Niet te verstaan, maar wel OK!quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:44 schreef SureD1 het volgende:
Uitvoering van de Dubliners (door Luke Kelly) is mijlen beter, maar deze is ook leuk...
Behalve dan dat ie zijn vriendin uit t raam flikkerdequote:
Het stemlijstjestopic bij de buren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat klopt als een zwerende vinger. Hoezo weet je dat?![]()
Collins?quote:
Proost!quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:44 schreef Dven het volgende:
Zo. Het eerste biertje ingeschonken. En over een kwartiertje de ramen isoleren met piepschuim
Dat snap ik, maar dan is het alsnog opmerkelijk dat je dat blijkbaar hebt onthouden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het stemlijstjestopic bij de buren.
Nogal last van bierschetenquote:
Dat verklaart het.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nogal last van bierscheten
Je onthoudt wel eens wat.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan is het alsnog opmerkelijk dat je dat blijkbaar hebt onthouden.
Ik heb meer problemen met de articulatie van Phil.. Als je onverstaanbare Luke wil moet je The Rocky Road to Dublin eens luisteren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet te verstaan, maar wel OK!
lekker föhnenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nogal last van bierscheten
Voor een half uurtje caféquote:
Top idee!quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:47 schreef Fretwork het volgende:
Douchen![]()
Al neem ik de laptop gewoon mee voor de muziek
Fijn dat je geheugen nog werkt, ouwe reus.quote:
Fijn, zo'n waterdichte laptopquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:47 schreef Fretwork het volgende:
Douchen![]()
Al neem ik de laptop gewoon mee voor de muziek
Over hem schijnt er een heel leuk legendarisch topic hier op FOK te zijn. Kan iemand dat linkje plaatsen?quote:
Ja daaromquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:47 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat nummer is letterlijk 100-en jaren oud, gaat terug tot 1650 of zo...
Mijn pa ging twee jaar terug, had geluk omdat mijn nicht werkt waar dat café zit, die zag toen mensen staan die er al 5/6 uur stonden.quote:
Misschien heeft ie een waterdichte douchekop.quote:
Ongelooflijk walgelijk nummer inderdaad. Grootste draak van JBJquote:
Ik ga even wentelteefjes makenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga warme broodjes bakken, lekker met kaas.
Wat voor kaas?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga warme broodjes bakken, lekker met kaas.
In Bulgarije zijn ze buiten de traditionele woningen niet zo goed in huizen isoleren. Meestal niet erg, omdat het zelden koud is. Maar in de winter wil het soms wel flink koud worden.quote:
ga uit mn licht.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I'll be there where the sun don't shine
Over Warren Beauty gaat dat liedje las ik een paar weken geledenquote:
quote:
Carla Gugino.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Hier zat een mooie vrouw in de videoclip. Even googlen wie het was.
Douchekop niet waterdicht genoeg dus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef Fretwork het volgende:
Godver, toetsenbord is ge-waterboard
Keri Russell. Lekker wijf was dat toenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
dat is 1 van de geruchten... ze heeft er nogal wat afgewerkt in die tijd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef Olga het volgende:
[..]
Over Warren Beauty gaat dat liedje las ik een paar weken geleden
Pas op dat je zelf niet verdrinktquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
WAT?! Verdronken Vlinder 47 plaatsen gezakt? Ik ga even ergens huilen.
Die is inderdaad niet mis.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Carla Gugino.
Goed bewaard gebleven.
Aparte schoonheidquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Carla Gugino.
Goed bewaard gebleven.
ik had te veel inkopen gedaan dus heb net ff biefstuk met broccoli gegeten als lunchquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga een zak chips opentrekken als lunch.
http://www.theguardian.co(...)-about-warren-beattyquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is 1 van de geruchten... ze heeft er nogal wat afgewerkt in die tijd.
houdjemondquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Meebleren is een quilty pleasure hier
Decadentquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:51 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik had te veel inkopen gedaan dus heb net ff biefstuk met broccoli gegeten als lunch
Ik heb niet langer hinder van jaloersheid op een vlinder.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Pas op dat je zelf niet verdrinkt
Dat is ook wel nodig voor een studie.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fijn dat je geheugen nog werkt, ouwe reus.
Alicia Silverstone?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Van 18-20 naar -6 in twee dagen...dat noem ik pas een weersomslagquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
In Bulgarije zijn ze buiten de traditionele woningen niet zo goed in huizen isoleren. Meestal niet erg, omdat het zelden koud is. Maar in de winter wil het soms wel flink koud worden.
Eigenlijk is het niet vaak beneden de 15 graden geweest sinds maart. Tot half november zelden beneden de 20 graden. Ook de afgelopen week zo'n 18-20 graden. Maar vandaag nog maar 6. Morgen overdag -6. 's nachts kan de -20 aangetikt worden.
En uit ervaring weet ik dat dat in mijn huis geen pretje is
quote:
De ene keer wint het mediterrane, de andere keer het oostblokkerigequote:Op dinsdag 29 december 2015 12:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van 18-20 naar -6 in twee dagen...dat noem ik pas een weersomslag
Okay, dat is wel slim van je.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
In Bulgarije zijn ze buiten de traditionele woningen niet zo goed in huizen isoleren. Meestal niet erg, omdat het zelden koud is. Maar in de winter wil het soms wel flink koud worden.
Eigenlijk is het niet vaak beneden de 15 graden geweest sinds maart. Tot half november zelden beneden de 20 graden. Ook de afgelopen week zo'n 18-20 graden. Maar vandaag nog maar 6. Morgen overdag -6. 's nachts kan de -20 aangetikt worden.
En uit ervaring weet ik dat dat in mijn huis geen pretje is
Die videoclip is dubbel genot.quote:
Die zat in verschillende Aerosmith-clips.quote:
Ringo Starr?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Jullie raden nooit over wie dit liedje gaat...
Die eerste is echt kut. Ben groot liefhebber van Aerosmith, mijn oudste zoon is naar Steven Tyler vernoemd, maar dat nummer is echt kut. Film was wel goed overigensquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit, I Don't Wanna Miss A Thing en Everything I Do... WALGELIJK WALGELIJK WALGELIJK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |