SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Heb ze live mogen meemaken.quote:Op maandag 28 december 2015 11:22 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
je bent niet de enige. Alle nummers zijn sterk op The colour of spring. Ook spirit of Eden van Talk Talk is een bijzondere luisterervaring. Dit mag nu wel, ze komen zo voorbij met it's my life.
Daarom deze als favoriet:![]()
![]()
Hij is samen met Harry Muskee naar een cursus Engels geweest.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Kan ik me niet meer herinnerenquote:Op maandag 28 december 2015 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Die keer dat Q65 als promotiestunt met een rubberboot naar Engeland gingen:
[ afbeelding ]![]()
Talk Talk is bijna altijd
Mike and the mechanics
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Staan er maar 3 keer in!quote:
In de Carrack, in de Carrack, zei de dominee...quote:Op maandag 28 december 2015 11:27 schreef Berkery het volgende:
Dit is volgens mij de enige keer dat Paul Carrack er in staat![]()
Ik moet bij Mike & the Mechanics toch steeds aan American Psycho denken..My friends all drive horses![]()
En toen stopte ze vrij abrupt met optreden. Zonde. Goede liveband.quote:Op maandag 28 december 2015 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ze live mogen meemaken.
Daarom deze als favoriet:
[ afbeelding ]The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Persoonlijk heb ik meer met oude Genesis dan met deze spinoff. Maar toch best leuk.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Zeiknummer 1ste klas maar dan wel van het beste soort
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Genesis spin-off toch?quote:Op maandag 28 december 2015 11:28 schreef cafca het volgende:
Dit is wel een beetje erg perfecte muziek, maat stiekem toch best wel mooi
![]()
Voorprogramma van Phil C. wat jaartjes terug...quote:Op maandag 28 december 2015 11:28 schreef Molurus het volgende:
Persoonlijk heb ik meer met oude Genesis dan met deze spinoff. Maar toch best leuk.![]()
Werchter Classic.quote:Op maandag 28 december 2015 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorprogramma van Phil C. wat jaartjes terug...![]()
Dat concert van Phil was overigens wel briljant. De drumsessie aan het begin.![]()
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Bij dit nummer wacht ik de hele tijd tot hij gaat zingen:
"and we're living in the love of the common people,
smile's from the heart of a family man.
Daddy's gonna buy you a dream to cling to,
Mama's gonna love you just as much as she can"![]()
![]()
wie kan nog een band in de top 2000 noemen waarvan de naamgever niet de zanger is? #quizWhen I was a child I had a fever.
Een vriend van mij kwam eens met dit stukje tekst, wat voor hem heel belangrijk was.
Daar moet ik steeds aan denken bij dit nummer.
I wasn't there that morning
When my father passed away
I didn't get to tell him
All the things I had to say.
I think I caught his spirit
Later that same year
I'm sure I heard his echo
In my baby's new born tears
I just wish I could have told him
In the living years![]()
Jaa, het nummer waardoor ik gitaar ben leren spelen omdat een vriend een keer dit nummer speelde!!Nu al 1,5 jaar aan de gitaar!
Little Talks![]()
![]()
![]()
Roger Glover and friends?quote:Op maandag 28 december 2015 11:31 schreef Homdeck het volgende:
wie kan nog een band in de top 2000 noemen waarvan de naamgever niet de zanger is? #quizMy friends all drive horses![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En toen stopte ze vrij abrupt met optreden. Zonde. Goede liveband.Ik had vroeger een videoband (zo'n dikke DVD noemden mijn kinderen dat vroeger) met volgens mij een Rockpalast-optreden. Geweldig!
![]()
Ik heb het over de Arena.quote:Op maandag 28 december 2015 11:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Werchter Classic.![]()
Dat concert van Phil was overigens wel briljant. De drumsessie aan het begin.![]()
Tijdens Nederland - Italië tijdens een EK/WK of zo...![]()
The Eaglesquote:Op maandag 28 december 2015 11:31 schreef Homdeck het volgende:
wie kan nog een band in de top 2000 noemen waarvan de naamgever niet de zanger is? #quiz![]()
Though the truth may vary this ship will carry our bodies safe to shore.![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 11:32 schreef Arcee het volgende:
Though the truth may vary this ship will carry our bodies safe to shore.![]()
![]()
Een van de leukste hits van afgelopen jaren
Zingt Manfred Mann?quote:Op maandag 28 december 2015 11:31 schreef Homdeck het volgende:
wie kan nog een band in de top 2000 noemen waarvan de naamgever niet de zanger is? #quizNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Er staan honderden nummers in de lijst die slechter zijn dan dit, wat mij betreft.quote:Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Heb nog opnames van Veronica's Rocknight (waar ik dus bij was) en Montreux.quote:Op maandag 28 december 2015 11:31 schreef cafca het volgende:
[..]Ik had vroeger een videoband (zo'n dikke DVD noemden mijn kinderen dat vroeger) met volgens mij een Rockpalast-optreden. Geweldig!
Die laatste is perfect en nog wel te vinden...![]()
And guests. Nou vooruit reken ik goed, maar is niet wat ik bedoeldequote:
When I was a child I had a fever.
nou blijkbaar kunnen die mensen dat dus nietquote:Op maandag 28 december 2015 11:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van dat mensen kunnen stemmen? Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen.
Maar er staan idd slechtere nummers in.I love music |Ajax forever
Liedjes met oohs en aaaaahs erin zijn mij vaak geliefd, maar little talks bezorgt me schurftThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Why Worry
GepingelOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Greetingz"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Essquote:
En er zit iemand door mn top200 heen te bellen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Eens. Ik vind dit wel mooi omdat ik er leuke herinneringen aan heb, maar muzikaal gezien is dit ontzettend saai.quote:Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Fleetwood Mac, of was die al genoemd?quote:Op maandag 28 december 2015 11:31 schreef Homdeck het volgende:
wie kan nog een band in de top 2000 noemen waarvan de naamgever niet de zanger is? #quiz![]()
Mark Knopflergod
Dit zegt me niet zoveel eigenlijk"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Een beetje het niemandalletje op brothers in arms. Zouden ze de volle 9 minuten draaien? Waarschijnlijk niet.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
SAAI[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik zie een EssHoi
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En dat is een hele prestatie inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2015 11:37 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dit is zelfs saai voor Dire Straits begrippen
Heerlijk rustgevend
Saai inderdaad.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik ben net wakker
#weerhalfinslaapvalt"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Zo, ik ben officieel ingeschreven in de nieuwe gemeente. Ik had een stapel papieren bij me waar VanVelzen zich in had kunnen verstoppen en dat bleek zowaar genoeg
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Klopt ook iddquote:Op maandag 28 december 2015 11:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Fleetwood Mac, of was die al genoemd?
Ik had manfred mann's earth band in gedachtenWhen I was a child I had a fever.
#weerwakkerwordt"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Deze is wel tof
Deze man weetquote:For you, there'll be no more crying.
quote:Op maandag 28 december 2015 11:39 schreef Fred_B het volgende:
Zo, ik ben officieel ingeschreven in de nieuwe gemeente. Ik had een stapel papieren bij me waar VanVelzen zich in had kunnen verstoppen en dat bleek zowaar genoeg
Make love, not war ☮![]()
Staat de J Geils Band er nog in?quote:Op maandag 28 december 2015 11:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Klopt ook idd
Ik had manfred mann's earth band in gedachten![]()
Ik hoefde alleen mijn legitimatie mee.quote:Op maandag 28 december 2015 11:39 schreef Fred_B het volgende:
Zo, ik ben officieel ingeschreven in de nieuwe gemeente. Ik had een stapel papieren bij me waar VanVelzen zich in had kunnen verstoppen en dat bleek zowaar genoegOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hoezo zoveel papieren?quote:Op maandag 28 december 2015 11:39 schreef Fred_B het volgende:
Zo, ik ben officieel ingeschreven in de nieuwe gemeente. Ik had een stapel papieren bij me waar VanVelzen zich in had kunnen verstoppen en dat bleek zowaar genoeg![]()
Ik heb een miniformuliertje online moeten invullen
Al jaaaaren nietquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
België hèquote:Op maandag 28 december 2015 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen mijn legitimatie mee.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Aparte man, deze zanger.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
![]()
Ik snap hem ook niet. Of er moet in een jaar tijd heel veel veranderd zijn.quote:Op maandag 28 december 2015 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo zoveel papieren?![]()
Ik heb een miniformuliertje online moeten invullenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Owww ja oke.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
eensquote:Op maandag 28 december 2015 11:40 schreef Spies het volgende:
Schandelijk dat Living In Another World van Talk Talk er nog altijd niet in staat.I love music |Ajax forever
quote:Op maandag 28 december 2015 11:40 schreef Spies het volgende:
Schandelijk dat Living In Another World van Talk Talk er nog altijd niet in staat.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Dat wel. Schijnt nu vooral een kluizenaar te zijn.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Lunchtime!
Trein is in Grunn!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat sluit ik in mijn geval ook niet uit.quote:Op maandag 28 december 2015 11:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, ik dacht extra controle op zware criminelenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dictator of Radar Love?quote:Op maandag 28 december 2015 11:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Komt op mijn stemlijstje voor volgend jaar![]()
Hihier nog niet eens een jaarquote:Op maandag 28 december 2015 11:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet. Of er moet in een jaar tijd heel veel veranderd zijn.
quote:Op maandag 28 december 2015 11:42 schreef Berkery het volgende:
It's my life and I can do what I want![]()
Enorme classic aan de andere kant van de oceaan maar hier pakt ie blijkbaar niet zo in deze lijstenquote:
Net als Power of Love[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Renee, Does Caroline Know etc. etc. etc.quote:Op maandag 28 december 2015 11:42 schreef Berkery het volgende:
Tomorrow started mag van mij in de top 10. De live uitvoering![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Burn baby burn![]()
![]()
Het nummer Talk Talk niet te vergeten..quote:Op maandag 28 december 2015 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Renee, Does Caroline Know etc. etc. etc.I love music |Ajax forever
Die valt onder de etc. etc. etc...quote:Op maandag 28 december 2015 11:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het nummer Talk Talk niet te vergeten..![]()
Die staat er ook niet inquote:
Wie?quote:Op maandag 28 december 2015 11:45 schreef Molurus het volgende:
Het origineel van Robin Martens is beter.![]()
weet ik, maar wilde die nog even specifiek noemenquote:Op maandag 28 december 2015 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die valt onder de etc. etc. etc...
Ah, Martha and the Vandellas genot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Ik heb nog niet genoeg geluisterd om me hier over te kunnen uitsprekenquote:Op maandag 28 december 2015 11:46 schreef glittertje39 het volgende:
ben ik de enige die zich lichtelijk irriteert aan de DJ's"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
bert is er toch nog niet?quote:Op maandag 28 december 2015 11:46 schreef glittertje39 het volgende:
ben ik de enige die zich lichtelijk irriteert aan de DJ's![]()
Is toch heerlijk deze
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Mijn laptop kan al deze gifjes niet aan
Goed punt.quote:Op maandag 28 december 2015 11:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit is zowat t minst gayige uit de clipNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 11:47 schreef essnhills het volgende:
Mijn laptop kan al deze gifjes niet aan![]()
![]()
GIFJESSPAM[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 28 december 2015 11:47 schreef essnhills het volgende:
Mijn laptop kan al deze gifjes niet aan
Ik help meequote:Op maandag 28 december 2015 11:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Had ik al opgeschreven voor volgend jaar.
Iets te weinig glittergifjes naar m'n goestingquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De gifjes zijn te gay voor mijn roze laptopje"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Er eventjes vantussen. Genieten van de laatste warme dag van het jaar op de berg."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, want roze is niet gayquote:Op maandag 28 december 2015 11:48 schreef essnhills het volgende:
De gifjes zijn te gay voor mijn roze laptopje![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 11:49 schreef Dven het volgende:
Er eventjes vantussen. Genieten van de laatste warme dag van het jaar op de berg.
Kun je nagaan hoe gay ze zijnquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
zo maar ff aankleden...I love music |Ajax forever
Veel plezier.quote:Op maandag 28 december 2015 11:49 schreef Dven het volgende:
Er eventjes vantussen. Genieten van de laatste warme dag van het jaar op de berg.![]()
![]()
1:58quote:
Oh Lord, won't you buy me, a Mercedes Benz"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
De versie van T-Spoon is beterOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 11:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vond het origineel van T-Spoon beter.![]()
![]()
Oh nee 1:48quote:Op maandag 28 december 2015 11:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dan klopt t niet, hit the road jack is 1:57
anderhalve minuut zegt de dj netquote:Op maandag 28 december 2015 11:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dan klopt t niet, hit the road jack is 1:57"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Voor betere Janis Joplin, zie haar optreden tijdens het Monterrey fesitival.
Dit is vrij matig en onverklaarbaar in de lijst.My friends all drive horses![]()
Volgend jaar Napalm Death met You Suffer in de Top 2000The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
FIRE[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goddank is dit nummer behoorlijk gezakt. Hou die trend vast!
Ik vond het instrumentale deel ook erg sterk moet ik zeggenquote:Op maandag 28 december 2015 11:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Goede drums in dit nummer trouwens."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:
Was nog beter geweest als ie eruit was gedonderdquote:Op maandag 28 december 2015 11:52 schreef peaceman het volgende:
Goddank is dit nummer behoorlijk gezakt. Hou die trend vast!![]()
Ik vind deze best leuk hoor
Dit nummer mag van mij ook wel getting 'Lost in the fire'Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Dit, Joplin kon veel beter dan dit... Ball and Chain bijvoorbeeld...quote:Op maandag 28 december 2015 11:52 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is vrij matig en onverklaarbaar in de lijst.![]()
Ik ga de hond uitlaten, laterss
Ja, wel mee eens inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2015 11:52 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is vrij matig en onverklaarbaar in de lijst.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Deze man of vrouw weet!quote:Op maandag 28 december 2015 11:53 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit, Joplin kon veel beter dan dit... Ball and Chain bijvoorbeeld...
My friends all drive horses![]()
alles uit 2013 daalde, terwijl de nummers van 2014 allemaal zijn gestegen, met hele erge meuk ertussenquote:Op maandag 28 december 2015 11:54 schreef Max23 het volgende:
Dit nummer is overigens 474 plaatsen gezakt, stond vorig jaar dus op 552The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
dit is niet het nieuws, dit is reclamequote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Das 8× te veelquote:Op maandag 28 december 2015 11:56 schreef Max23 het volgende:
Ik zag net trouwens dat The Script 8x in de lijst staat![]()
![]()
![]()
Volgend uur wel goeie muziek. M.u.v. Anouk
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja, da's dan weer een beetje jammerquote:Op maandag 28 december 2015 11:56 schreef Max23 het volgende:
Ik zag net trouwens dat The Script 8x in de lijst staat![]()
![]()
Da vink nou nie eg een reden om te juige...quote:Op maandag 28 december 2015 11:56 schreef Max23 het volgende:
Ik zag net trouwens dat The Script 8x in de lijst staat
En Blof met 1 van hun vervelendste nummers.quote:Op maandag 28 december 2015 11:57 schreef Djeez het volgende:
Volgend uur wel goeie muziek. M.u.v. Anouk![]()
hoe vaak staat keane er eigenlijk in?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Het is zo dertien in een dozijnquote:Op maandag 28 december 2015 11:58 schreef Max23 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat is er mis met deze (nummer 251)![]()
7xquote:Op maandag 28 december 2015 11:58 schreef essnhills het volgende:
hoe vaak staat keane er eigenlijk in?![]()
Anita Meyer hoef je maar 1 keer te doorstaan, die anderen....quote:Op maandag 28 december 2015 11:58 schreef Molurus het volgende:
Volgend uur Anita Meyer, en jullie zeuren over Anouk en Blof.I love music |Ajax forever
Annie Temeier is een klassieker...quote:Op maandag 28 december 2015 11:58 schreef Molurus het volgende:
Volgend uur Anita Meyer, en jullie zeuren over Anouk en Blof.![]()
7quote:Op maandag 28 december 2015 11:58 schreef essnhills het volgende:
hoe vaak staat keane er eigenlijk in?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
7x is best netjes
Keane staat er 7x in[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je zou bijna denken dat Keane er 7x in staat."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
7x is best wel (te) veelI love music |Ajax forever
1025 Give Peace A Chance John Lennon & Plastic Ono Band
1024 No Limit 2 Unlimited
1023 Weak Skunk Anansie
1022 San Francisco Scott McKenzie
1021 Three Days In A Row Anouk
1020 Cowboys And Angels George Michael
1019 Fool To Cry The Rolling Stones
1018 Fireflies Owl City
1017 Don't Speak No Doubt
1016 Why Tell Me Why Anita Meyer
1015 Harvest Neil Young
1014 Aanzoek Zonder Ringen Bløf![]()
![]()
John Lennon had wel een dingetje met vrede he?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Onverbeterlijke hippie was het.quote:Op maandag 28 december 2015 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
John Lennon had wel een dingetje met vrede he?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
1025 Give Peace A Chance John Lennon & Plastic Ono Band![]()
1024 No Limit 2 Unlimited![]()
1023 Weak Skunk Anansie![]()
1022 San Francisco Scott McKenzie![]()
1021 Three Days In A Row Anouk![]()
1020 Cowboys And Angels George Michael![]()
1019 Fool To Cry The Rolling Stones![]()
1018 Fireflies Owl City![]()
1015 Harvest Neil Young![]()
1014 Aanzoek Zonder Ringen Bløf![]()
![]()
1025 Give Peace A Chance John Lennon & Plastic Ono Band
1023 Weak Skunk Anansie![]()
1022 San Francisco Scott McKenzie![]()
1021 Three Days In A Row Anouk![]()
1018 Fireflies Owl City![]()
1015 Harvest Neil Young
1014 Aanzoek Zonder Ringen Bløf
Zijn vader heette dan ook peaceman.quote:Op maandag 28 december 2015 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
John Lennon had wel een dingetje met vrede he?
Ofzo![]()
Fireflies gebruik ik als luisteroefening.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oke komt ie dan! Een typisch ess-uurlijstje voor de liefhebber
1023 Weak Skunk Anansie
1018 Fireflies Owl City
1017 Don't Speak No Doubt![]()
![]()
We krijgen straks 5 'ohhhh, die' momentjes.quote:Op maandag 28 december 2015 12:04 schreef essnhills het volgende:
Oke komt ie dan! Een typisch ess-uurlijstje voor de liefhebberNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 12:04 schreef essnhills het volgende:
Oke komt ie dan! Een typisch ess-uurlijstje voor de liefhebber
1023 Weak Skunk Anansie
1018 Fireflies Owl City
1017 Don't Speak No Doubt![]()
![]()
Het uur hierna wordt pas leuk, eerst Josephine van Chris Rea en daarna Drive (terwijl hij nog steeds niet thuis is voor kerst)![]()
NietNiet 6?quote:Op maandag 28 december 2015 12:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
We krijgen straks 5 'ohhhh, die' momentjes.
Misschien.quote:Ik hou even de mogelijkheid open dat je 1 ervan echt niet kent. Maar 5 ervan ken je zeker.
Is hij verdwaald? Kan dan niemand hem even vertellen dat hij wel weer kan gaan en volgend jaar opnieuw kan proberen?quote:Op maandag 28 december 2015 12:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het uur hierna wordt pas leuk, eerst Josephine van Chris Rea en daarna Drive (terwijl hij nog steeds niet thuis is voor kerst)Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jij bent niet bekend met mijn uurlijstjes?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Smakelijk.quote:Op maandag 28 december 2015 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze reclame duurt me net iets te lang. Ik wil eten halen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Neequote:Op maandag 28 december 2015 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met mijn uurlijstjes?![]()
![]()
Ah, je speelt op safequote:Op maandag 28 december 2015 12:06 schreef Molurus het volgende:
[..]
Misschien.Ik hou even de mogelijkheid open dat je 1 ervan echt niet kent. Maar 5 ervan ken je zeker.
Deze mag er weer uit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Overigens begrijp ik niet echt waarom dit erin staat. 10 voor sfeer hoor, maar dit kun je nog nauwelijks muziek noemen.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik heb soms wel eens het idee dat ze het er om doen.quote:Op maandag 28 december 2015 12:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het uur hierna wordt pas leuk, eerst Josephine van Chris Rea en daarna Drive (terwijl hij nog steeds niet thuis is voor kerst)
Gisteren ook Walk the Moon en Moon over bourbon street na elkaar. En net Little Talks en Talk Talk.
Maar dat kan natuurlijk niet, want de lijst wordt bepaald door stemmen![]()
![]()
Soberso Lennon over zijn wereldvrede gezeik, mag er helemaal uit.quote:Trotste mama van Ambar
Geef erwtjes een kans!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nou, dit vat het wel samen zo'n beetjequote:quote:Op maandag 28 december 2015 12:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
We krijgen straks 5 'ohhhh, die' momentjes."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dat doe je express toch he?quote:Op maandag 28 december 2015 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soberso Lennon over zijn wereldvrede gezeik, mag er helemaal uit.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Ja, best leuk liedje hoor, maar geen idee wat het in de top2000 doet verder.quote:Op maandag 28 december 2015 12:08 schreef Molurus het volgende:
Overigens begrijp ik niet echt waarom dit erin staat. 10 voor sfeer hoor, maar dit kun je nog nauwelijks muziek noemen."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Muzikaal gezien stelt het indrdaad weinig voor, maar wel een klassiekerquote:Op maandag 28 december 2015 12:08 schreef Molurus het volgende:
Overigens begrijp ik niet echt waarom dit erin staat. 10 voor sfeer hoor, maar dit kun je nog nauwelijks muziek noemen.![]()
Vluchtelingenquote:Op maandag 28 december 2015 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja, best leuk liedje hoor, maar geen idee wat het in de top2000 doet verder.
Parijs
Meer van die redenenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik vind het wel grappig dat Angel of Death altijd zo laat komt (of in dit geval vroeg) en Echoes komt ook bijna altijd 's morgens of 's nachts.quote:Op maandag 28 december 2015 12:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb soms wel eens het idee dat ze het er om doen.
Gisteren ook Walk the Moon en Moon over bourbon street na elkaar. En net Little Talks en Talk Talk.
Maar dat kan natuurlijk niet, want de lijst wordt bepaald door stemmen![]()
Nee.quote:
Ik ben ook geen fan van imagine.Trotste mama van Ambar
Dat soort lijstjes kan ik ook elk uur maken, daarom maak ik ze maar nietquote:Op maandag 28 december 2015 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, dit vat het wel samen zo'n beetje
[..]![]()
![]()
Soberso?quote:Op maandag 28 december 2015 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben ook geen fan van imagine.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gelukkig.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, toevallig.....quote:Op maandag 28 december 2015 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat Angel of Death altijd zo laat komt (of in dit geval vroeg) en Echoes komt ook bijna altijd 's morgens of 's nachts.![]()
Laat je me gewoon helemaal alleenquote:Op maandag 28 december 2015 12:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat soort lijstjes kan ik ook elk uur maken, daarom maak ik ze maar niet-en
All we are saying, shut the fuck up![]()
![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |