Dan valt mijn gemiddelde van 18 posts per dag nog mee.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
aantal posts: 6.645 (gemiddeld 34 per dag)
Ja en jij bent dit jaar geregistreerdquote:
Ja precies, daar zit ik dus ook over in.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:42 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dan valt mijn gemiddelde van 18 posts per dag nog mee.
Nu moet ik wel bekennen dat dit al mijn derde account is. Mijn eerste was jaren geleden, maar daar weet ik de inlog en de email niet meer van en mijn tweede account beetje zelfde verhaal.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja en jij bent dit jaar geregistreerd
Ik 9 jaar geleden
Beidequote:
Europaparkquote:Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef Scuidward het volgende:
Disneyland Parijs is waar de feestjes zijn.
Moet ik nog eens heen.quote:
Ga hem morgen luisteren. Zag hem ook al in dat andere topic staan.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar moet wel toegeven.. Sidney heeft wel een lekker nummer hoor![]()
Absoluut een aanrader, beetje achtbaantjes doen, beetje Erdinger drinken in de zon. Godverdomme wat een parkquote:Op donderdag 31 december 2015 00:52 schreef Scuidward het volgende:
Trouwens, ze verkopen 14% bier bij de Jumbo. Zou dat smaken?
[..]
Moet ik nog eens heen.
Maar dat is pas volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2015 00:52 schreef Scuidward het volgende:
Ga hem morgen luisteren. Zag hem ook al in dat andere topic staan.
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kom je dan ook langs 't Harde?
Je bent de 1e op mijn lijstje.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maar dat is pas volgend jaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |