Graag gedaan. Puur toeval dat jij het je net afvroeg.quote:Op maandag 28 december 2015 20:33 schreef Kowloon het volgende:
Disana, bedankt voor de link. Ik zal 'm vanavond eens door lezen, flink artikel.
Radar zeker?quote:Op maandag 28 december 2015 20:41 schreef eriksd het volgende:
Kostelijk zuur programma weer op NPO 1.
Een of andere special over banken met de usual suspects. En Antoinette die verwonderd door NY en Londen struint.quote:
Ewald Engelen en Joris Luyendijk in één aflevering?quote:Op maandag 28 december 2015 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een of andere special over banken met de usual suspects. En Antoinette die verwonderd door NY en Londen struint.
Wat verschrikkelijk was dat.quote:Op maandag 28 december 2015 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een of andere special over banken met de usual suspects. En Antoinette die verwonderd door NY en Londen struint.
Managers geen cash uitkeren maar aandelen. Wat een visie mensen. Gaat ook echt zoden aan de dijk zetten.quote:
Bas Jacobs zei ook iets raars: één euro EV uitlenen maakt geen verschil t.o.v. één euro VV.quote:Op maandag 28 december 2015 21:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Managers geen cash uitkeren maar aandelen. Wat een visie mensen. Gaat ook echt zoden aan de dijk zetten.
Doe eens de hele quote?quote:Op maandag 28 december 2015 21:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bas Jacobs zei ook iets raars: één euro EV uitlenen maakt geen verschil t.o.v. één euro VV.
Lijkt me wat tegenstrijdig.
Kijk naar de TV.quote:
Kijk lekker zelf.quote:
In Zwitserland komt een referendum om fractioneel bankieren te verbieden.quote:Op maandag 28 december 2015 20:59 schreef eriksd het volgende:
De kenner die 30% EV voor een bank wil. Haha.
Nou en.quote:Op maandag 28 december 2015 21:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In Zwitserland komt een referendum om fractioneel bankieren te verbieden.
De meeste mensen zijn te dom om te poepen inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2015 21:16 schreef GSbrder het volgende:
Boze huizeneigenaar.
Beseft nu pas dat een hypotheek schuld is. Dus banken zijn boeven.
Die homo's zullen het wel weer hierover hebben:quote:
Eetstoornis.quote:Op maandag 28 december 2015 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die homo's zullen het wel weer hierover hebben:
Blegh.quote:Op maandag 28 december 2015 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die homo's zullen het wel weer hierover hebben:
Dat is echt een rotkliekje inderdaad. Het hooliganisme lijken ze mee te nemen.quote:Op maandag 28 december 2015 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Tong is niet degene die daar domineert. Dat is een roedel VBL-figuren die in wel meer tv-topics samen rondhangen zonder iets te melden te hebben.
En geen mod die er iets aan doet. Sterker nog, als ik het goed heb is die ook mod van VBL.quote:Op maandag 28 december 2015 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is echt een rotkliekje inderdaad. Het hooliganisme lijken ze mee te nemen.
Mike en Karina zijn toch mods van TV?quote:Op maandag 28 december 2015 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En geen mod die er iets aan doet. Sterker nog, als ik het goed heb is die ook mod van VBL.
Karina toch ook van VBL?quote:Op maandag 28 december 2015 21:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Mike en Karina zijn toch mods van TV?
Maar dus wel een bekende van het clubje. Hoe het ook zit, ze hebben een aantal topics onleesbaar gemaakt.quote:
Ach ja, ik kom er al een tijdje niet meer. Vroeger kwam ik regelmatig in het DWDD topic maar dat werd ook steeds minder en ik kijk bijna nooit meer DWDD, zelfde met het Pauw (en toen nog met Witteman) topic. Zomergastentopic vond ik dit jaar ook niet leuk, Tong en Golfer die in elkaars luier gaan pissen en dat soort zaken.quote:Op maandag 28 december 2015 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dus wel een bekende van het clubje. Hoe het ook zit, ze hebben een aantal topics onleesbaar gemaakt.
Zo gaat het dus, de goeien blijven weg. En het topic bij Ik Vertrek wordt gelukkig nog bevolkt door mensen die het leuk vinden om te kijken.quote:Op maandag 28 december 2015 21:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach ja, ik kom er al een tijdje niet meer. Vroeger kwam ik regelmatig in het DWDD topic maar dat werd ook steeds minder en ik kijk bijna nooit meer DWDD, zelfde met het Pauw (en toen nog met Witteman) topic. Zomergastentopic vond ik dit jaar ook niet leuk, Tong en Golfer die in elkaars luier gaan pissen en dat soort zaken.
Ik vertrek is soms nog wel leuk.
quote:Op maandag 28 december 2015 21:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet gezien vanavond. Zit Eva er nog in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
quote:Op maandag 28 december 2015 21:47 schreef Euribob het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het eigenlijk wel een gezellig programma. Mooi leven (gehad) toch?quote:Op maandag 28 december 2015 23:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jeetje wat vind Paul van Vliet zichzelf interessant.
Prima leeftijd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 08:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En hij is ook maar 70 geworden.
Goedemorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |