Ik ga even nadenken of ik in de OP wilquote:Op maandag 30 november 2015 19:15 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik ging de OP al aanpassen, maar daar sta je niet in.
[..]
Spannend!!
Doen wequote:Op maandag 30 november 2015 19:17 schreef AcaBella het volgende:
[..]
Dan wachten we gezellig samenInderdaad heel stom dat wachten
Heb jij altijd een langere cyclus?
daar heb ik ook aan zitten denken, dat de eisprong opgepikt is door die testquote:Op maandag 30 november 2015 20:29 schreef Peacefulll het volgende:
Ik hoop dat het kwartje snel gaat vallen bij jouw lichaam Soof! De laatste menstruatie klinkt 'hoopvol'![]()
Jammer Major dat je test negatief was. Ik heb het vast niet goed opgeslagen hoor, maar kan het op dat moment geen eisprong zijn geweest of zo?
En Marjolijntje, ik hoop dat morgen een tweede lijntje kunt showen
Bij een eisprong komt alleen geen hCG kijken (voor zover ik weet), tenzij je Pregnyl hebt gespoten.quote:Op maandag 30 november 2015 21:57 schreef MaJo het volgende:
daar heb ik ook aan zitten denken, dat de eisprong opgepikt is door die test
Dat is onwaarschijnlijk, dat een zw-test een eisprong oppikt. Andersom kan het wel. Toch blijft het gek. Ik zou idd wel even mijn gyn vragen hoe nu verder, wie weet moet je een hogere dosis ofzo. Nog steeds geen bloed?quote:Op maandag 30 november 2015 21:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
daar heb ik ook aan zitten denken, dat de eisprong opgepikt is door die testben ook nog niet ongesteld geworden, terwijl 34 dagen de max is sinds ik clomid slik
Zou het ook kunnen dat de clomid gewoon niet aangeslagen heeft of is dat niet logisch na 4x goed gewerkt te hebben?
Nog geen bloed maar wel krampen dus verwacht eigenlijk dat vannacht de sluizen doorbreken. Als dat niet zo is dan ga ik over een paar dagen de gyn bellen. Heb ook nog progesteron liggen om een menstruatie op te wekken.quote:Op maandag 30 november 2015 22:20 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dat is onwaarschijnlijk, dat een zw-test een eisprong oppikt. Andersom kan het wel. Toch blijft het gek. Ik zou idd wel even mijn gyn vragen hoe nu verder, wie weet moet je een hogere dosis ofzo. Nog steeds geen bloed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Marjolijntje op 01-12-2015 07:19:34 ]Mama van F. (2012) en M. (2016)
Nee ik bedoel dat mijn moeder dat zeiquote:Op dinsdag 1 december 2015 07:50 schreef Barreltje het volgende:
Marjolijntje gefeliciteerd!![]()
En miezzie. Je niet te veel laten leiden Door wat andere mensen denken..
Zeker niet een schoonzus doe toch al zwanger is.. waar zou je op moeten wachten dan?
Mijn moeder woont permanent in Amerika. Het plan was dat ze in maart/april hier zou komen om mij te helpen met het huis en de tuin. Maar misschien gaat die planning wat veranderen nadat ik verteld heb dat ik zwanger ben. Voor nu hou ik het even tussen mijn vriend en ik (en jullie danquote:Op dinsdag 1 december 2015 07:57 schreef Suikertante het volgende:
Marjolijntje jij snellerd! F wordt grote zus!!!gefeliciteerd!
En Miezzie, jij ook van harte! Is je moeder over zeven maanden nog daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |