hahahaquote:Op woensdag 30 december 2015 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ik droomde over iemand van "REAL GRTD"
wat is het parkquote:Op woensdag 30 december 2015 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Het speelde zich ook nog eens af in "Het park" in Rotterdam
Ach, eerst dacht ze dat het een terreur organisatie wasquote:
Oh daar ben ik nog nooit geweestquote:Op woensdag 30 december 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Park_%28Rotterdam%29
Mensen uit fok en real life komen wel vaak door elkaar heen in dromen.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Hmm volgens mij nooit over FOK! gedroomd.
lolquote:Op woensdag 30 december 2015 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, eerst dacht ze dat het een terreur organisatie was
Ik weet het niet meer.. ik denk van niet maar Etsu enz zullen ongetwijfeld wel eens voorgekomen zijn in een droom.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen uit fok en real life komen wel vaak door elkaar heen in dromen.
Bijvoorbeeld op een feest of bruiloft ofzo, dat er ook gewoon paar fokkers tussen lopen
Oh ja dat is ook niet gek, maar vind het grappig dat ik in je droom voorkwamquote:Op woensdag 30 december 2015 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik droom zo vaak over vrouwen verder hoor.
Ik ook gelukkig niet zegquote:Op woensdag 30 december 2015 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Hmm volgens mij nooit over FOK! gedroomd.
Dat was de nacht nadat we het over onze toekomstvisie hadden gehad.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook niet gek, maar vind het grappig dat ik in je droom voorkwam
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:44 schreef Tjacka het volgende:
fokkie heeft mij wel eens verteld dat hij een natte droom over mij had
dat was erg akward allemaal
Dat zou mijn slechte smaak wel verklaren jaquote:Op woensdag 30 december 2015 01:44 schreef Tjacka het volgende:
fokkie heeft mij wel eens verteld dat hij een natte droom over mij had
dat was erg akward allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |