SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Gelukkig welquote:Op woensdag 30 december 2015 01:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kan ik met een gerust hart gaan slapen straks.
Ik heb alleen kwai gehad/gemeet.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:04 schreef Tjacka het volgende:
Ja ik.
Met opsonisatie al heeft die heel fok wel gehad.
Wel relevant aan een vuurwerk-discussie jaquote:
Nee, was een nieuw onderwerpquote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel relevant aan een vuurwerk-discussie ja
spannendquote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb alleen kwai gehad/gemeet.
ik denk dat ik bij zilverenkruis blijf en morgen even kijken of het 102 of 108 wordtquote:
Fokkie, wat vind je van de nieuwe banner?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel relevant aan een vuurwerk-discussie ja
Heb je er wel korting bijquote:Op woensdag 30 december 2015 01:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat ik bij zilverenkruis blijf en morgen even kijken of het 102 of 108 wordt
wat duurquote:Op woensdag 30 december 2015 01:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat ik bij zilverenkruis blijf en morgen even kijken of het 102 of 108 wordt
Als je goed hebt opgelet afgelopen tijd, want dit onderwerp is al vaker besproken, dan weet je mijn situatie.quote:
hoe bedoel je? studentenkorting?quote:
Gezellig hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 01:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Fokkie, wat vind je van de nieuwe banner?
Aangezien het gewoon rechts is op de recht van de banner zal het wel een illusie zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:09 schreef supersof het volgende:
lijkt wel alsof het plaatje rechts kleiner is
of is dat een illusie
ik heb het gevoel dat ik volgend jaar een operatie ga krijgen of een ongelukquote:
Collectiviteitskortingquote:Op woensdag 30 december 2015 01:09 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe bedoel je? studentenkorting?
Wow, hopelijk niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik volgend jaar een operatie ga krijgen of een ongeluk!
ik ga wel operatie nemenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen tijd niet op fol geweestquote:Op woensdag 30 december 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je goed hebt opgelet afgelopen tijd, want dit onderwerp is al vaker besproken, dan weet je mijn situatie.
Niet goed voor je notitieblok dit
nopequote:Op woensdag 30 december 2015 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Collectiviteitskorting
Geeft je school dat niet?
Misschien verstandskiezen of heb je die er al uit.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke staan op je verlanglijstje?quote:
wat voor operatie?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga wel operatie nemen
eigen risico verlaagt naar 360
Dan moet je wachten tot de volgende keer.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen tijd niet op fol geweest
En zoals ik reeds heb aangegeven, voor dat project had ik een mooi cijfer gekregen, die is dus afgerond.
strabismusquote:Op woensdag 30 december 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke staan op je verlanglijstje?
Ohja dat heb je verteld jaquote:
Ja dat dus ookquote:Op woensdag 30 december 2015 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien verstandskiezen of heb je die er al uit.
haha homo!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je wachten tot de volgende keer.
Maar het antwoord is nee
straks geven ze me geen zorg omdat ik een fake internetcode gebruikquote:Op woensdag 30 december 2015 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor zilveren kruis kun je op internet zo een kortigscode van 10 euro pm vinden
jij hebt anders ook geen vriendin, homo.quote:
Wie weet. als ik nog jaren single ben.quote:
Bah.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat dus ook
moet er wel eentje uit denk ik
13 januari naar de tandarts, help
Nopequote:Op woensdag 30 december 2015 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
straks geven ze me geen zorg omdat ik een fake internetcode gebruik
dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 30 december 2015 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
jij hebt anders ook geen vriendin, homo.
Ben je opzoek? Ik wil wel helpenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je wachten tot de volgende keer.
Maar het antwoord is nee
dat is nog afwachten hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah ik dacht al wat kijkt die jongen scheel
gelukkig kan er wat aan gedaan worden
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
spannend
ik zie op tegen mijn meet met kwai
Nou, dat moet goed komen danquote:Op woensdag 30 december 2015 01:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben je opzoek? Ik wil wel helpen
Ik ken wel een mongool die bij jou past
Nou, ik was er 1,5 jaar geleden en toen zei ze dat ik er een moest laten uithalen, maar dat er geen haast bij was. Dus ik heb dat nog steeds niet gedaanquote:Op woensdag 30 december 2015 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Bah.
Zijn ze wel volledig doorgekomen?
Anders snijden ze ze er uit dat is enorm kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |