Help me eens verklaren.quote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef Janneke141 het volgende:
Heb je nou nog steeds niet in de gaten dat je vooral zelf Fok! naar de tering helpt met dit soort topics?
Ah, daar hebben we de volgende.quote:
Ik open dit soort topics niet, Tong. Ik probeer tenminste leuk mee te posten.quote:Op maandag 28 december 2015 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de volgende.
Etsu. Ook zo één.
Dacht ik al. Dat jij ooit als eerste de streep hebt gehaald tussen miljoenen spermatozoïden.quote:
Maar je bent zelf wel een top user wil je zeggen?quote:Op maandag 28 december 2015 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de volgende.
Etsu. Ook zo één.
Ja. Verder is het U voor jou.quote:Op maandag 28 december 2015 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je bent zelf wel een top user wil je zeggen?
Uiteraard, enige zelfoverschatting is 'm niet vreemd.quote:Op maandag 28 december 2015 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je bent zelf wel een top user wil je zeggen?
FF pissen hoorquote:
Waar is het mis gegaan ?quote:
Ik kleineer mezelf juist.quote:Op maandag 28 december 2015 17:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Uiteraard, enige zelfoverschatting is 'm niet vreemd.
Dus.quote:Op maandag 28 december 2015 17:59 schreef tong80 het volgende:
Ik kleineer mezelf juist.
Wel leuk dat dit een bash tong80 topic wordt.
Precies wat ik wilde.
Lucebert ? Claus ? Piet...Paaltjes ?quote:
Dat wist je van te voren dat het zo'n topic zou worden. Volgens mij geniet je alleen maar van alle aandacht.quote:Op maandag 28 december 2015 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kleineer mezelf juist.
Wel leuk dat dit een bash tong80 topic wordt.
Precies wat ik wilde duiden.
Nu ben je te streng voor me navel.quote:
Valt nog mee bij een aantal van 30.000quote:
Misschien moet je een topic openen over iedereen die jou weleens genegeerd heeft. Je ziet dat het erg goed werktquote:Op maandag 28 december 2015 18:00 schreef Sked het volgende:
Jammer dat je niet op mijn bericht reageert, Tong
Of is dat je dementie?
quote:Op maandag 28 december 2015 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je een topic openen over iedereen die jou weleens genegeerd heeft. Je ziet dat het erg goed werkt
Douwe Egbers koffie.....echte koffie.quote:
Wel mooi dat jij denkt dat ik om de een of andere reden een hele andere user ben dan pakweg 2 jaar geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |