Serieus antwoord, teleurstellend.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Portemonnee, telefoon, nog een telefoon, pot tabak en vloei zijn wel redelijk veilige gokken denk ik.
Zoals altijd heeft GSelevator hier een passende oneliner voor:quote:Op woensdag 30 december 2015 22:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En contant geld. In rolletjes en met een elastiekje er om. Want dat is gangster.
twitter:GSElevator twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 10:59:46#1: No one has a lower credit score than the guy posting pictures of himself flashing $100 bills. reageer retweet
Ze verdienen hun geld contant. In tegenstelling tot mensen in loondienst.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef Tchock het volgende:
Dat is wel heel typisch hè. Echte gangsters dragen hun geld altijd los. Nooit begrepen waarom. Stond laatst achter iemand in de tram die een kaartje ging kopen met een stapel tientjes waar je de halve bijbel op kon drukken. Waarom echt?
Dat vinden tienermeisjes opwindend.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef Tchock het volgende:
Dat is wel heel typisch hè. Echte gangsters dragen hun geld altijd los. Nooit begrepen waarom. Stond laatst achter iemand in de tram die een kaartje ging kopen met een stapel tientjes waar je de halve bijbel op kon drukken. Waarom echt?
Me dunkt dat ze hun geld verdienen op non-girale wijze.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef Tchock het volgende:
Giraal zwart geld werkt wat lastig.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef Tchock het volgende:
Dat snap ik wel, maar betekent dat dan ook dat je het niet meer in een portemonnee mag bewaren?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze verdienen hun geld contant. In tegenstelling tot mensen in loondienst.
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:18 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat vinden tienermeisjes opwindend.
Ik bewaar een honderdje op mijn kamer speciaal om af en toe mee op de foto te kunnen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoals altijd heeft GSelevator hier een passende oneliner voor:twitter:GSElevator twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 10:59:46#1: No one has a lower credit score than the guy posting pictures of himself flashing $100 bills. reageer retweet
Bij een Marokkaan verwacht je in ieder geval een uitgebreid strafblad om uit te putten.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Docu over aboutaleb viel beetje tegen. Wel erg vooringenomen en drammerig.
Ik moest lachenquote:
Dat nieuwe pinnen is echt fantastisch. Hebben we toch maar mooi aan jongens/meisjes bankiers te danken.quote:
Nouja, ik heb momenten gehad waarop ik niet eens met een biljet van 100 op de foto had gekund.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoals altijd heeft GSelevator hier een passende oneliner voor:twitter:GSElevator twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 10:59:46#1: No one has a lower credit score than the guy posting pictures of himself flashing $100 bills. reageer retweet
Zo'n Hirsch Ballin hoofd, doet het altijd goed.quote:
Verschrikkelijk vind ik het. Slecht ontworpen systeem, mensen snappen het niet, het is onveilig en overbodig.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat nieuwe pinnen is echt fantastisch. Hebben we toch maar mooi aan jongens/meisjes bankiers te danken.
Dat heb ik niet. Alhoewel voor mij als autist wel een goede zet zou zijn. Nog minder contactquote:Op woensdag 30 december 2015 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat nieuwe pinnen is echt fantastisch. Hebben we toch maar mooi aan jongens/meisjes bankiers te danken.
Onveilig? Overbodig? Slecht ontworpen? Ik gebruik het driemaal daags en elke keer doe ik een dansje bij het pinapparaat van plezier om zoveel vooruitgang.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vind ik het. Slecht ontworpen systeem, mensen snappen het niet, het is onveilig en overbodig.
Gewoon een nieuw pasje vragen bij je bank. En dan maar dippenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Alhoewel voor mij als autist wel een goede zet zou zijn. Nog minder contact
Onveilig omdat je heel makkelijk gescamd wordt (hoewel voor kleine bedragen), overbodig omdat het door het grote aantal incompetente idioten in de praktijk niet veel sneller werkt dan normaal pinnen en inderdaad slecht ontworpen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onveilig? Overbodig? Slecht ontworpen? Ik gebruik het driemaal daags en elke keer doe ik een dansje bij het pinapparaat van plezier om zoveel vooruitgang.
3/10quote:Op woensdag 30 december 2015 22:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bij een Marokkaan verwacht je in ieder geval een uitgebreid strafblad om uit te putten.
Dat is niet swag.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar betekent dat dan ook dat je het niet meer in een portemonnee mag bewaren?
Ik heb gewoon zo'n securit-pasjeshouder om dat scammen te voorkomen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onveilig omdat je heel makkelijk gescamd wordt (hoewel voor kleine bedragen), overbodig omdat het door het grote aantal incompetente idioten in de praktijk niet veel sneller werkt dan normaal pinnen en inderdaad slecht ontworpen.
Ik voor mensen met een matig loontje.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben trouwens voorstander van het instellen van een bejaardenkassa bij de supermarkt.
Dit.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben trouwens voorstander van het instellen van een bejaardenkassa bij de supermarkt.
Ik heb in een winkel gewerkt waar contactloos gepind werd, mijn hemelquote:Op woensdag 30 december 2015 22:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo'n securit-pasjeshouder om dat scammen te voorkomen.
Idioten zouden sowieso geen pinpas moeten bezitten. Je krijgt ook nog eens een mooie LED-animatie, wat wil een mens nog meer?!
Aparte openingstijden voor AOW'ers.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
Probeer maar eens 150 euro in tientjes en vijfeurobiljetten in je portemonnee te proppen. Dan zit je op zo'n bom duiten.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar betekent dat dan ook dat je het niet meer in een portemonnee mag bewaren?
Uiteraard.quote:
Je moet ook niet in een winkel werken.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb in een winkel gewerkt waar contactloos gepind werd, mijn hemelElke dag klanten die een keer nonchalant met dat pasje wapperen en voor er iets gebeurd is de winkel uit zijn. Of die de pas er naast houden en dan wachten tot er iets gebeurt (dat is dus nooit, vandaar slecht ontworpen). Of niet de hersencapaciteit hebben om te kijken of je in die winkel je pas er naast moet houden of er op moet leggen, en dat dat verschilt per zaak.
Nee, bah. Laat dit maar snel zich bij de chipknip voegen in de eeuwige jachtvelden der betaalsystemen.
Gewoon de AOW halveren, dan verplaatst de drukte zich naar de voedselbank.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Aparte openingstijden voor AOW'ers.
Vandaar dat tasje. Dacht ik.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Probeer maar eens 150 euro in tientjes en vijfeurobiljetten in je portemonnee te proppen. Dan zit je op zo'n bom duiten.
Dat is zowel waar als irrelevant voor dit punt.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je moet ook niet in een winkel werken.
Nee, zonder gein. Iedereen ergert zich aan die mensen omdat het allemaal zo lang duurt, zelf willen ze graag een praatje maken en iedere supermarkt heeft wel zo'n caissière die al sinds 1963 achter kassa 2 zit die het prima vindt om die doelgroep te bedienen. Winst voor iedereen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Aparte openingstijden voor AOW'ers.
Janneke for POTUSquote:Op woensdag 30 december 2015 22:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, zonder gein. Iedereen ergert zich aan die mensen omdat het allemaal zo lang duurt, zelf willen ze graag een praatje maken en iedere supermarkt heeft wel zo'n caissière die al sinds 1963 achter kassa 2 zit die het prima vindt om die doelgroep te bedienen. Winst voor iedereen.
Maar ja, de tijd dat ik dit kon regelen ligt achter me.
Nou ja, als werknemer in een winkel heb je talloze frustraties waar anderen niets van begrijpen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is zowel waar als irrelevant voor dit punt.
Hier bestaan die rijen al, bejaarden kunnen niet omgaan met zelfscanners. Zo discrimineer je op legale wijze.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, zonder gein. Iedereen ergert zich aan die mensen omdat het allemaal zo lang duurt, zelf willen ze graag een praatje maken en iedere supermarkt heeft wel zo'n caissière die al sinds 1963 achter kassa 2 zit die het prima vindt om die doelgroep te bedienen. Winst voor iedereen.
Jij bent een hippe niet achterlijke consument. Voor jou is het handig. Verreweg de meeste consumenten zijn dat niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, als werknemer in een winkel heb je talloze frustraties waar anderen niets van begrijpen.
Lijkt me. Voor mij als consument is het fijn en dat zijn veruit de meeste mensen.
Och, consumenten die er hinder van hebben kunnen ook klassiek pinnen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent een hippe niet achterlijke consument. Voor jou is het handig. Verreweg de meeste consumenten zijn dat niet.
Als ik geen haast heb ga ik ook gewoon lekker in die rij staan. Beetje ontstressen tussen de bejaarden. Samen een beetje kankeren op de jeugd van tegenwoordig. Achter de bejaarden aanlopen om ze hun vergeten pinpasje terug te geven.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets waar ik geen enkel probleem mee heb.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, consumenten die er hinder van hebben kunnen ook klassiek pinnen.
Het is niet zoals met de OV-chipkaart dat iedereen MOET inchecken op onvindbare palen op achterlijke plaatsen.
Mede om die reden kan de RET nu zonder soepsidie. Had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets waar ik geen enkel probleem mee heb.
Overigens alle stations sluiten met poortjes. Meer geld voor de NS is hopelijk beter OV, minder zwartrijders is altijd goed en dan kan ook niet iedereen zeuren dat die dingen onvindbaar zijn.
Ik vond het wel interessant. Geen makkelijke man lijkt me, volgens mij altijd gefocust.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Docu over aboutaleb viel beetje tegen. Wel erg vooringenomen en drammerig.
Ik vind het maar een kutsysteem. Zeker in de tijd dat ik vanuit de periferie kwam reizen, en dus moest overchecken van de regionaal vervoerder naar de NS. Sta je daar met tweehonderd man te dringen om de weinige beschikbare paaltjes om dat allemaal binnen de vier minuten overstaptijd te regelen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overigens alle stations sluiten met poortjes. Meer geld voor de NS is hopelijk beter OV, minder zwartrijders is altijd goed en dan kan ook niet iedereen zeuren dat die dingen onvindbaar zijn.
Laten we eerst alle stationswinkels verkopen van de NS aan een commerciele partij.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap ik niet, ingewikkeld systeem.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:36 schreef Friek_ het volgende:
Ik scan de boel altijd mooi zelf. Nooit meer caissières. Helemaal mooi.
Beetje sjansen, extra bestekzegels scoren.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:36 schreef Friek_ het volgende:
In mijn deel van de stad is er nog geen enkele supermarkt die dat aandurftquote:Op woensdag 30 december 2015 22:36 schreef Friek_ het volgende:
Cassieres, daarmee heb ik mijn enige oprecht intermenselijke contactsmoment op een doordeweekse zondag.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:36 schreef Friek_ het volgende:
Als we toch aan het reorganiseren zijn, breng NS en Prorail eerst weer samen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we eerst alle stationswinkels verkopen van de NS aan een commerciele partij.
Kunnen we weer een paar miljard aan staatsschuld aflossen.
Ik heb bijna mijn eerste bestekzegelspaarkaart vol. Ik ben trots, heb nog nooit een spaarkaart vol gehad voor wat dan ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje sjansen, extra bestekzegels scoren.
Heb die van mij allemaal weggegeven. Ik heb een prima santoku, en een degelijk koksmes. Veel meer gebruik ik toch niet echt. Al zou zo'n extra santoku achteraf bezien wel handig zijn geweest ivm afwassen en zo.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb bijna mijn eerste bestekzegelspaarkaart vol. Ik ben trots, heb nog nooit een spaarkaart vol gehad voor wat dan ook.
Waar in 's hemelsnaam gebruik je een santoku voor? Oprechte vraag.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb die van mij allemaal weggegeven. Ik heb een prima santoku, en een degelijk koksmes. Veel meer gebruik ik toch niet echt. Al zou zo'n extra santoku achteraf bezien wel handig zijn geweest ivm afwassen en zo.
Prachtig.quote:De vakbond CNV Vakmensen heeft vanavond een informatiebijeenkomst gehouden voor medewerkers van de in nood verkerende winkelketens V&D, Macintosh en DA waarop niemand is afgekomen.
Datzelfde heb ik een beetje met de inkomstenbelasting.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Snap ik niet, ingewikkeld systeem.
Praktisch alles. Vooral groenten en kruiden snijden. Koksmes gebruik ik voornamelijk voor de zeldzame keren dat ik vlees bereid.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar in 's hemelsnaam gebruik je een santoku voor? Oprechte vraag.
Ik ga zo'n hakmes scoren. Gewoon om de heb. Die santoku komt bij de volgende spaarkaart.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Praktisch alles. Vooral groenten en kruiden versnijden. Koksmes gebruik ik voornamelijk voor de zeldzame keren dat ik vlees bereid.
Zo'n cleaver?:Pquote:Op woensdag 30 december 2015 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga zo'n hakmes scoren. Gewoon om de heb. Die santoku komt bij de volgende spaarkaart.
Heb jij toch geen last van?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik een beetje met de inkomstenbelasting.
Ook een heuse openmaakinstructiequote:De vivo messen zijn van RVS. RVS is een afkorting voor 'Roestvrij staal'. Het woorddeel '-vrij' in 'roestvrij' staat voor 'bestand tegen, niet onderhevig aan', zoals in brandvrij, kogelvrij en krimpvrij (brandvrije deuren, een kogelvrij vest, krimpvrije stof). Dus roestvrij betekent 'bestand tegen roest(en) of niet onderhevig aan roest(en)'.
Lekker je overeenkomst voorleggen aan de Belastingdienst.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ga binnenkort wellicht freelancen. Moet ik ineens verstand hebben van belastingen.
Mijn natuurkundedocent had het altijd over roestvast staal.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:49 schreef Tchock het volgende:
De AH denkt (weet) echt dat zijn klanten achterlijk zijn. Ik vond naast
[..]
Ook een heuse openmaakinstructie
Mijn oom zei altijd dat elk vest kogelvrij is tot je er op schiet.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn natuurkundedocent had het altijd over roestvast staal.
Leuk, zo'n oom.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn oom zei altijd dat elk vest kogelvrij is tot je er op schiet.
Je praat in de verleden tijd. Het is proefondervindelijk vastgesteld?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn oom zei altijd dat elk vest kogelvrij is tot je er op schiet.
Nee, hij zegt het niet meer. Zal eens vragen waarom.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je praat in de verleden tijd. Het is proefondervindelijk vastgesteld?
Ik vind het altijd maar een raar idee dat je je eigen tas staat te vullen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:36 schreef Friek_ het volgende:
Leuk dat ze het zo grondig uit proberen te leggen, maar de legering heet roestvast staal.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:49 schreef Tchock het volgende:
De AH denkt (weet) echt dat zijn klanten achterlijk zijn. Ik vond naast
[..]
Ook een heuse openmaakinstructie
Mijn docenten Constructieleer en Materiaalkunde hebben dat er bij mij ook in geramd.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn natuurkundedocent had het altijd over roestvast staal.
RVS kan roesten.
Mag niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als we toch aan het reorganiseren zijn, breng NS en Prorail eerst weer samen.
Zou ook rampzalig zijn voor het goederenvervoer en de regionale personenvervoerders. De uitspraak dat NS en ProRail samen moeten gaan wijst vooral op onbegrip van wat en door wie er allemaal per spoor wordt vervoerd.quote:
Ik vind één landelijke personenvervoerder op het spoor wel voldoende voor Nederland eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zou ook rampzalig zijn voor het goederenvervoer en de regionale personenvervoerders. De uitspraak dat NS en ProRail samen moeten gaan wijst vooral op onbegrip van wat en door wie er allemaal per spoor wordt vervoerd.
Voor zover er problemen zijn op het spoor, is dat ook niet de oplossing.quote:
Privatisering was het anders ook niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor zover er problemen zijn op het spoor, is dat ook niet de oplossing.
Dat hangt er maar net vanaf, hoe je het bekijkt. De staat houdt het monopolie van NS op het HRN nog steeds in stand, dus van een markt is ook geen sprake.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Privatisering was het anders ook niet.
Zelfs dan hou je nog het goederenvervoer over.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vind één landelijke personenvervoerder op het spoor wel voldoende voor Nederland eerlijk gezegd.
Ja, ik ben bekend met je praatje dat zolang de NS én ProRail allebei van de staat zijn ProRail NS een voorkeursbehandeling geeft t.o.v. het goederenvervoer etc etc.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zelfs dan hou je nog het goederenvervoer over.
Dat heb ik nooit betoogd. Wat ik wel betoog is dat als NS en ProRail één organisatie (dat is dus wat anders dan dezelfde eigenaar) worden dat desastreus zou zijn voor het goederenvervoer. Dit omdat er dan geen enkele belemmering meer om het reizigersvervoer te bevoordelen ten opzichte van het goederenvervoer. Dat moet jij toch ook wel aanvoelen.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, ik ben bekend met je praatje dat zolang de NS én ProRail allebei van de staat zijn ProRail NS een voorkeursbehandeling geeft t.o.v. het goederenvervoer etc etc.
Is die er nu nog wel dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 01:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit betoogd. Wat ik wel betoog is dat als NS en ProRail één organisatie (dat is dus wat anders dan dezelfde eigenaar) worden dat desastreus zou zijn voor het goederenvervoer. Dit omdat er dan geen enkele belemmering meer om het reizigersvervoer te bevoordelen ten opzichte van het goederenvervoer. Dat moet jij toch ook wel aanvoelen.
Ja, NS en ProRail zijn gescheiden en dat functioneert naar mijn idee prima. Houden zo dus.quote:
Zoals het heurt.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:33 schreef Kowloon het volgende:
De reden dat ik NS graag geprivatiseerd zie worden is omdat ik een model geloof waarbij de infra in overheidshanden is en het vervoer aan de markt overgelaten wordt.
Denk ik ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond het wel interessant. Geen makkelijke man lijkt me, volgens mij altijd gefocust.
Was het ook desastreus voor het goederenvervoer vóór NS werd opgesplitst?quote:Op donderdag 31 december 2015 01:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit betoogd. Wat ik wel betoog is dat als NS en ProRail één organisatie (dat is dus wat anders dan dezelfde eigenaar) worden dat desastreus zou zijn voor het goederenvervoer. Dit omdat er dan geen enkele belemmering meer om het reizigersvervoer te bevoordelen ten opzichte van het goederenvervoer. Dat moet jij toch ook wel aanvoelen.
Dat was toen van NS.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was het ook desastreus voor het goederenvervoer vóór NS werd opgesplitst?
Het is nu officieel tokkie daar.quote:De meeste moorden zijn dit jaar in West-Brabant gepleegd. Met zeventien geweldsdoden stoot de regio Amsterdam (vijftien doden) van de troon, [..]
West-Brabant, want het is zo'n gigantisch gebied.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is nu officieel tokkie daar.
Brabantquote:Op donderdag 31 december 2015 08:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:21 schreef Heilwasser het volgende:
Allemaal binnenblijven vandaag! Je hebt je vingertjes nodig om te kunnen typen.
Een hele prestatie, in het linkse land waar bijna niemand een auto heeft.quote:Een hooggeplaatste functionaris en topadviseur van de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un is na een auto-ongeval overleden. Dat maakte het staatspersbureau KCNA woensdag lokale tijd bekend.
Kim Yang-gon, onder andere secretaris van de Koreaanse Arbeiderspartij, was 'de beste vriend van Kim Jong-un, en een betrouwbare, revolutionaire kameraad', aldus KCNA. Yang-gon was een belangrijke diplomaat. Hij leidde de onderhandelingen met Zuid-Korea. Verschillende experts waarschuwen dat de betrekkingen tussen Noord-Korea en Zuid-Korea, die onder leiding van Yang-gon verbeterden, nu weer kunnen bekoelen. Er is nog geen opvolger aangewezen voor de leidersrol die Yang-gon vervulde bij de onderhandelingen.[..]
Het was ook vast geen ongeluk.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Een hele prestatie, in het linkse land waar bijna niemand een auto heeft.
Nee, het Beloofde Land is lekker veilig.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:24 schreef Heilwasser het volgende:
Niet naar België en/of Frankrijk gaan is het tweede advies.
Absoluut veiliger dan Jihadicentral.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, het Beloofde Land is lekker veilig.
En er is werk, maar je verdient er veel minder dan in Europa, hoorde ik vannacht.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:31 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Absoluut veiliger dan Jihadicentral.
De hummusprijzen liggen wel lager meen ik.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:33 schreef Disana het volgende:
[..]
En er is werk, maar je verdient er veel minder dan in Europa, hoorde ik vannacht.
Dat is dan wel weer mooi meegenomen.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De hummusprijzen liggen wel lager meen ik.
Helmond en Oss liggen toch juist in Oost-Brabant?quote:Op donderdag 31 december 2015 08:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
West-Brabant:quote:Op donderdag 31 december 2015 10:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Helmond en Oss liggen toch juist in Oost-Brabant?
http://wereldtijden.net/quote:Op donderdag 31 december 2015 10:43 schreef Janneke141 het volgende:
Weet iemand hoe laat het nu in Sydney is?
Voor het nieuwjaar bedoel je?quote:Op donderdag 31 december 2015 10:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ah, merci. Ze hebben nog even.
Ja. Een vriendin van me zit in die contreien nu. Wel zo netjes om op tijd te zijn met haar gelukkig nieuwjaar wensen natuurlijk.quote:
Ja, da's wel leuk. Er schijnt daar trouwens altijd mooi vuurwerk te zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja. Een vriendin van me zit in die contreien nu. Wel zo netjes om op tijd te zijn met haar gelukkig nieuwjaar wensen natuurlijk.
Dan moet de EU eens het gebied tussen Griekenland en Israël opruimen.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:39 schreef Reya het volgende:
Gierige Israëli's moet gewoon Heim ins Reich komen, dan kunnen ze zonder zorgen bij Aldi winkelen.
Whehe.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:55 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.seattletimes.c(...)stead-of-jet-noises/
Islamajet
Uiteraard.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:59 schreef robin007bond het volgende:
Boze_Appel, al het nieuws gelezen over de oprichter van Debian?
Ben wel benieuwd wat uiteindelijk de reden was. Nah ja, in ieder geval naar.quote:
Nope, wist ik niet. Gewoon een offline website zo te zien.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat uiteindelijk de reden was. Nah ja, in ieder geval naar.
Wist je overigens dat er een 'anarchism' package in Debian zit met de Anarchist FAQ?
Klopt. Zowel in HTML als TXT.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nope, wist ik niet. Gewoon een offline website zo te zien.
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:59 schreef robin007bond het volgende:
Boze_Appel, al het nieuws gelezen over de oprichter van Debian?
White guilt, #whitelivesdontmatterquote:(1/2) The rest of my life will be devoted to fighting against police abuse.. I’m white, I made $1.4 million last year,
— Ian Murdock (@imurdock) December 28, 2015
Voelen die Syriërs zich gemakkelijker thuis.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:27 schreef Euribob het volgende:
Lijkt wel een oorlogsgebied hier, met al die knallen.
Een vriend van mij ook. Wanneer moet ik feliciteren?quote:Op donderdag 31 december 2015 10:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja. Een vriendin van me zit in die contreien nu. Wel zo netjes om op tijd te zijn met haar gelukkig nieuwjaar wensen natuurlijk.
Over drie kwartier. Aan de oostkust tenminste.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een vriend van mij ook. Wanneer moet ik feliciteren?
Vrienden van mij zitten in Melbourne maar dat is dezelfde tijdzone neem ik aan.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Over drie kwartier. Aan de oostkust tenminste.
Ja. Dat ligt vlak bij elkaar, is maar een kleine 900 kilometer.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrienden van mij zitten in Melbourne maar dat is dezelfde tijdzone neem ik aan.
Heb je al een emmer koud water naar beneden gegooid?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:22 schreef Janneke141 het volgende:
Wow. Bizar schouwspel onder mijn raam nu.
Die afstanden in Australië zijn zo idiootquote:Op donderdag 31 december 2015 13:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja. Dat ligt vlak bij elkaar, is maar een kleine 900 kilometer.
In het zuid oosten van het land valt dat nog best mee.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die afstanden in Australië zijn zo idioot![]()
Heb jij dat gedaan?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:28 schreef xpompompomx het volgende:
Tof wordt het pas als je 800km zandpad af te fietsen hebt om in het volgende dorp te komen.
Ja, de Gibb River Road tussen Kununurra en Derby, mooi spul.quote:
Mooie avontuurlijke foto's, pom. Het lijkt me fantastisch als je dat kunt.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, de Gibb River Road tussen Kununurra en Derby, mooi spul.En onderweg kun je lekker zwemmen onder watervallen zwembadtemperatuur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon op je fiets gaan zitten en de trappers rond laten gaanquote:Op donderdag 31 december 2015 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooie avontuurlijke foto's, pom. Het lijkt me fantastisch als je dat kunt.
Ontberingen kunnen best fijn zijn inderdaad. Zolang je ze vrijwillig ondergaat dan.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon op je fiets gaan zitten en de trappers rond laten gaan
In Oost-Brabant ligt St. Willebrord. Daar is Helmond heilig bij.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Helmond en Oss liggen toch juist in Oost-Brabant?
Heilig vergeleken bij een Sint. Wow.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In Oost-Brabant ligt St. Willebrord. Daar is Helmond heilig bij.
Was net dit artikel aan het lezen van je mediagenieke collega.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heilig vergeleken bij een Sint. Wow.
Crosspost die maar even in het verkiezingentopic, dat is wel leuk.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Was net dit artikel aan het lezen van je mediagenieke collega.
(Gebruik trouwens ook vaak haar voorbeeldjes tijdens m'n eigen lessen over logica.)
Mooie natuur daar in Drenthe.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, de Gibb River Road tussen Kununurra en Derby, mooi spul.En onderweg kun je lekker zwemmen onder watervallen zwembadtemperatuur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het Amerikaanse systeem.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Was net dit artikel aan het lezen van je mediagenieke collega.
(Gebruik trouwens ook vaak haar voorbeeldjes tijdens m'n eigen lessen over logica.)
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:11 schreef Perrin het volgende:
'Muziektampon' laat ongeboren baby's muziek luisteren
Theike.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In Oost-Brabant ligt St. Willebrord. Daar is Helmond heilig bij.
Best een goed idee, muziek schijnt behoorlijke invloed op ongeboren baby's te hebben.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:11 schreef Perrin het volgende:
'Muziektampon' laat ongeboren baby's muziek luisteren
Vraag me wel af wat de gevolgen zijn voor zo'n prenataal geval wat in zo'n onderontwikkelde status al te maken krijgt met dergelijke geluidsgolven. Zou daar toch eerst een serieus onderzoek van willen zien voordat ik dat mijn eigen kind aan zou doen.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Best een goed idee, muziek schijnt behoorlijke invloed op ongeboren baby's te hebben.
Dat een zwangere vrouw met een speaker in haar kut gaat zitten kan ik me dan weer lastig voorstellen.
Ze leren al vroeg geen bewijsmateriaal achter te laten in die kringen.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:23 schreef Janneke141 het volgende:
Drie jongens met petjes en bontkraagjes die vuurwerk staan af te steken. Veel te vroeg natuurlijk. En het daarna netjes oppakken, in een kartonnen doos gooien en meenemen.
I'm in shock.
Als je man zwanger is?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat de gevolgen zijn voor zo'n prenataal geval wat in zo'n onderontwikkelde status al te maken krijgt met dergelijke geluidsgolven. Zou daar toch eerst een serieus onderzoek van willen zien voordat ik dat mijn eigen kind aan zou doen.
Wat de zwangere eet en de hoeveelheid stress heeft oneindig veel meer invloed dan wat muziekjes.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Best een goed idee, muziek schijnt behoorlijke invloed op ongeboren baby's te hebben.
Dat een zwangere vrouw met een speaker in haar kut gaat zitten kan ik me dan weer lastig voorstellen.
Dat lijkt me volstrekt evident.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wat de zwangere eet en de hoeveelheid stress heeft oneindig veel meer invloed dan wat muziekjes.
quote:
Er is al heel veel onderzoek gedaan naar muziek bij baby's, blijkbaar zelfs met speakertampons.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat de gevolgen zijn voor zo'n prenataal geval wat in zo'n onderontwikkelde status al te maken krijgt met dergelijke geluidsgolven. Zou daar toch eerst een serieus onderzoek van willen zien voordat ik dat mijn eigen kind aan zou doen.
Je moeder zal maar een tampon met muziek van Jan Smit gebruiken. Zit je daar lekker klem in die baarmoeder naar die ellende te luisteren.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wat de zwangere eet en de hoeveelheid stress heeft oneindig veel meer invloed dan wat muziekjes.
Een beetje ongeborene maakt dan een mes uit de beschikbare materialen in de baarmoeder en snijdt zich een weg naar buiten.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je moeder zal maar een tampon met muziek van Jan Smit gebruiken. Zit je daar lekker klem in die baarmoeder naar die ellende te luisteren.
Of hij is niet zo handig en stemt later D66.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Een beetje ongeborene maakt dan een mes uit de beschikbare materialen in de baarmoeder en snijdt zich een weg naar buiten.
Geen wonder dat D66 zo populair is in Volendam.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Of hij is niet zo handig en stemt later D66.
Die foto's van Australie. Het lijkt remmie wel.quote:
Aw wel schattig.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:23 schreef Janneke141 het volgende:
Drie jongens met petjes en bontkraagjes die vuurwerk staan af te steken. Veel te vroeg natuurlijk. En het daarna netjes oppakken, in een kartonnen doos gooien en meenemen.
I'm in shock.
Gelukkig nieuw jaar.quote:V&D is donderdagmiddag failliet verklaard door de rechtbank in Amsterdam. De winkelketen vroeg een week geleden uitstel van betaling aan omdat het in acute geldnood terecht kwam. Meer dan 10.000 mensen staan door het faillissement binnenkort op straat.
Ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Is die Fylax er trouwens nog wel eens?
Wat een aardig filmpje. Dat heb ik destijds nooit gezien.quote:
Och, alles staat beter dan WO Filosofie.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:10 schreef Perrin het volgende:
Gelukkig is 30 jaar retail-ervaring erg gewild op je CV tegenwoordig.
quote:
Alsof het uit de lucht komt vallen. Totaal onverwacht.quote:Update 16:04: Vakcentrale CNV spreekt van "een hele nare donderslag".
Een donderslag is niet zozeer onverwacht. Dat is een donderslag bij heldere hemel.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
Alsof het uit de lucht komt vallen. Totaal onverwacht.
Ja, dit zag helemaal niemand aankomen.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
Alsof het uit de lucht komt vallen. Totaal onverwacht.
Dat is juist een heel groot probleem in veel steden.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:09 schreef GSbrder het volgende:
Och, eigenlijk is het zo erg nog niet. Lekker grote volumes die vrij komen op de beste plaatsen.
Niet echt ambiteus.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:34 schreef Friek_ het volgende:
Ik ga proberen hier om 00.00u te posten.
Pas je wel op voor inteelt.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:51 schreef betyar het volgende:
Mijn date voor zaterdag zit nu in Gemonde, haar zus woont hier bij mij in de straat en haar nichtje zit bij mijn dochter in de klas. Kwam net toeterend voorbij.![]()
Volendammers komen ook allemaal niet uit Gemonde maar dat wil niet zeggen dat er geen inteelt isquote:Op donderdag 31 december 2015 17:53 schreef betyar het volgende:
[..]Komen allebei niet uit Gemonde.
Mooi zo. Fijne jaarwisseling dan alvast, bet.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:53 schreef betyar het volgende:
[..]Komen allebei niet uit Gemonde.
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volendammers komen ook allemaal niet uit Gemonde maar dat wil niet zeggen dat er geen inteelt is
Komt goed.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mooi zo. Fijne jaarwisseling dan alvast, bet.
Ik niet, dan weet je het vast.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:34 schreef Friek_ het volgende:
Moeten mensen maar wat creatiever zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is juist een heel groot probleem in veel steden.
Wat? Waardeer jij je Fok!-maten niet ofzo?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik niet, dan weet je het vast.
Kreeg nog een berichtje net.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:59 schreef Tchock het volgende:
Ligt whatsapp nu al plat of ligt dat aan mij?
Door niet om middernacht te posten kan ik pretenderen ook maten te hebben buiten Fok!.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat? Waardeer jij je Fok!-maten niet ofzo?
Hallo, we zijn wel FOK!autisten met wolvenshirts.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik niet, dan weet je het vast.
Was net op het nieuws.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:59 schreef Tchock het volgende:
Ligt whatsapp nu al plat of ligt dat aan mij?
Dat is een loffelijk streven. Zelf heb ik net het bezoek de deur uitgewerkt en zit ik nog voor pampus van een appelbeignet. Lekker vanavond rondhangen.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:34 schreef Friek_ het volgende:
Pfff, 10. Ook nog met poedersuiker zeker.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:55 schreef Heilwasser het volgende:
Reeds 10 oliebollen geconsumeerd, straks even een dutje doen.
En enkele appeldingen.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Pfff, 10. Ook nog met poedersuiker zeker.
Hoe krijg je het allemaal verstouwd. Ik had er nog een paar over, die heb ik aan het bezoek meegegeven.quote:
Hoi, als er niemand reageert doe ik het maar: namens de POL-sc een fijne jaarwisseling gewenst voor jou en al je beestjes. In het bijzonder de varkens. Oh en remlof doet je de groeten.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:37 schreef sigme het volgende:
Remlof leest mee? In dat geval: mijn complimenten voor de volharding. Ik ben te zwak.
Euh, dat is lief van je.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi, als er niemand reageert doe ik het maar: namens de POL-sc een fijne jaarwisseling gewenst voor jou en al je beestjes. In het bijzonder de varkens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf je op tot 12uur? En ga je nog Finkers kijken?
Je lijkt me niet het type voor vuurwerk, of ben je wel een liefhebber van het kijken naar siervuurwerk?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 31 december 2015 19:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, dat is lief van je.Lees mijn edit nog even, daar heb ik een note voor geriskeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf je op tot 12uur? En ga je nog Finkers kijken?
Je lijkt me niet het type voor vuurwerk, of ben je wel een liefhebber van het kijken naar siervuurwerk?
Nee, ik moet niets van vuurwerk hebben, jij wel? Ja, ik ga Finkers kijken, denk ik. Jammer nou van de varkens, nemen jullie ook weer nieuwe?
Wowquote:Op donderdag 31 december 2015 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees mijn edit nog even, daar heb ik een note voor geriskeerd
Ik ben nooit een vuurwerkliefhebber geweest, en een van de honden is er erg bang voor, sindsdien vind ik het helemaal stom geknal. Vroeger ging ik wel vaak even op de Hereweg kijken bij het carbitschieten, als ik toch oud/nieuw in het ORKZ had gevierd.quote:Nee, ik moet niets van vuurwerk hebben, jij wel? Ja, ik ga Finkers kijken, denk ik. Jammer nou van de varkens, nemen jullie ook weer nieuwe?
Whehequote:Op donderdag 31 december 2015 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Wow. Dit maakt me nieuwsgierig naar jullie contact, haha. Je kan de edit weer wegedditten, al kan een modje het blijven zien natuurlijk. Leuke feature is dat, een van de betere dingen van blauw zijn.
[..]
Ik ben nooit een vuurwerkliefhebber geweest, en een van de honden is er erg bang voor, sindsdien vind ik het helemaal stom geknal. Vroeger ging ik wel vaak even op de Hereweg kijken bij het carbitschieten, als ik toch oud/nieuw in het ORKZ had gevierd.
Maar nu blijf ik in m'n durp, bij de bange hond. Op een weilandje hier vlakbij staat een carbitkanon, maar dat is toch niet hetzelfde als op de Hereweg.
Ik denk dat we wel twee jaar doen over deze varkens, en het is altijd wel fijn om even varkensvrij te zijn. Maar ik denk dat we wel nog eens varkens nemen, ik vind het ook leuke beesten en bovendien erg lekker.
Gewoon voor de lol. Het is leuk om goed te scoren, en dit testje met echte iq-testvragen is daar niet zuinig in.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:53 schreef sigme het volgende:
Oh, en volgens dat IQ-testje in jouw ondertekening heb ik een IQ van 134.
Waarom promoot jij dat testje?
Ik ben een zondagskind. Geen idee waarom me alles in de schoot geworpen is, maar ik waardeer het. Jij bent geen zondagskind he? Niettemin toch gelukkig?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Whehe
Ik blijf ook bij mijn beestjes (katten) vanavond, en ik ben niet blij met al het geknal hier.
Ik heb ook je verhaal over de boomgaard gelezen. Jij woont in een echt paradijsje.
De Hereweg, het was toch ook zo dat daar de Chinezen elk oudjaar hun vetes uitvochten?
Ik moet eens vragen wat ik laatst op een assesment gescoord heb. Deze zomer maakte ik er een voor Ordina, daarvan kreeg ik keurig een enorme analyse thuisgestuurd (maar die ging me boven de pet). Ik was geslaagd, dat snapte ik wel. Maar iedereen met HBO-niveau haalde die test.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon voor de lol. Het is leuk om goed te scoren, en dit testje met echte iq-testvragen is daar niet zuinig in.
Het is je gegund hoor, dat mooie leven. Als het zou kunnen, zou ik ook varkens willen hebben.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben een zondagskind. Geen idee waarom me alles in de schoot geworpen is, maar ik waardeer het. Jij bent geen zondagskind he? Niettemin toch gelukkig?
Dat van die chinezen zou ik niet weten, ik kwam gewoon dronken het ORKZ uit rollen, keek wat naar de jongens op de melkbussen en rolde dan dronken de stad of m'n bed in.
Dan moet je toch eens beter naar die uitslagen kijken, misschien verbazen ze je wel. Op een positieve manier natuurlijk. Je lijkt me slim genoeg.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moet eens vragen wat ik laatst op een assesment gescoord heb. Deze zomer maakte ik er een voor Ordina, daarvan kreeg ik keurig een enorme analyse thuisgestuurd (maar die ging me boven de pet). Ik was geslaagd, dat snapte ik wel. Maar iedereen met HBO-niveau haalde die test.
Daarna heb ik er nog een gemaakt (met pen en papier!) voor een andere partij. Die was pittig. Ik was er wel door, maar ik heb inmiddels begrepen dat ruim de helft(!) nog afvalt. En dan is er al voorselectie geweest.
Ik ben nieuwsgierig van aard: wat voor opleiding/vak heb jij eigenlijk gedaan/uitgeoefend? Je negeert me wel als je geen antwoord wil geven, hmm?
De Boegies hadden vroeger een varken op een achterplaatsje, gewoon in Stad. Dus het kan..quote:Op donderdag 31 december 2015 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is je gegund hoor, dat mooie leven. Als het zou kunnen, zou ik ook varkens willen hebben.
Insgelijks Janneke.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:04 schreef Janneke141 het volgende:
Beste POLcafébezoekers,
Ik wens jullie allemaal een fijne avond en een zo gezond mogelijk 2016. Tot volgend jaar allemaal!
Ik heb een tuin van tien bij zes...quote:Op donderdag 31 december 2015 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
De Boegies hadden vroeger een varken op een achterplaatsje, gewoon in Stad. Dus het kan..
Insgelijks voor eenieder.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:40 schreef Heilwasser het volgende:
Gelukkig & welvarend 2016 allen.
Geef je hand niet mee...quote:Op donderdag 31 december 2015 20:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Als ik de oudjaarsloterij win, trakteer ik de vaste klanten van de SC op een biertje.
Ik benijd je niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet van mijn zus ik hou van holland kijken
Ik heb nog niet gelachen.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat me maar weten of Finkers leuk is, dan kijk ik het morgen terug
Helaas niet. Van sommige mensen zou ik het helemaal niet erg vinden als ze 2016 niet halen, maar dat hoor je niet te zeggen enzoquote:Op donderdag 31 december 2015 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar valt ook niet meer aan te ontsnappen, is het wel.
Heb je een lot? Is er een show of zoiets rondom de trekking? Dat zou het nog wel leuk maken.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:47 schreef timmmmm het volgende:
Misschien heb ik de staatsloterij wel gewonnen
Ik heb een half lot. Eindcijfer 13quote:Op donderdag 31 december 2015 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je een lot? Is er een show of zoiets rondom de trekking? Dat zou het nog wel leuk maken.
Nou wie weet.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb een half lot. Eindcijfer 13
Slapen, dat zou ik ook wel willen. Maar er is hier veel te veel herrie.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:50 schreef timmmmm het volgende:
Geen idee trouwens, maar dat vind ik altijd wel heel treurig hoor, zo'n staatsloterijshow. Dan nog liever ik hou van holland. Kijk morgenochtend wel op de site
Misschien ga ik zo wel gewoon slapen
Ik zit nu heel hard voor je te duimen.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan krijg jij een bosje bloemen
Ik heb geen half vaasje.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:51 schreef timmmmm het volgende:
Sorry, een half bosje. Ik heb maar een half lot natuurlijk
Je moeder heeft een half bosje.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:51 schreef timmmmm het volgende:
Sorry, een half bosje. Ik heb maar een half lot natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |