SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nou vooruit, voor het komende uur maak ik er ook 1quote:Op maandag 28 december 2015 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laat je me gewoon helemaal alleen-en
![]()
![]()
Hahaha, hier heb ik op gestemd.![]()
![]()
(uit protest allemaal oude house plaatjes gestemd want die horen er ook in)![]()
Godverdomme.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ah de smurfen hebben de top 2000 ook gehaald
Trotste mama van Ambar
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Deze hoort er gewoon in, vind ik.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
De eerste cd die ik kocht, no limits van 2 unlimited
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Gisteravond.quote:Op maandag 28 december 2015 12:13 schreef Molurus het volgende:
Ik heb de tune gemist realiseer ik me net.![]()
Staat op 1245.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 12:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze hoort er gewoon in, vind ik.![]()
![]()
* MadMaster bedenkt ineens dat hij nog strijkers aan neefje beloofd heeft...quote:Op maandag 28 december 2015 12:15 schreef cafca het volgende:
Ik heb dit ooit eens met een strijkorkest gespeeld, geweldig!![]()
Ja sommige mensen waren er gewoonquote:Op maandag 28 december 2015 12:10 schreef asco het volgende:
Boh, overal pijn.
Maar ich bin wie du was kix.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik denk dat ik skunk anansieWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Guilty Pleasurequote:Op maandag 28 december 2015 12:18 schreef Makamba_ het volgende:
1018 Owl City - Fireflies, waarom dat nou weer![]()
![]()
Skunk en nancy?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben er weer in optima forma jongens.
Zijn jullie blij?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 28 december 2015 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie blij?![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 12:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja sommige mensen waren er gewoon
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie blij?
Altijd Mex, altijd.quote:Op maandag 28 december 2015 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie blij?Trotste mama van Ambar
Mn laptop is gecrasht
Ik had al helemaal zon gevatte reactie getypt met of ik deze kende mey no no, no no no no enzulks
En deze ken ik ook natuurlijk
Je kent alles ess.quote:Op maandag 28 december 2015 12:20 schreef essnhills het volgende:
Mn laptop is gecrasht
Ik had al helemaal zon gevatte reactie getypt met of ik deze kende mey no no, no no no no enzulks
En deze ken ik ook natuurlijk
Ik kan je niet meer helpen want ik bekijk geen uurlijstjes meer
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die kan ik op zich wel hebben.quote:Op maandag 28 december 2015 12:18 schreef Makamba_ het volgende:
1018 Owl City - Fireflies, waarom dat nou weer
Scott (rip) nu eerst
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nee hoor, i justquote:hippies
Absoluut!quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 28 december 2015 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kent alles ess.
Ik kan je niet meer helpen want ik bekijk geen uurlijstjes meer
Zou jij Steve Jobs tijdens zijn leven werkschuw genoemd hebben?quote:I love music |Ajax forever
Kijken of ik Skunk Anansie, of Scott McKenzie...
Alsof ze het erom doen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Maar deze is wel
Ik luister lijstloosquote:
Hier was het heeeeeel erg mis met Anouk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Neuh, maar om nou te zeggen dat hij geen geluk heeft gehad gaat me ook tever.quote:Op maandag 28 december 2015 12:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou jij Steve Jobs tijdens zijn leven werkschuw genoemd hebben?
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ja, die liet immers alles door machines en computers oplossen...quote:Op maandag 28 december 2015 12:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou jij Steve Jobs tijdens zijn leven werkschuw genoemd hebben?![]()
Mooie toekomstige nummer...1892?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
okequote:
doe ik eigenlijk al jaren. De titels zeggen me toch niets
Goeiemiddag
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Dat weten we.quote:Op maandag 28 december 2015 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
oke
Dat is wat anders.. maar veel dingen die wij tegenwoordig gebruiken komen juist voort uit de hippiecultuur...quote:Op maandag 28 december 2015 12:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Neuh, maar om nou te zeggen dat hij geen geluk heeft gehad gaat me ook tever.I love music |Ajax forever
quote:Op maandag 28 december 2015 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die liet immers alles door machines en computers oplossen...
quote:Op maandag 28 december 2015 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
oke
Ik merk wel dat ik soms effe moet denken 'wie was dit ook alweer', zeker bij bandjes die me minder boeien maar niet een heel kenmerkend geluid hebben.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Give Peace A Chance en No Limit gemist
Ik zie ook voornamelijk de uurlijstjes hier en ben die 10 minuten later weer vergeten. Nog een half uurtje...quote:Make love, not war ☮![]()
Zwarte strijkers?quote:Op maandag 28 december 2015 12:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster bedenkt ineens dat hij nog strijkers aan neefje beloofd heeft...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
De rest van dit uur is allemaal een beetje niksig als je het mij vraagt.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Spinnuhquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Natúúrlijk..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik vind het origineel van Robbie Williams leukerOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zacht kabbelend werkje van George M. nu."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Volgens mij hebben ze die 3 uur al zowat ingehaald... normaal ging de lijst ook altijd rond 2 uur doormidden
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Eerder bij vieren.quote:Op maandag 28 december 2015 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij hebben ze die 3 uur al zowat ingehaald... normaal ging de lijst ook altijd rond 2 uur doormidden
Alle lange nummers zitten in de top, Child in time, Stairway, November Rain, Echoes etc, hoe willen ze dat redden?quote:Op maandag 28 december 2015 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij hebben ze die 3 uur al zowat ingehaald... normaal ging de lijst ook altijd rond 2 uur doormiddenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Deze is saai zeg"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Grappig deze vind ik dan weer erg mooiquote:
En Telegraph Road en Fool's Overture, niet te vergeten.quote:Op maandag 28 december 2015 12:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alle lange nummers zitten in de top, Child in time, Stairway, November Rain, Echoes etc,
Zaten een paar jaar geleden in hetzelfde uur, die twee (samen een kleine 25 minuten).
De tweede idd.quote:Op maandag 28 december 2015 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Prachtige oorcastratie inderdaadquote:Op maandag 28 december 2015 12:31 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Grappig deze vind ik dan weer erg mooiWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
oh dat valt meequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dat gaan ze niet doenquote:Op maandag 28 december 2015 12:32 schreef Molurus het volgende:
De langste is denk ik Tubular Bells? Mits je die volledig draait.
gewaagde voorspelling van mij he?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geen tweetsonzin enzo meer tussendoorquote:Op maandag 28 december 2015 12:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alle lange nummers zitten in de top, Child in time, Stairway, November Rain, Echoes etc, hoe willen ze dat redden?
Normaal gesproken zou ik nu een afbeelding plaatsen van een lekkere cowboy
Maar dat moet je je maar even inbeelden.Trotste mama van Ambar
Dat gaat niet gebeuren. Daar was een single van en die draaien ze dan wel.quote:Op maandag 28 december 2015 12:32 schreef Molurus het volgende:
De langste is denk ik Tubular Bells? Mits je die volledig draait.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gewaagd niet, maar wel jammer dat ze dat niet doen. Dat stuk verdient het gewoon om volledig gedraaid te worden.quote:Op maandag 28 december 2015 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat gaan ze niet doen
gewaagde voorspelling van mij he?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik denk nu aan Bassie & Adriaanquote:Op maandag 28 december 2015 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Normaal gesproken zou ik nu een afbeelding plaatsen van een lekkere cowboy
Maar dat moet je je maar even inbeelden.![]()
Tja, drie uur eerder beginnen, dan verwacht je het midden ook anderhalf uur eerder.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Oh deze is wel mooi
Mooie Stones.
Black n Blue, zo'n warm bad van een sound.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Deze vind ik niet zo bijzonder van de Stenen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik gisterochtend al, toen Sylvia van Focus voorbij kwam.quote:
TIjdens dit prachtige nummer?quote:
Of om Owl City te ontlopen.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
De broek zat een beetje strak hier.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Teveel gegeten met Kerst?quote:Op maandag 28 december 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De broek zat een beetje strak hier."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Bij Mick af en toe ook in dit nummer.quote:Op maandag 28 december 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De broek zat een beetje strak hier."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Wilde Flappie eruit?quote:Op maandag 28 december 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De broek zat een beetje strak hier.![]()
Wat is dit voor jankzooi?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Ik doelde op de muziek.quote:
Hier nog zoeen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
#viesdikquote:Op maandag 28 december 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De broek zat een beetje strak hier.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Toch vind ik dit ook best een leuk nummer."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Kzit je nie voor te liegequote:
10 miljoen strontvliegeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Godver, dit is 3jr mijn ringtone geweest. Mijn automatische reactie was "ik heb vakantie!!"
Mijn leerlingen vinden deze leuk.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 12:38 schreef Uccie het volgende:
Godver, dit is 3jr mijn ringtone geweest. Mijn automatische reactie was "ik heb vakantie!!"![]()
![]()
Ik word hier altijd wel vrolijk van eigenlijk![]()
HIj genietquote:Op maandag 28 december 2015 12:39 schreef Max23 het volgende:
I LIKE TO MAKE MYSELF BELIEVE, THAT PLANET EARTH TURNS SLOWLYFor you, there'll be no more crying.
Die van mij ook welquote:Op maandag 28 december 2015 12:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn leerlingen vinden deze leuk.![]()
![]()
En dan staat The Postal Service er niet in..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
onterven!quote:Op maandag 28 december 2015 12:39 schreef Berkery het volgende:
'Oh dit vind ik een leuk liedje' - aldus een 11 jarige hier
![]()
Toen ik dit voor het eerst hoorde vond ik het geweldig.. zoiets had ik nog nooit gehoord. Nu vind ik dat niet meer, maar nog steeds wel een leuk nummer.![]()
Het intro is best leuk en iedereen had dezelfde telefoon (werk).quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Always on the run weer?quote:Op maandag 28 december 2015 12:39 schreef Berkery het volgende:
'Oh dit vind ik een leuk liedje' - aldus een 11 jarige hier
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:
Ik heb een gatentekst van deze. Als luisteroefening.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
En dat terwijl de rotatiesnelheid van de aarde zo goed als constant is.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Welke groep?quote:Op maandag 28 december 2015 12:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb een gatentekst van deze. Als luisteroefening.![]()
Vervelende autotune zooi altijd...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja ja ja, geen excuusquote:Op maandag 28 december 2015 12:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het intro is best leuk en iedereen had dezelfde telefoon (werk).![]()
Staat al een aantal jaren behoorlijk stabiel rond 1000-1100 trouwens."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Je moet toch iets als je niet kunt zingenquote:Op maandag 28 december 2015 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vervelende autotune zooi altijd...![]()
![]()
Middelbare school. Onderbouw vmbo.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Toch valt de autotune in dit nummer wel mee tochquote:Op maandag 28 december 2015 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vervelende autotune zooi altijd...![]()
Dat nummer van Blof gaat over andere ringen..quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Je bent me net voor, my thoughts exactlyquote:Op maandag 28 december 2015 12:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En dan staat The Postal Service er niet in..![]()
![]()
GeslepenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ah, ik heb groep 7quote:Op maandag 28 december 2015 12:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Middelbare school. Onderbouw vmbo.![]()
Jowww GMTAquote:Op maandag 28 december 2015 12:41 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Je bent me net voor, my thoughts exactly
Rings of fire?quote:Op maandag 28 december 2015 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat nummer van Blof gaat over andere ringen..![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat nummer van Blof gaat over andere ringen..![]()
![]()
![]()
YOU AND MEEEEEEEEE
WE USED TO BE TOGETHER"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op maandag 28 december 2015 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat nummer van Blof gaat over andere ringen..
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ah, nog wat jongerquote:
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Niet SpiekenFor you, there'll be no more crying.
DON'T SPEAK"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Heb ik ooit vroeger 1x gedaan bij natuurscheikundequote:
Niet likken!!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik vond het niets en vind het nietsquote:Op maandag 28 december 2015 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer kon ik vroeger echt niet aan. Nu wel, maar leuk is het niet.![]()
![]()
Ok ik ben even eten
Stoute meidquote:Op maandag 28 december 2015 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik ooit vroeger 1x gedaan bij natuurscheikunde
Dit is wel vermakelijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel goed voor de street credibility dat ze die gitarist van Nirvana in de clip dedenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Duits. Alle naamvaldingenwoordjes heel klein schrijven en op de pen.quote:Op maandag 28 december 2015 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik ooit vroeger 1x gedaan bij natuurscheikundeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Smakelijkquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kun je het nog na de afgelopen 3 dagen?quote:
Live konden ze er geen reet van trouwens.
Die bassist kon It's My Life niet live spelen. Helemaal geperfectioneerd in de studio.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ze zijn niet de enigequote:Op maandag 28 december 2015 12:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Live konden ze er geen reet van trouwens.
Die bassist kon It's My Life niet live spelen. Helemaal geperfectioneerd in de studio.![]()
![]()
Dat is eigenlijk best wel diep triest, een band die niet live kan spelen.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Tegenwoordig is dat toch haast de norm?quote:Op maandag 28 december 2015 12:45 schreef Molurus het volgende:
Dat is eigenlijk best wel diep triest, een band die niet live kan spelen.
Wel als je wilt optredenquote:Op maandag 28 december 2015 12:45 schreef Molurus het volgende:
Dat is eigenlijk best wel diep triest, een band die niet live kan spelen.![]()
![]()
Die band rond Ed Kowalzcyk is ook slecht live.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er zijn eigenlijk niet zo veel echte bands meer. Maar die er zijn kunnen live wel wat. Ik kan niet zo snel een moderne band bedenken die dat niet kan.quote:Op maandag 28 december 2015 12:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat toch haast de norm?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
![]()
FEEST
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Annie Temeijer![]()
![]()
AnnieTemeier..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik kan alleen blokfluit spelenquote:Op maandag 28 december 2015 12:45 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kunt It's my life ook niet spelen?![]()
![]()
je had Cosby sweaters en je had Annie Temeier truien..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Enige correcte smiley, en toch meedansen zometeenquote:
Hier had een ander veel leuker nummer kunnen staan...Trotste mama van Ambar
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier had een ander veel leuker nummer kunnen staan...
Nee dit vind ik echt niet leuk. Niet eens heel stiekem.quote:Op maandag 28 december 2015 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige correcte smiley, en toch meedansen zometeenTrotste mama van Ambar
Gemaakt voor, niet gemaakt doorquote:
Ja maar ik zou willen dat ik basgitaar kon spelenquote:Op maandag 28 december 2015 12:47 schreef D. het volgende:
[..]
Op de blokfluit kun je ook It's my life spelen hoor![]()
![]()
Is het die periode van de maand?quote:Op maandag 28 december 2015 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dit vind ik echt niet leuk. Niet eens heel stiekem.![]()
![]()
Oefenenquote:Op maandag 28 december 2015 12:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja maar ik zou willen dat ik basgitaar kon spelen![]()
![]()
quote:![]()
Niet gelijk alles wijten aan die periode.Trotste mama van Ambar
Ik vind dit ook gejank, maar je kunt gewoon niet stil zitten.quote:Op maandag 28 december 2015 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dit vind ik echt niet leuk. Niet eens heel stiekem.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goeie god!quote:
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik vroeg het he, nam het niet gelijk aanquote:Op maandag 28 december 2015 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Niet gelijk alles wijten aan die periode.![]()
![]()
Ik zou wel heel graag goed willen kunnen drummen.quote:Op maandag 28 december 2015 12:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja maar ik zou willen dat ik basgitaar kon spelen![]()
![]()
Neil Young
Is gelukt hoorquote:Op maandag 28 december 2015 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit ook gejank, maar je kunt gewoon niet stil zitten.
Trotste mama van Ambar
Ik vind dit ook gejank, maar je kunt gewoon niet bewegenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mooie van ome Neil[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Da's in scene gezetquote:
Toch?![]()
![]()
Steel guitar heeft zo'n mooi geluid.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oei, dit is wel een hele slechte Blaf.
quote:
Dan dit![]()
![]()
Klopt. Heerlijkheidquote:Op maandag 28 december 2015 12:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Steel guitar heeft zo'n mooi geluid.
Trotste mama van Ambar
Blof![]()
Een van hun minste idd
1013 is zowat het beste Nederlandstalige nummer van de hele lijstquote:Op maandag 28 december 2015 12:53 schreef Makamba_ het volgende:
En nu even muten tot aan uhm, The Cure dan maar.![]()
![]()
Die bedoelde ik dus...quote:![]()
En ik vraag niet om je hand maar om je vingers die me wijzen op mezelf
Lood, ijzer...quote:Op maandag 28 december 2015 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Kapte hij Neil nou af voor dit gedrocht![]()
Nog niet een klein beetjequote:Op maandag 28 december 2015 12:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
1013 is zowat het beste Nederlandstalige nummer van de hele lijst![]()
![]()
Die tekst dan ook
Die bookmark ik even voor later.quote:Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik vind deze best ok, vooral de instrumentale delen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik vind dat zo'n ongeloofeloos zeiknummer.quote:Op maandag 28 december 2015 12:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
![]()
1013 Ik Wou Dat Ik Jou Was - Veldhuis & Kemper
1012 Give It Away - Red Hot Chili Peppers
1011 Josephine - Chris Rea
1010 Drive - R.E.M.![]()
1009 So Incredible - Ilse DeLange![]()
1008 Close To Me - The Cure
1007 State Of Independence - Donna Summer
1006 Du Hast - Rammstein
1005 Shape of my heart - Sting![]()
1004 Hilversum 3 - Herman van Veen
1003 Little Lies - Fleetwood Mac
1002 Breakfast In America - Supertramp
1001 I Will Survive - Gloria Gaynor
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Ik ga hier afsluiten en naar een andere werkplek. Lekker 538 luisteren.![]()
![]()
Tot later
Make love, not war ☮![]()
wilde eerst nog zeggen, valt toch wel mee?quote:![]()
![]()
Veel 'plezier'quote:Op maandag 28 december 2015 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Tot later![]()
![]()
![]()
Sterkte...ik meen het, sterkte.quote:Op maandag 28 december 2015 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Tot laterOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Was een goede cursus poezie die Pascal heeft gevolgd in het plaatselijk dorphuis.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 28 december 2015 12:53 schreef Max23 het volgende:
1013 is zowat het beste Nederlandstalige nummer van de hele lijst
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Ik zou morgenmiddag met een vriendin op pad gaan, nu zegt ze dat ze zich misschien niet zo lekker voelt...is het slecht dat ik denk YEAH kan ik lekker de hele dag luisteren
Heb ik niet zoveel mee en van Give it away er direct na word ik al helemaal lijp. Echt een heel slecht nummer van de RHCPquote:Op maandag 28 december 2015 12:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Slechte planning... zoiets moet je lekker doen op 2 januariquote:Op maandag 28 december 2015 12:55 schreef Uccie het volgende:
Ik zou morgenmiddag met een vriendin op pad gaan, nu zegt ze dat ze zich misschien niet zo lekker voelt...is het slecht dat ik denk YEAH kan ik lekker de hele dag luisteren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb t nu tot 4 minuten in t nummer gehoord en behalve wat iele 2e stemmetjes nog geen fout gehoord..quote:Op maandag 28 december 2015 12:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wilde eerst nog zeggen, valt toch wel mee?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee dat is niet slecht om te denken.quote:Op maandag 28 december 2015 12:55 schreef Uccie het volgende:
Ik zou morgenmiddag met een vriendin op pad gaan, nu zegt ze dat ze zich misschien niet zo lekker voelt...is het slecht dat ik denk YEAH kan ik lekker de hele dag luisterenTrotste mama van Ambar
Bob Marley op een bakfiets vind ik wel primaquote:Op maandag 28 december 2015 12:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb ik niet zoveel mee en van Give it away er direct na word ik al helemaal lijp. Echt een heel slecht nummer van de RHCP[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
spreek het in op het radio 2 antwoordapparaat.quote:Op maandag 28 december 2015 12:55 schreef Uccie het volgende:
Ik zou morgenmiddag met een vriendin op pad gaan, nu zegt ze dat ze zich misschien niet zo lekker voelt...is het slecht dat ik denk YEAH kan ik lekker de hele dag luisteren![]()
Dat mag jij best denken.quote:Op maandag 28 december 2015 12:55 schreef Uccie het volgende:
Ik zou morgenmiddag met een vriendin op pad gaan, nu zegt ze dat ze zich misschien niet zo lekker voelt...is het slecht dat ik denk YEAH kan ik lekker de hele dag luisteren![]()
![]()
Volgens mij hield ie het boek verkeerd vastquote:Op maandag 28 december 2015 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Was een goede cursus poezie die Pascal heeft gevolgd in het plaatselijk dorphuis.![]()
![]()
Ja ik weet het, maar het is op zich voor mij wel goed om niet te kasplanten.quote:Op maandag 28 december 2015 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slechte planning... zoiets moet je lekker doen op 2 januariOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
1013 Ik Wou Dat Ik Jou Was - Veldhuis & Kemper![]()
![]()
1012 Give It Away - Red Hot Chili Peppers![]()
1011 Josephine - Chris Rea![]()
1010 Drive - R.E.M.![]()
![]()
1008 Close To Me - The Cure
1007 State Of Independence - Donna Summer![]()
1006 Du Hast - Rammstein![]()
![]()
1004 Hilversum 3 - Herman van Veen![]()
1003 Little Lies - Fleetwood Mac![]()
1002 Breakfast In America - Supertramp![]()
Waarom dan afspreken?quote:Op maandag 28 december 2015 12:55 schreef Uccie het volgende:
![]()
Het was een engels boek en hij gebruikte google translate?quote:Op maandag 28 december 2015 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij hield ie het boek verkeerd vastOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik snap de grap zowaar geeneensquote:Op maandag 28 december 2015 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bob Marley op een bakfiets vind ik wel prima![]()
![]()
Dit gaat over een aanzoek zonder schoenen die gejat zijn omdat ze naar koffie en bier roken want de letters bleven niet in het zand bij de vlaggetjes staan. Dat snap je toch wel?quote:Op maandag 28 december 2015 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze tekst is zo onbegrijpelijk, normaal snap ik de teksten van Blof altijd.![]()
Rammstein is natuurlijk de topper van dit uur
Dat hoef ik niet te acteren, dat is zo
1010 Drive - R.E.M.![]()
1008 Close To Me - The Cure![]()
Op zijn Essies, zoals beloofd.![]()
Geen idee wat ie gebruikt, maar doe mij ook een grammetjequote:Op maandag 28 december 2015 12:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was een engels boek en hij gebruikte google translate?![]()
![]()
MUZ / Verzin hier je eigen Blof tekstenquote:Op maandag 28 december 2015 12:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit gaat over een aanzoek zonder schoenen die gejat zijn omdat ze naar koffie en bier roken want de letters bleven niet in het zand bij de vlaggetjes staan. Dat snap je toch wel?![]()
zij wil ook gewoon luisteren, dus heeft ze zo een makkelijk excuusquote:Op maandag 28 december 2015 12:55 schreef Uccie het volgende:
1010 Drive - R.E.M.![]()
1004 Hilversum 3 - Herman van Veen
1001 I Will Survive - Gloria Gaynor![]()
![]()
Dit lijstje, maar dan precies andersomquote:Op maandag 28 december 2015 12:58 schreef Max23 het volgende:
1010 Drive - R.E.M.![]()
Op zijn Essies, zoals beloofd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |