abonnement Unibet Coolblue
pi_157965349
Ongesteld. Volgende nod is 3 januari. Als dat niks wordt naar het ziekenhuis. Ik voel me zo super verdrietig en moe, ik wil zo graag maar het is zo kansloos allemaal...
Warempel, een drempel.
pi_157965460
-O- :*
  woensdag 2 december 2015 @ 15:15:50 #103
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157965494
:*
Ben je al eerder naar het ziekenhuis gegaan? of was er een overweging om dat nog even te laten wachten?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_157965518
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:08 schreef Ronderotonde het volgende:
Ongesteld. Volgende nod is 3 januari. Als dat niks wordt naar het ziekenhuis. Ik voel me zo super verdrietig en moe, ik wil zo graag maar het is zo kansloos allemaal...
:* jammer rondetotonde ;( ik snap heel goed dat je verdrietig bent nu -O-
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 15:19:02 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157965573
Change of plans... Ik heb besloten vrijdag te testen. Het zal toch wel weer niks zijn en ik heb eigenlijk geen zin om weer een 10tje uit te geven terwijl ik ze gewoon thuis heb liggen (we komen morgen weer thuis). Ik verwacht eigenlijk dat de clomid niet aanslaat want natuurlijk zwanger worden zit er voor mij voor mijn gevoel toch niet in :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 2 december 2015 @ 15:22:11 #106
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157965649
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:19 schreef MaJo het volgende:
Change of plans... Ik heb besloten vrijdag te testen. Het zal toch wel weer niks zijn en ik heb eigenlijk geen zin om weer een 10tje uit te geven terwijl ik ze gewoon thuis heb liggen (we komen morgen weer thuis). Ik verwacht eigenlijk dat de clomid niet aanslaat want natuurlijk zwanger worden zit er voor mij voor mijn gevoel toch niet in :X
het is niet alleen jij , maar ook je mister MaJo.
het is voor JULLIE lastig.. niet alle schuld op jezelf leggen. bovendien zou chlomid gewoon moeten werken :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 15:25:03 #107
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157965697
quote:
7s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:22 schreef Barreltje het volgende:

[..]

het is niet alleen jij , maar ook je mister MaJo.
het is voor JULLIE lastig.. niet alle schuld op jezelf leggen. bovendien zou chlomid gewoon moeten werken :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel eigenlijk dat deze ronde de clomid niet aanslaat, dat dat de reden is dat ik een langere cyclus heb ;) Ik geef ook niet per se mezelf de schuld hoor, het is meer zo dat ik na al die omowitte testen er nog erg weinig vertrouwen in heb. Ik heb elke keer weer valse hoop en elke witte test is weer een klein beetje zelfvertrouwen dat afbrokkelt. Daar moet ik me wat meer voor beschermen denk ik :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_157965739
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:08 schreef Ronderotonde het volgende:
Ongesteld. Volgende nod is 3 januari. Als dat niks wordt naar het ziekenhuis. Ik voel me zo super verdrietig en moe, ik wil zo graag maar het is zo kansloos allemaal...
He bah.. Heb je even in de OP opgezocht. Je bent idd al een tijdje bezig.. :*
:)
pi_157965809
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:08 schreef Ronderotonde het volgende:
Ongesteld. Volgende nod is 3 januari. Als dat niks wordt naar het ziekenhuis. Ik voel me zo super verdrietig en moe, ik wil zo graag maar het is zo kansloos allemaal...
:* Stom. Ik snap en herken je gevoel heel goed.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:19 schreef MaJo het volgende:
Change of plans... Ik heb besloten vrijdag te testen. Het zal toch wel weer niks zijn en ik heb eigenlijk geen zin om weer een 10tje uit te geven terwijl ik ze gewoon thuis heb liggen (we komen morgen weer thuis). Ik verwacht eigenlijk dat de clomid niet aanslaat want natuurlijk zwanger worden zit er voor mij voor mijn gevoel toch niet in :X
:*
pi_157965879
Majo het is echt snert als je later ongesteld wordt dan verwacht. De maanden dat ik vroeg ongesteld werd had ik nog niet echt hoop en dan is het even jammer maar oke. Maar nu krijg je hoop en dan is het extra rot als je een negatieve test hebt. Ik snap dat je even wacht tot vrijdag! :*

Ronderotonde, dat is ook al best een tijdje dat jij bezig bent. Heb je al eens contact gehad met een gyn? Ik was net bij de gyn geweest toen ik positief testte en ik was direct het jaar ervoor vergeten. Zo gek, maar de onzekerheid is het allervervelendst. Als je nu zou weten dat het over vier maanden raak zou zijn zou het zo anders voelen! Ik duim voor je :*
pi_157966275
Waarom bel je dan niet naar je gyn, MaJo?
pi_157966393
Dat vroeg ik me ook af. Ik kreeg destijds heel duidelijke bel-instructies mee voor precies deze situatie.. als er iets aangepast moet voor je volgende cyclus lijkt het me best handig om dat te regelen voor je ongesteld wordt.
pi_157966617
Wat rot ronde_rotonde, en wat naar dat je je zo verdrietig voelt :* Ik hoop dat je volgende maand niet naar het ziekenhuis hoeft omdat je dan zwanger bent.
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 16:31:48 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157966843
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:55 schreef Skittles het volgende:
Waarom bel je dan niet naar je gyn, MaJo?
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:03 schreef Crumpette het volgende:
Dat vroeg ik me ook af. Ik kreeg destijds heel duidelijke bel-instructies mee voor precies deze situatie.. als er iets aangepast moet voor je volgende cyclus lijkt het me best handig om dat te regelen voor je ongesteld wordt.
Omdat dit denk ik nog wel binnen de bandbreedte valt (normale cyclus 33/34 dagen, zit nu op dag 36). Ik wacht dus tot na het weekend af en dan bel ik als ik nog niet ongesteld ben en ook niet zwanger :)

quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:34 schreef Suikertante het volgende:
Majo het is echt snert als je later ongesteld wordt dan verwacht. De maanden dat ik vroeg ongesteld werd had ik nog niet echt hoop en dan is het even jammer maar oke. Maar nu krijg je hoop en dan is het extra rot als je een negatieve test hebt. Ik snap dat je even wacht tot vrijdag! :*

Ronderotonde, dat is ook al best een tijdje dat jij bezig bent. Heb je al eens contact gehad met een gyn? Ik was net bij de gyn geweest toen ik positief testte en ik was direct het jaar ervoor vergeten. Zo gek, maar de onzekerheid is het allervervelendst. Als je nu zou weten dat het over vier maanden raak zou zijn zou het zo anders voelen! Ik duim voor je :*
Thanks :* Het is vooral die hoop die het moeilijk maakt. Door die rare testen laatst dacht ik echt even dat het misschien toch zou kunnen. Alle testen sindsdien zijn hartstikke negatief.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_157966983
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:39 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Wanneer heb je nou voor 't laatst getest? Als je nu een nog donkerder streepje hebt dan denk ik niet dat het nog een kwestie van geloven is :D
Gisteren! Morgenochtend weer testen, kijken wat de streep doet.

Majo, wat spannend!! Ik blijf duimen voor je!

Ronderotonde, dikke :* voor jou, balen zeg!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_157969920
Ronderotonde wat ontzettend klote :*

------------------------------------------

En hier .. auw eisprong auw .. :')
pi_157971891
Ronderotonde, wat balen zeg!

Majo, hopelijk heb je vrijdag een positieve test!

Twinkle, veel plezier...of moet ik succes zeggen :D
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 2 december 2015 @ 21:18:41 #118
269689 crew  Viv
pi_157973909
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:08 schreef Ronderotonde het volgende:
Ongesteld. Volgende nod is 3 januari. Als dat niks wordt naar het ziekenhuis. Ik voel me zo super verdrietig en moe, ik wil zo graag maar het is zo kansloos allemaal...
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:25 schreef MaJo het volgende:
Ik heb elke keer weer valse hoop en elke witte test is weer een klein beetje zelfvertrouwen dat afbrokkelt.
Heel invoelbaar, sterkte allebei. :*
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:34 schreef Suikertante het volgende:
Als je nu zou weten dat het over vier maanden raak zou zijn zou het zo anders voelen!
En dit. O+
pi_157974040
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]

Omdat dit denk ik nog wel binnen de bandbreedte valt (normale cyclus 33/34 dagen, zit nu op dag 36). Ik wacht dus tot na het weekend af en dan bel ik als ik nog niet ongesteld ben en ook niet zwanger :)

[..]

Ah, ok. ik kreeg daar dus ook andere instructies over mee, vandaar dat ik het me afvroeg. Van mijn gyn mocht een cyclus 28-30 dagen duren en daarna bellen voor overleg over dosering enzo (en ik kwam van 40+ dus korter dan "normaal" zou hij sowieso moeten worden). Maar als dit is wat je gyn zei dat normaal was dan kun je ook wachten idd.
pi_157975773
Ronderotonde, wat ontzettend balen. Hopelijk is het deze komende maand raak en hoef je niet naar het ziekenhuis! :*

Majo, wat rot vind ik dit voor je dat je gevoel alle kanten opgeslingerd word door die testen. Ik duim nog door voor je hoor, het is je enorm gegund! :*

Marjolijntje, morgen willen we een een nog donkere streep zien *O*

Twinkle, veel plezier ;)
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 23:16:46 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157977583
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:23 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Ah, ok. ik kreeg daar dus ook andere instructies over mee, vandaar dat ik het me afvroeg. Van mijn gyn mocht een cyclus 28-30 dagen duren en daarna bellen voor overleg over dosering enzo (en ik kwam van 40+ dus korter dan "normaal" zou hij sowieso moeten worden). Maar als dit is wat je gyn zei dat normaal was dan kun je ook wachten idd.
Dit is nu de vijfde ronde met clomid en onder de 33 heb ik ze nog niet gehad ;) Omdat de dosering (50mg) meteen aansloeg hebben we het verder niet gehad over wat te doen als het opeens niet meer aan zou slaan, alleen dat ik zo door moest gaan. Ik weet ook niet of dat überhaupt een mogelijkheid is dat het opeens niet aanslaat maar wil daar niet al te snel de gyn mee lastig vallen :@ Sowieso eerst nog maar eens testen overmorgen als ik dan nog niet ongesteld ben :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_157981050
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dit is nu de vijfde ronde met clomid en onder de 33 heb ik ze nog niet gehad ;) Omdat de dosering (50mg) meteen aansloeg hebben we het verder niet gehad over wat te doen als het opeens niet meer aan zou slaan, alleen dat ik zo door moest gaan. Ik weet ook niet of dat überhaupt een mogelijkheid is dat het opeens niet aanslaat maar wil daar niet al te snel de gyn mee lastig vallen :@ Sowieso eerst nog maar eens testen overmorgen als ik dan nog niet ongesteld ben :)
Bij mij sloeg 50mg de eerste keer wel aan en had ik een cyclus van 32 dagen. De tweede keer sloeg het niet meer aan en werd ik ook niet vanzelf ongesteld. Toen de dosis opgehoogd naar 100mg, de eerste keer sloeg het aan en weer een cyclus van 32 dagen. De tweede keer sloeg het weer niet aan en moest een menstruatie weer kunstmatig worden opgewekt. Toen naar de 150mg en daarvan werd ik zwanger, toen een miskraam en weer opnieuw begonnen met 150mg en toen weer direct zwanger.
Mijn gyn zei dat ze meestal een half jaar tot maximaal een jaar clomid voorschrijven en dat je er heel snel resistent tegen bent. Dat het dus snel het geval is dat als je na een paar maanden niet zwanger bent geworden door de clomid, de clomid op een gegeven moment niet meer aanslaat.
Ik mocht een cyclus hebben van maximaal 35 dagen. Ze zeiden wel dat een cyclus van rond de 27 tot 30 dagen voor een betere eisprong zou zorgen als een cyclus van +30. Dan zou de eisprong wel van iets mindere kwaliteit zijn.
pi_157981349
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:25 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk dat deze ronde de clomid niet aanslaat, dat dat de reden is dat ik een langere cyclus heb ;) Ik geef ook niet per se mezelf de schuld hoor, het is meer zo dat ik na al die omowitte testen er nog erg weinig vertrouwen in heb. Ik heb elke keer weer valse hoop en elke witte test is weer een klein beetje zelfvertrouwen dat afbrokkelt. Daar moet ik me wat meer voor beschermen denk ik :@
Ja dat Maai. Later ongesteld worden dan dat je cyclus duurt is gewoon mega kut! Ik heb als geluk bij een ongeluk dat mijn cyclus gewoon eerder stopt dan hij zou moeten. dan is het geen teleurstelling op teleurstelling :*
pi_157981352
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:08 schreef Ronderotonde het volgende:
Ongesteld. Volgende nod is 3 januari. Als dat niks wordt naar het ziekenhuis. Ik voel me zo super verdrietig en moe, ik wil zo graag maar het is zo kansloos allemaal...
:* Dikke kus!
pi_157981359
Mijn temp gaat maar niet omhoog... Ik heb 2 dagen een posi ovu test gehad. Temp blijft schommelen op 36.4 ish
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')