Nooit last van. Droom ook bijna nooit.. (ja dat ik ze ''onthoud'')quote:Op woensdag 30 december 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig dromen dat ik ruzie heb met m`n ouders, vooral m`n vader, en ook geweld gebruik. Soms vermoord ik hem zelfs, of andere mensen, dat weet ik nooit zo goed. Best wel bizar
Maar die dromen betekenen dan weer juist dat je bang bent om mensen kwijt te raken
Er zal vast wel een reden voor ijn dat dat in je onderbewuste zit toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dromen betekenen niets anders dan dingen die je verwerkt.
Oh wowquote:Op woensdag 30 december 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig dromen dat ik ruzie heb met m`n ouders, vooral m`n vader, en ook geweld gebruik. Soms vermoord ik hem zelfs, of andere mensen, dat weet ik nooit zo goed. Best wel bizar
Maar die dromen betekenen dan weer juist dat je bang bent om mensen kwijt te raken
Dat heb ik vaak maar niet per se met fokquote:Op woensdag 30 december 2015 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wat dat betreft wel eens dat ik een disussie overdenk voordat ik in slaap val.
Dat heb ik ook vaak last van ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wow
ik droom vaak dat mensen dood gaan, opa's of oma's of mijn vader en moederecht kut wakker worden
soms huilend wakker worden
Een beter argument bedenkenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:52 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak maar niet per se met fok
Bedenken wat ik beter had kunnen zeggen
daar bestaat mijn hele leven uit geloof ikquote:Op woensdag 30 december 2015 01:52 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak maar niet per se met fok
Bedenken wat ik beter had kunnen zeggen
Ik heb dat wel eens met conversaties van een jaar of 4 geleden.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wat dat betreft wel eens dat ik een disussie overdenk voordat ik in slaap val.
is dat je exquote:Op woensdag 30 december 2015 01:52 schreef Amarantha het volgende:
Kuroi komt wel in mijn dromen voor
Dat is echt nasty ja. Ook een keer hele realistische droom over m`n ex gehad die kanker had en overleed toen het nog mijn vriendin was. Toen ik wakker werd ook tranen, meteen op facebook kijekn hahaquote:Op woensdag 30 december 2015 01:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wow
ik droom vaak dat mensen dood gaan, opa's of oma's of mijn vader en moederecht kut wakker worden
soms huilend wakker worden
L is je zusje?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel eens wakker geworden en geschreeuwd.
"Where the fuck is L.?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |