert als je later ongesteld wordt dan verwacht. De maanden dat ik vroeg ongesteld werd had ik nog niet echt hoop en dan is het even jammer maar oke. Maar nu krijg je hoop en dan is het extra rot als je een negatieve test hebt. Ik snap dat je even wacht tot vrijdag!
Ronderotonde, dat is ook al best een tijdje dat jij bezig bent. Heb je al eens contact gehad met een gyn? Ik was net bij de gyn geweest toen ik positief testte en ik was direct het jaar ervoor vergeten. Zo gek, maar de onzekerheid is het allervervelendst. Als je nu zou weten dat het over vier maanden raak zou zijn zou het zo anders voelen! Ik duim voor jeHet is vooral die hoop die het moeilijk maakt. Door die rare testen laatst dacht ik echt even dat het misschien toch zou kunnen. Alle testen sindsdien zijn hartstikke negatief.
Gisteren! Morgenochtend weer testen, kijken wat de streep doet.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:39 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Wanneer heb je nou voor 't laatst getest? Als je nu een nog donkerder streepje hebt dan denk ik niet dat het nog een kwestie van geloven is
Majo, wat spannend!! Ik blijf duimen voor je!
Ronderotonde, dikkevoor jou, balen zeg!!
Ronderotonde wat ontzettend klote![]()
------------------------------------------
En hier .. auw eisprong auw ..![]()
![]()
Ronderotonde, wat balen zeg!
Majo, hopelijk heb je vrijdag een positieve test!
Twinkle, veel plezier...of moet ik succes zeggen![]()
![]()
Ongesteld. Volgende nod is 3 januari. Als dat niks wordt naar het ziekenhuis. Ik voel me zo super verdrietig en moe, ik wil zo graag maar het is zo kansloos allemaal...Heel invoelbaar, sterkte allebei.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:25 schreef MaJo het volgende:
Ik heb elke keer weer valse hoop en elke witte test is weer een klein beetje zelfvertrouwen dat afbrokkelt.
En dit.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:34 schreef Suikertante het volgende:
Als je nu zou weten dat het over vier maanden raak zou zijn zou het zo anders voelen!![]()
![]()
Ah, ok. ik kreeg daar dus ook andere instructies over mee, vandaar dat ik het me afvroeg. Van mijn gyn mocht een cyclus 28-30 dagen duren en daarna bellen voor overleg over dosering enzo (en ik kwam van 40+ dus korter dan "normaal" zou hij sowieso moeten worden). Maar als dit is wat je gyn zei dat normaal was dan kun je ook wachten idd.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Omdat dit denk ik nog wel binnen de bandbreedte valt (normale cyclus 33/34 dagen, zit nu op dag 36). Ik wacht dus tot na het weekend af en dan bel ik als ik nog niet ongesteld ben en ook niet zwanger
[..]![]()
Ronderotonde, wat ontzettend balen. Hopelijk is het deze komende maand raak en hoef je niet naar het ziekenhuis!
Majo, wat rot vind ik dit voor je dat je gevoel alle kanten opgeslingerd word door die testen. Ik duim nog door voor je hoor, het is je enorm gegund!
Marjolijntje, morgen willen we een een nog donkere streep zien
Twinkle, veel plezier![]()
![]()
Dit is nu de vijfde ronde met clomid en onder de 33 heb ik ze nog niet gehadquote:Op woensdag 2 december 2015 21:23 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ah, ok. ik kreeg daar dus ook andere instructies over mee, vandaar dat ik het me afvroeg. Van mijn gyn mocht een cyclus 28-30 dagen duren en daarna bellen voor overleg over dosering enzo (en ik kwam van 40+ dus korter dan "normaal" zou hij sowieso moeten worden). Maar als dit is wat je gyn zei dat normaal was dan kun je ook wachten idd.Omdat de dosering (50mg) meteen aansloeg hebben we het verder niet gehad over wat te doen als het opeens niet meer aan zou slaan, alleen dat ik zo door moest gaan. Ik weet ook niet of dat überhaupt een mogelijkheid is dat het opeens niet aanslaat maar wil daar niet al te snel de gyn mee lastig vallen
Sowieso eerst nog maar eens testen overmorgen als ik dan nog niet ongesteld ben
Bij mij sloeg 50mg de eerste keer wel aan en had ik een cyclus van 32 dagen. De tweede keer sloeg het niet meer aan en werd ik ook niet vanzelf ongesteld. Toen de dosis opgehoogd naar 100mg, de eerste keer sloeg het aan en weer een cyclus van 32 dagen. De tweede keer sloeg het weer niet aan en moest een menstruatie weer kunstmatig worden opgewekt. Toen naar de 150mg en daarvan werd ik zwanger, toen een miskraam en weer opnieuw begonnen met 150mg en toen weer direct zwanger.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is nu de vijfde ronde met clomid en onder de 33 heb ik ze nog niet gehadOmdat de dosering (50mg) meteen aansloeg hebben we het verder niet gehad over wat te doen als het opeens niet meer aan zou slaan, alleen dat ik zo door moest gaan. Ik weet ook niet of dat überhaupt een mogelijkheid is dat het opeens niet aanslaat maar wil daar niet al te snel de gyn mee lastig vallen
Sowieso eerst nog maar eens testen overmorgen als ik dan nog niet ongesteld ben
Mijn gyn zei dat ze meestal een half jaar tot maximaal een jaar clomid voorschrijven en dat je er heel snel resistent tegen bent. Dat het dus snel het geval is dat als je na een paar maanden niet zwanger bent geworden door de clomid, de clomid op een gegeven moment niet meer aanslaat.
Ik mocht een cyclus hebben van maximaal 35 dagen. Ze zeiden wel dat een cyclus van rond de 27 tot 30 dagen voor een betere eisprong zou zorgen als een cyclus van +30. Dan zou de eisprong wel van iets mindere kwaliteit zijn.![]()
Ja dat Maai. Later ongesteld worden dan dat je cyclus duurt is gewoon mega kut! Ik heb als geluk bij een ongeluk dat mijn cyclus gewoon eerder stopt dan hij zou moeten. dan is het geen teleurstelling op teleurstellingquote:Op woensdag 2 december 2015 15:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat deze ronde de clomid niet aanslaat, dat dat de reden is dat ik een langere cyclus hebIk geef ook niet per se mezelf de schuld hoor, het is meer zo dat ik na al die omowitte testen er nog erg weinig vertrouwen in heb. Ik heb elke keer weer valse hoop en elke witte test is weer een klein beetje zelfvertrouwen dat afbrokkelt. Daar moet ik me wat meer voor beschermen denk ik
![]()
![]()
Ongesteld. Volgende nod is 3 januari. Als dat niks wordt naar het ziekenhuis. Ik voel me zo super verdrietig en moe, ik wil zo graag maar het is zo kansloos allemaal...Dikke kus!
![]()
Mijn temp gaat maar niet omhoog... Ik heb 2 dagen een posi ovu test gehad. Temp blijft schommelen op 36.4 ish![]()
Hilz, dat schiet ook niet op zo zeg![]()
![]()
Majo, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt
Ik weet niet of ie nou zoveel donkerder is, hij stond er wel veel sneller, na een minuut al duidelijk zichtbaar. Ik schuif een draadje door en ik hoop dat jullie me allemaal snel volgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)![]()
Ja dat kan niet missen Marjolijntje, tot daar!
Hilz wat gek van je temperatuur.. als alles nou gewoon wat duidelijker was he, zou t wel makkelijker maken!![]()
Hilz wat stom dat je temperatuur niet stijgt![]()
Majo hopelijk heb je snel duidelijkheid![]()
Marjolijntje ik vind m wel duidelijker hoor!
Ik ga met je mee![]()
Nou mijn NOD voorbij is en het streepje nog donkerder heb ik er wel vertrouwen in dat het goed zit.
Dikke kus voor iedereen die aan het wachten is en dat jullie maar snel mogen volgen![]()
![]()
Hele dikkequote:Op woensdag 2 december 2015 15:08 schreef Ronderotonde het volgende:
Ongesteld. Volgende nod is 3 januari. Als dat niks wordt naar het ziekenhuis. Ik voel me zo super verdrietig en moe, ik wil zo graag maar het is zo kansloos allemaal...voor jou! Je gevoel is heel herkenbaar
![]()
Majo, nog steeds geen bloed. Wat frustrerend zeg, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor jou!
Hillz, wat raar van je temperatuur!![]()
Die is echt duidelijker hoor Marjolijntje
Veel plezier in Z&G
Ook voor ikke
En ik hoop tot snel!
Ik heb hier nog minimale hoop dat ik een innestelingsbloeding heb, omdat ik echt heel weinig bloed. Maar ja dat dacht ik de vorige maand ookIk durf nog niet te testen
![]()
![]()
Ooooooh ik duim zoooooo hard!quote:Op donderdag 3 december 2015 10:11 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Die is echt duidelijker hoor Marjolijntje
Veel plezier in Z&G
Ook voor ikke
En ik hoop tot snel!
Ik heb hier nog minimale hoop dat ik een innestelingsbloeding heb, omdat ik echt heel weinig bloed. Maar ja dat dacht ik de vorige maand ookIk durf nog niet te testen
![]()
Thnx voor de lieve woorden, dat is fijn. Ik vind bloed zo ongelooflijk stom!
Ik ben voor onze kinderwens geregeld bij de gyn geweest en weet dat bij mij alles normaal functioneert ondanks de pech die ik gehad heb. Voor mijn gevoel is naar de gyn gaan dus ook echt de overgang naar iui of ivf... Daarom stel ik t nog 1 maand uit... Maar daarna moet t maar een keer, zelf blijven klooien heeft weinig zin meer zo...Warempel, een drempel.![]()
Ik ooooohooookquote:Op donderdag 3 december 2015 18:14 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb het al honderd keer gezegd.Maar ik ben het goed zat
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 08:21 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik schuif een draadje door en ik hoop dat jullie me allemaal snel volgen!Fijn dat het inmiddels zo duidelijk is dat jullie doorschuiven.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:02 schreef ikke_84 het volgende:
Ik ga met je mee![]()
Nou mijn NOD voorbij is en het streepje nog donkerder heb ik er wel vertrouwen in dat het goed zit.
Dikke kus voor iedereen die aan het wachten is en dat jullie maar snel mogen volgenWie weet tot ziens in Z&G!
![]()
![]()
Augustug voor het laatst ongesteld geweest....
Als ik op schema had gebleven maandelijks had ik nu mijn eisprong maar die had ik vorige week al gemeten dus een weekje verschil (maar dat mag na 4 maand)
En deze week 2 dagen een paar druppels bloed verloren...
Wat moet ik hiervan denken?
Kan het een innesteling zijn toch?![]()
![]()
Stop maar met duimen voor mij, hartstikke witte test. Haal mijn NOD ook maar uit de OP, het heeft toch geen zin.
Woensdag afspraak met de gyn om te bespreken hoe nu verder.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Knuffel voor jou.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:45 schreef MaJo het volgende:
Stop maar met duimen voor mij, hartstikke witte test. Haal mijn NOD ook maar uit de OP, het heeft toch geen zin.
Woensdag afspraak met de gyn om te bespreken hoe nu verder.![]()
Opvallend dat je dit in 2014 ook had (volgens OP). Doe je iets bijzonders na de zomer?quote:Op vrijdag 4 december 2015 07:49 schreef deadly_kiss het volgende:
Augustug voor het laatst ongesteld geweest....
Qua timing ovulatie-innesteling zou het kunnen, volgende week testen?quote:Wat moet ik hiervan denken?
Kan het een innesteling zijn toch?Jammer.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:45 schreef MaJo het volgende:
Woensdag afspraak met de gyn om te bespreken hoe nu verder.OP kan ik inmiddels niet meer wijzigen.
In plaats van duimen voor streepjes wens ik je toe dat je hoop op een goede afloop blijft houden.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 18:14 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb het al honderd keer gezegd.Maar ik ben het goed zat
voor jou
Let me see if I've got this Santa business straight. You say he wears a beard, has no discernible source of income and flies to cities all over the world under cover of darkness? You sure this guy isn't laundering illegal drug money?![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:45 schreef MaJo het volgende:
Woensdag afspraak met de gyn om te bespreken hoe nu verder.![]()
Clomid dus niet aangeslagen?Sterkte in ieder geval
![]()
![]()
Daar lijkt het opquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:19 schreef Miezziej het volgende:
[..]![]()
Clomid dus niet aangeslagen?Sterkte in ieder geval
maar gezien mijn buikpijn zou het ook bijvoorbeeld een cyste kunnen zijn. Woensdag dus maar even afwachten
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:03 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Opvallend dat je dit in 2014 ook had (volgens OP). Doe je iets bijzonders na de zomer?![]()
![]()
Nou dat is bizar zeg!
Ik hoop dat het nu anders is
![]()
![]()
Deadly_kiss, dat klinkt wel als een mogelijkheid. Spannend!
Hè Majo, wat waardeloos!Balen ook van de buikpijn.
![]()
ken je die van angelatje die een vakantie had geboekt?![]()
http://myalbum.com/album/FMcwz0AWIucs
die gaat misschien niet!![]()
![]()
Gefeliciteerd angelatjeToen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Vanavond weer een inimini beetje bloed... dus ik vrees van nietquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:06 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Deadly_kiss, dat klinkt wel als een mogelijkheid. Spannend!
Hè Majo, wat waardeloos!Balen ook van de buikpijn.
![]()
![]()
Gefeliciteerd Angelatje!!!
Ik opende het topic en ik dacht: waarom feliciteren ze me allemaalHallo naamgenoot
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeiknichtenpost!
Is dit nou 'genoeg' stijging?
29e en 30e een positieve ovutestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd Angela!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Angelaatje!snel raak of niet?
Hilz dat ziet er wel uit als een eisprongvreemd alleen dat de temp weer daalt, die hoort hoog te blijven.
Ik snap er echt geen ruk meer van en word er dood en dood ziek van!quote:Op zondag 6 december 2015 12:21 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Angelaatje!snel raak of niet?
Hilz dat ziet er wel uit als een eisprongvreemd alleen dat de temp weer daalt, die hoort hoog te blijven.
Dude, ik ben me er toch een partij chagrijnig door!![]()
Doe jij aan flatlinen?quote:Op zondag 6 december 2015 12:25 schreef BobbyMcGee het volgende:
je hebt in elk geval meer temperatuurverschil dan ik!
Beeld hier de facebook variant vanin
![]()
![]()
nou, het golft een beetje hoger net na mijn vermoedelijke eisprong (vaag streepje op een ovutest), maar de piek is op z'n hoogst 36,9 terwijl mijn laagste temperatuur 36,4 is en het gemiddeld zo rond 36,65 zit.
tot hoever achter de komma meet jij btw?![]()
Lijkt me een prima grafiek hoor Hilz, je temp mag best wat wisselen, hij zit nog mooi boven je basistemp. Ik zeg eisprong goed benut.
![]()
Oh, das idd nét niet flatlinenquote:Op zondag 6 december 2015 13:44 schreef BobbyMcGee het volgende:
nou, het golft een beetje hoger net na mijn vermoedelijke eisprong (vaag streepje op een ovutest), maar de piek is op z'n hoogst 36,9 terwijl mijn laagste temperatuur 36,4 is en het gemiddeld zo rond 36,65 zit.
tot hoever achter de komma meet jij btw?wat stom!
Dus toch wel aardig okay L0t? Ei is geweest en nu hopelijk op weg met een zaadsoldaat in zn kielzog? Schep en weerhaken om zich vast te graven in dat gekke lichaam!quote:Op zondag 6 december 2015 14:05 schreef L0t.. het volgende:
Lijkt me een prima grafiek hoor Hilz, je temp mag best wat wisselen, hij zit nog mooi boven je basistemp. Ik zeg eisprong goed benut.
![]()
Wat duurt dat wachten voor je NOD toch verrekte lang![]()
Of het nu je 1e/2e/5e/100e kind is
Bij ieder dingetje wat je voelt denk je toch: zou het? Zou het?![]()
Ongesteld geworden op dag 41Nu kan ik weer door naar de volgende ronde
Angelatje, gefeliciteerd!
En duidelijkheid voor MaJo. Ik ga alvast weer in duimstand voor de volgende ronde!![]()
![]()
dude dat zou zo vet zijnquote:Op maandag 7 december 2015 18:58 schreef Hilzillah het volgende:
De volgende ronde gaan we écht écht écht samen over hoor Maai!![]()
Noh wat zijn jullie allemaal lief
Ja vind ik ook!quote:Op maandag 7 december 2015 19:44 schreef Cygne het volgende:
Jaaa, jullie krijgen een datumtweeling.
Vind ik!S. 2014
J. 2016![]()
Angelatje, gefeliciteerd joh!![]()
En Hilz dat is volgens mij helemaal niet raar? Ik ging geloof ik met 3 tienden omhoog na de eisprong. Inderdaad dat je in de grafiek een bibberende stijging ziet.
Is het wel het allerallereerste wat je doet als je wakker wordt? Echt "hee ik ben wakker...... OH NU NU NU!" zo snel?![]()
Ja zo gaat het wel ongeveer... De Senn maakt herrie. Oh, hij is nog aan het kletsen. Jeetje wat is hrt warm (omdraaien) we hadden toch beter een dekebed met 4 veertjes moeten kopen ipv 6... WAKKER ... TEMPEN!!!quote:Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Suikertante het volgende:
Angelatje, gefeliciteerd joh!![]()
En Hilz dat is volgens mij helemaal niet raar? Ik ging geloof ik met 3 tienden omhoog na de eisprong. Inderdaad dat je in de grafiek een bibberende stijging ziet.
Is het wel het allerallereerste wat je doet als je wakker wordt? Echt "hee ik ben wakker...... OH NU NU NU!" zo snel?![]()
Okequote:Op dinsdag 8 december 2015 08:10 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja zo gaat het wel ongeveer... De Senn maakt herrie. Oh, hij is nog aan het kletsen. Jeetje wat is hrt warm (omdraaien) we hadden toch beter een dekebed met 4 veertjes moeten kopen ipv 6... WAKKER ... TEMPEN!!!![]()
![]()
Ik tempte altijd rond 6 uur... pieppieppiep*kutwekker*tempen,verderslapen. En dan bij het echte wakker worden een keer aflezen wat de temperatuur nou eigenlijk was.quote:Op dinsdag 8 december 2015 08:10 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja zo gaat het wel ongeveer... De Senn maakt herrie. Oh, hij is nog aan het kletsen. Jeetje wat is hrt warm (omdraaien) we hadden toch beter een dekebed met 4 veertjes moeten kopen ipv 6... WAKKER ... TEMPEN!!!![]()
Ik doe ook weer even een korte update. Mijn hele oriënterend fertiliteitsonderzoek net afgerond met een HSG... Alles zag er heel goed uit. Laatste test vanwas ook iets verbeterd tegenover de eerste test. Dus nu nog een half jaar zelf proberen. 40% kans op een natuurlijke zwangerschap en dat schijnt heel goed te zijn. Onder de 30% gaan ze pas helpen binnen de twee jaar.
Zo'n HSG zou zwangerschapsbevorderend kunnen werken tot een aantal maanden erna, mag ik ook wel hopen want de pijn![]()
![]()
Maargoed tot zoverre hoe het hier gaat dus. Sorry voor de egopost en t lange stil zijn, het wordt zo vermoeiend elke maand te moeten posten dat t weer niet zover is
Maar ben zo blij voor de streepjes van de afgelopen tijd![]()
voor iedereen!
![]()
Misschien ook maar doen. Al moet ik hem wel aflezen. Want mijnes gaat vanzelf uit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik tempte altijd rond 6 uur... pieppieppiep*kutwekker*tempen,verderslapen. En dan bij het echte wakker worden een keer aflezen wat de temperatuur nou eigenlijk was.![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:28 schreef sproetjes het volgende:
Ik doe ook weer even een korte update. Mijn hele oriënterend fertiliteitsonderzoek net afgerond met een HSG... Alles zag er heel goed uit. Laatste test vanwas ook iets verbeterd tegenover de eerste test. Dus nu nog een half jaar zelf proberen. 40% kans op een natuurlijke zwangerschap en dat schijnt heel goed te zijn. Onder de 30% gaan ze pas helpen binnen de twee jaar.
Zo'n HSG zou zwangerschapsbevorderend kunnen werken tot een aantal maanden erna, mag ik ook wel hopen want de pijn![]()
![]()
Maargoed tot zoverre hoe het hier gaat dus. Sorry voor de egopost en t lange stil zijn, het wordt zo vermoeiend elke maand te moeten posten dat t weer niet zover is
Maar ben zo blij voor de streepjes van de afgelopen tijd![]()
voor iedereen!
![]()
![]()
Ik heb een pen en een notitieboekje open op mijn nachtkastje liggen. Ik lees de temperatuur af bij het licht van mijn telefoon (waarop net mijn wekker is gegaan) en krabbel 't op, leg alles weer neer en val als een blok in slaap. Vaak weet ik 's ochtends amper meer wat de temperatuur was die ik een uur daarvoor heb opgemeten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Misschien ook maar doen. Al moet ik hem wel aflezen. Want mijnes gaat vanzelf uit.
Best goed nieuws dus, sproetjes! Zou leuk zijn als de HSG je kansen nog een beetje vergroot he![]()
![]()
Mijnes ook, maar als je die de volgende keer aan zet, laat hij nog even de laatst gemeten temperatuur zien. Misschien de jouwe ook?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Misschien ook maar doen. Al moet ik hem wel aflezen. Want mijnes gaat vanzelf uit.
Ik vind overigens je grafiek er best goed uit zien, duim voor je dat je temp hoog blijft deze ronde![]()
.
![]()
Wat fijn sproetjes
Kleine egopost:
Ik heb nu een cyclus van 54-50-68-...
En zit nu op CD 12. Ik ga deze cyclus maar eens beginnen aan ovulatietesten.
(Wel grappig. In mijn vorige lange cyclus had ik in m'n cyclus app staan dat ik wat slijm had op bepaalde dagen.Was precies twee weken voordat ik ongesteld werd. Hoop zo dat dat een eisprong was
.)
Zal aan het eind van de week maar eens beginnen. Kan ook zomaar zijn dat ik er heel veel gebruik voor niksMaar ja... wat is wijsheid he..
Tips zijn altijd welkom!
Ooh! Dat ga ik proberen. Misschien die van mij ook wel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijnes ook, maar als je die de volgende keer aan zet, laat hij nog even de laatst gemeten temperatuur zien. Misschien de jouwe ook?
Ik vind overigens je grafiek er best goed uit zien, duim voor je dat je temp hoog blijft deze ronde![]()
.
![]()
Wat fijn dat daarop alles er goed uit zag Sproetjes.
Betekent dat dat er bij jou helemaal geen afwijkingen zijn gevonden?
Ik kwam met het googlen naar hsg tegen dat het idd een verhoogde vruchtbaarheid kan geven. Hopelijk is het nu snel raak!
Ongesteldheid is begonnen bij Majo las ik. Jammer, maar fijn dat er duidelijkheid is en je weer door kunt![]()
Ik heb geen verstand van temperaturen, maar het stemt hoopvol dat men het een prima grafiek vindt, Hilz. Hopelijk deze ronde raak!
Hier is het wachten begonnen. Kans is wel klein denk ik, want we hebben het slecht getimed, maar ik las dat je ook zwanger kan worden van slecht getimede seksDus fingers crossed!
![]()
Mijnes doet het ook! Eerst 88.88 dan 1 seconde de temp!quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijnes ook, maar als je die de volgende keer aan zet, laat hij nog even de laatst gemeten temperatuur zien. Misschien de jouwe ook?
.
![]()
eBay heeft hele goedkoopies. Maar die deden bij mij helemaal niks.... Ik heb ze nu van de Action. 2.72 (oid) voor 5. En ik begin eigenlijk 3 dagen nadat ik lek geweest ben al met testenquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:36 schreef Soof-87 het volgende:
Wat fijn sproetjes
Kleine egopost:
Ik heb nu een cyclus van 54-50-68-...
En zit nu op CD 12. Ik ga deze cyclus maar eens beginnen aan ovulatietesten.
(Wel grappig. In mijn vorige lange cyclus had ik in m'n cyclus app staan dat ik wat slijm had op bepaalde dagen.Was precies twee weken voordat ik ongesteld werd. Hoop zo dat dat een eisprong was
.)
Zal aan het eind van de week maar eens beginnen. Kan ook zomaar zijn dat ik er heel veel gebruik voor niksMaar ja... wat is wijsheid he..
Tips zijn altijd welkom!
![]()
Ik heb deze ronde ook ovulatietesten gebruikt. Begonnen op dag 11 met de Action testen en na die 5 per ongeluk die van Kruidvat gepakt en daar maar mee verder gegaan. Daarmee had ik gelijk een licht positieve test op dag 17 en werden ze geleidelijk donkerder en op dag 20 weer negatief.
Nu weet ik dus niet of de Action testen het wel doen bij mijVolgende ronde die dus proberen, want de Kruidvat testen waren heel mooi duidelijk, maar wel een beetje prijzig (iets van 13,- voor 7 geloof ik).
![]()
Die van de action vind ik niet zo handig. Er verschijnt altijd een duidelijke indroogstreep, waardoor ik niet de testen kan vergelijken en dus ook niet goed kan zien of een teststreepje duidelijk donkerder is dan de dagen er voor. Bij de e-baytestjes kan dat wel. Deze maand heb ik een mogelijke eisprong gezien op de e-baytestjes, alhoewel ik dan nu bijna ongesteld zou moeten worden en ik voel nog geen bloed aankomen. Bovendien is de temperatuurcurve zo raar, daar maak ik niets van. 't Is dus erg onduidelijk allemaalIk heb me inmiddels er bij neergelegd dat ik niet zo gemakkelijk zwanger raak, dus mentaal doet het me niet zoveel gelukkig.
Ik ben nu gestopt met ovulatietesten omdat ik dus dacht dat ik mijn eisprong had gezien. De volgende ronde ga ik de e-baytesten rond het middaguur gebruiken. Ik heb een tijdje 's middags de actiontesten en 's avonds de e-baytesten gebruikt, maar 's middags schijnt beter te zijn. Als je actiontesten wilt overnemen voor een klein prijsje: ik heb er nog wel een heel aantal liggen.![]()
Ik vind die van Sensitest fijn en goed betaalbaar. Ik krijg ook altijd een oplopend streepje en kan de ovulatie (LH piek) heel mooi aan zien komen. Ze hebben ook extra gevoelige, die geven een feller streepje, voor als je bij de gewone twijfelt of ie wel echt positief is![]()
![]()
Wat Ela zegtquote:Op woensdag 9 december 2015 10:11 schreef elamanilo het volgende:
Ik vind die van Sensitest fijn en goed betaalbaar. Ik krijg ook altijd een oplopend streepje en kan de ovulatie (LH piek) heel mooi aan zien komen. Ze hebben ook extra gevoelige, die geven een feller streepje, voor als je bij de gewone twijfelt of ie wel echt positief is![]()
![]()
Indd bij mij is alles helemaal in ordequote:Op woensdag 9 december 2015 08:33 schreef Savvy. het volgende:
Wat fijn dat daarop alles er goed uit zag Sproetjes.
Betekent dat dat er bij jou helemaal geen afwijkingen zijn gevonden?
Ik kwam met het googlen naar hsg tegen dat het idd een verhoogde vruchtbaarheid kan geven. Hopelijk is het nu snel raak!gelukkig!
@hillz: dikketerug. Hopelijk snel samen hier weg
@twinkle: haha ja batsen 4 life
Ohja als iemand nog ebay ovu testen wil. Ik heb er hier nog een buil liggen die ik niet meer ga gebruiken![]()
![]()
Ik houd mij aanbevolen voor ovu testenquote:Op woensdag 9 december 2015 14:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Indd bij mij is alles helemaal in ordegelukkig!
@hillz: dikketerug. Hopelijk snel samen hier weg
@twinkle: haha ja batsen 4 life
Ohja als iemand nog ebay ovu testen wil. Ik heb er hier nog een buil liggen die ik niet meer ga gebruiken![]()
Net met de gyn gesproken. Deze ronde blijf ik op 50mg clomid en dan de 21ste cyclusdag bloed prikken om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden. Ook gehad over de pijn tijdens mijn menstruaties dus gelijk ook een echo ingepland om nog eens goed te kijken of er iets te zien is. Dit allemaal op 28 december dus nog even geduld
maar waarom geen kijk operatie?quote:Op woensdag 9 december 2015 16:04 schreef MaJo het volgende:
Net met de gyn gesproken. Deze ronde blijf ik op 50mg clomid en dan de 21ste cyclusdag bloed prikken om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden. Ook gehad over de pijn tijdens mijn menstruaties dus gelijk ook een echo ingepland om nog eens goed te kijken of er iets te zien is. Dit allemaal op 28 december dus nog even geduld
volgens mijn gyn kan je endiometrose niet zien met een echo. dat is ook een van de redenen waarom ik een kijkoperatie krijg ( onder andere) .. endiometrose zorgt toch ook voor de enorme pijn tijdens menstruatie?
of was je daar al op onderzocht
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
ze zei dat je op een echo al sporen kunt zien. Als deze aanwezig zijn dan krijg je inderdaad een kijkoperatiequote:Op woensdag 9 december 2015 16:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar waarom geen kijk operatie?
volgens mijn gyn kan je endiometrose niet zien met een echo. dat is ook een van de redenen waarom ik een kijkoperatie krijg ( onder andere) .. endiometrose zorgt toch ook voor de enorme pijn tijdens menstruatie?
of was je daar al op onderzocht
Waarom wordt er bij jou dan gedacht aan endometriose? Je hebt niet hele pijnlijke menstruaties toch?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
de pijnlijkheid is altijd subjectiefquote:Op woensdag 9 december 2015 16:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
ze zei dat je op een echo al sporen kunt zien. Als deze aanwezig zijn dan krijg je inderdaad een kijkoperatie
Waarom wordt er bij jou dan gedacht aan endometriose? Je hebt niet hele pijnlijke menstruaties toch?maar ik heb de eerste dag altijd wel genoeg krampen jah.
Verder is de kijkoperatie , zoals ik zei, ook voor andere dingen en dit wordt er bij gepakt. dus.. vandaar dat ik het vroeg
had je er nog nooit over gehoord, vandaarquote:Op woensdag 9 december 2015 16:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de pijnlijkheid is altijd subjectiefmaar ik heb de eerste dag altijd wel genoeg krampen jah.
Verder is de kijkoperatie , zoals ik zei, ook voor andere dingen en dit wordt er bij gepakt. dus.. vandaar dat ik het vroeg
Ik vind het soms wel lastig dat alle gyns wel wat anders zeggendeze was van mening dat er wellicht de vorige keer alleen maar naar pcos is gekeken bij mij waardoor er misschien andere dingen over het hoofd zijn gezien. Ik denk dat ze daarom eerst een echo wil doen omdat dat minder invasief is dan een kijkoperatie
Op een echo kunnen ze inderdaad al iets zien wat endometriose zou kunnen zijn 100% zeker weten doen ze pas bij een kijkoperatiequote:Op woensdag 9 december 2015 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
had je er nog nooit over gehoord, vandaar
Ik vind het soms wel lastig dat alle gyns wel wat anders zeggendeze was van mening dat er wellicht de vorige keer alleen maar naar pcos is gekeken bij mij waardoor er misschien andere dingen over het hoofd zijn gezien. Ik denk dat ze daarom eerst een echo wil doen omdat dat minder invasief is dan een kijkoperatie
![]()
![]()
Of dmv een biopt. Ik heb nooit een kijkoperatie gehad, ze hebben bij mij middels een darmonderzoek een biopt genomen en daar kwam de diagnose endometriose uitquote:Op woensdag 9 december 2015 19:14 schreef AcaBella het volgende:
[..]
Op een echo kunnen ze inderdaad al iets zien wat endometriose zou kunnen zijn 100% zeker weten doen ze pas bij een kijkoperatie![]()
ligt eraan waar de endometriose verstopt zit
Als er op de echo geen endometriose te zien is betekend dat trouwens niet dat er echt niets aan de hand is, niet alles is met echo te zien. vandaar waarschijnlijk dat sommige artsen (zoals die van barreltje) geen een extra echo maar direct een kijkoperatie voorstellen.
daarnaast verschilt nogal per situatie (en ook per arts) of er een extra echo, kijkoperatie of en ander onderzoek wordt voorgesteld. niets mis met eerst nog een extra echo hoor majo, wat je al zegt dat is voor nu de minst invasieve optie.![]()
Even aanhaakt:quote:Op woensdag 9 december 2015 19:14 schreef AcaBella het volgende:
[..]
Op een echo kunnen ze inderdaad al iets zien wat endometriose zou kunnen zijn 100% zeker weten doen ze pas bij een kijkoperatie
Nee hoor, is niet nodig. Ze kunnen het ook met lichamelijk onderzoek (vaginaal en rectaal toucheren), bloeduitslagen en mri. Zeker als je in een ziekenhuis loopt met een endo specialist is een kijkoperatie overbodig. Hier was op de echo's zelf nooit wat te zien. Ik heb een mri gehad en daar was het wel duidelijk te zien. Later had ik cystes (chocolade cystes) en die passen wel in het beeld van de endometriose. Nou is mijn verhaal wel heel anders, want eerdere onderzoeken waaronder een kijkoperatie werden door een gyn naast zich neergelegd. Pas bij een second opinion bij een endo specialist werden die foto's van de kijkoperatie wel serieus genomen en snapte ze niet dat het andere ziekenhuis dit genegeerd had. Op de mri konden ze heel goed zien waar het zat en met toucheren voelde ze dat ik een frozen pelvic heb. Die 2 onderzoeken waren doorslaggevend voor de specialist hier
Voordat ik afhaak een dikke knuffel voor al jullie wachtende
[ Bericht 12% gewijzigd door droomvrouwtje op 09-12-2015 20:09:41 ]Be happy with the little things in life![]()
Bedankt voor de uitleg dames! Ik ga het allemaal horen over iets minder dan 3 weken
Bedankt voor de aanvulling dames! Mijn gyn legde het me zo uit, maar dat was misschien ook alleen voor mijn geval zo. Blijft balen dat al die onderzoeken nodig zijn![]()
![]()
Stil idd. Ik heb ook niet zoveel te melden. Nu in de wachtweken, NOD is pas 21 dec, dus dat duurt nog wel even![]()
![]()
Ik zit ook te wachten, nod ligt ergens tussen de 15e en de 20e ongeveer. Cycli worden steeds weer korter, dus dat is positief. Denk dat de pil na 7 maanden eindelijk uit mijn lijf is.
En buiten dat ga ik er met de maand rustiger mee om. Aan het begin was ik er heel erg mee bezig, obsessief haast. Ik vind het lastig controle te verliezen. Nu laat ik het meer zijn beloop gaan. Als ik ongesteld word is dat vreselijk k*'t, maar er zijn nog kansen genoeg. Het enige waar ik dan nog mee zit is de werking (of het disfunctioneren er van) van mijn lijf. Maar dat wist ik al dus hoef ik er mij ook niet meer druk om te maken![]()
![]()
Ik ben aan het wachten op mijn nod a.s. woensdag.
Het is pas ronde 1 dus ik verwacht er niet teveel van. Ei wel goed benut![]()
Bij Djenna en Boaz was ik wel gelijk zwanger. Maar ervaringen vanuit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst en ik word ook ouder en zulks. Dus ik probeer een wat afwachtende en vooral niet veel hopende hiuding aan te nemen (wat half lukt)
![]()
Spannend!![]()
Ik doe vooralsnog niet mee met streepjes. Hopelijk zien jullie me over een jaar of wat terug mét streepjes.![]()
![]()
Terug uit Noorwegen.Hier ook weinig te melden, NOD is eind volgende week denk ik, ei wel benut.
Net bijgelezen in het andere topic. Heel veel succes met jullie traject, ik duim voor een mooie uitkomst.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:57 schreef Cygne het volgende:
Ik doe vooralsnog niet mee met streepjes. Hopelijk zien jullie me over een jaar of wat terug mét streepjes.![]()
![]()
Lief! <3quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
Terug uit Noorwegen.Hier ook weinig te melden, NOD is eind volgende week denk ik, ei wel benut.
[..]
Net bijgelezen in het andere topic. Heel veel succes met jullie traject, ik duim voor een mooie uitkomst.
Ik ga voor jou ook voor n mooi streepje duimen!![]()
![]()
Dames ik heb een eeuw geleden 100 teststrips gekocht... op een website die in een anonieme witte envelop/doosje via brievenbus bezorgd worden... super goedkoop!
Nu weet ik de site niet meer help![]()
![]()
sensitest misschien? Of Klackstar via eBay?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:14 schreef deadly_kiss het volgende:
Dames ik heb een eeuw geleden 100 teststrips gekocht... op een website die in een anonieme witte envelop/doosje via brievenbus bezorgd worden... super goedkoop!
Nu weet ik de site niet meer help
Ik ben weer ongesteld afeigenlijk maar 3 dagen ongesteld geweest
Maar dan ook wel echt heftig die paar dagen. Nu weer aan de clomid en wachten tot het ei weer gepakt kan worden
Weer lek... Sjucht. Maandag bellen voor een verwijzing. Dan is het vast zo januari.
Gisteren wel een verhelderend gesprek met vent. Ik heb altijd gezegd dat ik 'oud' zijnde dan geen kinderen meer wil. Maar we hebben de leeftijdslat wat hoger gelegd.![]()
Hilz wat ontzettend stomhopelijk word je nu eens serieus genomen in het ziekenhuis! Misschien ook onderzoeken bij je vent? Zou kunnen dat er bij hem iets gevonden wordt.
Die heeft super zwemmers. Dat kan gelukkig van het lijstje afgestreept worden!quote:Op zondag 13 december 2015 11:11 schreef MaJo het volgende:
Hilz wat ontzettend stomhopelijk word je nu eens serieus genomen in het ziekenhuis! Misschien ook onderzoeken bij je vent? Zou kunnen dat er bij hem iets gevonden wordt.
![]()
hm, dag 32 en nog niet ongesteld. Ik had de hoop dat mijn cyclus kort zou blijven. Zwanger ben ik waarschijnlijk niet, het ei is niet al te best benut en de test is witter dan wit.
Ik herken wat Nazil schrijft: het enige wat ik nu vervelend vind ik dat mijn lichaam niet normaal werkt.
Sterkte met het PGD-traject Cygne. Wat een moeilijke beslissing, ik hoop dat het voorspoedig mag gaan
Hilz, fijn dat het gesprek goed was. Hoe oud ben je nu?
[ Bericht 0% gewijzigd door BobbyMcGee op 13-12-2015 12:31:40 ]![]()
Cyhme heel veel succes meid
Hizz.. wel fijn dat je er met je partner goed over kunt praten
![]()
Viva weer terug. Was je op vakantie of voor je werk ofzo?
Wil daar ook graag ooit heen!![]()
Is dat getest of gebaseerd op twee keer snel zwanger? Kunnen ook lucky shots zijn hequote:Op zondag 13 december 2015 11:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Die heeft super zwemmers. Dat kan gelukkig van het lijstje afgestreept worden!
Mijn man mocht daar een korte stage lopen in de zorg. Ik ging mee voor de leuk, maar heb uiteindelijk ook een dag meegelopen. Lang geleden dat ik een doktersjas aanhad!quote:Op zondag 13 december 2015 12:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Viva weer terug. Was je op vakantie of voor je werk ofzo?
Wil daar ook graag ooit heen!We hebben al langer plannen om in Noorwegen of Zweden te gaan wonen, dus hopelijk hebben we hiermee wat nuttige contacten opgedaan.
![]()
![]()
Ladies, ik kom jullie uitzwaaienondertussen ben ik ongeveer 5 en een halve week zwanger en hoor ik hier niet echt meer thuis. Allemaal heel veel succes en hopelijk zie ik jullie snel in z&g.
![]()
![]()
Nog gefeliciteerd en wie weet tot ziens!quote:Op zondag 13 december 2015 16:24 schreef angelatje het volgende:
Ladies, ik kom jullie uitzwaaienondertussen ben ik ongeveer 5 en een halve week zwanger en hoor ik hier niet echt meer thuis. Allemaal heel veel succes en hopelijk zie ik jullie snel in z&g.
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet zo van t snelle bellen, misschien iemand hier ervaring ermee:
Afgelopen dinsdag dus HSG gehad, erg pijnlijk geweest. Dag erna was 's avonds t bloeden wel gestopt (donderdag ochtend nog wat miniscule spotting) maar sindsdien blijf ik wat krampen houden. Ze nemen wel af maar nu voel ik iig nog steeds af en toe wat activiteit down there, soort van zeurend gevoel bij mn eierstokken wat komt en gaat.
Ik zit wel in t weekend van mn eisprong, maar normaal niet zo'n last van steken/krampjes dan.
Zou het nodig zijn dat ik morgen de gyn bel nav die steken/krampen..?
[ Bericht 8% gewijzigd door sproetjes op 13-12-2015 17:31:28 ]![]()
Getestquote:Op zondag 13 december 2015 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat getest of gebaseerd op twee keer snel zwanger? Kunnen ook lucky shots zijn heDat was dat gebbetje dat de huisarts had gezegd ga maar brengen voor 09.00 uur. We braaf gingen en het dus helemaal niet ingenomen werd omdat je er een afspraak voor moest maken.
![]()
Wat waardeloos HilzillahHoop dat je snel terecht kunt.
BobbyMcGee, wat balen. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!
Succes Majo weer deze ronde! Dat de clomid maar goed z'n werk doetangelatje
Verder spannend weer met alle wachters op NOD. Hier ben ik ergens rond mijn eisprong, vandaag ovulatietest gedaan, maar die was blanco. Wellicht was ik te laat met testen. Vorige keer dagen ervoor een licht streepje, toen knaltest en dag daarna blanco. We vermaken ons verder wel![]()
![]()
Balen Hilzillah en BobbyMcGee
Sproetjes, bellen kan nooit kwaad en dan heb je wel meteen duidelijkheid!
Fuchsia, veel plezier de komende dagen
Hier geen idee hoe het zit met mijn ovulatie. Ik zit nu op dag 24, maar heb al een paar dagen niet getest, want de testen zijn op. Ik denk dat we deze ronde maar gewoon lekker zo verder gaan, veel beter voor mijn gemoedsrust. En dan einde van de maand eventueel gaan bellen voor afspraak gynaecoloog.
![]()
Zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn lichaam zich aan het klaarmaken is voor een menstruatie. Of het ligt toch echt aan de hoeveelheid uien die ik gisteren naar binnen heb gewerkt. We shall see ..![]()
Oh dat verhaal jaquote:Op zondag 13 december 2015 22:49 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
GetestDat was dat gebbetje dat de huisarts had gezegd ga maar brengen voor 09.00 uur. We braaf gingen en het dus helemaal niet ingenomen werd omdat je er een afspraak voor moest maken.
Gelukkig zit dat deel helemaal goed! Heb je al gebeld?
De clomid werkt in ieder geval weer in de zin dat ik moodswings heb van hier tot Tokyoquote:Op zondag 13 december 2015 22:56 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Wat waardeloos HilzillahHoop dat je snel terecht kunt.
BobbyMcGee, wat balen. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!
Succes Majo weer deze ronde! Dat de clomid maar goed z'n werk doetangelatje
Verder spannend weer met alle wachters op NOD. Hier ben ik ergens rond mijn eisprong, vandaag ovulatietest gedaan, maar die was blanco. Wellicht was ik te laat met testen. Vorige keer dagen ervoor een licht streepje, toen knaltest en dag daarna blanco. We vermaken ons verder wel
Ik zou voor de zekerheid gewoon even bellen!quote:Op zondag 13 december 2015 17:26 schreef sproetjes het volgende:
Ik ben niet zo van t snelle bellen, misschien iemand hier ervaring ermee:
Afgelopen dinsdag dus HSG gehad, erg pijnlijk geweest. Dag erna was 's avonds t bloeden wel gestopt (donderdag ochtend nog wat miniscule spotting) maar sindsdien blijf ik wat krampen houden. Ze nemen wel af maar nu voel ik iig nog steeds af en toe wat activiteit down there, soort van zeurend gevoel bij mn eierstokken wat komt en gaat.
Ik zit wel in t weekend van mn eisprong, maar normaal niet zo'n last van steken/krampjes dan.
Zou het nodig zijn dat ik morgen de gyn bel nav die steken/krampen..?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Hillz ik sluit me aan bij de rest. Hopelijk word je nu wel serieus genomen in het ziekenhuis. En fijn dat je er met je man goed over kunt praten. Bij mij heeft dat in ieder geval wel heel veel stress/naarvoelen weggenomen.
BobbyMcGee balen dat je niet op je lichaam durft te vertrouwen![]()
Cygne veel sterkte met het traject. Ik ben niet zo thuis in al die medische afkortingen dus ik heb er wat meer over gelezen. Ik hoop dat jullie een goede uitkomst krijgen![]()
Ik hoop niet dat ik iemand vergeten benMijn hoofd zit vol met snot, geen plek meer om dingen te onthouden.
Hier ook niet zoveel te melden. Mijn NOD is met kerst. Hopelijk hebben de kerststerren en -engels een positieve invloed, en hebben de Nederlandse zwangerschapstesten zin om positief te testen. Maar het zou mijn verbazen want mijn ei is niet optimaal benut omdat vriendlief naar het buitenland moest voor zijn werk
.
![]()
Hoi allemaal, ik ben weer terug van huwelijksreis! Ik moest drie dagen na de bruiloft ongesteld worden en ik was opeens over tijd... Dus ik dacht, dit is vast het mooiste huwelijkscadeautje dat we ons hadden kunnen wensen... Maar nee joh, vier dagen over tijd en toen had ik een ongesteldheid from hell. Ik denk dat jetlag er ook niet echt goed aan heeft gedaan. Maar het was sowieso balen, ongesteld op huwelijksreis
Mijn NOD is nu 25-12. Dat kan dus het mooiste of het meest crappy kerstcadeau ooit worden, we gaan het wel merkenIk heb wel sinds gisteren behoorlijk pijnlijke tetten, maar voor mijn gevoel is dat nog te vroeg... En ik ben verschrikkelijk moe, maar dat komt door de combi van chronisch slaaptekort en jetlag die ik nog niet helemaal te boven ben denk ik. We gaan het meemaken...
Nog eenvoor alle streepjes die ik gemist heb, het is jullie allemaal heel erg gegund!
En daarnaast eenvoor wie het kan gebruiken
![]()
Mamiemoe! Hoe was je huwelijk en de reis? Waar zijn jullie heen geweest? Wel balen dat je uitgerekend dan ongesteld werden nu dus NOD met kerst, ook al zo handig
De pijnlijke tetten kunnen van de eisprong komen, dat voel ik ook altijd in mijn tetten
Hier gaat het niet echt lekker. De hele dag menstruatieachtige krampen terwijl ik tot vorige week woensdag ongesteld was. Ik heb nu eigenlijk al 3 weken last van krampen, buikpijn, ellende, waarvan maar 3 dagen bloedverlies. Ik hoop dat er op de echo iets te vinden is want ik word er wel een beetje gek van...26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Welkom terug Mamiemoe!
Ik heb ook pijnlijke tetten (kan daardoor niet meer naar de bus rennen), had ik vorige cyclus ook in de aanloop naar NOD.
![]()
Haaj lieve Maajquote:Op maandag 14 december 2015 21:46 schreef MaJo het volgende:
Mamiemoe! Hoe was je huwelijk en de reis? Waar zijn jullie heen geweest? Wel balen dat je uitgerekend dan ongesteld werden nu dus NOD met kerst, ook al zo handig
De pijnlijke tetten kunnen van de eisprong komen, dat voel ik ook altijd in mijn tetten
Hier gaat het niet echt lekker. De hele dag menstruatieachtige krampen terwijl ik tot vorige week woensdag ongesteld was. Ik heb nu eigenlijk al 3 weken last van krampen, buikpijn, ellende, waarvan maar 3 dagen bloedverlies. Ik hoop dat er op de echo iets te vinden is want ik word er wel een beetje gek van...Weet je dat ik zelfs op reis aan je gedacht heb?
Ik duim voor je dat er op de echo wat te vinden is!!
De bruiloft was perfect, de reis ging naar de westkust van Amerika en was ook echt perfect. Alles was gewoon heerlijkAlleen jammer dus dat ik ongesteld werd
Ik heb normaal echt nooit pijnlijke tetten, dus ik vind het wel frappant. Maar goed, ik ken deze week nog alles wat ik voel aan jetlag toe en geloof het wel weer![]()
![]()
Nee 😯 het was via een website die dacht ik... echt alleen testen verkocht!quote:Op zondag 13 december 2015 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
sensitest misschien? Of Klackstar via eBay?
Ik ben weer ongesteld afeigenlijk maar 3 dagen ongesteld geweest
Maar dan ook wel echt heftig die paar dagen. Nu weer aan de clomid en wachten tot het ei weer gepakt kan worden
Pakketjes van 30 ovulatietesten en 10 zwangerschapstesten ofzo...
Of zelfs 60/20..
Er staat alleen een postcode als afzender op de oude verpakking omdat ze anoniem sturen..maar dan kom ik uit op een woonhuis zonder verdere info![]()
![]()
Spannend die NOD's met kerst!Ik had vorig jaar mijn NOD 1e kerstdag, maar geen tests in huis, dus uiteindelijk pas 3e kerstdag getest. Helaas ging dat 2 dagen later mis. Ik had echt heel de kerst gedacht er in 2015 met een kleine baby bij te zitten met kerst.
Best wel confronterend ook..
Ik heb mn NOD dit jaar met oudejaarsdag, vind ik wel een mooi moment om positief te testen of een goede gelegenheid om strontchagerijnig het nieuwe jaar in te gaan![]()
Mammiemoe gefeliciteerden welkom terug! Klinkt als een heerlijke reis alleen jammer dat je ongesteld werd ja. Dat is dan het nadeel, je kan het bloeden niet overslaan of uitstellen.
![]()
ah wat liefquote:Op maandag 14 december 2015 22:03 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Haaj lieve MaajWeet je dat ik zelfs op reis aan je gedacht heb?
Ik duim voor je dat er op de echo wat te vinden is!!
De bruiloft was perfect, de reis ging naar de westkust van Amerika en was ook echt perfect. Alles was gewoon heerlijkAlleen jammer dus dat ik ongesteld werd
Ik heb normaal echt nooit pijnlijke tetten, dus ik vind het wel frappant. Maar goed, ik ken deze week nog alles wat ik voel aan jetlag toe en geloof het wel weer![]()
Oeh westkust Amerika, daar ben ik vorig jaar geweest met als idee dat het de laatste grote reis met z'n tweeën zou zijn. Ik heb er nog heimwee naarWat vond jij het gaafste? Mag ook per pm want misschien wat off-topic
Nou, hier is het wachten al weer voorbij; 6 dagen te vroeg ongesteld geworden![]()
Dat verklaart in ieder geval wel de buik- en rugpijn.![]()
Welkom terug Mamiemoe! Klinkt als een heerlijke reis! Alleen dubbel zo jammer van de ongesteldheid.
Fuchsia dat zou echt een geweldig begin zijn van het nieuwe jaarMijn duimen draaien voor je!
Majo wat vervelend van die krampen. Hoort dat bij de Clomid?![]()
Te vroeg lek worden is echt uber stom!quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:09 schreef Savvy. het volgende:
Nou, hier is het wachten al weer voorbij; 6 dagen te vroeg ongesteld geworden![]()
Dat verklaart in ieder geval wel de buik- en rugpijn.![]()
Welkom terug Mamiemoe!![]()
![]()
Mamiemoe wat zuur zeg
En savvy ook al
Hier wat bruinverlies. Morgen nod dus dat zal wel doorzetten gok ik.
Nieuwe ronde nieuwe batskansen![]()
![]()
Balenquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:09 schreef Savvy. het volgende:
Dat verklaart in ieder geval wel de buik- en rugpijn.Zou het geen innesteling kunnen zijn? 6 dagen te vroeg is wel erg vroeg!
Nee die krampen horen niet bij Clomid. Die heb ik de afgelopen 5 dagen geslikt en de krampen heb ik al langer. Ik heb tot nu toe veel bijwerkingen gehad van clomid maar buikkrampen nog niet. Maar ja, eens kan de eerste keer zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:14 schreef Savvy. het volgende:
Welkom terug Mamiemoe! Klinkt als een heerlijke reis! Alleen dubbel zo jammer van de ongesteldheid.
Fuchsia dat zou echt een geweldig begin zijn van het nieuwe jaarMijn duimen draaien voor je!
Majo wat vervelend van die krampen. Hoort dat bij de Clomid?Het past eerder bij endometriose, waar ik binnenkort op onderzocht word.
Nee, daar is het helaas te veel voor.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
BalenZou het geen innesteling kunnen zijn? 6 dagen te vroeg is wel erg vroeg!
Ah, hopelijk kunnen ze er iets tegen doen. Lijkt me erg vervelend elke keerquote:[..]
Nee die krampen horen niet bij Clomid. Die heb ik de afgelopen 5 dagen geslikt en de krampen heb ik al langer. Ik heb tot nu toe veel bijwerkingen gehad van clomid maar buikkrampen nog niet. Maar ja, eens kan de eerste keer zijn natuurlijkHet past eerder bij endometriose, waar ik binnenkort op onderzocht word.
![]()
![]()
Oh, volgens mij kalender-app is het 5 dagen te vroeg en zou ik nu precies op dag 28 zitten.
Maar vorige week zondag (dag 19) had ik een positieve ovulatietest. Klopt die dan niet en was mijn ei veel eerder of zou ik zo'n korte luteale fase hebben?Verwarrend dit.
Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen.![]()
Thanks allemaal <3 jullie zijn lief.
Maaj ik stuur je idd even een om
Ik heb nu drie dagen na elkaar pijnlijke borsten. Als zou blijken dat ik niet zwanger ben dan mag ik echt hopen dat het iets eenmaligs is. Buikslapen is zo echt niet fijn![]()
![]()
Dit is mijn verhaal en ik ben nu 11 weken zwangerquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:03 schreef Savvy. het volgende:
Oh, volgens mij kalender-app is het 5 dagen te vroeg en zou ik nu precies op dag 28 zitten.
Maar vorige week zondag (dag 19) had ik een positieve ovulatietest. Klopt die dan niet en was mijn ei veel eerder of zou ik zo'n korte luteale fase hebben?Verwarrend dit.
Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Het kan! Twee zwangerschappen waarbij ik dacht dat ik ongesteld was geweest.
Maar het kan ook gewoon een vroege menstruatie zijn natuurlijk. Die had ik ook regelmatig, dat maakt de verwarring nog groter
Toch blijf ik nog even duimen voor je![]()
![]()
Die van mij waren ook al dagen pijnlijk, maar vandaag niet meer. Ik denk dat het hier een voorbode van ongesteld worden is (als ik zwanger zou zijn, zouden ze gevoelig blijven denk ik). NOD is aanstaande vrijdag als mijn cyclus 28 dagen zou zijn (weet ik nog niet).quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:51 schreef Mamiemoe het volgende:
Ik heb nu drie dagen na elkaar pijnlijke borsten. Als zou blijken dat ik niet zwanger ben dan mag ik echt hopen dat het iets eenmaligs is. Buikslapen is zo echt niet fijn![]()
O! Nog maar niet een fles wijn opentrekken danquote:Op woensdag 16 december 2015 00:05 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dit is mijn verhaal en ik ben nu 11 weken zwanger
Het kan! Twee zwangerschappen waarbij ik dacht dat ik ongesteld was geweest.
Maar het kan ook gewoon een vroege menstruatie zijn natuurlijk. Die had ik ook regelmatig, dat maakt de verwarring nog groter
Toch blijf ik nog even duimen voor je![]()
Was het bloedverlies ook echt zoveel bij jou? Ik had bij peuter een innestelingsbloeding, maar dat was maar 2 dagen wat bruin bloed. Nu is het (ook) helder bloed. En daarnaast ook de typische ongesteldheids rugpijn die ik altijd heb. Had jij ook ongesteldheidsklachten?![]()
Ja. Bij de eerste had ik hetzelfde en toch trapte ik er deze keer weer in, het was echt niet in me opgekomen dat het de innesteling kon zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 07:41 schreef Savvy. het volgende:
[..]
O! Nog maar niet een fles wijn opentrekken dan![]()
Was het bloedverlies ook echt zoveel bij jou? Ik had bij peuter een innestelingsbloeding, maar dat was maar 2 dagen wat bruin bloed. Nu is het (ook) helder bloed. En daarnaast ook de typische ongesteldheids rugpijn die ik altijd heb. Had jij ook ongesteldheidsklachten?![]()
Ik waardeer je optimisme maar het is vandaag helaas echt doorgebroken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:19 schreef Savvy. het volgende:
Spannend Twinkle! Ik hoop op een innestelingsbloeding
Komt goed .. was nog maar net begonnen dus![]()
![]()
Hoop doet levenquote:Op woensdag 16 december 2015 09:46 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja. Bij de eerste had ik hetzelfde en toch trapte ik er deze keer weer in, het was echt niet in me opgekomen dat het de innesteling kon zijn.Maar ik heb er een hard hoofd in, behoorlijk veel buikpijn nu, stuk meer dan anders.
Aw jammer Twinkle. Maar wel netjes op tijd, dat is ook wat waard. Op naar de volgende ronde idd![]()
![]()
Het kan natuurlijk ook gewoon echt je menstruatie zijn he! Die kans is wel iets groterquote:Op woensdag 16 december 2015 13:15 schreef Savvy. het volgende:
[..]
Hoop doet levenMaar ik heb er een hard hoofd in, behoorlijk veel buikpijn nu, stuk meer dan anders.
Maar het kán.
![]()
Hoe lang duurt je menstruatie al, Savvy? Ikheb deze keer voor het eerst een innestelingsbloeding gehad en dat was toch ook best wel wat hoor. Anderhalve dag bloed. Er ging een belletej rinkelen toen het gedurende de tweede dag leek te minderen/ stoppen, omdat ik normaal echt wel 4 dagen ongesteld ben.![]()
Oh, ik ben nu al ongesteld in plaats van vrijdag. Op het werk. :,) Nou ja, wel blij met een korte cyclus!![]()
Vandaag de tweede dag. Gisteren einde ochtend begonnen, toen nog wat lichter. Vandaag wel echt een normale hoeveelheid.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hoe lang duurt je menstruatie al, Savvy? Ikheb deze keer voor het eerst een innestelingsbloeding gehad en dat was toch ook best wel wat hoor. Anderhalve dag bloed. Er ging een belletej rinkelen toen het gedurende de tweede dag leek te minderen/ stoppen, omdat ik normaal echt wel 4 dagen ongesteld ben.
En veel buikpijn zeg, dat heb ik normaal niet zo erg![]()
Vivi ook al begonnen lees ik. Hoe lang was je cyclus nu?![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 21:41 schreef Mamiemoe het volgende:
Hoi allemaal, ik ben weer terug van huwelijksreis! Ik moest drie dagen na de bruiloft ongesteld worden en ik was opeens over tijd... Dus ik dacht, dit is vast het mooiste huwelijkscadeautje dat we ons hadden kunnen wensen... Maar nee joh, vier dagen over tijd en toen had ik een ongesteldheid from hell. Ik denk dat jetlag er ook niet echt goed aan heeft gedaan. Maar het was sowieso balen, ongesteld op huwelijksreis
Mijn NOD is nu 25-12. Dat kan dus het mooiste of het meest crappy kerstcadeau ooit worden, we gaan het wel merkenIk heb wel sinds gisteren behoorlijk pijnlijke tetten, maar voor mijn gevoel is dat nog te vroeg... En ik ben verschrikkelijk moe, maar dat komt door de combi van chronisch slaaptekort en jetlag die ik nog niet helemaal te boven ben denk ik. We gaan het meemaken...
Nog eenvoor alle streepjes die ik gemist heb, het is jullie allemaal heel erg gegund!
En daarnaast eenvoor wie het kan gebruiken
![]()
Gefeliciteerd!!!Hequote:Op dinsdag 15 december 2015 10:09 schreef Savvy. het volgende:
Dat verklaart in ieder geval wel de buik- en rugpijn.
Ik ben begonnen met ovulatietesten. Wat voelt dat raar om in een bekertje te plassen
Zit nu op CD 20. Ben benieuwd..Alleen een nadeel dat ik er misschien best veel nodig heb deze cyclus.
(Vanaf pilstop 54-50-68-.....)
Gelukkig dat de testen van Zwanger&Kids niet zo duur zijn. Ik hoop dit jaar eindelijk een positieve ovulatietest in m'n handen te hebben.:)![]()
26 dagen.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:01 schreef Savvy. het volgende:
Vivi ook al begonnen lees ik. Hoe lang was je cyclus nu?Nee joh, een positieve zwangerschapstest! Beetje hoger inzetten hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:07 schreef Soof-87 het volgende:
Ik hoop dit jaar eindelijk een positieve ovulatietest in m'n handen te hebben.![]()
![]()
26!! Dat is fijn zeg! Tweede cyclus?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:16 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
26 dagen.
[..]
Nee joh, een positieve zwangerschapstest! Beetje hoger inzetten hoor.![]()
Ja dat mag ook uiteraard
Ja: 20 oktober laatste pil, 20 november eerste keer ongesteld, vandaag tweede keer. Als ik dan toch ongesteld moet zijn, dan graag in dit tempo.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:35 schreef Soof-87 het volgende:
26!! Dat is fijn zeg! Tweede cyclus?![]()
Ik hoop dat jouw cycli weer korter worden in plaats van steeds langer, en dat je je ovulatie kan spotten (en benutten!).
![]()
Aaa dat is mooi zeg! Ik hoop het ookquote:Op woensdag 16 december 2015 20:47 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja: 20 oktober laatste pil, 20 november eerste keer ongesteld, vandaag tweede keer. Als ik dan toch ongesteld moet zijn, dan graag in dit tempo.![]()
Ik hoop dat jouw cycli weer korter worden in plaats van steeds langer, en dat je je ovulatie kan spotten (en benutten!).
Doe jij ook met ovulatietesten?
Nee, en ook niet met temperaturen. Ik hou alleen bij op welke dag ik ongesteld ben geworden en op welke dagen we seks hebben gehad. En dat niet in een app, maar op zo'n geprinte kalender met rode en blauwe pen.quote:![]()
![]()
Ik heb na mijn vorige cyclus van 30-32 dagen (en de afgelopen 20 cycli) nu ineens een cyclus van 39 dagen (and counting. ....)
Zou dat kunne komen van de antibiotica en/of blaasontsteking ?
Ah dat kan ook inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2015 22:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nee, en ook niet met temperaturen. Ik hou alleen bij op welke dag ik ongesteld ben geworden en op welke dagen we seks hebben gehad. En dat niet in een app, maar op zo'n geprinte kalender met rode en blauwe pen.Bweh, irritant!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:10 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb na mijn vorige cyclus van 30-32 dagen (en de afgelopen 20 cycli) nu ineens een cyclus van 39 dagen (and counting. ....)
Zou dat kunne komen van de antibiotica en/of blaasontsteking ?
Ik heb werkelijk geen idee. Nog nooit een blaasontsteking gehad. (Even afkloppen..):)![]()
Ik weet niet of het specifiek door een blaasontsteking of een ab-kuur kan komen, maar ziekte ansich kan wel een reden zijn.
Ook irritant zeg, dan maakt je hart even een sprongetje, maar blijkt je cyclus nu gewoon anders te zijn![]()
![]()
In het geval van Barreltje niet, haar vent is een paar maanden weg.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:25 schreef Savvy. het volgende:
Ook irritant zeg, dan maakt je hart even een sprongetje, maar blijkt je cyclus nu gewoon anders te zijn![]()
![]()
Dat maakte het juist nog gekker...![]()
Maar gelukkig werkt de al oude fok-wet nog steeds.. en ben ik vandaag na 40 dagen gewoon o gesteld geworden..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
O!quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:41 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
In het geval van Barreltje niet, haar vent is een paar maanden weg.![]()
![]()
Savvy, jouw verhaal klinkt wel bekend. Il zit nu in mijn derde cyclus na een miskraam in juli. Afgelopen 2 cycli duurden 24 en 23 dagen. In de eerste cyclus werd ik 10 dagen na mijn eisprong al ongesteld (na 7 dagen al spotting). En in de tweede cyclus na 12 dagen (op dag 10 al spotting). Zit nu op cyclusdag 22 en ik zie nog niets. Maar al wel de welbekende menstruatiekrampen. Het is pas zes dagen na de eisprong. Wel raar hoor en volgens mij geen goed teken. ben voor 't eerst aan het temperaturen en dat geeft echt inzicht. Ik heb in ieder geval eisprongen. Weet jij wanneer je eisprong ongeveer is?![]()
Ik had volgens mij gister mijn eisprong (over 2 weken NOD, dus dat zou moeten kloppen). Ik had echt een uurtje onwijze kramp in mijn onderbuik, niet specifiek rechts of links, zoals ik las op internet. Recht op lopen was zeg maar een opgaveNog maar even gebruik van gemaakt 's avonds
Nu dan weer duimen draaien. Gelukkig genoeg afleiding om de tijd door te komen!![]()
Nou, ik had in ieder geval een positieve ovulatietest op dag 19 en 9 dagen later werd ik ongesteld. Maar ik geloof dat je ook een positieve ovulatietest kan hebben zonder eisprong?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:20 schreef Aventura het volgende:
Savvy, jouw verhaal klinkt wel bekend. Il zit nu in mijn derde cyclus na een miskraam in juli. Afgelopen 2 cycli duurden 24 en 23 dagen. In de eerste cyclus werd ik 10 dagen na mijn eisprong al ongesteld (na 7 dagen al spotting). En in de tweede cyclus na 12 dagen (op dag 10 al spotting). Zit nu op cyclusdag 22 en ik zie nog niets. Maar al wel de welbekende menstruatiekrampen. Het is pas zes dagen na de eisprong. Wel raar hoor en volgens mij geen goed teken. ben voor 't eerst aan het temperaturen en dat geeft echt inzicht. Ik heb in ieder geval eisprongen. Weet jij wanneer je eisprong ongeveer is?
Wel fijn dat het temperaturen inzicht geeft, dan weet je in ieder geval zeker dat je wel een eisprong hebt. En dat je wellicht dan (soms?) een korte luteale fase hebt?
Kan je dat eigenlijk daaruit concluderen? Of zou het ook kunnen dat het bijvoorbeeld niet lukt met de innesteling en de boel al vroegtijdig wordt afgebroken?
Wat gek, ik weet eigenlijk helemaal niet goed hoe dat werkt
Spannend Fuchsia! Fijn dat je je ei goed hebt kunnen benutten![]()
![]()
Je wordt (normaal gesproken) ongeveer 14 dagen na de ovulatie ongesteld als er geen hCG wordt aangemaakt. Het maakt daarbij niet uit of er geen bevruchting is geweest, of wel een bevruchting maar een mislukte innesteling.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:09 schreef Savvy. het volgende:
Of zou het ook kunnen dat het bijvoorbeeld niet lukt met de innesteling en de boel al vroegtijdig wordt afgebroken?
Wat gek, ik weet eigenlijk helemaal niet goed hoe dat werkt![]()
Hoi! Ik ga me heel voorzichtig bij jullie aansluiten. Ik heb nu mijn menstruatie en volgende week wordt mijn spiraaltje eruit gehaald. Dus vanaf januari gaan we echt voor een kindje.
Nu ben ik dol op filet American, chorizo en biefstuk. Ik weet dat deze producten niet mogen tijdens een zwangerschap, maar moet ik daar nu ook al rekening mee houden?
En als ik bijv ongesteld ben geworden, kan ik het dan wel een weekje eten of beter van niet?
Best bizar. Mijn voornemen was om er lekker relaxt in te staan en het gewoon aan te kijken. We hebben geen haast. Maar de onzekerheid slaat al iets toe. Je wilt het beste voor je kindje![]()
Ik ben pas op mn voeding gaan letten toen ik zwanger was. Achteraf gezien heb ik zelfs nog 2 flessen wijn achterover getikt in een weekend voor mn nod, die uitbleef. Baby is kerngezond hoor! De huisarts zei toen wel dat alcohol en roken beter niet meer konden zodra je gaat proberen, maar de rest kwam pas later.quote:Op zondag 20 december 2015 09:32 schreef Peacefulll het volgende:
Hoi! Ik ga me heel voorzichtig bij jullie aansluiten. Ik heb nu mijn menstruatie en volgende week wordt mijn spiraaltje eruit gehaald. Dus vanaf januari gaan we echt voor een kindje.
Nu ben ik dol op filet American, chorizo en biefstuk. Ik weet dat deze producten niet mogen tijdens een zwangerschap, maar moet ik daar nu ook al rekening mee houden?
En als ik bijv ongesteld ben geworden, kan ik het dan wel een weekje eten of beter van niet?
Best bizar. Mijn voornemen was om er lekker relaxt in te staan en het gewoon aan te kijken. We hebben geen haast. Maar de onzekerheid slaat al iets toe. Je wilt het beste voor je kindje
Ik las later ook dat de eerste weken na bevruchting er nog geen bloedband is tussen moeder en kind. Die is er pas rondom je NOD.![]()
Bloedband is er zelfs pas na ca 8 weken.quote:Op zondag 20 december 2015 09:40 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik ben pas op mn voeding gaan letten toen ik zwanger was. Achteraf gezien heb ik zelfs nog 2 flessen wijn achterover getikt in een weekend voor mn nod, die uitbleef. Baby is kerngezond hoor! De huisarts zei toen wel dat alcohol en roken beter niet meer konden zodra je gaat proberen, maar de rest kwam pas later.
Ik las later ook dat de eerste weken na bevruchting er nog geen bloedband is tussen moeder en kind. Die is er pas rondom je NOD.
Dus tot je die positieve test in handen hebt, kun je sowieso alles eten.Home is where the O+ is...![]()
Thnx Sillie en Cwen! Wel een beetje jammer dat ik nu mijn man gelijk moet geven, terwijl ik hier al een jaartje of 10 mee lees. Haha!![]()
Met als kanttekening dat alcohol in al je lichaamsvocht zit, dus ook in het vruchtwater dat je aanmaakt, bloedband of niet.
Ik stop ook niet met drinken in de wachtweken, maar ik drink ook nooit meer dan 1 glas eigenlijk en dan zelden.Kwak
Forum Opties Forumhop: Hop naar: