Nee hoor, hij moet ook nog een paar keer 'Wie ben jij?' vragen aan mensen die kritiek op hem uiten.quote:Op maandag 28 december 2015 17:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nog even over het aantal keer dat hij gebanned is beginnen en we zijn weer compleet.
Wist wel dat hij een seniele oude gek is, maar dementerend?quote:Op maandag 28 december 2015 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, hij moet ook nog een paar keer 'Wie ben jij?' vragen aan mensen die kritiek op hem uiten.
quote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef Janneke141 het volgende:
Heb je nou nog steeds niet in de gaten dat je vooral zelf Fok! naar de tering helpt met dit soort topics?
Start het initiatief. En dezelfden die nu op het bloed af komen sabelen het neer.quote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef empa1010 het volgende:
Ja je bent een ware legende, serieusvraag me alleen wel eens af of jouw aderen niet dichtslibben inmiddels maar goed. Waarom geen crowdfunding als FOK! werkelijk ten onder dreigt te gaan? Dat mag inderdaad niet gebeuren
je lacht je kapot hier af en toe, dat is heel wat waard. En CUL is leerzaam.
Help me eens verklaren.quote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef Janneke141 het volgende:
Heb je nou nog steeds niet in de gaten dat je vooral zelf Fok! naar de tering helpt met dit soort topics?
Ah, daar hebben we de volgende.quote:
Ik open dit soort topics niet, Tong. Ik probeer tenminste leuk mee te posten.quote:Op maandag 28 december 2015 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de volgende.
Etsu. Ook zo één.
Dacht ik al. Dat jij ooit als eerste de streep hebt gehaald tussen miljoenen spermatozoïden.quote:
Maar je bent zelf wel een top user wil je zeggen?quote:Op maandag 28 december 2015 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de volgende.
Etsu. Ook zo één.
Ja. Verder is het U voor jou.quote:Op maandag 28 december 2015 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je bent zelf wel een top user wil je zeggen?
Uiteraard, enige zelfoverschatting is 'm niet vreemd.quote:Op maandag 28 december 2015 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je bent zelf wel een top user wil je zeggen?
FF pissen hoorquote:
Waar is het mis gegaan ?quote:
Ik kleineer mezelf juist.quote:Op maandag 28 december 2015 17:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Uiteraard, enige zelfoverschatting is 'm niet vreemd.
Dus.quote:Op maandag 28 december 2015 17:59 schreef tong80 het volgende:
Ik kleineer mezelf juist.
Wel leuk dat dit een bash tong80 topic wordt.
Precies wat ik wilde.
Lucebert ? Claus ? Piet...Paaltjes ?quote:
Dat wist je van te voren dat het zo'n topic zou worden. Volgens mij geniet je alleen maar van alle aandacht.quote:Op maandag 28 december 2015 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kleineer mezelf juist.
Wel leuk dat dit een bash tong80 topic wordt.
Precies wat ik wilde duiden.
Nu ben je te streng voor me navel.quote:
Valt nog mee bij een aantal van 30.000quote:
Misschien moet je een topic openen over iedereen die jou weleens genegeerd heeft. Je ziet dat het erg goed werktquote:Op maandag 28 december 2015 18:00 schreef Sked het volgende:
Jammer dat je niet op mijn bericht reageert, Tong
Of is dat je dementie?
quote:Op maandag 28 december 2015 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je een topic openen over iedereen die jou weleens genegeerd heeft. Je ziet dat het erg goed werkt
Douwe Egbers koffie.....echte koffie.quote:
Wel mooi dat jij denkt dat ik om de een of andere reden een hele andere user ben dan pakweg 2 jaar geleden.quote:
Hangt er vanaf hoe je telt.quote:Op maandag 28 december 2015 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt nog mee bij een aantal van 30.000
Recent dus ?
quote:Op maandag 28 december 2015 18:03 schreef Spatieloos het volgende:
De halve SC is hier, dus ik kom ook even hoi zeggen
Welk bericht ? DM of PM. Die doen het bij mij niet, zal even kijken.quote:Op maandag 28 december 2015 18:00 schreef Sked het volgende:
Jammer dat je niet op mijn bericht reageert, Tong
Of is dat je dementie?
Mijn bericht in dit topicquote:Op maandag 28 december 2015 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welk bericht ? DM of PM. Die doen het bij mij niet, zal even kijken.
De groeten aan de ment als je ze mocht zien
Toen was je nog een jongen, nu een zure man.quote:Op maandag 28 december 2015 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel mooi dat jij denkt dat ik om de een of andere reden een hele andere user ben dan pakweg 2 jaar geleden.
Niks mis met een beetje waanideeën verder
quote:Op maandag 28 december 2015 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welk bericht ? DM of PM. Die doen het bij mij niet, zal even kijken.
De groeten aan de ment als je ze mocht zien
quote:Op maandag 28 december 2015 17:27 schreef Sked het volgende:
Jij bent de enige die mij probeert weg te pesten hoor, Tong
Kijk eens in de spiegel
Je kent me.quote:Op maandag 28 december 2015 18:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat wist je van te voren dat het zo'n topic zou worden. Volgens mij geniet je alleen maar van alle aandacht.
In mijn broekje begint het wel beetje zuur te gaan ruiken jaquote:Op maandag 28 december 2015 18:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen was je nog een jongen, nu een zure man.
Kijk nou uit. Je krijgt zo de restanten van FOK! over je heen.quote:
Maakt niet uit, ik ben niet bang voor Etsu en Fok-it.quote:Op maandag 28 december 2015 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk nou uit. Je krijgt zo de restanten van FOK! over je heen.
Ik heb nog gezegd tegen je dat een augurk maar 2 dagen houdbaar isquote:Op maandag 28 december 2015 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In mijn broekje begint het wel beetje zuur te gaan ruiken ja
Je bent zelf maar 2 dagen houdbaarquote:Op maandag 28 december 2015 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog gezegd tegen je dat een augurk maar 2 dagen houdbaar is
zuur op zuur. is niet goed
Hoe kan ik wel op hem reageren ?quote:
Nogmaals....het is u voor jou.quote:Op maandag 28 december 2015 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent zelf maar 2 dagen houdbaar
Ik doe niet anders.quote:
Dat zeiden je ouders ook tegen elkaar toen ze jou probeerden op te voedenquote:Op maandag 28 december 2015 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe niet anders.
Dit is een kansloze missie zei miss piggie.
Vraag je toch zelf om met zo'n topic.quote:Op maandag 28 december 2015 18:15 schreef tong80 het volgende:
Ik ben weg hier. Moe van het adrem reageren. Kijk straks wel weer eens.
Is weer beland in een tong80 bashing. Ben te impulsief om er in mee te gaan.
Klote ik.
Soms.
En meestal vaak.
Misschienquote:Op maandag 28 december 2015 18:15 schreef tong80 het volgende:
Klote ik.
Soms.
En meestal vaak.
quote:Op maandag 28 december 2015 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vraag je toch zelf om met zo'n topic.
Je krijgt wat je verdientquote:Op maandag 28 december 2015 18:15 schreef tong80 het volgende:
Klote ik.
Soms.
En meestal vaak.
Zakt vanzelf weer weg.quote:Op maandag 28 december 2015 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vraag je toch zelf om met zo'n topic.
In FB mag niet meer van Dannyquote:Op maandag 28 december 2015 18:25 schreef Janneke141 het volgende:
Je gaat toch wel een vervolg openen in FB als je zometeen een slotje krijgt hè?
FB / Danny, kan er een nieuw topic komen na het slotje @2 ?quote:Op maandag 28 december 2015 18:31 schreef Rezania het volgende:
Jammer dat tong toch weer iedere keer terugkomt als hij zegt dat hij weg is. Een beetje man houdt zich aan zijn woord.
quote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef Janneke141 het volgende:
Waar precies?quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2272359
Houdoe.
Was toch niet zo boeiend, iets over kabouters ofzo.quote:
Goh, verrassend.quote:
Je wordt gedwongen om te reageren? Als dat voor jou echt zo voelt, is het misschien toch eens tijd om hulp te zoeken. Lijkt me niet heel gezond.quote:Op maandag 28 december 2015 18:48 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het niet over m'n hart krijgen om nu niks te zeggen. Nadat ik zei dat ik niks meer zou zeggen.
Natuurlijk word ik gedwongen door de negatieve azijnpissers om steeds weer te reageren.
Nogmaals, ik kan wel wat hebben. Mijn briljante one liners uit een geniale geest ontsproten, zijn ondertussen ook een bietje naar de kroten.
De teloorgang van FOK! is ingezet door de users die ik in deze Topic-Titel schets.
Ze voelen zich de koning te rijk in hun eigen wereldje. 'Kijk ons eens stoer doen.'
Een enclave inmiddels. Ze luisteren niet meer, ze lezen niet meer en zijn niet meer bezig met FOK!
Ik durf te zeggen dat ik wel bezig ben met FOK!. Ik durf te zeggen wat ik wil. Geef mij de shit maar over me heen. Ik kan wat hebben. Tsjacka mooi dat je achter me staat. We zijn Asterix en Obelix.
Jij begrijpt me.
Gewoon lekker blokken jongen, op een gegeven moment staat opa dan tegen een muur te lullen.quote:Op maandag 28 december 2015 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je wordt gedwongen om te reageren? Als dat voor jou echt zo voelt, is het misschien toch eens tijd om hulp te zoeken. Lijkt me niet heel gezond.
Neem aan dat je de post ook alsnog kan uitklappen als je wilt? Handig.quote:Op maandag 28 december 2015 18:47 schreef Rezania het volgende:
Ik kan iedereen trouwens van harte een abo aanraden, steun je FOK! en Danny ook nog eens mee (veel meer dan met dit soort topics).
[ afbeelding ]
Nope, dat niet. Maar in dit geval wil ik dat niet eens.quote:Op maandag 28 december 2015 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Neem aan dat je de post ook alsnog kan uitklappen als je wilt? Handig.
Jij bent best wel hypocriet.quote:Op maandag 28 december 2015 18:48 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het niet over m'n hart krijgen om nu niks te zeggen. Nadat ik zei dat ik niks meer zou zeggen.
Natuurlijk word ik gedwongen door de negatieve azijnpissers om steeds weer te reageren.
Nogmaals, ik kan wel wat hebben. Mijn briljante one liners uit een geniale geest ontsproten, zijn ondertussen ook een bietje naar de kroten.
De teloorgang van FOK! is ingezet door de users die ik in deze Topic-Titel schets.
Ze voelen zich de koning te rijk in hun eigen wereldje. 'Kijk ons eens stoer doen.'
Een enclave inmiddels. Ze luisteren niet meer, ze lezen niet meer en zijn niet meer bezig met FOK!
Ik durf te zeggen dat ik wel bezig ben met FOK!. Ik durf te zeggen wat ik wil. Geef mij de shit maar over me heen. Ik kan wat hebben. Tsjacka mooi dat je achter me staat. We zijn Asterix en Obelix.
Jij begrijpt me.
quote:
Neequote:Op maandag 28 december 2015 19:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft dit topic toch nog iets van nut gehad
maak jij die wel eens dan?quote:Op maandag 28 december 2015 19:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja positief hè.
Nu heb ik weer wat krediet voor kuttopics.
quote:
daar steun je fok niet meequote:Op maandag 28 december 2015 19:13 schreef deadprez het volgende:
hey Tong, heb jij eigenlijk weleens een abo genomen?
wel als je ads aan laat staanquote:
Nee, kreeg ik kado. Iedereen in paniek toen ik de eerste post had geplaatst.quote:Op maandag 28 december 2015 19:13 schreef deadprez het volgende:
hey Tong, heb jij eigenlijk weleens een abo genomen?
Jij begrijptquote:
Voor een deel, maar dit is wel een pareltje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |