Je gunt me leverkanker, tr gemachtquote:Op woensdag 30 december 2015 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Krijg de bierziektezo levenloos ben ik niet
Of Korsakoff, als nog not donequote:Op woensdag 30 december 2015 23:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Je gunt me leverkanker, tr gemacht
Opso tje! !quote:Op woensdag 30 december 2015 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Krijg de bierziektezo levenloos ben ik niet
Lekker warm tochquote:Op woensdag 30 december 2015 23:33 schreef renwan het volgende:
Die vreugdevuren hier met oud en nieuw, ik heb het nooit begrepen.
Tokkies die een stapel pallets verbranden waarom moet dat leuk zijn? Kees would not approve
Met Sint Maarten is het wel baas die vuren.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:33 schreef renwan het volgende:
Tokkies die een stapel pallets verbranden waarom moet dat leuk zijn? Kees would not approve
Kunnen die vluchtelingen toch mooi helpen op bouwen hebben hun ook ff wat te doenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:33 schreef renwan het volgende:
Doen we hier niet aanquote:Op woensdag 30 december 2015 23:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Met Sint Maarten is het wel baas die vuren.
Niet alleen een god er schuilt ook nog een politicus in Geerdquote:Op woensdag 30 december 2015 23:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kunnen die vluchtelingen toch mooi helpen op bouwen hebben hun ook ff wat te doen
Ze zijn weer normaal van kleur thnxquote:Op woensdag 30 december 2015 23:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Opso tje! !
Lekker aan het chillen met je blauwe billen ?
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Waarom hebben de Fransen een obsessie met seks hun eigen taal.
WOW WATquote:
Ik hou je in de gatenquote:
Moet je niet slapen ?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze zijn weer normaal van kleur thnx
Djembé-sessie doen?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze zijn weer normaal van kleur thnx
quote:
Geerd zou het doen!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
En terecht. Niks mis met een goede drumsolo.
Wat een heldquote:
Ga op Opso zittenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:03 schreef renwan het volgende:
Ik zag een filmpje over een achtbaan, weet niet wanneer ik voor de laatste keer in een achtbaan gezeten heb. NU WIL IK IN EEN ACHTBAAN
Hoef geen soa'squote:
Opso komt regelmatig langs een hardequote:Op donderdag 31 december 2015 00:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kom je dan ook langs 't Harde?
Helemaal genegeerd maarquote:
dagelijks tochquote:Op donderdag 31 december 2015 00:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Opso komt regelmatig langs een harde
Hoe kun je Geerd nu negerenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Helemaal genegeerd maar![]()
![]()
natuurlijk
Was even te druk, kom er toch op terug?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |