SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Gelukkig welquote:Op woensdag 30 december 2015 01:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kan ik met een gerust hart gaan slapen straks.
Ik heb alleen kwai gehad/gemeet.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:04 schreef Tjacka het volgende:
Ja ik.
Met opsonisatie al heeft die heel fok wel gehad.
Wel relevant aan een vuurwerk-discussie jaquote:
Nee, was een nieuw onderwerpquote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel relevant aan een vuurwerk-discussie ja
spannendquote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb alleen kwai gehad/gemeet.
ik denk dat ik bij zilverenkruis blijf en morgen even kijken of het 102 of 108 wordtquote:
Fokkie, wat vind je van de nieuwe banner?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel relevant aan een vuurwerk-discussie ja
Heb je er wel korting bijquote:Op woensdag 30 december 2015 01:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat ik bij zilverenkruis blijf en morgen even kijken of het 102 of 108 wordt
wat duurquote:Op woensdag 30 december 2015 01:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat ik bij zilverenkruis blijf en morgen even kijken of het 102 of 108 wordt
Als je goed hebt opgelet afgelopen tijd, want dit onderwerp is al vaker besproken, dan weet je mijn situatie.quote:
hoe bedoel je? studentenkorting?quote:
Gezellig hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 01:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Fokkie, wat vind je van de nieuwe banner?
Aangezien het gewoon rechts is op de recht van de banner zal het wel een illusie zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:09 schreef supersof het volgende:
lijkt wel alsof het plaatje rechts kleiner is
of is dat een illusie
ik heb het gevoel dat ik volgend jaar een operatie ga krijgen of een ongelukquote:
Collectiviteitskortingquote:Op woensdag 30 december 2015 01:09 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe bedoel je? studentenkorting?
Wow, hopelijk niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik volgend jaar een operatie ga krijgen of een ongeluk!
ik ga wel operatie nemenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen tijd niet op fol geweestquote:Op woensdag 30 december 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je goed hebt opgelet afgelopen tijd, want dit onderwerp is al vaker besproken, dan weet je mijn situatie.
Niet goed voor je notitieblok dit
nopequote:Op woensdag 30 december 2015 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Collectiviteitskorting
Geeft je school dat niet?
Misschien verstandskiezen of heb je die er al uit.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke staan op je verlanglijstje?quote:
wat voor operatie?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga wel operatie nemen
eigen risico verlaagt naar 360
Dan moet je wachten tot de volgende keer.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen tijd niet op fol geweest
En zoals ik reeds heb aangegeven, voor dat project had ik een mooi cijfer gekregen, die is dus afgerond.
strabismusquote:Op woensdag 30 december 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke staan op je verlanglijstje?
Ohja dat heb je verteld jaquote:
Ja dat dus ookquote:Op woensdag 30 december 2015 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien verstandskiezen of heb je die er al uit.
haha homo!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je wachten tot de volgende keer.
Maar het antwoord is nee
straks geven ze me geen zorg omdat ik een fake internetcode gebruikquote:Op woensdag 30 december 2015 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor zilveren kruis kun je op internet zo een kortigscode van 10 euro pm vinden
jij hebt anders ook geen vriendin, homo.quote:
Wie weet. als ik nog jaren single ben.quote:
Bah.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat dus ook
moet er wel eentje uit denk ik
13 januari naar de tandarts, help
Nopequote:Op woensdag 30 december 2015 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
straks geven ze me geen zorg omdat ik een fake internetcode gebruik
dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 30 december 2015 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
jij hebt anders ook geen vriendin, homo.
Ben je opzoek? Ik wil wel helpenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je wachten tot de volgende keer.
Maar het antwoord is nee
dat is nog afwachten hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah ik dacht al wat kijkt die jongen scheel
gelukkig kan er wat aan gedaan worden
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
spannend
ik zie op tegen mijn meet met kwai
Nou, dat moet goed komen danquote:Op woensdag 30 december 2015 01:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben je opzoek? Ik wil wel helpen
Ik ken wel een mongool die bij jou past
Nou, ik was er 1,5 jaar geleden en toen zei ze dat ik er een moest laten uithalen, maar dat er geen haast bij was. Dus ik heb dat nog steeds niet gedaanquote:Op woensdag 30 december 2015 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Bah.
Zijn ze wel volledig doorgekomen?
Anders snijden ze ze er uit dat is enorm kut.
Dan overschat je de meeste mkb 'ers.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:08 schreef Fok-it het volgende:
@Inso
Ik neem aan dat de meeste bedrijven meer waarde hechten aan het feit dat hun winkel het hele jaar open kan blijven 5/6 dagen in de week dan aan het feit dat ze iets meer omzet draaien tijdens zo`n dag als Black Friday
Vertel eens wat over d`rquote:Op woensdag 30 december 2015 01:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als jij je nummer ff in een DM stuurt geef ik het door.
oh wow opsoquote:
nee sorryquote:Op woensdag 30 december 2015 01:15 schreef Elan het volgende:
Typisch kijk jij Niet lullen maar poetsen op Powned
Dan valt het wel mee.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, ik was er 1,5 jaar geleden en toen zei ze dat ik er een moest laten uithalen, maar dat er geen haast bij was. Dus ik heb dat nog steeds niet gedaanEn eentje heb ik al, die is helemaal goed. En die andere twee die komen nooit zei ze??
nja zal wel
Reisverzekeringquote:Op woensdag 30 december 2015 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Shit, ik ga sowieso volgend jaar op vakantie naar buitenland, dan moet je toch ook zo'n buitenlandverzekering nemen ofzo
Handig om te vergeten dit.
Dacht al! Want meeste hoge scholen geven korting als je bij zilveren kruis wil, mooi meegenomenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:16 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wow opso
mijn school geeft wel collectiviteitskorting aan zilveren kruis![]()
![]()
chill
Mijn tandarts heeft mij opgelicht Elanquote:Op woensdag 30 december 2015 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan valt het wel mee.
Bij mij moesten ze hechten en shit echt gapende wond omdat hij niet goed door was.
in principe welquote:Op woensdag 30 december 2015 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Shit, ik ga sowieso volgend jaar op vakantie naar buitenland, dan moet je toch ook zo'n buitenlandverzekering nemen ofzo
Handig om te vergeten dit.
Ah, jammer dat je het nou niet volwassen kan houden.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ander keertje ik ga nu slapen
Speel maar met je lul
Rutger gaat dan 3 jonge succesvolle Rotterdamse ondernemers volgen in hun doen en laten.quote:
Ah ja ben wel wat gewend. Jarenlang beugels gehad ookquote:Op woensdag 30 december 2015 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan valt het wel mee.
Bij mij moesten ze hechten en shit echt gapende wond omdat hij niet goed door was.
Klinkt als geinige tv, maar niks voor mij.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Rutger gaat dan 3 jonge succesvolle Rotterdamse ondernemers volgen in hun doen en laten.
Zo'n mokkeltje uit de modewereld was vergeten de Tesla van papa op te laden stond ze stil op de Brienenoord
Wist ik niet, thanksquote:Op woensdag 30 december 2015 01:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dacht al! Want meeste hoge scholen geven korting als je bij zilveren kruis wil, mooi meegenomen
heb toen ik vorig jaar naar londen ging paar weken van te voren een afgesloten voor de week dat ik daar wasquote:Op woensdag 30 december 2015 01:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kon je dat niet later in het jaar ook nog afsluiten of verwar ik dat met iets anders.
Met wat.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn tandarts heeft mij opgelicht Elan
trustenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Met wat.
Ken sowieso weinig eerlijke tandartsen.
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn tandarts vorig jaar
"Jij krijgt geen verstandskiezen"
2 weken geleden
"Hier heb je een doorverwijzing naar de kaakschirurg"
Geen dankquote:
Ooh ja ik zie al kortlopende reisverzekeringen. Dat doe ik later wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb toen ik vorig jaar naar londen ging paar weken van te voren een afgesloten voor de week dat ik daar was
Dat heb ik net gezegd, of naja dat is niet echt een economisch verschil. Maar oke, kan zijn dat ik het overschatquote:Op woensdag 30 december 2015 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar nog snap ik het economische verschil niet tussen boeren en retail.
als je weet wanneer je weggaat gewoon nu doen heb je het alvast gehadquote:Op woensdag 30 december 2015 01:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen dank
[..]
Ooh ja ik zie al kortlopende reisverzekeringen. Dat doe ik later wel.
mooi stomquote:Op woensdag 30 december 2015 01:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb toen ik vorig jaar naar londen ging paar weken van te voren een afgesloten voor de week dat ik daar was
En de kosten van het personeel die een uitkering krijgen?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik net gezegd, of naja dat is niet echt een economisch verschil. Maar oke, kan zijn dat ik het overschat
Dat is dus nog niet bekend. Heb nog geen vliegtickets niksquote:Op woensdag 30 december 2015 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je weet wanneer je weggaat gewoon nu doen heb je het alvast gehad
je kan beter langlopende doen hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 01:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is dus nog niet bekend. Heb nog geen vliegtickets niks
die doorverwijzing heb ik al sinds april 2014 ;squote:Op woensdag 30 december 2015 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Heb nu doorverwijzijng kaakchirug.
Fuck hem
ja is oplichting tochquote:Op woensdag 30 december 2015 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
die doorverwijzing heb ik al sinds april 2014 ;s
Geniet er van zolang het kan.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Heb nu doorverwijzijng kaakchirug.
Fuck hem
Ik ben privaat verzekerd, Elan. Geen NHSquote:Op woensdag 30 december 2015 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Geniet er van zolang het kan.
Gezondheidszorg in UK is zo gedaan failliet
Verzekeringen zijn de grootste oplichters.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo
voor het zelfde geld was mijn bagage gejat mooi kut dan zonder verzekering
ik heb gewoon doorlopende kost 70 euro per jaar ofzoquote:Op woensdag 30 december 2015 01:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo
voor het zelfde geld was mijn bagage gejat mooi kut dan zonder verzekering
Mijne 1999 was pas 2013 gegaan je kan prima jaren wachten als je verder geen last hebt.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
die doorverwijzing heb ik al sinds april 2014 ;s
Zal ik dat doen?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijne 1999 was pas 2013 gegaan je kan prima jaren wachten als je verder geen last hebt.
Wat wil je hiermee zeggen dan? Ik zei toch net al dat mijn argument geen economische reden wasquote:Op woensdag 30 december 2015 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En de kosten van het personeel die een uitkering krijgen?
En de bedrijven die over de kop gaan, die hun inkopen weer ergens anders deden?
ouwequote:Op woensdag 30 december 2015 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijne 1999 was pas 2013 gegaan je kan prima jaren wachten als je verder geen last hebt.
En je wil het ook niet verbieden?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen dan? Ik zei toch net al dat mijn argument geen economische reden was
Nicequote:Op woensdag 30 december 2015 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben privaat verzekerd, Elan. Geen NHS
Mwah, niet goedkoop. Maar niet extreem ofzo. Zit bij schoonouders in verzekerdquote:
ga toch nooit naar het buitenland verder dus vind het een beetje onzin om doorlopende verzekering te nemenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb gewoon doorlopende kost 70 euro per jaar ofzo
Ja je hoeft er niks mee.quote:
Bij mij voel je alleen een randje, verder niets.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja je hoeft er niks mee.
Geen medische of uiterlijke gevolgen als je nog jaren wacht met die shit.
Tenzij je pijn krijgt. Mijne zat een gat in dus toen maar laten trekken anders zat ie er nu nog gek.
ohquote:Op woensdag 30 december 2015 01:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga toch nooit naar het buitenland verder dus vind het een beetje onzin om doorlopende verzekering te nemen
Beter wachten dan.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij mij voel je alleen een randje, verder niets.
Heb ook nergens last van, behalve toen ik dronk moest al mijn kiezen behandeld wordenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter wachten dan.
Sowieso minder kut trekken als hij verder doorkomt.
Als je nu gaat snijden ze hem er vies uit terwijl hij over 5 jaar misschien gewoon getrokken kan worden.
Is echt wezenlijk verschil eruit snijden of trekken brrrr.
Je tandenknarst toch ook?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ook nergens last van, behalve toen ik dronk moest al mijn kiezen behandeld worden
Ja, nu stuk minder, toen ik dronk echt heel, heel erg veel.quote:
Ik werd wakker omdat ik dat aan het doen was vannachtquote:
Dit ken ik.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik werd wakker omdat ik dat aan het doen was vannacht
maar ik weet het niet zeker
dat was erg apart
Ja weet man.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, nu stuk minder, toen ik dronk echt heel, heel erg veel.
Ik ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja weet man.
Snurkte toen ook veel in die periode pffff
mijn nichtje was vannacht aan het snurken, zo irritantquote:Op woensdag 30 december 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja weet man.
Snurkte toen ook veel in die periode pffff
Van drank ga je wel vies snurken jaquote:Op woensdag 30 december 2015 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je wil het ook niet verbieden?
Dan izjn we het eens. Buiten dat jij het kut vind en ik niet.
Gewoon een stoot gevenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn nichtje was vannacht aan het snurken, zo irritant
Is ze dik zekerquote:Op woensdag 30 december 2015 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn nichtje was vannacht aan het snurken, zo irritant
quote:
Mijn vriendin snurkt heeeeel soms een beetje.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:34 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
heb dr een keer een duwtje gegeven
Nee ze is verkouden hahaquote:
Volgens mijn ex snurkte ik ook somsquote:Op woensdag 30 december 2015 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin snurkt heeeeel soms een beetje.
Vind het wel charmant
Ze zei zelf dat het mocht en heb het een keertje gedaanquote:Op woensdag 30 december 2015 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ahh
En dan ga jij haar porren arm kind
Ik praat dagelijks.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mijn ex snurkte ik ook somsmaar meer praten
dat is zo liefquote:Op woensdag 30 december 2015 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mijn ex snurkte ik ook somsmaar meer praten
ja hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik praat wel eens over FOK! kutleef.
Ja als ik om 4 uur snachts een discussie hebt ga ik dingen bedenken voor het slapen gaan.quote:
omgquote:Op woensdag 30 december 2015 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik heb wel eens gedacht dat ik met mn zusje aan het wandelen was en ik sof tegenkwam![]()
In Thailand was dat, echt heel vreemd.quote:
Kent ze mij dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Thailand was dat, echt heel vreemd.
Ik heb die droom toen zelfs aan mn vriendin verteld omdat ik zo raar wakker werd.
Dat ik droomde over iemand van "REAL GRTD"quote:Op woensdag 30 december 2015 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Kent ze mij dan?
Of wat had je gezegd?
hahahaquote:Op woensdag 30 december 2015 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ik droomde over iemand van "REAL GRTD"
wat is het parkquote:Op woensdag 30 december 2015 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Het speelde zich ook nog eens af in "Het park" in Rotterdam
Ach, eerst dacht ze dat het een terreur organisatie wasquote:
Oh daar ben ik nog nooit geweestquote:Op woensdag 30 december 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Park_%28Rotterdam%29
Mensen uit fok en real life komen wel vaak door elkaar heen in dromen.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Hmm volgens mij nooit over FOK! gedroomd.
lolquote:Op woensdag 30 december 2015 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, eerst dacht ze dat het een terreur organisatie was
Ik weet het niet meer.. ik denk van niet maar Etsu enz zullen ongetwijfeld wel eens voorgekomen zijn in een droom.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen uit fok en real life komen wel vaak door elkaar heen in dromen.
Bijvoorbeeld op een feest of bruiloft ofzo, dat er ook gewoon paar fokkers tussen lopen
Oh ja dat is ook niet gek, maar vind het grappig dat ik in je droom voorkwamquote:Op woensdag 30 december 2015 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik droom zo vaak over vrouwen verder hoor.
Ik ook gelukkig niet zegquote:Op woensdag 30 december 2015 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Hmm volgens mij nooit over FOK! gedroomd.
Dat was de nacht nadat we het over onze toekomstvisie hadden gehad.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook niet gek, maar vind het grappig dat ik in je droom voorkwam
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:44 schreef Tjacka het volgende:
fokkie heeft mij wel eens verteld dat hij een natte droom over mij had
dat was erg akward allemaal
Dat zou mijn slechte smaak wel verklaren jaquote:Op woensdag 30 december 2015 01:44 schreef Tjacka het volgende:
fokkie heeft mij wel eens verteld dat hij een natte droom over mij had
dat was erg akward allemaal
Wiequote:Op woensdag 30 december 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb verder wel eens FOK!kers meegenomen in gebed. Dus zo raar is het niet.
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
wat liefquote:Op woensdag 30 december 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou mijn slechte smaak wel verklaren ja
quote:
quote:
dat noemen ze nachtmerriesquote:Op woensdag 30 december 2015 01:49 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk droom ik elke nacht over Tjacka maar durf ik niet toe te geven.
Over wie? R?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:49 schreef supersof het volgende:
Ik heb vast wel eens over fokkers gedroomd
zo raar is dat niet toch
over tjackaquote:
Heb ik ook last vanquote:Op woensdag 30 december 2015 01:49 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk droom ik elke nacht over Tjacka maar durf ik niet toe te geven.
Ik heb regelmatig dromen dat ik ruzie heb met m`n ouders, vooral m`n vader, en ook geweld gebruik. Soms vermoord ik hem zelfs, of andere mensen, dat weet ik nooit zo goed. Best wel bizarquote:Op woensdag 30 december 2015 01:49 schreef supersof het volgende:
Ik heb vast wel eens over fokkers gedroomd
zo raar is dat niet toch
Dromen betekenen niets anders dan dingen die je verwerkt.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig dromen dat ik ruzie heb met m`n ouders, vooral m`n vader, en ook geweld gebruik. Soms vermoord ik hem zelfs, of andere mensen, dat weet ik nooit zo goed. Best wel bizar
Maar die dromen betekenen dan weer juist dat je bang bent om mensen kwijt te raken
Nooit last van. Droom ook bijna nooit.. (ja dat ik ze ''onthoud'')quote:Op woensdag 30 december 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig dromen dat ik ruzie heb met m`n ouders, vooral m`n vader, en ook geweld gebruik. Soms vermoord ik hem zelfs, of andere mensen, dat weet ik nooit zo goed. Best wel bizar
Maar die dromen betekenen dan weer juist dat je bang bent om mensen kwijt te raken
Er zal vast wel een reden voor ijn dat dat in je onderbewuste zit toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dromen betekenen niets anders dan dingen die je verwerkt.
Oh wowquote:Op woensdag 30 december 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak maar niet per se met fokquote:Op woensdag 30 december 2015 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wat dat betreft wel eens dat ik een disussie overdenk voordat ik in slaap val.
Dat heb ik ook vaak last van ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wow
ik droom vaak dat mensen dood gaan, opa's of oma's of mijn vader en moederecht kut wakker worden
soms huilend wakker worden
Een beter argument bedenkenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:52 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak maar niet per se met fok
Bedenken wat ik beter had kunnen zeggen
daar bestaat mijn hele leven uit geloof ikquote:Op woensdag 30 december 2015 01:52 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak maar niet per se met fok
Bedenken wat ik beter had kunnen zeggen
Ik heb dat wel eens met conversaties van een jaar of 4 geleden.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wat dat betreft wel eens dat ik een disussie overdenk voordat ik in slaap val.
is dat je exquote:Op woensdag 30 december 2015 01:52 schreef Amarantha het volgende:
Kuroi komt wel in mijn dromen voor
Dat is echt nasty ja. Ook een keer hele realistische droom over m`n ex gehad die kanker had en overleed toen het nog mijn vriendin was. Toen ik wakker werd ook tranen, meteen op facebook kijekn hahaquote:Op woensdag 30 december 2015 01:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wow
ik droom vaak dat mensen dood gaan, opa's of oma's of mijn vader en moederecht kut wakker worden
soms huilend wakker worden
L is je zusje?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel eens wakker geworden en geschreeuwd.
"Where the fuck is L.?"
Wow dat is gek ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt nasty ja. Ook een keer hele realistische droom over m`n ex gehad die kanker had en overleed toen het nog mijn vriendin was. Toen ik wakker werd ook tranen, meteen op facebook kijekn haha
En toen zei ik dat tegen haar, bleek dat zij net voor ze ging slapen er ook heel erg over nadacht hoe het zou zijn als 1 van ons 2 ziek zou worden, apart allemaal
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze speelde in Death Note toch?
Dat doe ik ook met mijn omasquote:Op woensdag 30 december 2015 01:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow dat is gek ja.
Ik ben bij mijn opa's en oma's dan bang dat ze dood zijn gegaan die nacht. Soms dan even mijn moeder bellen in de ochtend
mijn moeder heeft dat toen gehad met mijn vaders moederquote:Op woensdag 30 december 2015 01:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow dat is gek ja.
Ik ben bij mijn opa's en oma's dan bang dat ze dood zijn gegaan die nacht. Soms dan even mijn moeder bellen in de ochtend
Oh daar geloof ik dan weer niet in hoor. Maar dat ze een betekenis hebben geloof ik welquote:Op woensdag 30 december 2015 01:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow dat is gek ja.
wow ja daar ben ik dus ook bang voor dat dat een keer gebeurdquote:Op woensdag 30 december 2015 01:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn moeder heeft dat toen gehad met mijn vaders moeder
die droomde dat ze dood was
ga alsjeblieft even kijken
neem vrij van je werk zij ze tegen hem enzo
toen was ze dood
ziek
Ik niet. Is allemaal te verklaernquote:Op woensdag 30 december 2015 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh daar geloof ik dan weer niet in hoor. Maar dat ze een betekenis hebben geloof ik wel
Wow, toevallig .quote:Op woensdag 30 december 2015 01:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn moeder heeft dat toen gehad met mijn vaders moeder
die droomde dat ze dood was
ga alsjeblieft even kijken
neem vrij van je werk zij ze tegen hem enzo
toen was ze dood
ziek
Dat ik m`n vader vermoord in m`n droom vind ik toch wel erg lastig te verklaren uit het feit dat je dingen verwerkt van die dagquote:Op woensdag 30 december 2015 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet. Is allemaal te verklaern
Onbewust.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ik m`n vader vermoord in m`n droom vind ik toch wel erg lastig te verklaren uit het feit dat je dingen verwerkt van die dag
je zou het maar wat graag willenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ik m`n vader vermoord in m`n droom vind ik toch wel erg lastig te verklaren uit het feit dat je dingen verwerkt van die dag
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:57 schreef Amarantha het volgende:
Verder zijn mijn dromen nooit heel erg realistisch. Laatste keer was mijn kat er in 4 verschillende groottes. Wist niet meer welke de echte was.
dat is vetquote:Op woensdag 30 december 2015 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me ook nog 1 droom goed herinneren dat ik in de trein zat tijdens WOII en dat SS-officieren als conducteurs fungeerden. Toen stapte ik de trein uit en stond ik opeens in een battlefield.
Realistisch wel
Beetje ongepast ditquote:
Wow hahaquote:Op woensdag 30 december 2015 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me ook nog 1 droom goed herinneren dat ik in de trein zat tijdens WOII en dat SS-officieren als conducteurs fungeerden. Toen stapte ik de trein uit en stond ik opeens in een battlefield.
Realistisch wel
Wat voor droom?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb jarenlang de zelfde gedroom gehad.
Van mn 6e tot 18e ofzo.
Heel frappant
Hm, dan vraag je je toch af waar je hersenen die fantasieen vandaan haaltquote:Op woensdag 30 december 2015 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Je hebt geen controle over het grootste deel van je hersenen
Ik heb wel eens voordat ik ga slapen dat alles in mijn fantasie/gedachte ineens van grootte verandert/dikte verandert en blijft veranderen, dus bijvoorbeeld denk ik aan een persoon, en dan wordt die persoon heel klein en dan heel dik en dan heel groot relatief. Als dat gebeurt kan ik echt niet goed fantaseren over sex en kan ik niet fappenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:57 schreef Amarantha het volgende:
Verder zijn mijn dromen nooit heel erg realistisch. Laatste keer was mijn kat er in 4 verschillende groottes. Wist niet meer welke de echte was.
Hij hoeft niet op FOK!, maar het was er wel eentje waar ik wel eens huilend en kotsend van angst wakker bent geworden.quote:
Je hebt dan ook totaal geen controle over je fantasie.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, dan vraag je je toch af waar je hersenen die fantasieen vandaan haalt
Dit heb ik ook gehad jarenlang, weet aleen niet meer wat de droom was. Alleen dat ik hem heel eng vondquote:Op woensdag 30 december 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb jarenlang de zelfde gedroom gehad.
Van mn 6e tot 18e ofzo.
Heel frappant
Trusten xoxoquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb wel eens voordat ik ga slapen dat alles in mijn fantasie/gedachte ineens van grootte verandert/dikte verandert en blijft veranderen, dus bijvoorbeeld denk ik aan een persoon, en dan wordt die persoon heel klein en dan heel dik en dan heel groot relatief. Als dat gebeurt kan ik echt niet goed fantaseren over sex en kan ik niet fappen
Gebruik je nu niet gewoon het woord persoon voor je penis?quote:Op woensdag 30 december 2015 02:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb wel eens voordat ik ga slapen dat alles in mijn fantasie/gedachte ineens van grootte verandert/dikte verandert en blijft veranderen, dus bijvoorbeeld denk ik aan een persoon, en dan wordt die persoon heel klein en dan heel dik en dan heel groot relatief. Als dat gebeurt kan ik echt niet goed fantaseren over sex en kan ik niet fappen
Nee. Mijn penis wordt dan niet hardquote:Op woensdag 30 december 2015 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebruik je nu niet gewoon het woord persoon voor je penis?
Ik kan hem nog seconde voor seconde uitschrijven.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gehad jarenlang, weet aleen niet meer wat de droom was. Alleen dat ik hem heel eng vond
Ja heb ik ook inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2015 02:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook niet vaak
maar die ik wel onthou zijn echt nare dromen
Ik ben tot mijn 9e-10e bij mijn moeder wakker gewordenquote:Op woensdag 30 december 2015 02:04 schreef Tjacka het volgende:
ik had ook een droom met een heks vroeger
en dan moest die heks bij mij komen om mij dood te maken
en dat wisselde dan hoe lang hij duurde elke nacht![]()
ik werd dan altijd of bij mijn moeder of op de wc wakker
Ik niet, maar ik ging wel een keer dood mijn droom, was raar.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie kent het gevoel dat je in een ravijn valt als je bijna slaapt?
ik ook hoor of de wcquote:Op woensdag 30 december 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben tot mijn 9e-10e bij mijn moeder wakker geworden
Ik. Heb dat heel vaak.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie kent het gevoel dat je in een ravijn valt als je bijna slaapt?
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook hoor of de wc
mijn broertje vroeger altijd slaapwandelen
soms met drank op nog steeds
1,5 jaar terug trok hij zijn broek uit in mijn kamer omdat hij dacht dat het de wc was
ik vind dat iedereen van dit topic een biecht moet doenquote:Op woensdag 30 december 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik val nog steeds snel in slaap als ik bij mn moeder gesprek aan het voeren bent in bed.
#biecht
In VBL hadden heel veel mensen dat.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Niemand die dat voor de rest heeft wat Inso zei?
Soms wel. Maar is algemeen bekend verschijnselquote:Op woensdag 30 december 2015 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Niemand die dat voor de rest heeft wat Inso zei?
Klopt, heb mij er wel eens in verdiept.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In VBL hadden heel veel mensen dat.
Is zelfs een wetenschappelijke verklaring voor.
Ik denk dat ik narcistisch ben.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dat iedereen van dit topic een biecht moet doen
Ik extreemquote:Op woensdag 30 december 2015 02:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik narcistisch ben.
Dat is het zelfdequote:Op woensdag 30 december 2015 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms wel. Maar is algemeen bekend verschijnsel
Net als spasmes voor je bijna in slaap valt
Haha. ik heb in 3 jaar fok al meer dan genoeg opgebiecht voor heel de sc bij elkaar.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dat iedereen van dit topic een biecht moet doen
Laat zienquote:Op woensdag 30 december 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog een poll voor het vorige topic.
Dat klopt. Familie > ik > wie dan ookquote:Op woensdag 30 december 2015 02:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toch lijk je meer om je zusje te geven dan om jezelf.
ik denk dat ik overal grapjes maken en lachen doe als zelfbeschermingquote:Op woensdag 30 december 2015 02:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik narcistisch ben.
Dat je het gevoel hebt dat je in een ravijn valt is hetzelfde als dat je benen samenspannen? Uh, okequote:Op woensdag 30 december 2015 02:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is het zelfdeMaar je valt dan niet bijna in slaap, je valt dan in slaap.
En mij toch niet ontvrienden op Facebookquote:Op woensdag 30 december 2015 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. ik heb in 3 jaar fok al meer dan genoeg opgebiecht voor heel de sc bij elkaar.
Oh ja ik heb jou nog als fb-vriendquote:Op woensdag 30 december 2015 02:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En mij toch niet ontvrienden op Facebook
Oh naja bij mij gaat dat gevoel van vallen en die spastische trekken samen. Of ik haal het door de war. Godver door jou twijfel ik nuquote:Op woensdag 30 december 2015 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je het gevoel hebt dat je in een ravijn valt is hetzelfde als dat je benen samenspannen? Uh, oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |