quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik heb jullie dood laten gaan![]()
![]()
![]()
quote:
Wij twee samen roosje, met geerds toestemming mag ik jou in dit topic om jouw hand vragen?quote:Op donderdag 31 december 2015 08:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als ik een tijdmachine had zou ik me daar heen verplaatsen
Wat schattigquote:Op donderdag 31 december 2015 10:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wij twee samen roosje, met geerds toestemming mag ik jou in dit topic om jouw hand vragen?
Meh, ik heb al een paar jaar geleden besloten met oudejaarsavond niet te hoge verwachtingen te hebben. Is me toch al een paar keer flink tegen gevallenquote:Op donderdag 31 december 2015 13:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
Vanavond helemaal los jongens?? Heb er zin in. pre-borrel gisteravond was ook erg geslaagd.
Ja ik zie het ook niet meer als een avondje zuipen. Wel wat sigaren en whisky ingeslagen.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Meh, ik heb al een paar jaar geleden besloten met oudejaarsavond niet te hoge verwachtingen te hebben. Is me toch al een paar keer flink tegen gevallen
Ik ook niet meer. Hoewel ik volgens mij nog steeds ergens een slof astronauten heb liggenquote:Op donderdag 31 december 2015 13:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
Steken jullie vuurwerk af? Ik al heel wat jaartjes niet meer
Nee, dat vind ik al jaren niet zo leuk meer, ik kijk wel eventjes.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
Vorig jaar bij hoge uitzondering weer wat gehaald omdat er kinderen bij waren. Bleken die etterbakjes bang voor vuurwerk te zijn en toen stond ik daar maarquote:Op donderdag 31 december 2015 13:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Vorig jaar bij hoge uitzondering weer wat gehaald omdat er kinderen bij waren. Bleken die etterbakjes bang voor vuurwerk te zijn en toen stond ik daar maar
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Vorig jaar bij hoge uitzondering weer wat gehaald omdat er kinderen bij waren. Bleken die etterbakjes bang voor vuurwerk te zijn en toen stond ik daar maar
Hier nog eenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben echt taffus lui tijdens deze vakantie, heb tot 12:00 in bed gelegen en moet me nog altijd gaan douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |