Nope, dat niet. Maar in dit geval wil ik dat niet eens.quote:Op maandag 28 december 2015 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Neem aan dat je de post ook alsnog kan uitklappen als je wilt? Handig.
Jij bent best wel hypocriet.quote:Op maandag 28 december 2015 18:48 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het niet over m'n hart krijgen om nu niks te zeggen. Nadat ik zei dat ik niks meer zou zeggen.
Natuurlijk word ik gedwongen door de negatieve azijnpissers om steeds weer te reageren.
Nogmaals, ik kan wel wat hebben. Mijn briljante one liners uit een geniale geest ontsproten, zijn ondertussen ook een bietje naar de kroten.
De teloorgang van FOK! is ingezet door de users die ik in deze Topic-Titel schets.
Ze voelen zich de koning te rijk in hun eigen wereldje. 'Kijk ons eens stoer doen.'
Een enclave inmiddels. Ze luisteren niet meer, ze lezen niet meer en zijn niet meer bezig met FOK!
Ik durf te zeggen dat ik wel bezig ben met FOK!. Ik durf te zeggen wat ik wil. Geef mij de shit maar over me heen. Ik kan wat hebben. Tsjacka mooi dat je achter me staat. We zijn Asterix en Obelix.
Jij begrijpt me.
quote:
Neequote:Op maandag 28 december 2015 19:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft dit topic toch nog iets van nut gehad
maak jij die wel eens dan?quote:Op maandag 28 december 2015 19:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja positief hè.
Nu heb ik weer wat krediet voor kuttopics.
quote:
daar steun je fok niet meequote:Op maandag 28 december 2015 19:13 schreef deadprez het volgende:
hey Tong, heb jij eigenlijk weleens een abo genomen?
wel als je ads aan laat staanquote:
Nee, kreeg ik kado. Iedereen in paniek toen ik de eerste post had geplaatst.quote:Op maandag 28 december 2015 19:13 schreef deadprez het volgende:
hey Tong, heb jij eigenlijk weleens een abo genomen?
Jij begrijptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |