ik ook hoor of de wcquote:Op woensdag 30 december 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben tot mijn 9e-10e bij mijn moeder wakker geworden
Ik. Heb dat heel vaak.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie kent het gevoel dat je in een ravijn valt als je bijna slaapt?
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook hoor of de wc
mijn broertje vroeger altijd slaapwandelen
soms met drank op nog steeds
1,5 jaar terug trok hij zijn broek uit in mijn kamer omdat hij dacht dat het de wc was
ik vind dat iedereen van dit topic een biecht moet doenquote:Op woensdag 30 december 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik val nog steeds snel in slaap als ik bij mn moeder gesprek aan het voeren bent in bed.
#biecht
In VBL hadden heel veel mensen dat.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Niemand die dat voor de rest heeft wat Inso zei?
Soms wel. Maar is algemeen bekend verschijnselquote:Op woensdag 30 december 2015 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Niemand die dat voor de rest heeft wat Inso zei?
Klopt, heb mij er wel eens in verdiept.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In VBL hadden heel veel mensen dat.
Is zelfs een wetenschappelijke verklaring voor.
Ik denk dat ik narcistisch ben.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dat iedereen van dit topic een biecht moet doen
Ik extreemquote:Op woensdag 30 december 2015 02:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik narcistisch ben.
Dat is het zelfdequote:Op woensdag 30 december 2015 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms wel. Maar is algemeen bekend verschijnsel
Net als spasmes voor je bijna in slaap valt
Haha. ik heb in 3 jaar fok al meer dan genoeg opgebiecht voor heel de sc bij elkaar.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dat iedereen van dit topic een biecht moet doen
Laat zienquote:Op woensdag 30 december 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog een poll voor het vorige topic.
Dat klopt. Familie > ik > wie dan ookquote:Op woensdag 30 december 2015 02:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toch lijk je meer om je zusje te geven dan om jezelf.
ik denk dat ik overal grapjes maken en lachen doe als zelfbeschermingquote:Op woensdag 30 december 2015 02:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik narcistisch ben.
Dat je het gevoel hebt dat je in een ravijn valt is hetzelfde als dat je benen samenspannen? Uh, okequote:Op woensdag 30 december 2015 02:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is het zelfdeMaar je valt dan niet bijna in slaap, je valt dan in slaap.
En mij toch niet ontvrienden op Facebookquote:Op woensdag 30 december 2015 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. ik heb in 3 jaar fok al meer dan genoeg opgebiecht voor heel de sc bij elkaar.
Oh ja ik heb jou nog als fb-vriendquote:Op woensdag 30 december 2015 02:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En mij toch niet ontvrienden op Facebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |