Ik vergeef het je!quote:Op donderdag 31 december 2015 00:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Was even te druk, kom er toch op terug?
Wait Whut, renwan aan de K3 muziekquote:Op donderdag 31 december 2015 00:22 schreef renwan het volgende:
Ik ben hier 10 dingen tegelijkertijd aan het doen en had totaal niet door dat ik K3 zat te luisteren![]()
Ja dat dacht ik ook, maar had nog 12 seconden te gaan waarvan 7 aan de autocrossfade opgingen dus afgeluisterdquote:Op donderdag 31 december 2015 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wait Whut, renwan aan de K3 muziek
Het is al laat, dus dit word wederom vergeven.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar had nog 12 seconden te gaan waarvan 7 aan de autocrossfade opgingen dus afgeluisterd
Ja hij kwam me al bekend voorquote:Op donderdag 31 december 2015 00:25 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Er is een FOK!ker met deze UI!
Lag dus niet aan mijquote:Op donderdag 31 december 2015 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
Het is wel rustig hierzo zo op de laatste dag van het jaar
Zeker niet, ik probeer het ook een beetje levendig te houden hier.quote:
Beetje feestmuziek dan maar!quote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker niet, ik probeer het ook een beetje levendig te houden hier.
renwan to the resquequote:
Wij haten Gladiator en films!quote:Op donderdag 31 december 2015 00:37 schreef Scuidward het volgende:
Zo maar aan de gladiator en een film kijken. Geheel tegen de trend van dit topic natuurlijk.
Was garpje, zit hier lekker zelf te pilsenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Is dit de pussybrigade die Renwan zijn account heeft overgenomen?!
Ze moeten van pilsen een werkwoord maken. Kom jij mij even pilsen.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Was garpje, zit hier lekker zelf te pilsen
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
Damn, ik lig dik 2000 posts hier achter op renwan en toch heeft deze reeks mijn gemiddelde gestaag omhoog geholpen
quote:aantal posts: 9.973 (gemiddeld 3 per dag)
quote:
quote:aantal posts: 6.645 (gemiddeld 34 per dag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |