SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Alle vorige delen: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Bijna hele top tien zit al op meer dan 1000 in dit topic.quote:
Die james dean dinges mag jij dan hebbenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
roosje roosje is trouwens denk ik Geerds bruid en daardoor godin.
Goed gedaanquote:Op woensdag 30 december 2015 23:09 schreef renwan het volgende:
Was bijna bang dat Opso lapo zou hebben, even ingegrepen
Ik gun je de OP gewoon hoorquote:
Wilde jij nog wat meesterwerkjes toegevoegd hebben in de OP? Ga niet terugzoeken namelijkquote:
Weet ik ook wel, maar Opso is gevaarlijk om de OP te krijgen!quote:
Mobiele FOK!kersquote:Op woensdag 30 december 2015 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar Opso is gevaarlijk om de OP te krijgen!
Ja dit is een harde klap voor mijquote:Op woensdag 30 december 2015 23:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Die james dean dinges mag jij dan hebben
Als Geerd voor Roosje gaat dan is er helaas geen discussie meer mogelijk Sneeuwquote:Op woensdag 30 december 2015 23:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dit is een harde klap voor mij
Ik ken mijn plek, voor Geerd moet ik stappen opzij doen.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Als Geerd voor Roosje gaat dan is er helaas geen discussie meer mogelijk Sneeuw
We voelen met je mee sneeuw! Daarom gunnen wij je ook ifim! We weten dat het een tweede keuze is, maar Geerds wil is Geerds wil!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ken mijn plek, voor Geerd moet ik stappen opzij doen.
Het doet nog steeds pijn echter.
Die ander is een goede keus zeg ik je en ze woont in de buurt!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En voor straf uit de laars van Geerd laten drinkenquote:
Die is bestemd voor Geerd, en voor Geerd alleen!quote:
Ik kan niet tegen Geed in...quote:Op woensdag 30 december 2015 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We voelen met je mee sneeuw! Daarom gunnen wij je ook ifim! We weten dat het een tweede keuze is, maar Geerds wil is Geerds wil!
Jaquote:Op woensdag 30 december 2015 23:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Die ander is een goede keus zeg ik je en ze woont in de buurt!
Jij mag roosje hebben leeuw !! Jij hebt dat verdient.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat een vrijgevige Godquote:Op woensdag 30 december 2015 23:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij mag roosje hebben leeuw !! Jij hebt dat verdient.
Geerd een een barmhartige en goede god die zijn trouwe volgelingen rijkelijk beloontquote:
GEERD BEDANKT!!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij mag roosje hebben leeuw !! Jij hebt dat verdient.
Uiteraard ons kind zal een halfgod worden die jou eert en jou helpt met jouw imperium!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:23 schreef Geerd het volgende:
Daarom kan ze haar goddelijke status nog wel houden
Wat een vrijgevigheidquote:Op woensdag 30 december 2015 23:23 schreef Geerd het volgende:
Daarom kan ze haar goddelijke status nog wel houden
Is toch goed geregeld. Zij blijft van jouw bier voorraad af, en zij hoeft zich geen zorgen te maken over haar rosé voorraad! Top geregeld Sneeuw!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
In Roosje en mij, komt Wijn en Bier bij elkaar.HET ULTIEME VERBOND!
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Uiteraard ons kind zal een halfgod worden die jou eert en jou helpt met jouw imperium!
Het FOK!-kind wat zal ontstaan: Sneeuw-roosje2016quote:Op woensdag 30 december 2015 23:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
In Roosje en mij, komt Wijn en Bier bij elkaar.HET ULTIEME VERBOND!
Dat kind is nu al een cultheld(in) geworden, nog voor de bevruchting want Geerd keurde dit kind goedquote:Op woensdag 30 december 2015 23:26 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Het FOK!-kind wat zal ontstaan: Sneeuw-roosje2016
'quote:Op woensdag 30 december 2015 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kind is nu al een cultheld(in) geworden, nog voor de bevruchting want Geerd keurde dit kind goed
Welke game?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog effe een uurtje gamen, waarschijnlijk mijn laatste game sessie van 2015, komt wel dichtbij zo
Sneeuw weet de goede opvoedingquote:
Heb zin om effe lekker een uurtje te knallen, dus denk dat ik CoD maar effe aanslinger.quote:
Altijd goed !!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb zin om effe lekker een uurtje te knallen, dus denk dat ik CoD maar effe aanslinger.
Krijg de bierziektequote:Op woensdag 30 december 2015 23:09 schreef renwan het volgende:
Was bijna bang dat Opso lapo zou hebben, even ingegrepen
Je gunt me leverkanker, tr gemachtquote:Op woensdag 30 december 2015 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Krijg de bierziektezo levenloos ben ik niet
Of Korsakoff, als nog not donequote:Op woensdag 30 december 2015 23:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Je gunt me leverkanker, tr gemacht
Opso tje! !quote:Op woensdag 30 december 2015 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Krijg de bierziektezo levenloos ben ik niet
Lekker warm tochquote:Op woensdag 30 december 2015 23:33 schreef renwan het volgende:
Die vreugdevuren hier met oud en nieuw, ik heb het nooit begrepen.
Tokkies die een stapel pallets verbranden waarom moet dat leuk zijn? Kees would not approve
Met Sint Maarten is het wel baas die vuren.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:33 schreef renwan het volgende:
Tokkies die een stapel pallets verbranden waarom moet dat leuk zijn? Kees would not approve
Kunnen die vluchtelingen toch mooi helpen op bouwen hebben hun ook ff wat te doenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:33 schreef renwan het volgende:
Doen we hier niet aanquote:Op woensdag 30 december 2015 23:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Met Sint Maarten is het wel baas die vuren.
Niet alleen een god er schuilt ook nog een politicus in Geerdquote:Op woensdag 30 december 2015 23:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kunnen die vluchtelingen toch mooi helpen op bouwen hebben hun ook ff wat te doen
Ze zijn weer normaal van kleur thnxquote:Op woensdag 30 december 2015 23:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Opso tje! !
Lekker aan het chillen met je blauwe billen ?
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Waarom hebben de Fransen een obsessie met seks hun eigen taal.
WOW WATquote:
Ik hou je in de gatenquote:
Moet je niet slapen ?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze zijn weer normaal van kleur thnx
Djembé-sessie doen?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze zijn weer normaal van kleur thnx
quote:
Geerd zou het doen!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
En terecht. Niks mis met een goede drumsolo.
Wat een heldquote:
Ga op Opso zittenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:03 schreef renwan het volgende:
Ik zag een filmpje over een achtbaan, weet niet wanneer ik voor de laatste keer in een achtbaan gezeten heb. NU WIL IK IN EEN ACHTBAAN
Hoef geen soa'squote:
Opso komt regelmatig langs een hardequote:Op donderdag 31 december 2015 00:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kom je dan ook langs 't Harde?
Helemaal genegeerd maarquote:
dagelijks tochquote:Op donderdag 31 december 2015 00:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Opso komt regelmatig langs een harde
Hoe kun je Geerd nu negerenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Helemaal genegeerd maar![]()
![]()
natuurlijk
Was even te druk, kom er toch op terug?quote:
Ik vergeef het je!quote:Op donderdag 31 december 2015 00:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Was even te druk, kom er toch op terug?
Wait Whut, renwan aan de K3 muziekquote:Op donderdag 31 december 2015 00:22 schreef renwan het volgende:
Ik ben hier 10 dingen tegelijkertijd aan het doen en had totaal niet door dat ik K3 zat te luisteren![]()
Ja dat dacht ik ook, maar had nog 12 seconden te gaan waarvan 7 aan de autocrossfade opgingen dus afgeluisterdquote:Op donderdag 31 december 2015 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wait Whut, renwan aan de K3 muziek
Het is al laat, dus dit word wederom vergeven.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar had nog 12 seconden te gaan waarvan 7 aan de autocrossfade opgingen dus afgeluisterd
Ja hij kwam me al bekend voorquote:Op donderdag 31 december 2015 00:25 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Er is een FOK!ker met deze UI!
Lag dus niet aan mijquote:Op donderdag 31 december 2015 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
Het is wel rustig hierzo zo op de laatste dag van het jaar
Zeker niet, ik probeer het ook een beetje levendig te houden hier.quote:
Beetje feestmuziek dan maar!quote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker niet, ik probeer het ook een beetje levendig te houden hier.
renwan to the resquequote:
Wij haten Gladiator en films!quote:Op donderdag 31 december 2015 00:37 schreef Scuidward het volgende:
Zo maar aan de gladiator en een film kijken. Geheel tegen de trend van dit topic natuurlijk.
Was garpje, zit hier lekker zelf te pilsenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Is dit de pussybrigade die Renwan zijn account heeft overgenomen?!
Ze moeten van pilsen een werkwoord maken. Kom jij mij even pilsen.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Was garpje, zit hier lekker zelf te pilsen
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
Damn, ik lig dik 2000 posts hier achter op renwan en toch heeft deze reeks mijn gemiddelde gestaag omhoog geholpen
quote:aantal posts: 9.973 (gemiddeld 3 per dag)
quote:
quote:aantal posts: 6.645 (gemiddeld 34 per dag)
Dan valt mijn gemiddelde van 18 posts per dag nog mee.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
aantal posts: 6.645 (gemiddeld 34 per dag)
Ja en jij bent dit jaar geregistreerdquote:
Ja precies, daar zit ik dus ook over in.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:42 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dan valt mijn gemiddelde van 18 posts per dag nog mee.
Nu moet ik wel bekennen dat dit al mijn derde account is. Mijn eerste was jaren geleden, maar daar weet ik de inlog en de email niet meer van en mijn tweede account beetje zelfde verhaal.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja en jij bent dit jaar geregistreerd
Ik 9 jaar geleden
Beidequote:
Europaparkquote:Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef Scuidward het volgende:
Disneyland Parijs is waar de feestjes zijn.
Moet ik nog eens heen.quote:
Ga hem morgen luisteren. Zag hem ook al in dat andere topic staan.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar moet wel toegeven.. Sidney heeft wel een lekker nummer hoor![]()
Absoluut een aanrader, beetje achtbaantjes doen, beetje Erdinger drinken in de zon. Godverdomme wat een parkquote:Op donderdag 31 december 2015 00:52 schreef Scuidward het volgende:
Trouwens, ze verkopen 14% bier bij de Jumbo. Zou dat smaken?
[..]
Moet ik nog eens heen.
Maar dat is pas volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2015 00:52 schreef Scuidward het volgende:
Ga hem morgen luisteren. Zag hem ook al in dat andere topic staan.
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kom je dan ook langs 't Harde?
Je bent de 1e op mijn lijstje.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maar dat is pas volgend jaar![]()
Begin net, geef me even een momentquote:
Doe eens lief manquote:
Heb vanmiddag nog een poker toernooitje gehad. Weer 13 eurie te pakken in iets meer dan een half uurtjequote:Op donderdag 31 december 2015 00:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Begin net, geef me even een moment
Paar maanden terug van 60 euro 230 weten te maken. Toen nog voor de gein een slot geprobeerd, 500 gewonnen in totaalquote:Op donderdag 31 december 2015 00:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb vanmiddag nog een poker toernooitje gehad. Weer 13 eurie te pakken in iets meer dan een half uurtje
Stiekem in een andere SC postenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb vanmiddag nog een poker toernooitje gehad. Weer 13 eurie te pakken in iets meer dan een half uurtje
Lekker gedaanquote:Op donderdag 31 december 2015 00:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Paar maanden terug van 60 euro 230 weten te maken. Toen nog voor de gein een slot geprobeerd, 500 gewonnen in totaal
EINDELIJKquote:
Nee jij danquote:Op donderdag 31 december 2015 01:00 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Stiekem in een andere SC posten
WARRIOR!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ga zo even kijken welke er tussen staan. Sowieso iets met actie.
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die dus.
Oow 140 minuten is iets te lang.
Je zult geen spijt krijgenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:06 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Eerste film van het nieuwe jaar.
140 minuten is te lang, maar 137 kan wel?quote:Op donderdag 31 december 2015 01:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jep, met Jason Statham. Wat een baas is dat.
97quote:Op donderdag 31 december 2015 01:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
140 minuten is te lang, maar 137 kan wel?
Zit ff te kutten met windows 10 alles weer opnieuw instellen wachtwoorden adblock etcquote:
Topsysteem wel, windows 10!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zit ff te kutten met windows 10 alles weer opnieuw instellen wachtwoorden adblock etc
Vooral geen Edge gebruikenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zit ff te kutten met windows 10 alles weer opnieuw instellen wachtwoorden adblock etc
Ik krijg em op mijn laptop niet geïnstalleerd, installatie blijft uren hangen op 32%, restraten en terug naar 8.1quote:Op donderdag 31 december 2015 01:26 schreef renwan het volgende:
Mijn laptop is niet sneller geworden door windows 10
Tiener Tinaquote:Op donderdag 31 december 2015 01:33 schreef Geerd het volgende:
Hoe hete dat ene tientertje van don en ad die bij iemand in de klas zat hiero? Ff kijken of ik hem heb met een t dacht ik
Tina ofzo toch?quote:Op donderdag 31 december 2015 01:33 schreef Geerd het volgende:
Hoe hete dat ene tientertje van don en ad die bij iemand in de klas zat hiero? Ff kijken of ik hem heb met een t dacht ik
Kon het niet vinden, pics graag!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Kon het niet vinden, pics graag!
Eerste resultaat op Googlequote:Op donderdag 31 december 2015 01:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Kon het niet vinden, pics graag!
Post danquote:
Dat wijfquote:Op donderdag 31 december 2015 01:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat is der mis met dat grietje dan?
Zoals hugecooll zou zeggen: meh.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is toch gewoon een lekker wijf?
GOede kont prammen,
ZE KOMT UIT AMSTERDAMquote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:01 schreef renwan het volgende:
Het is dan eindelijk zover, daar is 'ie dan!
POST 10.000
Lang over nagedacht hoe ik dit moest doen maar het kan maar op een manier! Met de Café anthem!![]()
![]()
Geen last gehad van keuzestress?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:01 schreef renwan het volgende:
Het is dan eindelijk zover, daar is 'ie dan!
POST 10.000
Lang over nagedacht hoe ik dit moest doen maar het kan maar op een manier! Met de Café anthem!![]()
![]()
Doe eens niet zo sarcastischquote:Op donderdag 31 december 2015 02:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Geen last gehad van keuzestress?
http://www.dumpert.nl/med(...)/break_stuff_99.htmlquote:
Over 24 uur heb ik al wel een halfkrat op als het goed is !!quote:
Nog 16 topics op 1 dag? Succesquote:
SLaap wel man !!quote:Op donderdag 31 december 2015 02:18 schreef renwan het volgende:
Heren, ik sluit met deze af en wens jullie een goedenacht!
Een herhaling van elke reden waarom ik geen vast contract krijg. Maar wel 2% loonsverhoging!quote:Op donderdag 31 december 2015 02:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
SLaap wel man !!
Hoe was de beoordeling eigenlijk?
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Een herhaling van elke reden waarom ik geen vast contract krijg. Maar wel 2% loonsverhoging!
You can't kill me 'cause I'm already inside youquote:
quote:
Sorry ik heb jullie dood laten gaanquote:Op donderdag 31 december 2015 02:31 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
You can't kill me 'cause I'm already inside you
Snap er niets van, maar geniaal
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik heb jullie dood laten gaan![]()
![]()
![]()
quote:
Wij twee samen roosje, met geerds toestemming mag ik jou in dit topic om jouw hand vragen?quote:Op donderdag 31 december 2015 08:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als ik een tijdmachine had zou ik me daar heen verplaatsen
Wat schattigquote:Op donderdag 31 december 2015 10:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wij twee samen roosje, met geerds toestemming mag ik jou in dit topic om jouw hand vragen?
Meh, ik heb al een paar jaar geleden besloten met oudejaarsavond niet te hoge verwachtingen te hebben. Is me toch al een paar keer flink tegen gevallenquote:Op donderdag 31 december 2015 13:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
Vanavond helemaal los jongens?? Heb er zin in. pre-borrel gisteravond was ook erg geslaagd.
Ja ik zie het ook niet meer als een avondje zuipen. Wel wat sigaren en whisky ingeslagen.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Meh, ik heb al een paar jaar geleden besloten met oudejaarsavond niet te hoge verwachtingen te hebben. Is me toch al een paar keer flink tegen gevallen
Ik ook niet meer. Hoewel ik volgens mij nog steeds ergens een slof astronauten heb liggenquote:Op donderdag 31 december 2015 13:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
Steken jullie vuurwerk af? Ik al heel wat jaartjes niet meer
Nee, dat vind ik al jaren niet zo leuk meer, ik kijk wel eventjes.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
Vorig jaar bij hoge uitzondering weer wat gehaald omdat er kinderen bij waren. Bleken die etterbakjes bang voor vuurwerk te zijn en toen stond ik daar maarquote:Op donderdag 31 december 2015 13:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Vorig jaar bij hoge uitzondering weer wat gehaald omdat er kinderen bij waren. Bleken die etterbakjes bang voor vuurwerk te zijn en toen stond ik daar maar
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Vorig jaar bij hoge uitzondering weer wat gehaald omdat er kinderen bij waren. Bleken die etterbakjes bang voor vuurwerk te zijn en toen stond ik daar maar
Hier nog eenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben echt taffus lui tijdens deze vakantie, heb tot 12:00 in bed gelegen en moet me nog altijd gaan douchen
Nopequote:Op donderdag 31 december 2015 13:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
Sletjequote:
Beste wensen!quote:Op donderdag 31 december 2015 15:07 schreef Cassius het volgende:
Laatste post voor dit jaar hier; iedereen alvast de beste wensen en tot volgend jaar!
Dag cas, ik zal je missen tot 1 feb.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:07 schreef Cassius het volgende:
Laatste post voor dit jaar hier; iedereen alvast de beste wensen en tot volgend jaar!
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:07 schreef Cassius het volgende:
Maandban?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dag cas, ik zal je missen tot 1 feb.
Knap. Danny is er niet blij mee.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee weddenschap. 1maand niet fokken
Ik zal de "hey oudje" posts missenquote:Op donderdag 31 december 2015 15:15 schreef Cassius het volgende:
[..]
Knap. Danny is er niet blij mee.
Tot 1 februari dan maar mokkeltje
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zal de "hey oudje" posts missen
Dag, bejaarde
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee weddenschap. 1maand niet fokken
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:07 schreef Cassius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |