SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
GRENZENThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Zij was 16, en ik was...quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Goeie plaat"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
![]()
Ik ga even huilenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ze zijn zo mooi, en minstens 17.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Ordinary World
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Top 2000 kijken met Stichting Martijn was ook een fraaie geweestWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Je kunt altijd hopen dat een mod het snel corrigeert. Anders zit je eraan vast.quote:
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
flauwekulquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:35 schreef D. het volgende:
[..]
Als je niet slim bent slaag je ook nietI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Sterke comeback was dat.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Arm kind, 16 lentes zo prilquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Modjes?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je kunt altijd hopen dat een mod het snel corrigeert. Anders zit je eraan vast.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dus, kom vooral. Het is druk en gesellie!!!twitter:BeeldenGeluid twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 12:34:28Om 12:30 is de wachttijd voor het #top2000cafe 4,5-5 uur.... Druk en gezellig! reageer retweet
![]()
Dat dit de hoogste notering van Duran Duran is is onbegrijpelijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tering.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus, kom vooral. Het is druk en gesellie!!!twitter:BeeldenGeluid twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 12:34:28Om 12:30 is de wachttijd voor het #top2000cafe 4,5-5 uur.... Druk en gezellig! reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dan ben je echt niet goed.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Geen Wolf, geen Rio die hoger staan? Hoe treurig.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dit de hoogste notering van Duran Duran is is onbegrijpelijk.Un dann rettet kein Kavallerie,
Kinderen voor Kinderen staat er niet meer in, geloof ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Top 2000 kijken met Stichting Martijn was ook een fraaie geweest
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik mag hopen dat je je aan mag melden en in de tussentijd even Beel en Geluid museum inkan (erg leuk) en misschien nog als klapvee mag dienen bij Boggle en Lucky Letters (niet leuk).quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
My friends all drive horses![]()
Welke maakt meer aanspraak?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dit de hoogste notering van Duran Duran is is onbegrijpelijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lucky Letters, leuke quiz was dat. Wie presenteerde dat ook alweer?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je je aan mag melden en in de tussentijd even Beel en Geluid museum inkan (erg leuk) en misschien nog als klapvee mag dienen bij Boggle en Lucky Letters (niet leuk).Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
intellect is wat anders dan intelligentie. Het eerste helpt wel bij het tweede.quote:I love music |Ajax forever
Omdat ik mijn spelfout een halve seconde te laat zag door de nieuwe topic stressquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Vledderquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lucky Letters, leuke quiz was dat. Wie presenteerde dat ook alweer?![]()
Victor Reinierquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lucky Letters, leuke quiz was dat. Wie presenteerde dat ook alweer?My friends all drive horses![]()
Iemand waarbij het leuk is om gebak met dreigbrieven te bezorgen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lucky Letters, leuke quiz was dat. Wie presenteerde dat ook alweer?![]()
Save a Prayer of Reflex natuurlijk.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh ja Save a Prayer ben ik wel mee eens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Save a Prayer of Reflex natuurlijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
dat was Love Lettersquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand waarbij het leuk is om gebak met dreigbrieven te bezorgen.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ow als ze een beetje doorposten, is het topic klaar voordat je er erg in hebt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Omdat ik mijn spelfout een halve seconde te laat zag door de nieuwe topic stressMake love, not war ☮![]()
Kwam er nog iets goeds dit uur?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Blijft toch ook hangen, deze plaat.
Ik heb niet zoveel met INXS, maar deze
En Mystify.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ah, Love Will Never Tear Us Apart van Joy Division vs INXS[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Save a Prayer of Reflex natuurlijk.![]()
Ja oke, maar een reden om niet te gaan douchen...quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ook dit is weer een erg lekker nummer
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Random Lucky Letters verhaal.
Ik heb me er een keer voor opgegeven, mocht ik meedoen aan de voorselectie. Je kreeg eerst een lijst met vragen en puzzels. Daar viel 80% van de kandidaten af.
Ik mocht wel door en de laatste ronde moest je gewoon in de kring een praatje houden waarin werd gekeken of je leuk over zou komen op TV. Daar viel ik op af.
Goeie zanger is dit, jammer dat je de laatste tijd niks meer van hem hoort.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
deze staat er niet meer in, nee?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kinderen voor Kinderen staat er niet meer in, geloof ik.
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Best bijzonder dat ze als Westerse band in Praag in het toen communistische Tsjechoslowakije een clip mochten schieten."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zijn ze ooit uit elkaar gegaan?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Kansloosquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb me er een keer voor opgegeven, mocht ik meedoen aan de voorselectie. Je kreeg eerst een lijst met vragen en puzzels. Daar viel 80% van de kandidaten af.
Ik mocht wel door en de laatste ronde moest je gewoon in de kring een praatje houden waarin werd gekeken of je leuk over zou komen op TV. Daar viel ik op af.![]()
![]()
Je had beter de eerste ronde af kunnen vallen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik mocht wel door en de laatste ronde moest je gewoon in de kring een praatje houden waarin werd gekeken of je leuk over zou komen op TV. Daar viel ik op af.
Make love, not war ☮![]()
En toen registreerde je je op FOK!quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik mocht wel door en de laatste ronde moest je gewoon in de kring een praatje houden waarin werd gekeken of je leuk over zou komen op TV. Daar viel ik op af.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij schijnt te werken aan een nieuw project, samen met Joost Zwagerman.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef Mani89 het volgende:
Goeie zanger is dit, jammer dat je de laatste tijd niks meer van hem hoort.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ze bestaan nog op een Di-Rect achtige wijze, na een auditieprogrammaquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Getipt door Henk?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hij schijnt te werken aan een nieuw project, samen met Joost Zwagerman.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Hier kom je best ok over hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
I love music |Ajax forever
Ik heb gewoon muziek aan in de douche, mis ik niets van de muziek.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja oke, maar een reden om niet te gaan douchen...Make love, not war ☮![]()
Nou dat lijkt me sterk want Joost Zwagerman is laatst overleden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hij schijnt te werken aan een nieuw project, samen met Joost Zwagerman.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dus toch uit elkaar getrokken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze bestaan nog op een Di-Rect achtige wijze, na een auditieprogrammaThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Gewoon een compliment eigenlijk. Je zult er maar wel bijhoren zeg.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik mocht wel door en de laatste ronde moest je gewoon in de kring een praatje houden waarin werd gekeken of je leuk over zou komen op TV. Daar viel ik op af.Un dann rettet kein Kavallerie,
Waar hangt ie tegenwoordig uit dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef Mani89 het volgende:
Goeie zanger is dit, jammer dat je de laatste tijd niks meer van hem hoort.![]()
Het zat er al wel een beetje in ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En toen registreerde je je op FOK!![]()
Dit was in 2000 of zo.My friends all drive horses![]()
Goed idee, al wacht ik nog 5 minutenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon muziek aan in de douche, mis ik niets van de muziek.
Jaa Thin Lizzy
Un dann rettet kein Kavallerie,
Jaaaaa
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Is je mening over Victor nog aangetast?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik mocht wel door en de laatste ronde moest je gewoon in de kring een praatje houden waarin werd gekeken of je leuk over zou komen op TV. Daar viel ik op af.![]()
Hij bungelt ergens onderaan de hitlijsten.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Iets met Metallica...
Mooie standard
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
He, ik kon er een paar duizend gulden mee verdienen. Ik wilde een vakantie verdienen daar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon een compliment eigenlijk. Je zult er maar wel bijhoren zeg.My friends all drive horses![]()
De mooiste versie
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon een compliment eigenlijk. Je zult er maar wel bijhoren zeg..
![]()
Zzzin llllizzzzzy, zoals Phil de bandnaam zelf vaak zal hebben uitgesproken."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me sterk want Joost Zwagerman is laatst overleden.
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat klopt als een zwerende vinger. Hoezo weet je dat?quote:![]()
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Goed idee, al wacht ik nog 5 minuten![]()
Victor is OK!quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Is je mening over Victor nog aangetast?My friends all drive horses![]()
Zo. Het eerste biertje ingeschonken. En over een kwartiertje de ramen isoleren met piepschuim
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Niet te verstaan, maar wel OK!quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:44 schreef SureD1 het volgende:
Uitvoering van de Dubliners (door Luke Kelly) is mijlen beter, maar deze is ook leuk...My friends all drive horses![]()
Whack for my daddy-o
Un dann rettet kein Kavallerie,
Phil held
Behalve dan dat ie zijn vriendin uit t raam flikkerdequote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Het stemlijstjestopic bij de buren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat klopt als een zwerende vinger. Hoezo weet je dat?![]()
![]()
Cover van Metallica. Die veel beter is overigensOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Collins?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Proost!quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:44 schreef Dven het volgende:
Zo. Het eerste biertje ingeschonken. En over een kwartiertje de ramen isoleren met piepschuim
Maar waarom?Make love, not war ☮![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat snap ik, maar dan is het alsnog opmerkelijk dat je dat blijkbaar hebt onthouden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het stemlijstjestopic bij de buren.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nogal last van bierschetenquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat verklaart het.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nogal last van bierscheten
Je onthoudt wel eens wat.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan is het alsnog opmerkelijk dat je dat blijkbaar hebt onthouden.![]()
Gecoverd van Thin Lizzy?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb meer problemen met de articulatie van Phil.. Als je onverstaanbare Luke wil moet je The Rocky Road to Dublin eens luisteren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet te verstaan, maar wel OK!![]()
Douchen![]()
Al neem ik de laptop gewoon mee voor de muziekThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
lekker föhnenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nogal last van bierscheten
Voor een half uurtje caféquote:
Top idee!quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:47 schreef Fretwork het volgende:
Douchen![]()
Al neem ik de laptop gewoon mee voor de muziek
Libresse, Kotex, OB
Ik dacht, even wat andere merken noemen ivm reclameOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Fijn dat je geheugen nog werkt, ouwe reus.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Fijn, zo'n waterdichte laptopquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:47 schreef Fretwork het volgende:
Douchen![]()
Al neem ik de laptop gewoon mee voor de muziek![]()
![]()
Over hem schijnt er een heel leuk legendarisch topic hier op FOK te zijn. Kan iemand dat linkje plaatsen?quote:![]()
Ja daaromquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:47 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat nummer is letterlijk 100-en jaren oud, gaat terug tot 1650 of zo...
Mijn pa ging twee jaar terug, had geluk omdat mijn nicht werkt waar dat café zit, die zag toen mensen staan die er al 5/6 uur stonden.quote:![]()
![]()
Eindelijk weer wat echte rock muziek.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Misschien heeft ie een waterdichte douchekop.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ongelooflijk walgelijk nummer inderdaad. Grootste draak van JBJquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bon Jovi is instant toiletbezoekThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ik ga even wentelteefjes makenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga warme broodjes bakken, lekker met kaas.![]()
![]()
Wat voor kaas?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga warme broodjes bakken, lekker met kaas.![]()
![]()
Ik ga een zak chips opentrekken als lunch.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
I'll be there where the sun don't shineWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Báhn Djovi"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
In Bulgarije zijn ze buiten de traditionele woningen niet zo goed in huizen isoleren. Meestal niet erg, omdat het zelden koud is. Maar in de winter wil het soms wel flink koud worden.quote:
Eigenlijk is het niet vaak beneden de 15 graden geweest sinds maart. Tot half november zelden beneden de 20 graden. Ook de afgelopen week zo'n 18-20 graden. Maar vandaag nog maar 6. Morgen overdag -6. 's nachts kan de -20 aangetikt worden.
En uit ervaring weet ik dat dat in mijn huis geen pretje is
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Godver, toetsenbord is ge-waterboardThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
ga uit mn licht.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I'll be there where the sun don't shine![]()
Over Warren Beauty gaat dat liedje las ik een paar weken geledenquote:Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit nummer zet ik altijd op als ik mij extra mannelijk wil voelen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Carla Gugino.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Hier zat een mooie vrouw in de videoclip. Even googlen wie het was.
Goed bewaard gebleven.
Douchekop niet waterdicht genoeg dus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef Fretwork het volgende:
Godver, toetsenbord is ge-waterboardUn dann rettet kein Kavallerie,
Keri Russell. Lekker wijf was dat toenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Hier zat een mooie vrouw in de videoclip. Even googlen wie het was.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
dat is 1 van de geruchten... ze heeft er nogal wat afgewerkt in die tijd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef Olga het volgende:
[..]
Over Warren Beauty gaat dat liedje las ik een paar weken geledenI love music |Ajax forever
Pas op dat je zelf niet verdrinktquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
WAT?! Verdronken Vlinder 47 plaatsen gezakt? Ik ga even ergens huilen.![]()
Die is inderdaad niet mis.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Carla Gugino.
Goed bewaard gebleven.De moeder van de kinderen in Spy Kids.
![]()
![]()
Aparte schoonheidquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Carla Gugino.
Goed bewaard gebleven.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dit, I Don't Wanna Miss A Thing en Everything I Do... WALGELIJK WALGELIJK WALGELIJK[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik had te veel inkopen gedaan dus heb net ff biefstuk met broccoli gegeten als lunchquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga een zak chips opentrekken als lunch.
http://www.theguardian.co(...)-about-warren-beattyquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is 1 van de geruchten... ze heeft er nogal wat afgewerkt in die tijd.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
houdjemondquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Meebleren is een quilty pleasure hier
Decadentquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:51 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik had te veel inkopen gedaan dus heb net ff biefstuk met broccoli gegeten als lunch![]()
![]()
Ik heb niet langer hinder van jaloersheid op een vlinder.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Pas op dat je zelf niet verdrinkt![]()
![]()
Dat is ook wel nodig voor een studie.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fijn dat je geheugen nog werkt, ouwe reus.![]()
Alicia Silverstone?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Hier zat een mooie vrouw in de videoclip. Even googlen wie het was.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
GODVERDOMME NU AL AFKAPPEN"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Van 18-20 naar -6 in twee dagen...dat noem ik pas een weersomslagquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
In Bulgarije zijn ze buiten de traditionele woningen niet zo goed in huizen isoleren. Meestal niet erg, omdat het zelden koud is. Maar in de winter wil het soms wel flink koud worden.
Eigenlijk is het niet vaak beneden de 15 graden geweest sinds maart. Tot half november zelden beneden de 20 graden. Ook de afgelopen week zo'n 18-20 graden. Maar vandaag nog maar 6. Morgen overdag -6. 's nachts kan de -20 aangetikt worden.
quote:was het zo hard dat heel Fok! Mij heeft gehoord?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Mick Jagger in het achtergrondkoortjeZo duidelijk te horen
Mooi liedje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De ene keer wint het mediterrane, de andere keer het oostblokkerigequote:Op dinsdag 29 december 2015 12:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van 18-20 naar -6 in twee dagen...dat noem ik pas een weersomslag
Okay, dat is wel slim van je.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
In Bulgarije zijn ze buiten de traditionele woningen niet zo goed in huizen isoleren. Meestal niet erg, omdat het zelden koud is. Maar in de winter wil het soms wel flink koud worden.
Die videoclip is dubbel genot.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die zat in verschillende Aerosmith-clips.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ringo Starr?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Jullie raden nooit over wie dit liedje gaat...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die eerste is echt kut. Ben groot liefhebber van Aerosmith, mijn oudste zoon is naar Steven Tyler vernoemd, maar dat nummer is echt kut. Film was wel goed overigensquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit, I Don't Wanna Miss A Thing en Everything I Do... WALGELIJK WALGELIJK WALGELIJKOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Even en annekkedote:quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit, I Don't Wanna Miss A Thing en Everything I Do... WALGELIJK WALGELIJK WALGELIJK
Ben eens naar een concert van Bryan Adams geweest.
Toen zei hij "soms schrijf je een nummer waarvan je meteen weet dat is het, dit wordt een hit. Soms schrijf je nummers waarvan je denkt mwaaaah...... zoals deze" en toe speelde hij Everything I Do.
Tot zover deze lezing.Un dann rettet kein Kavallerie,
Bryan Adams.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Even en annekkedote:
Toen zei hij "soms schrijf je een nummer waarvan je meteen weet dat is het, dit wordt een hit. Soms schrijf je nummers waarvan je denkt mwaaaah...... zoals deze" en toe speelde hij Everything I Do.
Tot zover deze lezing.![]()
![]()
Damn. Wij hebben tegenwoordig een bluetooth speaker die waterdicht is. Ideaal in de badkamer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef Fretwork het volgende:
Godver, toetsenbord is ge-waterboardMake love, not war ☮![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:52 schreef Dven het volgende:
Mick Jagger in het achtergrondkoortjeZo duidelijk te horen
![]()
![]()
Had ie het daar maar bij geladenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Even en annekkedote:
Tot zover deze lezing.![]()
![]()
Mick
Ik krijg altijd kippenvel van dit nummer.quote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit is mijn liedje
Ik zou toch maar eens nadenken over je geaardheid.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd kippenvel van dit nummer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn leraar op de middelbare had die als ringtone. Ging bijna dagelijks af. Die man had muzieksmaak.quote:![]()
![]()
Ik ook. En bij de film altijd traantjesquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd kippenvel van dit nummer.Gay.
Oeh in Cryin' ja...quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die zat in verschillende Aerosmith-clips.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Even en annekkedote:
Tot zover deze lezing.
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou toch maar eens nadenken over je geaardheid.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En Crazy.quote:
ze worden niet veel beter dan dit hoor
Aerosmith kan zoveel beter dan die draak...quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd kippenvel van dit nummer.![]()
Ze hebben dat nummer ook niet zelf geschreven, hij was eerst bedoeld voor Tina Turner volgens mij.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:56 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Aerosmith kan zoveel beter dan die draak...Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ah zometeen het Franse volkslied.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zou Anna zonder eten naar bed hebben gestuurd"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar die kinderen zouden allemaal blanke Michael Reizigers geweest zijnquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:54 schreef Dven het volgende:
Zou goed koppel zijn geweest
[ afbeelding ]Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Anna komt er ooit nog wel achter wat ze mistThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Nee, bij nader inzien zou ik haar bij het grof vuil hebben gezet."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar die kinderen zouden allemaal blanke Michael Reizigers geweest zijn
Die van ons zeurt in ieder geval niet en hoort het gelaten aan en zingt af en toe mee. Vooral de reclames trouwens.quote:
)![]()
Als ik vroeger bij mijn pa ging klagen dat ik de hele tijd die top 2000 aan moest luisteren dan mocht ik zeker zonder eten naar bed. Cultuurbarbaar!quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:57 schreef Dven het volgende:
Ik zou Anna zonder eten naar bed hebben gestuurd![]()
Bloedlip zou fataal aflopenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar die kinderen zouden allemaal blanke Michael Reizigers geweest zijn"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die van ons zeurt in ieder geval niet en hoort het gelaten aan en zingt af en toe mee. Vooral de reclames trouwens.
)![]()
goed gedaan mams!
-Scorpion_17![]()
[..]
Met een QUUUU[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik had ook niks te willen deze weekquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als ik vroeger bij mijn pa ging klagen dat ik de hele tijd die top 2000 aan moest luisteren dan mocht ik zeker zonder eten naar bed. Cultuurbarbaar!vroeger boos, ben ze nu dankbaar.
-Scorpion_17![]()
Het is DS2quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Novastar
Ik klaagde dat mijn ouders de Top 2000 niet aan hadden staan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als ik vroeger bij mijn pa ging klagen dat ik de hele tijd die top 2000 aan moest luisteren dan mocht ik zeker zonder eten naar bed. Cultuurbarbaar!
Snap nog steeds niet als ik tussen K&ON ergens kom waar niet naar Top 2000 wordt geluisterd. Rare mensen zijn dat.My friends all drive horses![]()
[..]
Ik vond het wel prima. Heb mijn vader sowieso veel te danken qua muziek(Pink Floyd, Status Quo, Queen, Boudewijn de Groot etc), elke autorit weer jaren 70 muziek op.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik had ook niks te willen deze weekvroeger boos, ben ze nu dankbaar.
![]()
![]()
quote:als jij de paps bent, goed gedaan paps!
-Scorpion_17![]()
Succes met verhuizenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:59 schreef Gehenna het volgende:
Ohja ik wilde verhuizen vandaag
Veel plezier nog![]()
![]()
Dat vind ik ook raar inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik klaagde dat mijn ouders de Top 2000 niet aan hadden staan.
Snap nog steeds niet als ik tussen K&ON ergens kom waar niet naar Top 2000 wordt geluisterd. Rare mensen zijn dat.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]als jij de paps bent, goed gedaan paps!
Zie nu dat Taylor Swift niet meer voorkomtZo haar ruilen voor Adele
Ik zou beide inwisselen voor Pink Floyd of wat dan ook.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:00 schreef Dven het volgende:
![]()
Because staat er niet eens in.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wij hebben nooit kinderliedjes op in de auto. Altijd radio of iPod als we op vakantie gaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik vond het wel prima. Heb mijn vader sowieso veel te danken qua muziek(Pink Floyd, Status Quo, Queen, Boudewijn de Groot etc), elke autorit weer jaren 70 muziek op.Make love, not war ☮![]()
Zeg, je kunt te ver gaan he?!quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:00 schreef Dven het volgende:
Heel veel succes!quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:59 schreef Gehenna het volgende:
Ohja ik wilde verhuizen vandaag
Veel plezier nogMake love, not war ☮![]()
OverstromingenAl een maand geen regen gehad hier
Boudewijn van mams hierquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik vond het wel prima. Heb mijn vader sowieso veel te danken qua muziek(Pink Floyd, Status Quo, Queen, Boudewijn de Groot etc), elke autorit weer jaren 70 muziek op.![]()
Paps is ook van PF, Neil Young dat werkheb he'm meegenomen naar NY concert en hij is me 3 jaar later nogsteeds dankbaar
-Scorpion_17![]()
YES YES YES volgend uur Frozen van Madonna.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Met Safe and Sound is niets mis inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:00 schreef Dven het volgende:
![]()
Tijd voor sneeuw.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:01 schreef Dven het volgende:
OverstromingenAl een maand geen regen gehad hier
![]()
Ik heb gemerkt dat kindjes net zo graag naar Kikker luisteren als naar Compay Segundo, Deep Purple of Nick Cave. Als je het maar herhaalt zijn ze blij.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben nooit kinderliedjes op in de auto. Altijd radio of iPod als we op vakantie gaan.My friends all drive horses![]()
Ligt daar überhaupt al sneeuw?
eerste gipsvlucht? allemaal gestruikeld over gras?I love music |Ajax forever
Toen mijn zus en ik 4/5 waren hadden we nog wel Ernst Bobbie en Bassie en Adriaan. Daarna kwam mijn pa met een compliatie CD van de jaren 70. My belle Amie bijv van Teesetquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben nooit kinderliedjes op in de auto. Altijd radio of iPod als we op vakantie gaan.![]()
![]()
Ik heb mijn pa naar de Peppers meegenomen(Hij had een domme belofte gemaakt) en hij heeft er nog steeds spijt van.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Boudewijn van mams hier![]()
Paps is ook van PF, Neil Young dat werkheb he'm meegenomen naar NY concert en hij is me 3 jaar later nogsteeds dankbaar
![]()
![]()
Dan moeten je kinderen dus begeleid langs een AZC fietsen, maar laat je ze daarna veilig achter bij een katholieke school voor speciaal onderwijs.![]()
Sommige mensen zijn raar.My friends all drive horses![]()
Wanneer je een vreemdeling bent.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |