SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ben ik dus net een paar jaar te jong voor.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Wer Bisto komt vannacht rond 4 uur, In Nije Dei dinsdag om 10 uur.quote:Op zondag 27 december 2015 21:49 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Gast, niet jou maar de Friese nummers:P
O nee, Wer Bisto is gisternacht al geweest. #ikletechtnietop![]()
De plaats waar Someren zo'n beetje in 1 adem mee genoemd wordt hier. Rivaliteit met voetbal (toen ik dat nog deed heel lang geleden) en zo alles.quote:
Om de hoek dus.
De brug over dus
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het ligt er nog steeds met een herdenkingsbord.quote:Leuk dorpje, daar heb ik nog een keer een tosti op de grond geflikkerd op een terras.![]()
![]()
ow ik dacht dat je van onze leeftijd was..quote:Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben ik dus net een paar jaar te jong voor.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Asten dusquote:Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
De plaats waar Someren zo'n beetje in 1 adem mee genoemd wordt hier. Rivaliteit met voetbal (toen ik dat nog deed heel lang geleden) en zo alles.
Om de hoek dus.![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Het ligt er nog steeds met een herdenkingsbord.
quote:For you, there'll be no more crying.
Mooiste nummer van de Kinks. Met Celluloid Heroes.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik ben van 1980quote:Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je van onze leeftijd was..Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ach dat sommigen geen smaak hebben wisten we alquote:ow verrek, ik dacht dat alles achter die hoek daaro achterhoek was.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat is dit voor bagger dan?I love music |Ajax forever
Hmm nee, dat zijn Days en You Really Got Me. Celluloid op 3 denk ikquote:Op zondag 27 december 2015 21:52 schreef Zorro het volgende:
Mooiste nummer van de Kinks. Met Celluliod Heroes.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nu door voor de koelkast.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
nou en? Ik ben ook van 1980quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee joh....quote:Op zondag 27 december 2015 21:52 schreef Nizno het volgende:
ow verrek, ik dacht dat alles achter die hoek daaro achterhoek was.
Make love, not war ☮![]()
Ik ben dan ook wansmaak-Ucciequote:Op zondag 27 december 2015 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach dat sommigen geen smaak hebben wisten we al
[..]
ow verrek, ik dacht dat alles achter die hoek daaro achterhoek was.
Al vind ik dit dan weer
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ow dat scheelt maar 6 jaar.quote:I love music |Ajax forever
Wel een leuke van ABBA, dit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zit nu zelf in Deventer.........quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Euhhh nu weet ik het ff niet meerquote:
En Daysquote:Op zondag 27 december 2015 21:52 schreef Zorro het volgende:
Mooiste nummer van de Kinks. Met Celluliod Heroes.
En Strangers
En, en, en![]()
You Really Got Me is ook goed. Al ben ik daar met de Van Halen versie vergroeid.quote:Op zondag 27 december 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm nee, dat zijn Days en You Really Got Me. Celluloid op 3 denk ikUn dann rettet kein Kavallerie,
Ah ok, vind die tweede ook leuker dan Wer Bistoquote:Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wer Bisto komt vannacht rond 4 uur, In Nije Dei dinsdag om 10 uur.
O nee, Wer Bisto is gisternacht al geweest. #ikletechtnietop
Jij en die schrijf je allebei als dy, maar bedankt voor je locatie![]()
![]()
Laat me raden: Fernando?quote:Op zondag 27 december 2015 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beter dan het nummer dat hierna komt inderdaad.
Da's wel een flopshow[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja nee, je bent door zeg maar. Als in "goed geantwoord"quote:
Vroeger toen ik een kleine Uccie was (nee, niet vorige week) dacht ik dat dit the Beatles waren omdat ik niet wist dat The Kinks bestonden.quote:Op zondag 27 december 2015 21:53 schreef zorro28 het volgende:
The Kinks is meer mijn ding dan The BeatlesOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ben ik een van de jongste hier?
*grijpt kat vast*T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dat was een beetje domquote:Op zondag 27 december 2015 21:53 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ah ok, vind die tweede ook leuker dan Wer Bisto
Jij en die schrijf je allebei als dy, maar bedankt voor je locatieIk ben niet zo goed in Fries, ik ben er wel geboren maar ik spreek het eigenlijk niet. In Nije Dei heb ik dit jaar nog live gehoord toen Syb bij ons in het dorp optrad.
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 21:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Riazop, ga eens van peaceman zijn account af!
Uit welk jaar kom je? Ik zou het ook kunnen zijn denk ikquote:Op zondag 27 december 2015 21:54 schreef houdjemond het volgende:
*grijpt kat vast*![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nee, je bent door zeg maar. Als in "goed geantwoord"![]()
Wel een mooi dorp maar het verschilt niet zo veel met Someren heb ik gelezen
Minste van de 20 Zweedse producties in de lijst[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
je zat vastgeketend?quote:Op zondag 27 december 2015 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was een beetje domIk ben niet zo goed in Fries, ik ben er wel geboren maar ik spreek het eigenlijk niet. In Nije Dei heb ik dit jaar nog live gehoord toen Syb bij ons in het dorp optrad.
Nee, Mex en ik. En ess. En Ajacied.quote:Op zondag 27 december 2015 21:54 schreef houdjemond het volgende:
*grijpt kat vast*![]()
Kom maar iemand met de grap dat Roxette slechter is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
'89quote:Op zondag 27 december 2015 21:55 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Uit welk jaar kom je? Ik zou het ook kunnen zijn denk ik
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Meh beetje een zeiknummer ditFor you, there'll be no more crying.
Ja, je user naam is dus goed gekozenquote:Op zondag 27 december 2015 21:54 schreef houdjemond het volgende:
*grijpt kat vast*![]()
![]()
En je woont nog wel in de Wâlden, dacht dat iedereen daar Fries sprakquote:Op zondag 27 december 2015 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was een beetje domIk ben niet zo goed in Fries, ik ben er wel geboren maar ik spreek het eigenlijk niet. In Nije Dei heb ik dit jaar nog live gehoord toen Syb bij ons in het dorp optrad.
![]()
![]()
ah een groen blaadjequote:I love music |Ajax forever
Laxus, hhh38 en nog iemand zijn ook vrij jong.quote:Op zondag 27 december 2015 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, Mex en ik. En ess. En Ajacied.
En Fylax natuurlijk.
quote:Op zondag 27 december 2015 21:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, je user naam is dus goed gekozenja meneer.
En weg ABBA.
-Scorpion_17![]()
Ik heb geen geluid meerOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Fylax gaat winnen dan ja.quote:Op zondag 27 december 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laxus, hhh38 en nog iemand zijn ook vrij jong.
En Fylax natuurlijk.![]()
Sorry late reactie, maar gingen ze bij jou ook na t laatste nr verder in de foyer?quote:Op zondag 27 december 2015 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, laatste theatershow van ze ook, dat stuk met de roadies die zelf even gaan jammen.En het tourbusje
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Laat ergens gelezen dat in een onderzoek naar voren kwam de het in heel Nederland de twee meest op elkaar lijkende gemeenten zijn. Dus, nee, verschilt niet zo.quote:Op zondag 27 december 2015 21:55 schreef laxus13 het volgende:
[..]![]()
Wel een mooi dorp maar het verschilt niet zo veel met Someren heb ik gelezenUn dann rettet kein Kavallerie,
een ontkiemend blaadjequote:Op zondag 27 december 2015 21:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan ben je nog 6 jaar ouder dan ikI love music |Ajax forever
Cultura kapot?
Ik hoor prima.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Klopt, 22 lentes jongquote:Op zondag 27 december 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Fylax natuurlijk.
1995??????????????????????????????? wat doe jij hier nog? jij hoort allang op bed te liggen!!quote:Op zondag 27 december 2015 21:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan ben je nog 6 jaar ouder dan ikOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 21:57 schreef Stickertje het volgende:
volgens jaar maak ik een tweede email aan om alleen maar op abba te stemmen![]()
![]()
![]()
volgens jaar maak ik een tweede email aan om alleen maar op abba te stemmen![]()
Die is geestelijk niet ouder dan een jaar of 8quote:Op zondag 27 december 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Fylax natuurlijk.Ze smelten de kazen!![]()
Het is pijnlijk, maar die is al volwassenquote:Op zondag 27 december 2015 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
1995??????????????????????????????? wat doe jij hier nog? jij hoort allang op bed te liggen!!
Op Cultura was de Karaoke versie.Un dann rettet kein Kavallerie,
en dat soort acties zorgt dus voor een overload aan nummers van veel artiesten...quote:Op zondag 27 december 2015 21:57 schreef Stickertje het volgende:
volgens jaar maak ik een tweede email aan om alleen maar op abba te stemmenI love music |Ajax forever
echt????????????? klerequote:Op zondag 27 december 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is pijnlijk, maar die is al volwassenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die heeft al kerstvakantie sinds die broodmaaltijd op schoolquote:Op zondag 27 december 2015 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
1995??????????????????????????????? wat doe jij hier nog? jij hoort allang op bed te liggen!!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja! Gingen ze spelend het theater uit en verder in de foyer. En ze begonnen de theatershow met het eind van Limburg en een staande ovatie, heerlijk bizar.quote:Op zondag 27 december 2015 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sorry late reactie, maar gingen ze bij jou ook na t laatste nr verder in de foyer?![]()
![]()
volgens jaar maak ik een tweede email aan om alleen maar op abba te stemmen
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik vind alle nummers van Abba niet per se leuk, maar wel gewoon goed geproduceerd.
Ennnnn lekker afgekapt dit!![]()
Het klinkt niet al twintig jaar geleden neequote:Op zondag 27 december 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is pijnlijk, maar die is al volwassen![]()
![]()
ik word oud.quote:Op zondag 27 december 2015 21:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het klinkt niet al twintig jaar geleden neeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
1208 Down Man Brainbox 1969
1207 Magnificent U2 2009
1206 Don't Let Me Be Misunderstood Santa Esmeralda 1977
1205 Burning Love Elvis Presley 1972
1204 Born On The Bayou Creedence Clearwater Revival 1969
1203 In Dreams Roy Orbison 1963
1202 Nescio Nits 1983
1201 Beautiful Goodbye Amanda Marshall 1995
1200 One Love - People Get Ready Bob Marley & The Wailers 1984
1199 This Is Not America David Bowie & Pat Metheny 1985
1198 Oxygene IV Jean Michel Jarre 1977
1197 In The Year 2525 Zager & Evans 1969
1196 Listen To Your Heart Roxette 1988
1195 The Way It Is Bruce Hornsby & The Range 1986![]()
De eerste dagen kom ik altijd nog veel mehhh-nummers tegen, maar nu geniet ik eigenlijk bijna overal vanLaffe huichelaar![]()
ik ga me steeds ouder voelen door al die broekkies hier
Ik niet, ik blijf 'forever young'quote:Op zondag 27 december 2015 21:59 schreef peaceman het volgende:
ik ga me steeds ouder voelen door al die broekkies hier![]()
![]()
1958 toch?quote:Op zondag 27 december 2015 21:59 schreef peaceman het volgende:
ik ga me steeds ouder voelen door al die broekkies hierOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
1208 Down Man Brainbox 1969![]()
1207 Magnificent U2 2009![]()
1206 Don't Let Me Be Misunderstood Santa Esmeralda 1977![]()
1205 Burning Love Elvis Presley 1972![]()
1204 Born On The Bayou Creedence Clearwater Revival 1969![]()
1203 In Dreams Roy Orbison 1963![]()
1202 Nescio Nits 1983![]()
1201 Beautiful Goodbye Amanda Marshall 1995![]()
1200 One Love - People Get Ready Bob Marley & The Wailers 1984![]()
1199 This Is Not America David Bowie & Pat Metheny 1985![]()
1198 Oxygene IV Jean Michel Jarre 1977![]()
1197 In The Year 2525 Zager & Evans 1969![]()
1196 Listen To Your Heart Roxette 1988![]()
prima uurtjeI love music |Ajax forever
1208 Down Man Brainbox 1969![]()
1207 Magnificent U2 2009![]()
![]()
1205 Burning Love Elvis Presley 1972![]()
1204 Born On The Bayou Creedence Clearwater Revival 1969![]()
1203 In Dreams Roy Orbison 1963![]()
1202 Nescio Nits 1983![]()
1201 Beautiful Goodbye Amanda Marshall 1995![]()
1200 One Love - People Get Ready Bob Marley & The Wailers 1984![]()
1199 This Is Not America David Bowie & Pat Metheny 1985![]()
1198 Oxygene IV Jean Michel Jarre 1977![]()
1197 In The Year 2525 Zager & Evans 1969![]()
1196 Listen To Your Heart Roxette 1988![]()
![]()
Ik ookquote:Op zondag 27 december 2015 22:00 schreef Grutsk het volgende:
Nou dit uurtje nog even en dan ga ik slapen, denk ikMorgen weer werken.
Jaa echt heel leuk! Heb ze ook weleens met Leon Verdonschot in t theater gezien. Gingen ze een lokale held eren. In Den Bosch ging t om Albert West. Dus gingen ze Is this the way to Amarillo spelen..en wie komt er halverwege t nr binnen?quote:Op zondag 27 december 2015 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja! Gingen ze spelend het theater uit en verder in de foyer. En ze begonnen de theatershow met het eind van Limburg en een staande ovatie, heerlijk bizar.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Blijf nog gezellig 3-4 uur hangenquote:Op zondag 27 december 2015 22:00 schreef Grutsk het volgende:
Nou dit uurtje nog even en dan ga ik slapen, denk ik![]()
![]()
morgen op de trein....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gaaf uur weer. Jammer van U2.Un dann rettet kein Kavallerie,
Jaquote:Op zondag 27 december 2015 22:01 schreef Grutsk het volgende:
In the year 2525geweldig nummer is dat
Sinds Futurama vind ik het liedje nog net iets beter geworden.
![]()
Morgen lekker vrij![]()
Of ja heel miss thuiswerken
ik om overmorgen rolletjes te bakken in de kop van Drenthequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Er zijn geen slechte uren tijdens de top 2000quote:
Nee, moet morgenochtend vroeg op en je moet ergens een grens trekken. Anders blijf ik inderdaad zittenquote:![]()
![]()
Absoluutquote:Op zondag 27 december 2015 22:01 schreef Grutsk het volgende:
In the year 2525geweldig nummer is dat
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Als het niet dit jaar was, dan is mijn antwoord Albert West.quote:Op zondag 27 december 2015 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jaa echt heel leuk! Heb ze ook weleens met Leon Verdonschot in t theater gezien. Gingen ze een lokale held eren. In Den Bosch ging t om Albert West. Dus gingen ze Is this the way to Amarillo spelen..en wie komt er halverwege t nr binnen?![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het niet dit jaar was, dan is mijn antwoord Albert West.
Morgenvroeg zit ik op mijn eigen werkplek en kan ik wel luisteren, 's middags zit ik op mijn - waarschijnlijk - toekomstige werkplek en daar staat 538 op.![]()
1207 Magnificent U2 2009
![]()
![]()
![]()
1202 Nescio Nits 1983
1195 The Way It Is Bruce Hornsby & The Range 1986
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zag het in het uurlijstje op Cultura, bleek het dit uur te zijnquote:Op zondag 27 december 2015 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh, ik ook zo te zien![]()
zie het nu pas![]()
![]()
Ik niet, ik gewoon om te werken.quote:Op zondag 27 december 2015 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik om overmorgen rolletjes te bakken in de kop van DrentheMake love, not war ☮![]()
Op zo'n plek wil je toch niet werkenquote:Op zondag 27 december 2015 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Morgenvroeg zit ik op mijn eigen werkplek en kan ik wel luisteren, 's middags zit ik op mijn - waarschijnlijk - toekomstige werkplek en daar staat 538 op.![]()
![]()
![]()
Niet mijn uurtje.. misschien eens vroeg naar bed
-Scorpion_17![]()
oordopjes en een draagbaar radiootjequote:Op zondag 27 december 2015 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Morgenvroeg zit ik op mijn eigen werkplek en kan ik wel luisteren, 's middags zit ik op mijn - waarschijnlijk - toekomstige werkplek en daar staat 538 op.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
538quote:Op zondag 27 december 2015 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Walgelijke zender
Ze mogen van mij 2x de helft in de lijst houdenquote:Op zondag 27 december 2015 22:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die mogen wel de helft van hun noteringen verliezenZe smelten de kazen!![]()
Bij mij staat ook altijd 538 aan. Maar ik ga kijken of ik daar verandering in kan brengen. Bij jou geen optie?quote:Op zondag 27 december 2015 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Een kamer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1207 Magnificent U2 2009
1206 Don't Let Me Be Misunderstood Santa Esmeralda 1977
1202 Nescio Nits 1983
1200 One Love - People Get Ready Bob Marley & The Wailers1984
![]()
Roodbeen achter de knoppen
Als ik er definitief zit, ga ik wel proberen andere zender erop te krijgen.quote:Op zondag 27 december 2015 22:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Op zo'n plek wil je toch niet werken
Oordopjes en webradio meestal hier. Maar nu weekje vrij dus geen probleemquote:Op zondag 27 december 2015 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
oordopjes en een draagbaar radiootje
Gaat niet lukken, ik moet ingewerkt worden.quote:Op zondag 27 december 2015 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
oordopjes en een draagbaar radiootjeMake love, not war ☮![]()
Help me morgen herinneren dat die op mijn lijstje gaat.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ow ja, oordopjes luistert wat lastig naar een inwerkertquote:Op zondag 27 december 2015 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, ik moet ingewerkt worden.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heb je wilde plannen voor vanavond?quote:Op zondag 27 december 2015 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Help me morgen herinneren dat die op mijn lijstje gaat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Misschien wel als ik er echt ga zitten, maar nu nog niet.quote:Op zondag 27 december 2015 22:03 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Bij mij staat ook altijd 538 aan. Maar ik ga kijken of ik daar verandering in kan brengen. Bij jou geen optie?Make love, not war ☮![]()
Santa Esmeraldaquote:Op zondag 27 december 2015 22:03 schreef houdjemond het volgende:
Niet mijn uurtje.. misschien eens vroeg naar bed
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Akkerman![]()
Nee, maar ik heb geen zin om naar de huiskamer te gaan om het op te schrijven.quote:Op zondag 27 december 2015 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je wilde plannen voor vanavond?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zondag 27 december 2015 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja, oordopjes luistert wat lastig naar een inwerkert
Ah.quote:Op zondag 27 december 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen zin om naar de huiskamer te gaan om het op te schrijven.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
zo.... er gaat er 1 op bed, dan kan ik weer lekker 999 op zettenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Eindelijk JW Roodbeen![]()
![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Ik heb me in mijn bedje geinstalleerd met mijn laptop, thee en chocoladequote:
Jammer dat The Russian Spy And I er niet in staat.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit nummer is zo'n nummer dat ik meteen weer vergeet.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Lekker.quote:Op zondag 27 december 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb me in mijn bedje geinstalleerd met mijn laptop, thee en chocolade
Akkerman
Schijnt in het echt geen toffe vent te zijn, maar z'n muziek is in ieder geval wel goed.Tevens -purist.![]()
U2 heeft toch zeker 25 betere nummers gemaakt dan dit
Helaas staan die er dan ook zowat allemaal in.quote:Op zondag 27 december 2015 22:07 schreef peaceman het volgende:
U2 heeft toch zeker 25 betere nummers gemaakt dan ditUn dann rettet kein Kavallerie,
Die staan er ook allemaal in.quote:Op zondag 27 december 2015 22:07 schreef peaceman het volgende:
U2 heeft toch zeker 25 betere nummers gemaakt dan ditOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zondag 27 december 2015 22:07 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon een goeie stem!jammer dat hij, Haandrikman en Ekdom niet gewoon samen de hele Top 2000 presenteren
En hij vindt zichzelf niet belangrijker dan de muziekHow can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Dit nummer vind ik niet magnifiek.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
je vergeet Wouter en Robquote:Op zondag 27 december 2015 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]jammer dat hij, Haandrikman en Ekdom niet gewoon samen de hele Top 2000 presenteren
En hij vindt zichzelf niet belangrijker dan de muziek
Bono denkt daar anders overquote:Op zondag 27 december 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer vind ik niet magnifiek.For you, there'll be no more crying.
Ik dacht dat ik de enige was, maar blijkbaar U2quote:Op zondag 27 december 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer vind ik niet magnifiek.Un dann rettet kein Kavallerie,
Je verwoordt precies wat ik denk en waarom ik hen zo goed vind en sommige anderen vervelendquote:Op zondag 27 december 2015 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]jammer dat hij, Haandrikman en Ekdom niet gewoon samen de hele Top 2000 presenteren
En hij vindt zichzelf niet belangrijker dan de muziek![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was, maar blijkbaar U2
quote:Op zondag 27 december 2015 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was, maar blijkbaar U2![]()
![]()
Heerlijk.quote:Op zondag 27 december 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb me in mijn bedje geinstalleerd met mijn laptop, thee en chocolade
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit nummer vind ik vooral generiek. Saai, onderscheid zich nergens mee. Maar ook niet echt vervelend om naar te luisteren imoquote:Op zondag 27 december 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer vind ik niet magnifiek.Laffe huichelaar![]()
Godver.quote:Op zondag 27 december 2015 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was, maar blijkbaar U2[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb geen chips meer, erg hè.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:
1-0 voor DiaanUn dann rettet kein Kavallerie,
Het kabbelt en als het klaar is vergeet je weer dat het geweest is.quote:Op zondag 27 december 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit nummer vind ik vooral generiek. Saai, onderscheid zich nergens mee. Maar ook niet echt vervelend om naar te luisteren imoOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
In plaats van deze inwisselbare U2 plaat had ook What I Like about you , Runaway, That'll be the day, Bang a Gong of Fire kunnen staan.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
U2
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit vind ik leuk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is niet bijzonder maar het luistert wel gewoon lekker weg. Verder wel een van de minste van dit uurquote:![]()
![]()
Jammer dat het niet de Gary Moore versie is.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:For you, there'll be no more crying.
..........quote:Op zondag 27 december 2015 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het kabbelt en als het klaar is vergeet je weer dat het geweest is.
..........
mmmm, sorry wat zei je? Ik was even weggedutLaffe huichelaar![]()
Dat heb je dus niet goed geregeld he.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Doe je een Uccie'tje?quote:Op zondag 27 december 2015 22:03 schreef Dven het volgende:
1207 Magnificent U2 2009
![]()
![]()
![]()
1202 Nescio Nits 1983
Runaway van Del Shannon bedoel je?quote:Op zondag 27 december 2015 22:11 schreef cafca het volgende:
In plaats van deze inwisselbare U2 plaat had ook What I Like about you , Runaway, That'll be the day, Bang a Gong of Fire kunnen staan.![]()
![]()
Ja dat dus.quote:Op zondag 27 december 2015 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
..........
..........
mmmm, sorry wat zei je? Ik was even weggedutOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Leuk deze Santa Esmeralda zo na Brainbox.quote:Op zondag 27 december 2015 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het kabbelt en als het klaar is vergeet je weer dat het geweest is.Un dann rettet kein Kavallerie,
Nee hoor, ik lig hier alleen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:![]()
![]()
quote:
Ik zat effe niet op te lette
Ik zat met m'n vingers tussen de castagnetten
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zonde dat hij naar de late avond verhuist. Weliswaar ten faveure van muziekfreak Rob Stenders, maar een aangename stem en de bescheidenheid zelve.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
ja sorry mijn schuldquote:ik heb ze net van SR weer naar TV getikt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Deze had nog wel een paar minuten door mogen gaan.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
een uurtje ook wel.quote:Op zondag 27 december 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
Deze had nog wel een paar minuten door mogen gaan.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit.quote:Op zondag 27 december 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
Deze had nog wel een paar minuten door mogen gaan."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zo doet ie dat wel bij mij op spotify ja, dacht dat ze normaal altijd de lange versie hiervan deden jaquote:Op zondag 27 december 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
Deze had nog wel een paar minuten door mogen gaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er moet meer geluld worden hequote:Op zondag 27 december 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
Deze had nog wel een paar minuten door mogen gaan.![]()
![]()
The King
Oh zie je, dan heb ik denk ik ook een langere versiequote:Op zondag 27 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo doet ie dat wel bij mij op spotify ja, dacht dat ze normaal altijd de lange versie hiervan deden jaOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zondag 27 december 2015 21:44 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Daar gaat dit liedje juist over:
[..]![]()
![]()
Geen topper van Elvis, heeft wel betere nummers gemaaktOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Braafquote:Op zondag 27 december 2015 22:15 schreef wolfrolf het volgende:
Geintje natuurlijk de Top2000 uber alles!!!
*koekje geeft![]()
Weet iemand wat 6+5 is?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ken deze van Elvis helemaal niet.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit is matig, maar er zitten mooie dingen bij.quote:Op zondag 27 december 2015 22:15 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Elvis altijd een beetje overschatOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nu ik het ken had ik liever gehad dat ik dat niet deedquote:Op zondag 27 december 2015 22:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mijn Gebed van D.C. Lewis niet kennen.![]()
Zelf nog op gestemd, prachtige plaat.
![]()
![]()
Guilty pleasurequote:Op zondag 27 december 2015 22:16 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van Critical Mass natuurlijk.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
nog iemand hier uit drachten?I love music |Ajax forever
27. Want 21=5quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
![]()
Zo'n prachtnummer!quote:Op zondag 27 december 2015 22:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nu ik het ken had ik liever gehad dat ik dat niet deed![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 22:16 schreef Djeez het volgende:
Geen topper van Elvis, heeft wel betere nummers gemaaktMake love, not war ☮![]()
Bono is 42, althans dat vindt Bonoquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Heldquote:Op zondag 27 december 2015 22:16 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van Critical Mass natuurlijk.
Ludmilla
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
CCR
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Goeie CCR[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zie edit...Bono vindt zichzelf allesquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ga je me nou vertellen dat Bono, uitgerekend Bono, het antwoord is op alles?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Volgens Bono zelf.quote:Op zondag 27 december 2015 22:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat Bono, uitgerekend Bono, het antwoord is op alles?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
O ja, dan geloof ik het wel.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Nu niet meer?quote:Op zondag 27 december 2015 22:19 schreef Grutsk het volgende:
Dit is echt een band die ik destijds live had willen zien...![]()
![]()
Pas nog de DVD van John Fogerty "The Long Road Home" gekeken, geweldig
Over drie plaatjes een van mijn favorieten waarop ik heb gestemdOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Enkele jaren geleden gezien. Bospop geloof ik. Was nog steeds 10/10quote:Op zondag 27 december 2015 22:19 schreef Grutsk het volgende:
Dit is echt een band die ik destijds live had willen zien...Laffe huichelaar![]()
Kijk, dat is goed om te horenquote:Op zondag 27 december 2015 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Enkele jaren geleden gezien. Bospop geloof ik. Was nog steeds 10/10![]()
![]()
Zanger Rinus weer bezig geweest....?quote:Op zondag 27 december 2015 22:19 schreef peaceman het volgende:
wow
https://twitter.com/hvnieuws/status/681217666691018752/photo/1![]()
wowquote:Op zondag 27 december 2015 22:19 schreef peaceman het volgende:
wow
https://twitter.com/hvnieuws/status/681217666691018752/photo/1
https://twitter.com/hvnieuws/status/681221041906159616quote:Er wordt ter plaatse gesproken dat de explosie is veroorzaakt door een grote hoeveelheid vuurwerk. #drachtenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
The Big O
Lijkt wel oorlogsgebiedquote:Op zondag 27 december 2015 22:19 schreef peaceman het volgende:
wow
https://twitter.com/hvnieuws/status/681217666691018752/photo/1![]()
![]()
Ik woon niet in Drachten gelukkig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vuurwerkopslagje gone wrong?quote:Op zondag 27 december 2015 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
wow
https://twitter.com/hvnieuws/status/681221041906159616Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zusje van peaceman wel.quote:Op zondag 27 december 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik woon niet in Drachten gelukkig.Maar niet daar gelukkig.
Ik ken ook wel mensen daar. Effe berichten.quote:Op zondag 27 december 2015 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zusje van peaceman wel.Maar niet daar gelukkig.
dat wordt wel gezegd idd.quote:quote:Er wordt ter plaatse gesproken dat de explosie is veroorzaakt door een grote hoeveelheid vuurwerk. #drachtenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die site mag zijn timestamps wel goed zetten. Het is geen 1PMquote:Op zondag 27 december 2015 22:19 schreef peaceman het volgende:
wow
https://twitter.com/hvnieuws/status/681217666691018752/photo/1Un dann rettet kein Kavallerie,
Eng, kan overal gebeuren.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hier niet in ieder gevalquote:Op zondag 27 december 2015 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die site mag zijn timestamps wel goied zetten. Het is geen 1PM![]()
Hier loopt een gasleiding over straat die vaak apart ruikt. Je went er wel aanquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: