Ik vergeef het je!quote:Op donderdag 31 december 2015 00:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Was even te druk, kom er toch op terug?
Wait Whut, renwan aan de K3 muziekquote:Op donderdag 31 december 2015 00:22 schreef renwan het volgende:
Ik ben hier 10 dingen tegelijkertijd aan het doen en had totaal niet door dat ik K3 zat te luisteren![]()
Ja dat dacht ik ook, maar had nog 12 seconden te gaan waarvan 7 aan de autocrossfade opgingen dus afgeluisterdquote:Op donderdag 31 december 2015 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wait Whut, renwan aan de K3 muziek
Het is al laat, dus dit word wederom vergeven.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar had nog 12 seconden te gaan waarvan 7 aan de autocrossfade opgingen dus afgeluisterd
Ja hij kwam me al bekend voorquote:Op donderdag 31 december 2015 00:25 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Er is een FOK!ker met deze UI!
Lag dus niet aan mijquote:Op donderdag 31 december 2015 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
Het is wel rustig hierzo zo op de laatste dag van het jaar
Zeker niet, ik probeer het ook een beetje levendig te houden hier.quote:
Beetje feestmuziek dan maar!quote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker niet, ik probeer het ook een beetje levendig te houden hier.
renwan to the resquequote:
Wij haten Gladiator en films!quote:Op donderdag 31 december 2015 00:37 schreef Scuidward het volgende:
Zo maar aan de gladiator en een film kijken. Geheel tegen de trend van dit topic natuurlijk.
Was garpje, zit hier lekker zelf te pilsenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Is dit de pussybrigade die Renwan zijn account heeft overgenomen?!
Ze moeten van pilsen een werkwoord maken. Kom jij mij even pilsen.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Was garpje, zit hier lekker zelf te pilsen
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
Damn, ik lig dik 2000 posts hier achter op renwan en toch heeft deze reeks mijn gemiddelde gestaag omhoog geholpen
quote:aantal posts: 9.973 (gemiddeld 3 per dag)
quote:
quote:aantal posts: 6.645 (gemiddeld 34 per dag)
Dan valt mijn gemiddelde van 18 posts per dag nog mee.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
aantal posts: 6.645 (gemiddeld 34 per dag)
Ja en jij bent dit jaar geregistreerdquote:
Ja precies, daar zit ik dus ook over in.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:42 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dan valt mijn gemiddelde van 18 posts per dag nog mee.
Nu moet ik wel bekennen dat dit al mijn derde account is. Mijn eerste was jaren geleden, maar daar weet ik de inlog en de email niet meer van en mijn tweede account beetje zelfde verhaal.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja en jij bent dit jaar geregistreerd
Ik 9 jaar geleden
Beidequote:
Europaparkquote:Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef Scuidward het volgende:
Disneyland Parijs is waar de feestjes zijn.
Moet ik nog eens heen.quote:
Ga hem morgen luisteren. Zag hem ook al in dat andere topic staan.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar moet wel toegeven.. Sidney heeft wel een lekker nummer hoor![]()
Absoluut een aanrader, beetje achtbaantjes doen, beetje Erdinger drinken in de zon. Godverdomme wat een parkquote:Op donderdag 31 december 2015 00:52 schreef Scuidward het volgende:
Trouwens, ze verkopen 14% bier bij de Jumbo. Zou dat smaken?
[..]
Moet ik nog eens heen.
Maar dat is pas volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2015 00:52 schreef Scuidward het volgende:
Ga hem morgen luisteren. Zag hem ook al in dat andere topic staan.
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kom je dan ook langs 't Harde?
Je bent de 1e op mijn lijstje.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maar dat is pas volgend jaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |