Ik heb een pen en een notitieboekje open op mijn nachtkastje liggen. Ik lees de temperatuur af bij het licht van mijn telefoon (waarop net mijn wekker is gegaan) en krabbel 't op, leg alles weer neer en val als een blok in slaap. Vaak weet ik 's ochtends amper meer wat de temperatuur was die ik een uur daarvoor heb opgemeten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Misschien ook maar doen. Al moet ik hem wel aflezen. Want mijnes gaat vanzelf uit.
Mijnes ook, maar als je die de volgende keer aan zet, laat hij nog even de laatst gemeten temperatuur zien. Misschien de jouwe ook?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Misschien ook maar doen. Al moet ik hem wel aflezen. Want mijnes gaat vanzelf uit.
Ooh! Dat ga ik proberen. Misschien die van mij ook wel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijnes ook, maar als je die de volgende keer aan zet, laat hij nog even de laatst gemeten temperatuur zien. Misschien de jouwe ook?
Ik vind overigens je grafiek er best goed uit zien, duim voor je dat je temp hoog blijft deze ronde![]()
.
Mijnes doet het ook! Eerst 88.88 dan 1 seconde de temp!quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijnes ook, maar als je die de volgende keer aan zet, laat hij nog even de laatst gemeten temperatuur zien. Misschien de jouwe ook?
Ik vind overigens je grafiek er best goed uit zien, duim voor je dat je temp hoog blijft deze ronde![]()
.
eBay heeft hele goedkoopies. Maar die deden bij mij helemaal niks.... Ik heb ze nu van de Action. 2.72 (oid) voor 5. En ik begin eigenlijk 3 dagen nadat ik lek geweest ben al met testenquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:36 schreef Soof-87 het volgende:
Wat fijn sproetjes
Kleine egopost:
Ik heb nu een cyclus van 54-50-68-...
En zit nu op CD 12. Ik ga deze cyclus maar eens beginnen aan ovulatietesten.
(Wel grappig. In mijn vorige lange cyclus had ik in m'n cyclus app staan dat ik wat slijm had op bepaalde dagen.Was precies twee weken voordat ik ongesteld werd. Hoop zo dat dat een eisprong was
.)
Zal aan het eind van de week maar eens beginnen. Kan ook zomaar zijn dat ik er heel veel gebruik voor niksMaar ja... wat is wijsheid he..
Tips zijn altijd welkom!
Wat Ela zegtquote:Op woensdag 9 december 2015 10:11 schreef elamanilo het volgende:
Ik vind die van Sensitest fijn en goed betaalbaar. Ik krijg ook altijd een oplopend streepje en kan de ovulatie (LH piek) heel mooi aan zien komen. Ze hebben ook extra gevoelige, die geven een feller streepje, voor als je bij de gewone twijfelt of ie wel echt positief is
Indd bij mij is alles helemaal in ordequote:Op woensdag 9 december 2015 08:33 schreef Savvy. het volgende:
Wat fijn dat daarop alles er goed uit zag Sproetjes.
Betekent dat dat er bij jou helemaal geen afwijkingen zijn gevonden?
Ik kwam met het googlen naar hsg tegen dat het idd een verhoogde vruchtbaarheid kan geven. Hopelijk is het nu snel raak!
Ik houd mij aanbevolen voor ovu testenquote:Op woensdag 9 december 2015 14:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Indd bij mij is alles helemaal in ordegelukkig!
@hillz: dikketerug. Hopelijk snel samen hier weg
@twinkle: haha ja batsen 4 life
Ohja als iemand nog ebay ovu testen wil. Ik heb er hier nog een buil liggen die ik niet meer ga gebruiken
maar waarom geen kijk operatie?quote:Op woensdag 9 december 2015 16:04 schreef MaJo het volgende:
Net met de gyn gesproken. Deze ronde blijf ik op 50mg clomid en dan de 21ste cyclusdag bloed prikken om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden. Ook gehad over de pijn tijdens mijn menstruaties dus gelijk ook een echo ingepland om nog eens goed te kijken of er iets te zien is. Dit allemaal op 28 december dus nog even geduld
ze zei dat je op een echo al sporen kunt zien. Als deze aanwezig zijn dan krijg je inderdaad een kijkoperatiequote:Op woensdag 9 december 2015 16:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar waarom geen kijk operatie?
volgens mijn gyn kan je endiometrose niet zien met een echo. dat is ook een van de redenen waarom ik een kijkoperatie krijg ( onder andere) .. endiometrose zorgt toch ook voor de enorme pijn tijdens menstruatie?
of was je daar al op onderzocht
de pijnlijkheid is altijd subjectiefquote:Op woensdag 9 december 2015 16:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
ze zei dat je op een echo al sporen kunt zien. Als deze aanwezig zijn dan krijg je inderdaad een kijkoperatie
Waarom wordt er bij jou dan gedacht aan endometriose? Je hebt niet hele pijnlijke menstruaties toch?
had je er nog nooit over gehoord, vandaarquote:Op woensdag 9 december 2015 16:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de pijnlijkheid is altijd subjectiefmaar ik heb de eerste dag altijd wel genoeg krampen jah.
Verder is de kijkoperatie , zoals ik zei, ook voor andere dingen en dit wordt er bij gepakt. dus.. vandaar dat ik het vroeg
Op een echo kunnen ze inderdaad al iets zien wat endometriose zou kunnen zijn 100% zeker weten doen ze pas bij een kijkoperatiequote:Op woensdag 9 december 2015 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
had je er nog nooit over gehoord, vandaar
Ik vind het soms wel lastig dat alle gyns wel wat anders zeggendeze was van mening dat er wellicht de vorige keer alleen maar naar pcos is gekeken bij mij waardoor er misschien andere dingen over het hoofd zijn gezien. Ik denk dat ze daarom eerst een echo wil doen omdat dat minder invasief is dan een kijkoperatie
Of dmv een biopt. Ik heb nooit een kijkoperatie gehad, ze hebben bij mij middels een darmonderzoek een biopt genomen en daar kwam de diagnose endometriose uitquote:Op woensdag 9 december 2015 19:14 schreef AcaBella het volgende:
[..]
Op een echo kunnen ze inderdaad al iets zien wat endometriose zou kunnen zijn 100% zeker weten doen ze pas bij een kijkoperatie
Even aanhaakt:quote:Op woensdag 9 december 2015 19:14 schreef AcaBella het volgende:
[..]
Op een echo kunnen ze inderdaad al iets zien wat endometriose zou kunnen zijn 100% zeker weten doen ze pas bij een kijkoperatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |