I know, ik ben er alleen open over dat het voor mij wel persoonlijk aankomt. Maar goed, daar hebben anderen geen boodschap aan wellicht.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:35 schreef Franny_G het volgende:
Het is zo persoonlijk dit allemaal, kwak. Dus het heeft echt geen zin om je persoonlijk aangesproken te voelen. Iedereen heeft hierover zijn eigen verhaal en het is allemaal even 'waar'. Niet alle berichten hierover zijn een reactie op jou, het zijn reacties op reacties, etc.
Dan is dat toch prima?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:30 schreef kwakz0r het volgende:
Ik doe zo mijn best om me niet aangesproken te voelen, maar ik voel het wel eerlijk gezegd.
Effe een maandje met rubbers omdat ik als ik het eeeeeven kan vermijden (en ja met de mitsen en maren dat een kind ook eerder kan komen) liever niet weer de start van het schooljaar mis vind ik zelf geen enorme luxe, een kindje is heel erg gewenst, feestdagen maken me niks uit verder, etc.
Ik heb niets persoonlijk bedoeld, dus hoop dat je mijn berichtje niet zo hebt opgevat. Als ik in het onderwijs had gewerkt, had ik ook geprobeerd te plannen wanneer mijn kind geboren zou worden. Want de start van het schooljaar missen zou ik ook niet relaxt vinden. Maar nu ik niet in het onderwijs werk (en dat voor de komende jaren alleen een droom is) maakt het me niet uit wanneer een kind zich zou aandienen. Ik hoop dat het ons uberhaupt gegund is om een baby te mogen krijgenquote:Op maandag 4 januari 2016 15:30 schreef kwakz0r het volgende:
Ik doe zo mijn best om me niet aangesproken te voelen, maar ik voel het wel eerlijk gezegd.
Effe een maandje met rubbers omdat ik als ik het eeeeeven kan vermijden (en ja met de mitsen en maren dat een kind ook eerder kan komen) liever niet weer de start van het schooljaar mis vind ik zelf geen enorme luxe, een kindje is heel erg gewenst, feestdagen maken me niks uit verder, etc.
Zo was het niet bedoeld hoor! Als jij een zwangerschap tijdelijk wilt vermijden moet je dat vooral doenquote:Op maandag 4 januari 2016 15:30 schreef kwakz0r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet er echt langs heen kijken en/of scheel kijken wil je het kunnen zien.
Misschien zijn het wel indrogers. Nou ja.. We gaan het meemaken. Heb iig een zere onderrug, dus dacht ik misschien wel ongesteld zou moeten worden. Wat overigens nog steeds kan natuurlijk
:)
Dan is het alsnog geen indrooglijntje natuurlijk, de kans dat je een streepjesplasser bent is heel klein.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:46 schreef Soof-87 het volgende:
Ajoh gekkie dat kan nooitMisschien ben ik wel een streepjesplasser. Is de eerste test die ik doe.
En ik voel echt verder niks.
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:43 schreef Soof-87 het volgende:
Die zijn echt echt hoor! Gefeliciteerd! Vandaag je nod?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet er echt langs heen kijken en/of scheel kijken wil je het kunnen zien.
Misschien zijn het wel indrogers. Nou ja.. We gaan het meemaken. Heb iig een zere onderrug, dus dacht ik misschien wel ongesteld zou moeten worden. Wat overigens nog steeds kan natuurlijk![]()
![]()
![]()
Donderdag!quote:Op maandag 4 januari 2016 18:57 schreef Svane het volgende:
[..]
Die zijn echt echt hoor! Gefeliciteerd! Vandaag je nod?![]()
![]()
Dan zijn het echt al mooie streepjes zeg! Wel spannend hoor, later deze week nog even testen! Was je nou deze maand pas begonnen, of haal ik je door de war met iemand anders?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:01 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Donderdag!
Hoop zo dat het raak isEn dat 't blijft...
Nee wij zijn in juni begonnenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:02 schreef Svane het volgende:
[..]
Dan zijn het echt al mooie streepjes zeg! Wel spannend hoor, later deze week nog even testen! Was je nou deze maand pas begonnen, of haal ik je door de war met iemand anders?
Ah oké! Dan had ik me wel vergist.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:05 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Nee wij zijn in juni begonnenMaar wel anderhalf week terug voor het eerst een positieve ovulatietest in handen gehad.
Ja.. Ik wilde eigenlijk tot aan m'n ongesteldheid m'n ovulatietesten gebruiken om er zeker van te zijn dat die positieve ovutest ook echt positief was.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:08 schreef Svane het volgende:
[..]
Ah oké! Dan had ik me wel vergist.
Maar fijn zeg, ging je met een reden vroeg testen?
nóg een ei!quote:Op maandag 4 januari 2016 20:17 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd Soof!
Vandaag was mn ovulatietest nog donkerder dan de afgelopen 2 dagen
Ik hoop dat je daar niet lang zitquote:Op maandag 4 januari 2016 19:01 schreef Ronderotonde het volgende:
Mag ik uit de OP? Ik verkas naar het andere topic... (en helaas niet z&g)
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nóg een ei!
Soof, gefeliciteerd!
Gezelligquote:Op maandag 4 januari 2016 20:23 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Een 3ling kan ook he?
Een ei dubbelen en een enkel
Dus jij bent nu horizontaal de mambo aan het doen mag ik hopen?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:17 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd Soof!
Vandaag was mn ovulatietest nog donkerder dan de afgelopen 2 dagen
Moet dat nu alweer?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dus jij bent nu horizontaal de mambo aan het doen mag ik hopen?
Nee joh, was een grapjequote:Op maandag 4 januari 2016 20:51 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gezegd omdat ik hem niet snap?
O ik dacht al dat ik het verkeerd begrepen hadquote:Op maandag 4 januari 2016 20:55 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Nee joh, was een grapjeMet een positieve test gister en eergisteren hebben we het er natuurlijk al van genomen
Oh dat is wel balen, dan heeft testen weinig zinquote:Op maandag 4 januari 2016 20:57 schreef Roomsnoes het volgende:
Gatver, moet je weer, Fazz? Blegh
Maar ik had dat dus ook met die testen. Altijd twee strepen, en soms een ietsjes donkerder. Maar dusdanig weinig dat ik nou vol overtuiging kon zeggen dat het een ovu was. Ik kon de niets mee iig.
(Hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn hoor, hopelijk was het een aanloop naar een ei)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noh wat liefquote:Op zondag 3 januari 2016 19:54 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Ik gun iedereen een roze baby die blaakt van gezondheidEn ik hoop dat het ons ook gegund zal zijn.
Ik ben trouwens heel benieuwd hoe het met MaJo gaat. Ik wil echt heel erg graag dat zij deze maand een positieve test in handen krijgt en dat ze over een maand of 9 een wolk van een baby mag krijgenEn bij voorkeur wil ik er zelf ook een hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:07 schreef Soof-87 het volgende:
Ik hoop dit jaar eindelijk een positieve ovulatietest in m'n handen te hebben.
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:16 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nee joh, een positieve zwangerschapstest! Beetje hoger inzetten hoor.
uquote:Op maandag 4 januari 2016 22:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
Soof!! Zie je nou wel, het werkt!
[..]
[..]
Oh ja!!!quote:Op maandag 4 januari 2016 22:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[..]
maar..Maar.. Het is al 2016!quote:Op maandag 4 januari 2016 22:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[..]
Heb je wel een keertje de complete cyclus getest? Of hadden wij het daar juist samen een keer open, sorry ik weet 't niet meer.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:57 schreef Roomsnoes het volgende:
Gatver, moet je weer, Fazz? Blegh
Maar ik had dat dus ook met die testen. Altijd twee strepen, en soms een ietsjes donkerder. Maar dusdanig weinig dat ik nou vol overtuiging kon zeggen dat het een ovu was. Ik kon de niets mee iig.
(Hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn hoor, hopelijk was het een aanloop naar een ei)
Een HSG?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:28 schreef Hilzillah het volgende:
Gefeliciteerd Soof!!
Even snel een vraag... Hoe heet die procedure bij de gyn dat ze je contrastvloeistof in spuiten om te kijken of je nergens een verstopping hebt?
Het is een paar topics eerder besproken, ben alleen het briefje kwijt waar ik de naam op geschreven hebHet schijnt pijnlijk te zijn, maar na die ingreep kan je wel weer wat vruchtbaarder zijn omdat ze dan evt onregelmatigheden 'wegspoelen'.
En mijn extra bonus kans is ook niet gelukt. Vanmorgen lek.
Wat Tante-Soes zegt, een HSG.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:28 schreef Hilzillah het volgende:
Gefeliciteerd Soof!!
Even snel een vraag... Hoe heet die procedure bij de gyn dat ze je contrastvloeistof in spuiten om te kijken of je nergens een verstopping hebt?
Het is een paar topics eerder besproken, ben alleen het briefje kwijt waar ik de naam op geschreven hebHet schijnt pijnlijk te zijn, maar na die ingreep kan je wel weer wat vruchtbaarder zijn omdat ze dan evt onregelmatigheden 'wegspoelen'.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:28 schreef Hilzillah het volgende:
Dan duim ik rustig verder voor jequote:Op maandag 4 januari 2016 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Noh wat liefhier gaat alles goed. Zit nu 5 dagen voor NOD dus daar valt eigenlijk niets over te zeggen maar heb er op de een of andere manier een goed gevoel over
aan de andere kant blijf ik realistisch dat de kans bij ons een stuk kleiner is
Ohh Vivi, pick me, pick me!!quote:Op maandag 4 januari 2016 22:54 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
u
Nou vivi wat wordt je volgende voorspelling?
Ja dat!! Held!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Een HSG?
https://www.amc.nl/web/Zo(...)lpingografie-HSG.htm
Wat waren de stappen bij jou daarvoor dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:49 schreef sproetjes het volgende:
Indd een hsg hillz! Ben benieuwd. Net mijn eerste cyclus na de hsg achter de rug, dus hopelijk werkt het hier indd ook bevorderend
Gewoon vragen! Al was het bij mij de laatste, afsluitende stap, van het hele orienterend fertilliteits onderzoek.
2x zaadonderzoek bij man, 2 totale cyclussen (en een halve toen we begonnen in juni) monitoren (dus echos bloedwaardes etc).quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:04 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wat waren de stappen bij jou daarvoor dan?
Ah okay... Zaad onderzoek hebben we al gedaan. Die was helemaal goed. Alleen dat monitoren is nog niet gedaan. Ze hebben wel een keer bloed afgenomen om te kijken of er een eisprong geweest was. Maar dat was maar 1 keer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
2x zaadonderzoek bij man, 2 totale cyclussen (en een halve toen we begonnen in juni) monitoren (dus echos bloedwaardes etc).
Nu je het zegt, ik begon vaak bij dag 5 ofzo, en dan was alles 'tzelfde erna, en na 10 dagens topte ik dan (max). Misschien toch iets langer volhouden. Bij O was mijn ovu ook later dan het gemiddelde volgens de app, herinner ik me ineens. Korte luteale fase, kennelijk. Wel netjes 28 dagen cyclus.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:41 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Heb je wel een keertje de complete cyclus getest? Of hadden wij het daar juist samen een keer open, sorry ik weet 't niet meer.
Ik herken dit namelijk, maar toen sloeg hij ineens onverwacht laat uit en dat bleek elke maand het geval.
En dan niet superdonker maar wel duidelijk twee dagen ietsje donkerder dan de rest.
Ik hoop op een vroege 2016-streepjesregen
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:19 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Dan duim ik rustig verder voor je![]()
Soof, spannend zeg! Heb je vanochtend nog een test met geconcentreerde urine gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:05 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Oh dat is wel balen, dan heeft testen weinig zin![]()
Dit is m'n reeksje tot nu toe, het lijkt dus wel echt iets te zijn de laatste dagen
Die laatste is mooi donkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Da's wel rijkelijk laat hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef BlueEyes het volgende:
Uit ervaring kan ik je vertellen, je blijft eerst een beetje hier hangen nog en naarmate het wat indaalt en bezinkt ga je vanzelf door.
Gewoon rustigaan en nu vooral genieten van je steeepjes!!
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:17 schreef BlueEyes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
een clearblue maakt het niet waarderquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:16 schreef Soof-87 het volgende:
Te raar... Hoop dat het zo mag blijven
(Van 't weekend maar eens een ClearBlue doen..
Voelt nog een beetje gek om een topic door te schuiven hoor. Er kan nog zoveel mis gaan etc etc etc.)
Vandaag was ie weer wat lichter dus ik geloof dat ie gister dan gesprongen isquote:
Room, ik ben nu op dag 7 begonnen met testen en dus pas op dag 17 een positieve ovulatietest. Mijn laatste cyclussen waren gemiddeld ook 28 dagen. Opsnorren dusquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:49 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik begon vaak bij dag 5 ofzo, en dan was alles 'tzelfde erna, en na 10 dagens topte ik dan (max). Misschien toch iets langer volhouden. Bij O was mijn ovu ook later dan het gemiddelde volgens de app, herinner ik me ineens. Korte luteale fase, kennelijk. Wel netjes 28 dagen cyclus.
Over een paar dagen die testjes maar weer eens opsnorren.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:36 schreef Franny_G het volgende:
Op maandag 4 januari 2016 22:17 schreef BlueEyes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kloptquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een clearblue maakt het niet waarderEn kost 16 euro
gefeliciteerd! mooie strepen!
Maakt het voor m'n vriend misschien wat duidelijker. Streepjes zijn 'm te vaag ofzo.
:)![]()
Ja volgens mij welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:55 schreef Aventura het volgende:
Soof, was jij nou diegene wiens ovulatietesten wij gingen beoordelen (waarbij ik zei dat-ie nog wel donkerder kon)? Dat is dan mooi geluktGefeliciteerd meid!
![]()
Lieve reacties allemaal trouwens
:)![]()
1 tip, fotograveer de positieve uitslag want na (ik geloof) 48 uur is t scherm leeg...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
KloptMaakt het voor m'n vriend misschien wat duidelijker. Streepjes zijn 'm te vaag ofzo.
S. 2014
J. 2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |