Zeg, je kunt te ver gaan he?!quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:00 schreef Dven het volgende:
Zie nu dat Taylor Swift niet meer voorkomtZo haar ruilen voor Adele
Heel veel succes!quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:59 schreef Gehenna het volgende:
Ohja ik wilde verhuizen vandaag
Veel plezier nog
Boudewijn van mams hierquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik vond het wel prima. Heb mijn vader sowieso veel te danken qua muziek(Pink Floyd, Status Quo, Queen, Boudewijn de Groot etc), elke autorit weer jaren 70 muziek op.
Met Safe and Sound is niets mis inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:00 schreef Dven het volgende:
Zie nu dat Taylor Swift niet meer voorkomtZo haar ruilen voor Adele
Tijd voor sneeuw.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:01 schreef Dven het volgende:
OverstromingenAl een maand geen regen gehad hier
Ik heb gemerkt dat kindjes net zo graag naar Kikker luisteren als naar Compay Segundo, Deep Purple of Nick Cave. Als je het maar herhaalt zijn ze blij.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben nooit kinderliedjes op in de auto. Altijd radio of iPod als we op vakantie gaan.
Toen mijn zus en ik 4/5 waren hadden we nog wel Ernst Bobbie en Bassie en Adriaan. Daarna kwam mijn pa met een compliatie CD van de jaren 70. My belle Amie bijv van Teesetquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben nooit kinderliedjes op in de auto. Altijd radio of iPod als we op vakantie gaan.
Ik heb mijn pa naar de Peppers meegenomen(Hij had een domme belofte gemaakt) en hij heeft er nog steeds spijt van.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Boudewijn van mams hier![]()
Paps is ook van PF, Neil Young dat werkheb he'm meegenomen naar NY concert en hij is me 3 jaar later nogsteeds dankbaar
Wanneer je een vreemdeling bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |