Jaquote:Op zondag 27 december 2015 22:01 schreef Grutsk het volgende:
In the year 2525geweldig nummer is dat
ik om overmorgen rolletjes te bakken in de kop van Drenthequote:
Er zijn geen slechte uren tijdens de top 2000quote:
Nee, moet morgenochtend vroeg op en je moet ergens een grens trekken. Anders blijf ik inderdaad zittenquote:
Absoluutquote:Op zondag 27 december 2015 22:01 schreef Grutsk het volgende:
In the year 2525geweldig nummer is dat
Als het niet dit jaar was, dan is mijn antwoord Albert West.quote:Op zondag 27 december 2015 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jaa echt heel leuk! Heb ze ook weleens met Leon Verdonschot in t theater gezien. Gingen ze een lokale held eren. In Den Bosch ging t om Albert West. Dus gingen ze Is this the way to Amarillo spelen..en wie komt er halverwege t nr binnen?
quote:Op zondag 27 december 2015 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het niet dit jaar was, dan is mijn antwoord Albert West.
Zag het in het uurlijstje op Cultura, bleek het dit uur te zijnquote:Op zondag 27 december 2015 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh, ik ook zo te zien![]()
zie het nu pas
Ik niet, ik gewoon om te werken.quote:Op zondag 27 december 2015 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik om overmorgen rolletjes te bakken in de kop van Drenthe
Op zo'n plek wil je toch niet werkenquote:Op zondag 27 december 2015 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Morgenvroeg zit ik op mijn eigen werkplek en kan ik wel luisteren, 's middags zit ik op mijn - waarschijnlijk - toekomstige werkplek en daar staat 538 op.![]()
oordopjes en een draagbaar radiootjequote:Op zondag 27 december 2015 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Morgenvroeg zit ik op mijn eigen werkplek en kan ik wel luisteren, 's middags zit ik op mijn - waarschijnlijk - toekomstige werkplek en daar staat 538 op.![]()
538quote:Op zondag 27 december 2015 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ze mogen van mij 2x de helft in de lijst houdenquote:Op zondag 27 december 2015 22:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die mogen wel de helft van hun noteringen verliezen
Bij mij staat ook altijd 538 aan. Maar ik ga kijken of ik daar verandering in kan brengen. Bij jou geen optie?quote:Op zondag 27 december 2015 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Als ik er definitief zit, ga ik wel proberen andere zender erop te krijgen.quote:Op zondag 27 december 2015 22:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Op zo'n plek wil je toch niet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |