Ja dat klopt. Ben benieuwd naar haar reactie! Ze woont al een tijdje daar, maar op sommige momenten is het toch wel fijn als ze erbij isquote:Op dinsdag 1 december 2015 08:07 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat zou natuurlijk wel erg leuk zijn, als ze dan een deel van jouw zwangerschap meemaakt! En die onzekerheid hebben we allemaal wel eens. Na de echo voelt het veel realistischer! Eerst maar eens aan het idee wennen
Wat lief! Wachten is stom, maar dat staat los van blij zijn voor de (al dan niet) snelle streepjes voor anderen hoorquote:Op dinsdag 1 december 2015 09:34 schreef Marjolijntje het volgende:
Oh en meiden die al zo lang wachten.. Sorry dat ik voorpiep, ik hoop dat jullie me echt heel erg snel achterna komen! Wachten is stom.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 07:14 schreef Marjolijntje het volgende:
Mogguh!
Tis nog steeds wel een heel licht streepje..Nou ik zie hem overduidelijk hoor dus dat zegt wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!
Ik vind het heel lief dat je zo denkt maar echt zo moet je niet denken! Ik gun het iedereen met een grote kinderwens van hartequote:Op dinsdag 1 december 2015 07:36 schreef Miezziej het volgende:
Ik zie hem Marjolijntje!Ik zit mobiel dus zijn de foto's wat kleiner maar ik zie hem duidelijk! Gefeliciteerd!
Ik heb zelf vanochtend ook getest met een tekst-test. Deze gaf aan "zwanger". Mijn vriend en ik beseffen het nog niet echt. Mijn vriend was wel meer overtuigd na deze test, die streepjes geloofde hij niet zo
Ik ben blij, maar aan de andere kant ook een beetje verdrietig.. Verdrietig dat het ons wel gelukt is terwijl ik weet dat het zoveel koppels niet zo snel gegund is. Daarnaast mis ik op zulke momenten mijn ouders ook wel... Mijn vader is overleden en mijn moeder woont in Amerika. Toen mijn schoonzus vorig jaar zwanger was zei ze iets van "jij wacht nog wel even toch?". Dus ik weet ook niet zo goed of het nou wil vertellen enzo. Maar ja. Ik gooi deze gevoelens maar op hormonen
Gefeliciteerd!
Lijkt me inderdaad heel moeilijk op zo'n moment dat je een ouder moet missen en dat de ander zo ver weg zit. Hopelijk kan ze toch een deel van de zwangerschap meemaken.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |