Graag gedaan. Puur toeval dat jij het je net afvroeg.quote:Op maandag 28 december 2015 20:33 schreef Kowloon het volgende:
Disana, bedankt voor de link. Ik zal 'm vanavond eens door lezen, flink artikel.
Radar zeker?quote:Op maandag 28 december 2015 20:41 schreef eriksd het volgende:
Kostelijk zuur programma weer op NPO 1.
Een of andere special over banken met de usual suspects. En Antoinette die verwonderd door NY en Londen struint.quote:
Ewald Engelen en Joris Luyendijk in één aflevering?quote:Op maandag 28 december 2015 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een of andere special over banken met de usual suspects. En Antoinette die verwonderd door NY en Londen struint.
Wat verschrikkelijk was dat.quote:Op maandag 28 december 2015 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een of andere special over banken met de usual suspects. En Antoinette die verwonderd door NY en Londen struint.
Managers geen cash uitkeren maar aandelen. Wat een visie mensen. Gaat ook echt zoden aan de dijk zetten.quote:
Bas Jacobs zei ook iets raars: één euro EV uitlenen maakt geen verschil t.o.v. één euro VV.quote:Op maandag 28 december 2015 21:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Managers geen cash uitkeren maar aandelen. Wat een visie mensen. Gaat ook echt zoden aan de dijk zetten.
Doe eens de hele quote?quote:Op maandag 28 december 2015 21:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bas Jacobs zei ook iets raars: één euro EV uitlenen maakt geen verschil t.o.v. één euro VV.
Lijkt me wat tegenstrijdig.
Kijk naar de TV.quote:
Kijk lekker zelf.quote:
In Zwitserland komt een referendum om fractioneel bankieren te verbieden.quote:Op maandag 28 december 2015 20:59 schreef eriksd het volgende:
De kenner die 30% EV voor een bank wil. Haha.
Nou en.quote:Op maandag 28 december 2015 21:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In Zwitserland komt een referendum om fractioneel bankieren te verbieden.
De meeste mensen zijn te dom om te poepen inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2015 21:16 schreef GSbrder het volgende:
Boze huizeneigenaar.
Beseft nu pas dat een hypotheek schuld is. Dus banken zijn boeven.
Die homo's zullen het wel weer hierover hebben:quote:
Eetstoornis.quote:Op maandag 28 december 2015 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die homo's zullen het wel weer hierover hebben:
Blegh.quote:Op maandag 28 december 2015 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die homo's zullen het wel weer hierover hebben:
Dat is echt een rotkliekje inderdaad. Het hooliganisme lijken ze mee te nemen.quote:Op maandag 28 december 2015 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Tong is niet degene die daar domineert. Dat is een roedel VBL-figuren die in wel meer tv-topics samen rondhangen zonder iets te melden te hebben.
En geen mod die er iets aan doet. Sterker nog, als ik het goed heb is die ook mod van VBL.quote:Op maandag 28 december 2015 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is echt een rotkliekje inderdaad. Het hooliganisme lijken ze mee te nemen.
Mike en Karina zijn toch mods van TV?quote:Op maandag 28 december 2015 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En geen mod die er iets aan doet. Sterker nog, als ik het goed heb is die ook mod van VBL.
Karina toch ook van VBL?quote:Op maandag 28 december 2015 21:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Mike en Karina zijn toch mods van TV?
Maar dus wel een bekende van het clubje. Hoe het ook zit, ze hebben een aantal topics onleesbaar gemaakt.quote:
Ach ja, ik kom er al een tijdje niet meer. Vroeger kwam ik regelmatig in het DWDD topic maar dat werd ook steeds minder en ik kijk bijna nooit meer DWDD, zelfde met het Pauw (en toen nog met Witteman) topic. Zomergastentopic vond ik dit jaar ook niet leuk, Tong en Golfer die in elkaars luier gaan pissen en dat soort zaken.quote:Op maandag 28 december 2015 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dus wel een bekende van het clubje. Hoe het ook zit, ze hebben een aantal topics onleesbaar gemaakt.
Zo gaat het dus, de goeien blijven weg. En het topic bij Ik Vertrek wordt gelukkig nog bevolkt door mensen die het leuk vinden om te kijken.quote:Op maandag 28 december 2015 21:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach ja, ik kom er al een tijdje niet meer. Vroeger kwam ik regelmatig in het DWDD topic maar dat werd ook steeds minder en ik kijk bijna nooit meer DWDD, zelfde met het Pauw (en toen nog met Witteman) topic. Zomergastentopic vond ik dit jaar ook niet leuk, Tong en Golfer die in elkaars luier gaan pissen en dat soort zaken.
Ik vertrek is soms nog wel leuk.
quote:Op maandag 28 december 2015 21:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet gezien vanavond. Zit Eva er nog in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
quote:Op maandag 28 december 2015 21:47 schreef Euribob het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het eigenlijk wel een gezellig programma. Mooi leven (gehad) toch?quote:Op maandag 28 december 2015 23:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jeetje wat vind Paul van Vliet zichzelf interessant.
Prima leeftijd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 08:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En hij is ook maar 70 geworden.
Goedemorgen.
Eens. Ongeveer de leeftijdsverwachting toen de AOW in werd gesteld.quote:
Voor zijn levensstijl toch wel een beetjequote:Op dinsdag 29 december 2015 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
In het kader van de vergrijzing misschien, maar het is niet oud.
Voor een rockster? Het is al een wonder dat hij niet tot de 27 Club hoort.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
In het kader van de vergrijzing misschien, maar het is niet oud.
Dat wel. Alhoewel andere rockers soms langer meegaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Voor zijn levensstijl toch wel een beetje
Ik zit even te kijken om te vergelijken, en dan zie ik dat Lou Reed (heroine) ook maar 71 is geworden. En Iggy Pop, die nog wel leeft (ook voormalig junkie) is al 68. Het wisselt dus, je moet maar net mazzel hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor een rockster? Het is al een wonder dat hij niet tot de 27 Club hoort.
Accuraat maar niet grappig.quote:
Derhalve waardeloos.quote:
Als ze nou eerst eens leren spellen, dan is het misschien nog wat.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:36 schreef GSbrder het volgende:
Dit is wel weer grappig:
[ afbeelding ]
Van vage comics naar 4chan. Er zit progressie in.. Maar het wordt er nog niet beter op.quote:
Spelling maakt het mogelijk de intellectueel superieuren te onderscheiden van de simpele zielen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze nou eerst eens leren spellen, dan is het misschien nog wat.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:36 schreef GSbrder het volgende:
Dit is wel weer grappig:
[ afbeelding ]
Toubled times?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:36 schreef GSbrder het volgende:
Dit is wel weer grappig:
[ afbeelding ]
Like a britsch over toubled watter.quote:
Desondanks wist u het tot moderator te schoppen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Spelling maakt het mogelijk de intellectueel superieuren te onderscheiden van de simpele zielen.
Zie het verschil tussen Kaasgod en ondergetekende.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Van vage comics naar 4chan. Er zit progressie in.. Maar het wordt er nog niet beter op.
Ik kon met subsidie worden aangenomen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Desondanks wist u het tot moderator te schoppen.
Ah, een Melkertbaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kon met subsidie worden aangenomen.
Grappig en accuraat.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:36 schreef GSbrder het volgende:
Dit is wel weer grappig:
[ afbeelding ]
Een Melkertvrijwilliger. Dit was voor mij ook complexe materie.quote:
Iedere oudere bij zijn pensioenleeftijd een spuitje. Ideale samenleving.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Eens. Ongeveer de leeftijdsverwachting toen de AOW in werd gesteld.
AOW-leeftijd vastzetten op levensverwachting minus vijf jaar kan ook.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Iedere oudere bij zijn pensioenleeftijd een spuitje. Ideale samenleving.
Welnee, mensen moeten even genieten van hun oude dag. Dan zijn ze namelijk een leven lang spaarzaam, hardwerkend en godvrezend. Zoals het heurt. Maar niet, zoals nu, 20 tot 30 jaar lang niets doen en potverteren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat het voor mensen zoals jij zo goed geregeld is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een Melkertvrijwilliger. Dit was voor mij ook complexe materie.
Ik kan met behoud van mijn vaste baan onbezoldigd werk verzetten als puinruimer tussen werkloze onrendabelen.
Zorg voor mensen boven de 75 uit het basispakket. Opluchting voor iedereen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Callcenters inrichten voor senioren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, mensen moeten even genieten van hun oude dag. Dan zijn ze namelijk een leven lang spaarzaam, hardwerkend en godvrezend. Zoals het heurt. Maar niet, zoals nu, 20 tot 30 jaar lang niets doen en potverteren.
Bovendien moeten ze echt genieten van hun oude dag, en niet gaan janken en onzinnige dingen doen zoals een partij als 50Plus steunen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, mensen moeten even genieten van hun oude dag. Dan zijn ze namelijk een leven lang spaarzaam, hardwerkend en godvrezend. Zoals het heurt. Maar niet, zoals nu, 20 tot 30 jaar lang niets doen en potverteren.
Ik leef graag in de veronderstelling dat het mijn eigen verdienste is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat het voor mensen zoals jij zo goed geregeld is.
Dat houdt je gemotiveerdquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik leef graag in de veronderstelling dat het mijn eigen verdienste is.
50Plus zou een marginale partij zijn als mensen van boven de 50 een fatsoenlijke baan hadden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Bovendien moeten ze echt genieten van hun oude dag, en niet gaan janken en onzinnige dingen doen zoals een partij als 50Plus steunen.
Determinisme werkt verlammend. Denk ik.quote:
Breek daar je hoofd nu maar niet over.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Determinisme werkt verlammend. Denk ik.
Boven de 70 zou ik uiteraard voor stemmen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zorg voor mensen boven de 75 uit het basispakket. Opluchting voor iedereen.
Alsof rechtse FOK!kers familie en vrienden hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Boven de 70 zou ik uiteraard voor stemmen.
Vraag me desondanks wel af of rechtse FOK!kers zelf ook gaan mantelzorgen wanneer het nodig is.
Zeer waarschijnlijk hebben ze wel ouders.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof rechtse FOK!kers familie en vrienden hebben.
Die huren toch gewoon verpleegsters in?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk hebben ze wel ouders.
Ik ben al schoonmaker. Een schoonmaakster is te duur uiteraard, en zelf schoonmaken ho maar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vraag me desondanks wel af of rechtse FOK!kers zelf ook gaan mantelzorgen wanneer het nodig is.
Lijkt me wel. Je houdt kapitalen aan premie over, dus dat moet kunnen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die huren toch gewoon verpleegsters in?
Mantelzorgen is een linkse hobby en een tijdverdrijf om CDA'ers van de straat te houden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Fascist. Vandaag het vuurwerk, morgen de rechtsstaat. Die tactieken kennen we wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:04 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben voor een vuurwerkverbod, zo heb ik besloten. Weg met dat spul.
Zomaar een Lidl in een klein dorp in Duitsland, net over de grens, louter Nederlandersquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:04 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben voor een vuurwerkverbod, zo heb ik besloten. Weg met dat spul.
Nederlanders zijn dan ook echt een beetje mislukte Duitsers. Waarschijnlijk is dit hetzelfde PVV-volk dat doordeweeks zo op de EU en de open grenzen loopt te vloeken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zomaar een Lidl in een klein dorp in Duitsland, net over de grens, louter Nederlanders
[ afbeelding ]
Met dank aan ueberduitser
Ze hebben het maar druk met zichzelf daar in Amsterdam.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:09 schreef Ryon het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)er-life-crisis.dhtml
Ohoh, dertigers die zich de problemen van twintigers toe-eigenen en daar munt uit proberen te slaan. Dat was min of meer mijn toekomstplan.
Get a life denk ik dan, zingevingscongressen, echt, mag ik een teiltje, er wil een chinees naar buiten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:09 schreef Ryon het volgende:
Ohoh, dertigers die zich de problemen van twintigers toe-eigenen en daar munt uit proberen te slaan. Dat was min of meer mijn toekomstplan.
Dat is niets. Denk eens aan tieners en hun tienersdilemma. Kleuters en hun nullersdilemma.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:09 schreef Ryon het volgende:
Niet zo gek. Vuurwerk is in Duitsland makkelijk 70 % goedkoper dan in Nederland. Allemaal dankzij onze fijne overheid.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zomaar een Lidl in een klein dorp in Duitsland, net over de grens, louter Nederlanders
[ afbeelding ]
Met dank aan ueberduitser
Fixed.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet zo gek. Vuurwerk is in Duitsland makkelijk 70 % goedkoper dan in Nederland. Allemaal dankzij onze fijne roverheid.
In Nederland moet men bunkers hebben, een heel logistiek plan uitdenken en al het vuurwerk moet ieder jaar opnieuw een toelating verkrijgen. En in Duitsland ligt het gewoon in de supermarkt. Het is een wonder dat er in Duitsland niet iedere dag een Lidl de lucht in vliegt.quote:
Dan maak je een nieuw plan en een nieuwe keuze.quote:Als twintiger ben je net klaar met studeren en moet je kiezen wat je met je leven gaat doen. Dat kan doodeng zijn want wat als je plannen mislukken, je niet de juiste keuze maakt?
Jamaar, jamaar ...quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:21 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dan maak je een nieuw plan en een nieuwe keuze.
Zo, dat was lastig.
Nou, nee. Dit is hoe het werkt. Maar ik begrijp op zich wel dat (jonge) mensen de druk ervaren van in één keer de goede keuze moeten maken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:21 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dan maak je een nieuw plan en een nieuwe keuze.
Zo, dat was lastig.
Snap ik ook, maar het slaat nergens op natuurlijk. Je moet duizenden keuzes maken, en nee die hoeven niet allemaal perfect te zijn. Fouten maken is leerzaam.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, nee. Dit is hoe het werkt. Maar ik begrijp op zich wel dat (jonge) mensen de druk ervaren van in één keer de goede keuze moeten maken.
Dat is ook zo fucked up aan die serie. Ik denk dat op dit moment de meeste 25+'ers zich daarin herkennen. Lekker confronterend ook als je denkt een uniek sneeuwvlokje te zijn met hele unieke struggles.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:18 schreef Friek_ het volgende:
Voor mij zijn het wel herkenbare vragen in dat Parool-stukje. Maar goed, ik ben als domme, recent afgestudeerde alfa ook de doelgroep.
Nogal antieke gedachte is het wel. Op je 20ste beslissen wat je de rest van je leven gaat doen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, nee. Dit is hoe het werkt. Maar ik begrijp op zich wel dat (jonge) mensen de druk ervaren van in één keer de goede keuze moeten maken.
Dat is ook lastig natuurlijk. Als je het idee hebt nog alle kanten op te kunnen dan voel je die druk wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allicht. Maar met name door allerlei financiële regelingen (denk aan studieleningen, maar ook aan een huis kopen samen met iemand en daarna de relatie beëindigen) en door sociale druk vanuit de omgeving, is dat niet voor iedereen even makkelijk. De mens is geneigd om zich te spiegelen aan de verkeerde voorbeelden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Snap ik ook, maar het slaat nergens op natuurlijk. Je moet duizenden keuzes maken, en nee die hoeven niet allemaal perfect te zijn. Fouten maken is leerzaam.
Amsterdam kent een vrouwenoverschot (70% is vrouw). Alle mannetjes gaan naar Delft toe of naar Syrië.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:27 schreef Kowloon het volgende:
Kijk overigens eens op de foto bij het artikel naar het geslacht van de aanwezigen.
Het is ook niet mijn idee. Ik ben op mijn 31e van carrière geswitcht, en ik sluit echt niet uit dat ik het op mijn vijftigste nog eens ga doen. Of later. Of eerder.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nogal antieke gedachte is het wel. Op je 20ste beslissen wat je de rest van je leven gaat doen.
Dit zijn geen 25igers dilemma's maar vrouwendilemma's.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Amsterdam kent een vrouwenoverschot (70% is vrouw). Alle mannetjes gaan naar Delft toe of naar Syrië.
Tsja, halverwege je twintiger jaren (wanneer je klaar bent met studeren) komt toch de reality check van de arbeids- en woningmarkt. Het ontnuchterende feit dat werken, zelfstandig je broek ophouden en je huur betalen toch allemaal een stuk kutter is dan je vooraf dacht.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is ook zo fucked up aan die serie. Ik denk dat op dit moment de meeste 25+'ers zich daarin herkennen. Lekker confronterend ook als je denkt een uniek sneeuwvlokje te zijn met hele unieke struggles.
Klopt dat is niet makkelijk, iedereen moet zelf leren om die externe druk te beheersen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allicht. Maar met name door allerlei financiële regelingen (denk aan studieleningen, maar ook aan een huis kopen samen met iemand en daarna de relatie beëindigen) en door sociale druk vanuit de omgeving, is dat niet voor iedereen even makkelijk. De mens is geneigd om zich te spiegelen aan de verkeerde voorbeelden.
Zou mij trouwens niet verkeerd lijken om als dertiger nog steeds een halve student te zijn. Maar dan met een iets beter inkomen. In plaats van dat je vastgeroest zit in een VINEX-wijk met een labrador, twee koters een auto met 15% bijtelling.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:33 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie 30-plussers met een studentenleefstijl. Wel alle landen van de wereldbol gezien, maar dat is ook escapisme.
Och, het is wel wat sneu. Zo'n "vrije jongen" die nog teert op pappie en bier moet drinken op donderdag om dan tegen wat Ufjes aan te schuren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zou mij trouwens niet verkeerd lijken om als dertiger nog steeds een halve student te zijn. Maar dan met een iets beter inkomen. In plaats van dat je vastgeroest zit in een VINEX-wijk met een labrador, twee koters een auto met 15% bijtelling.
Zo rond je 40e ben je wel tot rust gekomen, lijkt me.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:39 schreef Friek_ het volgende:
Overigens is voor mij meer de vraag of ik, in een tijd waarin 'flexibiliteit' het toverwoord lijkt te zijn, wel aan kinderen wil beginnen. Zoiets lijkt me toch een lastige opgave. Dan heb ik het nog niet eens over de risico dat zo'n kind mogelijk met gescheiden ouders mag gaan leven.
Ah, de eeuwige student weer met zijn afwijkende levensstijl.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:40 schreef Kowloon het volgende:
GS weer met zijn leeftijdsvuistregels.
Top. Dan heb ik nog een paar jaar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo rond je 40e ben je wel tot rust gekomen, lijkt me.
Daar hebben vrouwen alleen weinig aan.
Eeuwig studeren is zo gek nog niet. De combinatie van werken en studeren heb ik als waardevoller ervaren dan beide afzonderlijk. Als je een beetje passend werk hebt zit er de nodige synergie in.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, de eeuwige student weer met zijn afwijkende levensstijl.
Stem je ook al D66?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eeuwig studeren is zo gek nog niet. De combinatie van werken en studeren heb ik als waardevoller ervaren dan beide afzonderlijk. Als je een beetje passend werk hebt zit er de nodige synergie in.
Op een gegeven moment is het natuurlijk wel wenselijk dat je meer dan 20 uur per week werkt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eeuwig studeren is zo gek nog niet. De combinatie van werken en studeren heb ik als waardevoller ervaren dan beide afzonderlijk. Als je een beetje passend werk hebt zit er de nodige synergie in.
Vandaar ook het beeld op die foto bij het artikel van Ryon.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo rond je 40e ben je wel tot rust gekomen, lijkt me.
Daar hebben vrouwen alleen weinig aan.
Ik zou er als 38-jarige morgen voor getekend hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, het is wel wat sneu. Zo'n "vrije jongen" die nog teert op pappie en bier moet drinken op donderdag om dan tegen wat Ufjes aan te schuren.
Misschien ik ook over 15 jaar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zou er als 38-jarige morgen voor getekend hebben.
Dat laatste is echt een Nederlands dingetje, in het buitenland is een promovendus een student. Verder hangt het naar mijn idee van de functie af in hoeverre bijleren in de vorm van onderwijs nog effect sorteert.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het natuurlijk wel wenselijk dat je meer dan 20 uur per week werkt.
Daar valt, in mijn ogen, promoveren ook onder, maar een nieuwe masterstudie niet.
En ik maar denken dat je < 30 was.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zou er als 38-jarige morgen voor getekend hebben.
Steeds minder, naar mate je ouder bent, aangezien je een kortere resterende carriere hebt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat laatste is echt een Nederlands dingetje, in het buitenland is een promovendus een student. Verder hangt het naar mijn idee van de functie af in hoeverre bijleren in de vorm van onderwijs nog effect sorteert.
Oh, die voeg ik nog even toe aan mijn topic over verkiezingssystemen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alleen met een pistool op mijn hoofd.
Geestelijk blijf ik altijd 21.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:58 schreef Heilwasser het volgende:
Ik dacht dat Ryon 22 was. Zo'n jonge D66-betweter.
Afgunst Jaloezie en Naijverquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:01 schreef GSbrder het volgende:
Ik blijf van mening dat iemand gewoon belast moet worden op basis van zijn fulltime marginaal belastingtarief. Minder werken is immers een keuze. Het kan niet zo zijn dat een parttime werkende psychiater minder afdraagt dan een fulltime werkende loodgieter.
Gewoon een vlaktax invoeren, alleen dan geen percentage maar gewoon een vast bedrag per persoon.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:01 schreef GSbrder het volgende:
Ik blijf van mening dat iemand gewoon belast moet worden op basis van zijn fulltime marginaal belastingtarief. Minder werken is immers een keuze. Het kan niet zo zijn dat een parttime werkende psychiater minder afdraagt dan een fulltime werkende loodgieter.
Dat zeg ik alleen maar om chicks te regelen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je < 30 was.
Onderwijs helpt je juist om relevant te blijven doordat je vaardigheden kunt vernieuwen en gedwongen wordt buiten het stramien van je werkomgeving te komen. Werkloosheid onder oudere werknemers hangt naar mijn idee samen met dat zij er onvoldoende in geslaagd zijn relevant te blijven.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Steeds minder, naar mate je ouder bent, aangezien je een kortere resterende carriere hebt.
Ik ben sinds geboorte ongeveer 53.quote:
Al je geld verloren aan sprinters en turbos?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:09 schreef Kowloon het volgende:
Binck stuurt mij nu al een fiscaal jaaroverzicht, wel wat voorbarig.
Ja, jij bent een oude ziel. Dat maakt je ook zo grappig.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:11 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik ben sinds geboorte ongeveer 53.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:11 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik ben sinds geboorte ongeveer 53.
Mij te risicovol. Oa. RDS zit in mijn portefeuille. Lekker in de oude economie investeren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:11 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Al je geld verloren aan sprinters en turbos?
Klopt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mij te risicovol. Oa. RDS zit in mijn portefeuille. Lekker in de oude economie investeren.
De Wallen in Amsterdam, dát is pas oude economie. Maar daar zie ik je nog niet in investeren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mij te risicovol. Oa. RDS zit in mijn portefeuille. Lekker in de oude economie investeren.
De mensen willen dat graag. Werkgevers voorzien slechts in die behoefte.quote:
Die markt is mij niet liquide en transparant genoeg. Is meer iets voor insiders.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
De Wallen in Amsterdam, dát is pas oude economie. Maar daar zie ik je nog niet in investeren.
De mensen willen geen vast contract, opbouw van pensioen en andere regelingen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De mensen willen dat graag. Werkgevers voorzien slechts in die behoefte.
Kijken wat er met de markt gebeurt als je daar een huis koopt en de ramen verhuurt aan vrijgevochten prostituees.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die markt is mij niet liquide en transparant genoeg. Is meer iets voor insiders.
Pensioenopbouw kan prima met een tijdelijk contract.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
De mensen willen geen vast contract, opbouw van pensioen en andere regelingen?
Ja leuk. Staan er ineens Hells Angels bij mij voor de deur. En die komen echt niet voor een avondje Kolonisten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kijken wat er met de markt gebeurt als je daar een huis koopt en de ramen verhuurt aan vrijgevochten prostituees.
Beter dan een paar Marokkanen die 2 bakstenen willen ruilen voor een schaap.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja leuk. Staan er ineens Hells Angels bij mij voor de deur. En die komen echt niet voor een avondje Kolonisten.
Schapen verkoop ik liever aan Turken of Grieken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Beter dan een paar Marokkanen die 2 bakstenen willen ruilen voor een schaap.
Om vaardigheden te kunnen vernieuwen moet je ze wel eerst opdoen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Onderwijs helpt je juist om relevant te blijven doordat je vaardigheden kunt vernieuwen en gedwongen wordt buiten het stramien van je werkomgeving te komen. Werkloosheid onder oudere werknemers hangt naar mijn idee samen met dat zij er onvoldoende in geslaagd zijn relevant te blijven.
Dit moeten we niet willen met z'n allen. Het kan toch niet zo zijn dat...quote:
Goed punt, laten we het omdraaien.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon een vlaktax invoeren, alleen dan geen percentage maar gewoon een vast bedrag per persoon.
.. anno 2015 ..quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit moeten we niet willen met z'n allen. Het kan toch niet zo zijn dat...
Lolwut?quote:Waarschuwing voor aanslag met fiets geldt voor heel Europa
De waarschuwing voor een mogelijke aanslag met een bakfiets, is onderdeel een zeer breed verspreide dreigingsmelding waarbij gesproken wordt over mogelijk gebruik van rugzakken, auto’s en ook fietsen.
In ons rijke kikkerlandje!quote:
Bakfietsmoeders zijn toch veelal grachtengordel-GL'ers?quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
D66'ers worden preventief gefouilleerd.
Wensdenken van Kaas.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Bakfietsmoeders zijn toch veelal grachtengordel-GL'ers?
Allahu Bahkfiets.quote:
Niet? Jammer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja leuk. Staan er ineens Hells Angels bij mij voor de deur. En die komen echt niet voor een avondje Kolonisten.
Ik wil van die noise-cancelling dingen. Even wachten tot de prijzen zijn gehalveerd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:06 schreef Friek_ het volgende:
Goede aanbieding voor men die nog in-ears zoekt: http://www.ibood.com/nl/n(...)x400-ii-in-ears.html
quote:De gemeente Groningen heeft per ongeluk ongeveer vijfduizend chronisch zieken en gehandicapten per ongeluk doodverklaard.
De vermeende overledenen kregen een brief van de gemeente die was gericht aan hun nabestaanden. "Erg pijnlijk", noemt een woordvoerder van de gemeente dinsdag de fout.
In de brief stond dat er geld was blijven liggen, waardoor de nabestaanden recht hadden op een financieel extraatje van 140 euro.
Leuk gebouwtje, met die kenmerkende stormwinden rondom de constructie.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:07 schreef GSbrder het volgende:
New Babylon verkocht. Het zat er aan te komen...
[ afbeelding ]
140 euro gratis geld, iedereen snapt meteen dat dit niet kan.quote:
Verlies is toch voor de belastingbetaler, dus de Anglosaksische roofgraaier met flitskrediet gaat er met de poet vandoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:11 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Leuk gebouwtje, met die kenmerkende stormwinden rondom de constructie.
Dijsselbloem is wel een kapitalistenvriendje, zelfs voor een PvdA'er.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verlies is toch voor de belastingbetaler, dus de Anglosaksische roofgraaier met flitskrediet gaat er met de poet vandoor.
Daarom, regeren met de PvdA, immer oké.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:15 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dijsselbloem is wel een kapitalistenvriendje, zelfs voor een PvdA'er.
Ben je slachtoffer geworden van deze bureaucratische dwaling?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ahhhhhhhh, dit klopt! Ik schrok ervan toen ik hem daarstraks vond.
Ja, ik begreep er niets van.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:21 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ben je slachtoffer geworden van deze bureaucratische dwaling?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ahhhhhhhh, dit klopt! Ik schrok ervan toen ik hem daarstraks vond.
Geen idee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:21 schreef Disana het volgende:
Maar eh... ik krijg die 140 euro dus niet?
Bummer.
140.000 euro aan schadevergoeding.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:21 schreef Disana het volgende:
Maar eh... ik krijg die 140 euro dus niet?
Bummer.
Dat vind ik eigenlijk ook. Deze brief was erg slecht voor mijn hart.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
140.000 euro aan schadevergoeding.
Allemaal de schuld van de hoge heren. Oprutte!quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook. Deze brief was erg slecht voor mijn hart.
Hoog tijd dat de PvdA in Groningen van haar zetel wordt gestoten!quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de hoge heren. Oprutte!
quote:De gemeente werd geattendeerd op de fout door telefoontjes van doodverklaarde Groningers.
Whehe.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:46 schreef Disana het volgende:
http://www.gic.nl/nieuws/(...)5000-groningers-dood
[..]
Het EWI-gebouw is er niks bij.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:11 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Leuk gebouwtje, met die kenmerkende stormwinden rondom de constructie.
Ik zie hier in de buurt regelmatig een moeder met hoofddoekje op een elektrische bakfiets met twee kinderen voorin. Heel gevaarte als je dat zo voorbij ziet komen.quote:
Een elektrische bakfiets? Ik wist niet dat dat bestond.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zie hier in de buurt regelmatig een moeder met hoofddoekje op een elektrische bakfiets met twee kinderen voorin. Heel gevaarte als je dat zo voorbij ziet komen.
Zal wel flink wat kosten. Die bakfietsen zijn niet goedkoop, en elektrische fietsen ook niet. Bovendien vind ik het frame er ontzettend zwaar uit zien, zou mij niks verbazen als de fiets tegen de 30 kg weegt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Een elektrische bakfiets? Ik wist niet dat dat bestond.
Ja dat moet wel haast. Maar wel heel luxe, want het is fors trappen met een gewone bakfiets. En ja, elektrische fietsen zijn bar duur.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zal wel flink wat kosten. Die bakfietsen zijn niet goedkoop, en elektrische fietsen ook niet. Bovendien vind ik het frame er ontzettend zwaar uit zien, zou mij niks verbazen als de fiets tegen de 30 kg weegt.
De zogenaamde hipsterhidjab.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zie hier in de buurt regelmatig een moeder met hoofddoekje op een elektrische bakfiets met twee kinderen voorin. Heel gevaarte als je dat zo voorbij ziet komen.
Ik mocht vroeger in zo'n mand bij moeders achterop:quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat moet wel haast. Maar wel heel luxe, want het is fors trappen met een gewone bakfiets. En ja, elektrische fietsen zijn bar duur.
Ah wat leuk. Mijn ouders waren niet van de fietsen, ze waren er al vroeg bij met een auto.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik mocht vroeger in zo'n mand bij moeders achterop:
[ afbeelding ]
Ik lees nu dat die manden sterk afgeraden worden tegenwoordig want niet gekeurd. Ohoh, wat was alles vroeger toch onveilig, een wonder dat we het overleefd hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah wat leuk. Mijn ouders waren niet van de fietsen, ze waren er al vroeg bij met een auto.
Twee kinderen of twee clusterbommen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een cluster clusterbommen dus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Twee kinderen of twee clusterbommen?
Kinderen zijn kostbare goederen geworden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik lees nu dat die manden sterk afgeraden worden tegenwoordig want niet gekeurd. Ohoh, wat was alles vroeger toch onveilig, een wonder dat we het overleefd hebben.
Oh, vroeger gingen ze gewoon van de grote hoop?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Kinderen zijn kostbare goederen geworden.
Ik had als peuter in elk geval veel meer vrijheid dan de peuters van nu. Ik liep in mijn eentje naar de kleuterschool en mocht gewoon bij de vijver spelen terwijl ik niet kon zwemmen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, vroeger gingen ze gewoon van de grote hoop?Ik heb ook alleen maar een zus, dus alle reden om zuinig op ons te zijn voor mijn ouders.
Whehe.quote:De Amerikaanse marine is gestopt met het verder ontwikkelen van robots voor het dragen van uitrusting in gevechtssituaties. Het nieuwste model van het apparaat maakt te veel herrie.
Dat meldt de website Military.com. De robot, die lijkt op een metalen versie van een ezel, heeft zeker 32 miljoen dollar (29 miljoen euro) gekost.
Het project is stilgelegd, omdat de motor van de robotezel het geluid van een grasmaaier maakte. Daardoor zou het voor de vijand te makkelijk zijn om de militairen op te sporen.
Onverantwoord zeg. Wat een rampen hadden er kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had als peuter in elk geval veel meer vrijheid dan de peuters van nu. Ik liep in mijn eentje naar de kleuterschool en mocht gewoon bij de vijver spelen terwijl ik niet kon zwemmen.
Maar wel een heerlijke vroeg jeugd qua buitenspelen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Onverantwoord zeg. Wat een rampen hadden er kunnen gebeuren.
Nu lopen ze allemaal rond met veiligheidshestjes.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had als peuter in elk geval veel meer vrijheid dan de peuters van nu. Ik liep in mijn eentje naar de kleuterschool en mocht gewoon bij de vijver spelen terwijl ik niet kon zwemmen.
Ik heb trouwens ook maar een broer.
Omdat ze allemaal klassiek autisme hebben vanwege iPads en vaccinaties.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nu lopen ze allemaal rond met veiligheidshestjes.
En het moet op, want anders krijg je volgend jaar minder.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 600 miljard per jaar stuk mag slaan.
America number one.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 600 miljard per jaar stuk mag slaan.
Dat is echt belachelijk, wat een tyfusherrie. Je hoort niets anders meer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:51 schreef Kowloon het volgende:
Beelden van het gevaarte:
Dit komt wel in de buurt van Russen die met een potlood schreven in de ruimte, en Amerikanen die een balpen ontwikkelde die ook in gewichtsloze toestand functioneert.
Potlood bleek heel onhandig te zijn. Als de punt afbrak had je allemaal stukjes grafiet rondzweven, die dus de luchtfiltersystemen konden slopen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:51 schreef Kowloon het volgende:
Beelden van het gevaarte:
Dit komt wel in de buurt van Russen die met een potlood schreven in de ruimte, en Amerikanen die een balpen ontwikkelde die ook in gewichtsloze toestand functioneert.
Die Russen kunnen wel tegen een beetje vervuiling.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Potlood bleek heel onhandig te zijn. Als de punt afbrak had je allemaal stukjes grafiet rondzweven, die dus de luchtfiltersystemen konden slopen.
Had ik ergens eens gelezen. Niet zo dom dus, van die Amerikanen.
Ja, zonder zuurstof is alleen wat lastig.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die Russen kunnen wel tegen een beetje vervuiling.
Er komt weinig licht meer door bij die man. Te lang op Woudestein.quote:Op maandag 28 december 2015 21:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bas Jacobs zei ook iets raars: één euro EV uitlenen maakt geen verschil t.o.v. één euro VV.
Lijkt me wat tegenstrijdig.
Herhaling, of niet?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:33 schreef GSbrder het volgende:
Morgen NPO1 kijken, Pokkelhans, om 21:30.
Vreemd vermogen, brrr..quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:46 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Er komt weinig licht meer door bij die man. Te lang op Woudestein.
Op dat Schotse kasteel van die rare Nederlander.quote:
Ja, mooi leven.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op dat Schotse kasteel van die rare Nederlander.
Jazeker! Het huwelijk bevalt uitstekend. Hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Muttie, alles goed? Hoe bevalt het huwelijk?
Goed, dankjewel. Mooi dat het huwelijk je bevalt. We zien je niet vaak meer, hopelijk is dat een goed teken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jazeker! Het huwelijk bevalt uitstekend. Hoe is het met jou?
Heb je al een nieuwe date-afspraak?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:22 schreef Nautilus. het volgende:
Hoe zou het toch met Mutties zussen zijn?
Haha, tja het echte leven is en blijft gelukkig toch echt een stuk interessanter dan Fok!quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed, dankjewel. Mooi dat het huwelijk je bevalt. We zien je niet vaak meer, hopelijk is dat een goed teken.
Ah, dat hoor ik graag. Alhoewel je wel gemist wordt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haha, tja het echte leven is en blijft gelukkig toch echt een stuk interessanter dan Fok!
We hebben vandaag nog gebeld. Ze heeft een mooie stem, die als een warme deken over je heen valt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe date-afspraak?
Aww, dat is lief. Mis jullie soms ook wel hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dat hoor ik graag. Alhoewel je wel gemist wordt.
Dat is mooi, er zit dus nog belofte in.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
We hebben vandaag nog gebeld. Ze heeft een mooie stem, die als een warme deken over je heen valt.
Gewoon af en toe komen buurten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aww, dat is lief. Mis jullie soms ook wel hoor.
Ja, jij denkt natuurlijk: hij droomt maar wat. Maar ik plan mijn leven.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi, er zit dus nog belofte in.
Ik verwacht niet anders van jequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, jij denkt natuurlijk: hij droomt maar wat. Maar ik plan mijn leven.
Even mijn anekdote aan flarden schieten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Potlood bleek heel onhandig te zijn. Als de punt afbrak had je allemaal stukjes grafiet rondzweven, die dus de luchtfiltersystemen konden slopen.
Als dat geen ramptetampen wordt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
We hebben vandaag nog gebeld. Ze heeft een mooie stem, die als een warme deken over je heen valt.
Anilinepotlood gebruiken dus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Banken zijn wel een soort semi-overheid. In die zin is de sector fundamenteel ongezond.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vreemd vermogen, brrr..
Jacobs staat vast onder water.
Supermarkten ook.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Banken zijn wel een soort semi-overheid. In die zin is de sector fundamenteel ongezond.
Waar praat ze zoal over? Of te verliefd op de stem om de inhoud te volgen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het commercieel bankwezen fungeert in feite als een organisatie van ambtenaren die het monetaire beleid van de centrale bank in de economie proberen te effectueren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:39 schreef Nautilus. het volgende:
Natuurlijk zijn banken geen semi-overheid. Hoe kom je daar nou weer bij?
Aandelen, effecten. Dat soort ellende.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar praat ze zoal over? Of te verliefd op de stem om de inhoud te volgen?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het commercieel bankwezen fungeert in feite als een organisatie van ambtenaren die het monetaire beleid van de centrale bank in de economie proberen te effectueren.
Aandelen zijn geen effecten?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Aandelen, effecten. Dat soort ellende.
Zo ziet het er ongetwijfeld uit, vanuit de academische ivoren toren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het commercieel bankwezen fungeert in feite als een organisatie van ambtenaren die het monetaire beleid van de centrale bank in de economie proberen te effectueren.
Deed mijn vriendin dat maar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Aandelen, effecten. Dat soort ellende.
Nou vooruit dan maar weer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die eerste zin beschouw ik als compliment.
Wat is terecht?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In dit geval is ie wel terecht. Sorry, Tem.
Beweert ie dat ie een ban had terwijl hij gewoon postte.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:54 schreef Tem het volgende:
Ach ja, het kan erger. Bijvoorbeeld Tong topics in FB.
Een forum ban voor FB zou al veel schelen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Beweert ie dat ie een ban had terwijl hij gewoon postte.
Niemand waagt zich eraan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Een forum ban voor FB zou al veel schelen.
Precies, daarom.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:19 schreef Friek_ het volgende:
Bij die internettestjes ben ik ook altijd een genie. Wel fijn om te maken dus.
Hoi. Netjes gedaan hoor. En ja, het is een toegankelijke test. Maar de vragen zijn wel echt testvragen zoals je ze bij een officiële test ook krijgt. Dat vind ik leuk.quote:
Als zelfs filosofen al tot genie worden gebombardeerd weet je wel hoe laat het is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:19 schreef Friek_ het volgende:
Bij die internettestjes ben ik ook altijd een genie. Wel fijn om te maken dus.
Die heeft serieus hulp nodig.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Beweert ie dat ie een ban had terwijl hij gewoon postte.
Toch heb ik niet het idee dat het beter met hem gaat de laatste tijd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft een plekje op Fok, dat is al veel hulp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |