Serieus antwoord, teleurstellend.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Portemonnee, telefoon, nog een telefoon, pot tabak en vloei zijn wel redelijk veilige gokken denk ik.
Zoals altijd heeft GSelevator hier een passende oneliner voor:quote:Op woensdag 30 december 2015 22:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En contant geld. In rolletjes en met een elastiekje er om. Want dat is gangster.
twitter:GSElevator twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 10:59:46#1: No one has a lower credit score than the guy posting pictures of himself flashing $100 bills. reageer retweet
Ze verdienen hun geld contant. In tegenstelling tot mensen in loondienst.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef Tchock het volgende:
Dat is wel heel typisch hè. Echte gangsters dragen hun geld altijd los. Nooit begrepen waarom. Stond laatst achter iemand in de tram die een kaartje ging kopen met een stapel tientjes waar je de halve bijbel op kon drukken. Waarom echt?
Dat vinden tienermeisjes opwindend.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef Tchock het volgende:
Dat is wel heel typisch hè. Echte gangsters dragen hun geld altijd los. Nooit begrepen waarom. Stond laatst achter iemand in de tram die een kaartje ging kopen met een stapel tientjes waar je de halve bijbel op kon drukken. Waarom echt?
Me dunkt dat ze hun geld verdienen op non-girale wijze.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef Tchock het volgende:
Giraal zwart geld werkt wat lastig.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef Tchock het volgende:
Dat snap ik wel, maar betekent dat dan ook dat je het niet meer in een portemonnee mag bewaren?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze verdienen hun geld contant. In tegenstelling tot mensen in loondienst.
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:18 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat vinden tienermeisjes opwindend.
Ik bewaar een honderdje op mijn kamer speciaal om af en toe mee op de foto te kunnen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoals altijd heeft GSelevator hier een passende oneliner voor:twitter:GSElevator twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 10:59:46#1: No one has a lower credit score than the guy posting pictures of himself flashing $100 bills. reageer retweet
Bij een Marokkaan verwacht je in ieder geval een uitgebreid strafblad om uit te putten.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Docu over aboutaleb viel beetje tegen. Wel erg vooringenomen en drammerig.
Ik moest lachenquote:
Dat nieuwe pinnen is echt fantastisch. Hebben we toch maar mooi aan jongens/meisjes bankiers te danken.quote:
Nouja, ik heb momenten gehad waarop ik niet eens met een biljet van 100 op de foto had gekund.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoals altijd heeft GSelevator hier een passende oneliner voor:twitter:GSElevator twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 10:59:46#1: No one has a lower credit score than the guy posting pictures of himself flashing $100 bills. reageer retweet
Zo'n Hirsch Ballin hoofd, doet het altijd goed.quote:
Verschrikkelijk vind ik het. Slecht ontworpen systeem, mensen snappen het niet, het is onveilig en overbodig.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat nieuwe pinnen is echt fantastisch. Hebben we toch maar mooi aan jongens/meisjes bankiers te danken.
Dat heb ik niet. Alhoewel voor mij als autist wel een goede zet zou zijn. Nog minder contactquote:Op woensdag 30 december 2015 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat nieuwe pinnen is echt fantastisch. Hebben we toch maar mooi aan jongens/meisjes bankiers te danken.
Onveilig? Overbodig? Slecht ontworpen? Ik gebruik het driemaal daags en elke keer doe ik een dansje bij het pinapparaat van plezier om zoveel vooruitgang.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vind ik het. Slecht ontworpen systeem, mensen snappen het niet, het is onveilig en overbodig.
Gewoon een nieuw pasje vragen bij je bank. En dan maar dippenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Alhoewel voor mij als autist wel een goede zet zou zijn. Nog minder contact
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |