Nee hoor, hij moet ook nog een paar keer 'Wie ben jij?' vragen aan mensen die kritiek op hem uiten.quote:Op maandag 28 december 2015 17:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nog even over het aantal keer dat hij gebanned is beginnen en we zijn weer compleet.
Wist wel dat hij een seniele oude gek is, maar dementerend?quote:Op maandag 28 december 2015 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, hij moet ook nog een paar keer 'Wie ben jij?' vragen aan mensen die kritiek op hem uiten.
quote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef Janneke141 het volgende:
Heb je nou nog steeds niet in de gaten dat je vooral zelf Fok! naar de tering helpt met dit soort topics?
Start het initiatief. En dezelfden die nu op het bloed af komen sabelen het neer.quote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef empa1010 het volgende:
Ja je bent een ware legende, serieusvraag me alleen wel eens af of jouw aderen niet dichtslibben inmiddels maar goed. Waarom geen crowdfunding als FOK! werkelijk ten onder dreigt te gaan? Dat mag inderdaad niet gebeuren
je lacht je kapot hier af en toe, dat is heel wat waard. En CUL is leerzaam.
Help me eens verklaren.quote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef Janneke141 het volgende:
Heb je nou nog steeds niet in de gaten dat je vooral zelf Fok! naar de tering helpt met dit soort topics?
Ah, daar hebben we de volgende.quote:
Ik open dit soort topics niet, Tong. Ik probeer tenminste leuk mee te posten.quote:Op maandag 28 december 2015 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de volgende.
Etsu. Ook zo één.
Dacht ik al. Dat jij ooit als eerste de streep hebt gehaald tussen miljoenen spermatozoïden.quote:
Maar je bent zelf wel een top user wil je zeggen?quote:Op maandag 28 december 2015 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de volgende.
Etsu. Ook zo één.
Ja. Verder is het U voor jou.quote:Op maandag 28 december 2015 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je bent zelf wel een top user wil je zeggen?
Uiteraard, enige zelfoverschatting is 'm niet vreemd.quote:Op maandag 28 december 2015 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je bent zelf wel een top user wil je zeggen?
FF pissen hoorquote:
Waar is het mis gegaan ?quote:
Ik kleineer mezelf juist.quote:Op maandag 28 december 2015 17:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Uiteraard, enige zelfoverschatting is 'm niet vreemd.
Dus.quote:Op maandag 28 december 2015 17:59 schreef tong80 het volgende:
Ik kleineer mezelf juist.
Wel leuk dat dit een bash tong80 topic wordt.
Precies wat ik wilde.
Lucebert ? Claus ? Piet...Paaltjes ?quote:
Dat wist je van te voren dat het zo'n topic zou worden. Volgens mij geniet je alleen maar van alle aandacht.quote:Op maandag 28 december 2015 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kleineer mezelf juist.
Wel leuk dat dit een bash tong80 topic wordt.
Precies wat ik wilde duiden.
Nu ben je te streng voor me navel.quote:
Valt nog mee bij een aantal van 30.000quote:
Misschien moet je een topic openen over iedereen die jou weleens genegeerd heeft. Je ziet dat het erg goed werktquote:Op maandag 28 december 2015 18:00 schreef Sked het volgende:
Jammer dat je niet op mijn bericht reageert, Tong
Of is dat je dementie?
quote:Op maandag 28 december 2015 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je een topic openen over iedereen die jou weleens genegeerd heeft. Je ziet dat het erg goed werkt
Douwe Egbers koffie.....echte koffie.quote:
Wel mooi dat jij denkt dat ik om de een of andere reden een hele andere user ben dan pakweg 2 jaar geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |