Een kleine tip: Ik zou lekker wachten totdat je je eerste menstruatie krijgt. En vanaf daar lekker verder kijken of je ovulatietesten kan en wil gebruiken. De eerste keer hoef je nl. nog helemaal niet te ovuleren omdat de hormonen van het pilgebruik nog in je lijf zitten. En je weet dus ook totaal niet wanneer je moet beginnen met die testen..quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:12 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel bijna 14 jaar de pil gebruikt (sinds mijn 16e), en ik heb geen flauw idee meer hoe mijn cyclus toen was.. Ik dacht dus eerst maar eens gewoon te stoppen met de pil en eens kijken hoe het er nu eigenlijk voor staat. Eerlijk gezegd zou ik niet eens weten wanneer je dan die ovulatietesten moet gaan gebruiken als ik geen idee heb waar ik in mn cyclus zit? Je gebruikt die dingen toch alleen rond je ovulatie dacht ik? of zeg ik nu iets heel geks 😁
He Rotonde.. Ik hoop ook dat 2016 voor jou een mooi jaar wordt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 08:10 schreef Ronderotonde het volgende:
Gelukkig nieuwjaar. Ik ben ongesteld. Maandag de huisarts bellen. Ik hoor niet meer thuis in dit topic, ik ga mezelf niet verder kwellen met oneindig wachten op iets dat niet komt. Als het nog eens gaat lukken kom ik misschien nog eens naar het volgende topic...
Succes voor iedereen, dat 2016 een mooi jaar mag worden!
Ronderotonde wat ontzettend naar voor je.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 08:10 schreef Ronderotonde het volgende:
Gelukkig nieuwjaar. Ik ben ongesteld. Maandag de huisarts bellen. Ik hoor niet meer thuis in dit topic, ik ga mezelf niet verder kwellen met oneindig wachten op iets dat niet komt. Als het nog eens gaat lukken kom ik misschien nog eens naar het volgende topic...
Succes voor iedereen, dat 2016 een mooi jaar mag worden!
Plus dat je dan minder tijd over hebt, mocht het zwanger worden/blijven niet van een leien dakje gaan. Dat was hier (bijna 32) wel een reden om niet nog langer te wachten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:57 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 2 januari 2016 16:01 schreef Soof-87 het volgende:
Maar om nou te wachten tot die eigen zaak zich aandient.. Dan ben ik straks pas 35 eer ik aan kids kan beginnen, en mijn lief wil zo graag.. Kan ik hem ook niet aan doen vind ik.
Dat is ook helemaal waar. Zeker als je zelfs ooit nog een tweede zou willen, wordt het dan allemaal wel heel laat. Eigenlijk wil ik ook niet zo'n ouwe moeder worden 😉 en lief is nog een paar jaar ouder..quote:Op zondag 3 januari 2016 01:43 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Plus dat je dan minder tijd over hebt, mocht het zwanger worden/blijven niet van een leien dakje gaan. Dat was hier (bijna 32) wel een reden om niet nog langer te wachten.
Volgens mij moet je dan als een malle aan het werk want je ei staat op springen.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:57 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik wil wel een 'oude moeder' wordenIn 2016 graag
![]()
Gisteren voor het eerst een positieve ovulatie test gehaden benut natuurlijk
![]()
Hoe zit het eigenlijk, als de test positief is, komt je eisprong er dan aan of is ie dan al geweest?
Bij een positieve ovulatietest, volgt de eisprong binnen 24 – 36 uur.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:57 schreef Fazzoletti het volgende:
![]()
Gisteren voor het eerst een positieve ovulatie test gehaden benut natuurlijk
![]()
Hoe zit het eigenlijk, als de test positief is, komt je eisprong er dan aan of is ie dan al geweest?
Haha! Zo bedoelde ik het niet, wilde niemand beledigen hoor 😉 Ik hoop van harte dat je dit jaar moeder mag worden! Iedereen trouwens!quote:Op zondag 3 januari 2016 13:57 schreef Fazzoletti het volgende:
![]()
Wow dat schiet dan ook niet op, allemaal positieve ovulatietesten..quote:Op zondag 3 januari 2016 15:11 schreef Roomsnoes het volgende:
Mijn ovutesten waren bij O allemaal positief. Maar mee gestopt dus
Ik had altijd duizend kwaaltjes, maar toen ik zwanger bleek mooi geeneen, soof dus alles kan
Nu weer klachten en dus een beetje in spanning. Dan probeer je jezelf daarin tegen te houden, maar mooi niet dat dat lukt
Dit! Vanochtend een paar menstruatiepijn-achtige steekjes, meteen uitgerekend dat het een innesteling zou kunnen zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:11 schreef Roomsnoes het volgende:
Nu weer klachten en dus een beetje in spanning. Dan probeer je jezelf daarin tegen te houden, maar mooi niet dat dat lukt
quote:Op zondag 3 januari 2016 14:03 schreef Crumpette het volgende:
Dan komt ie er aan binnen 24 uur oid toch?
Oke, aan de slag dan dusquote:Op zondag 3 januari 2016 14:09 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Bij een positieve ovulatietest, volgt de eisprong binnen 24 – 36 uur.
Dus vandaag misschien ook nog even benutten?
Wat is dan het bezwaar bij eind oktober?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:05 schreef kwakz0r het volgende:
Komende maand slaan we denk ik even over, want stel dat t raak is ben ik weer eind okt uitgerekend.Dacht dat dat me weinig zou kunnen schelen maar het lijkt me toch wel erg arelaxt eigenlijk dus dan maar effe niet.
Dat ze dan twee kids heeft die eind oktober jarig zijnquote:Op zondag 3 januari 2016 19:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wat is dan het bezwaar bij eind oktober?
Beetje late reactie, sorry. Ik kreeg het advies om niet meteen met ovulatietesten te beginnen maar ik ben stronteigenwijs en heb dat wel gedaan. De eerste twee maanden denk ik dat ik zowat iedere dag op zo'n staafje geplast heb (van de Action, iets van ¤2.5 of zo voor een doosje van 4 testen dus ik vond het ook qua kosten nog wel meevallen). Het heeft me wel een goed inzicht in mijn cyclus gegeven.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Wij willen er dit jaar ook voor gaan! Wordt ons eerste kindje, zijn nu 10 jaar samen en ons huis is na twee jaar verbouwen eindelijk een beetje af.
Meteen een vraag, hoe zijn jullie begonnen? Eerst maar eens op de gok of direct serieus met temperaturen en dergelijke?
Ik ga zo onwijs hard voor je duimen Vivi. Hoe vet zou dat zijnquote:Op zondag 3 januari 2016 16:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dit! Vanochtend een paar menstruatiepijn-achtige steekjes, meteen uitgerekend dat het een innesteling zou kunnen zijn.
Oh mijn zoontje is van 24 okt.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wat is dan het bezwaar bij eind oktober?
Ja/en/dus? Hoef je maar één keer slingers en ballonnen op te hangen.quote:
Mja dat dacht ik dus vorig jaar ook, maar sinds ik de eerste verjaardag van mijn zoontje heb meegemaakt denk ik daar anders overquote:Op zondag 3 januari 2016 19:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja/en/dus? Hoef je maar één keer slingers en ballonnen op te hangen.Het zou mij niet tegenhouden in ieder geval.
Oeh, een echte "wacht maar" dus.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:31 schreef kwakz0r het volgende:
Mja dat dacht ik dus vorig jaar ook, maar sinds ik de eerste verjaardag van mijn zoontje heb meegemaakt denk ik daar anders over
Oh wat lief!quote:Op zondag 3 januari 2016 19:24 schreef Mamiemoe het volgende:
Ik ga zo onwijs hard voor je duimen Vivi. Hoe vet zou dat zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |