Ja! Gingen ze spelend het theater uit en verder in de foyer. En ze begonnen de theatershow met het eind van Limburg en een staande ovatie, heerlijk bizar.quote:Op zondag 27 december 2015 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sorry late reactie, maar gingen ze bij jou ook na t laatste nr verder in de foyer?
quote:Op zondag 27 december 2015 21:57 schreef Stickertje het volgende:
volgens jaar maak ik een tweede email aan om alleen maar op abba te stemmen
Het klinkt niet al twintig jaar geleden neequote:Op zondag 27 december 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is pijnlijk, maar die is al volwassen
ik word oud.quote:Op zondag 27 december 2015 21:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het klinkt niet al twintig jaar geleden nee
Ik niet, ik blijf 'forever young'quote:Op zondag 27 december 2015 21:59 schreef peaceman het volgende:
ik ga me steeds ouder voelen door al die broekkies hier
1958 toch?quote:Op zondag 27 december 2015 21:59 schreef peaceman het volgende:
ik ga me steeds ouder voelen door al die broekkies hier
Ik ookquote:Op zondag 27 december 2015 22:00 schreef Grutsk het volgende:
Nou dit uurtje nog even en dan ga ik slapen, denk ik
Jaa echt heel leuk! Heb ze ook weleens met Leon Verdonschot in t theater gezien. Gingen ze een lokale held eren. In Den Bosch ging t om Albert West. Dus gingen ze Is this the way to Amarillo spelen..en wie komt er halverwege t nr binnen?quote:Op zondag 27 december 2015 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja! Gingen ze spelend het theater uit en verder in de foyer. En ze begonnen de theatershow met het eind van Limburg en een staande ovatie, heerlijk bizar.
Blijf nog gezellig 3-4 uur hangenquote:Op zondag 27 december 2015 22:00 schreef Grutsk het volgende:
Nou dit uurtje nog even en dan ga ik slapen, denk ik
morgen op de trein....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |