Vanavond weer een inimini beetje bloed... dus ik vrees van nietquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:06 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Deadly_kiss, dat klinkt wel als een mogelijkheid. Spannend!
Hč Majo, wat waardeloos!Balen ook van de buikpijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd Angela!![]()
![]()
Ik snap er echt geen ruk meer van en word er dood en dood ziek van!quote:Op zondag 6 december 2015 12:21 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Angelaatje!snel raak of niet?
Hilz dat ziet er wel uit als een eisprongvreemd alleen dat de temp weer daalt, die hoort hoog te blijven.
Doe jij aan flatlinen?quote:Op zondag 6 december 2015 12:25 schreef BobbyMcGee het volgende:
je hebt in elk geval meer temperatuurverschil dan ik!
Oh, das idd nét niet flatlinenquote:Op zondag 6 december 2015 13:44 schreef BobbyMcGee het volgende:
nou, het golft een beetje hoger net na mijn vermoedelijke eisprong (vaag streepje op een ovutest), maar de piek is op z'n hoogst 36,9 terwijl mijn laagste temperatuur 36,4 is en het gemiddeld zo rond 36,65 zit.
tot hoever achter de komma meet jij btw?
Dus toch wel aardig okay L0t? Ei is geweest en nu hopelijk op weg met een zaadsoldaat in zn kielzog? Schep en weerhaken om zich vast te graven in dat gekke lichaam!quote:Op zondag 6 december 2015 14:05 schreef L0t.. het volgende:
Lijkt me een prima grafiek hoor Hilz, je temp mag best wat wisselen, hij zit nog mooi boven je basistemp. Ik zeg eisprong goed benut.
dude dat zou zo vet zijnquote:Op maandag 7 december 2015 18:58 schreef Hilzillah het volgende:
De volgende ronde gaan we écht écht écht samen over hoor Maai!
Ja vind ik ook!quote:Op maandag 7 december 2015 19:44 schreef Cygne het volgende:
Jaaa, jullie krijgen een datumtweeling.
Vind ik!
Ja zo gaat het wel ongeveer... De Senn maakt herrie. Oh, hij is nog aan het kletsen. Jeetje wat is hrt warm (omdraaien) we hadden toch beter een dekebed met 4 veertjes moeten kopen ipv 6... WAKKER ... TEMPEN!!!quote:Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Suikertante het volgende:
Angelatje, gefeliciteerd joh!![]()
En Hilz dat is volgens mij helemaal niet raar? Ik ging geloof ik met 3 tienden omhoog na de eisprong. Inderdaad dat je in de grafiek een bibberende stijging ziet.
Is het wel het allerallereerste wat je doet als je wakker wordt? Echt "hee ik ben wakker...... OH NU NU NU!" zo snel?
Okequote:Op dinsdag 8 december 2015 08:10 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja zo gaat het wel ongeveer... De Senn maakt herrie. Oh, hij is nog aan het kletsen. Jeetje wat is hrt warm (omdraaien) we hadden toch beter een dekebed met 4 veertjes moeten kopen ipv 6... WAKKER ... TEMPEN!!!
Ik tempte altijd rond 6 uur... pieppieppiep*kutwekker*tempen,verderslapen. En dan bij het echte wakker worden een keer aflezen wat de temperatuur nou eigenlijk was.quote:Op dinsdag 8 december 2015 08:10 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja zo gaat het wel ongeveer... De Senn maakt herrie. Oh, hij is nog aan het kletsen. Jeetje wat is hrt warm (omdraaien) we hadden toch beter een dekebed met 4 veertjes moeten kopen ipv 6... WAKKER ... TEMPEN!!!
Misschien ook maar doen. Al moet ik hem wel aflezen. Want mijnes gaat vanzelf uit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik tempte altijd rond 6 uur... pieppieppiep*kutwekker*tempen,verderslapen. En dan bij het echte wakker worden een keer aflezen wat de temperatuur nou eigenlijk was.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:28 schreef sproetjes het volgende:
Ik doe ook weer even een korte update. Mijn hele oriënterend fertiliteitsonderzoek net afgerond met een HSG... Alles zag er heel goed uit. Laatste test vanwas ook iets verbeterd tegenover de eerste test. Dus nu nog een half jaar zelf proberen. 40% kans op een natuurlijke zwangerschap en dat schijnt heel goed te zijn. Onder de 30% gaan ze pas helpen binnen de twee jaar.
Zo'n HSG zou zwangerschapsbevorderend kunnen werken tot een aantal maanden erna, mag ik ook wel hopen want de pijn![]()
![]()
Maargoed tot zoverre hoe het hier gaat dus. Sorry voor de egopost en t lange stil zijn, het wordt zo vermoeiend elke maand te moeten posten dat t weer niet zover is
Maar ben zo blij voor de streepjes van de afgelopen tijd![]()
voor iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |