quote:Op zondag 27 december 2015 21:57 schreef Stickertje het volgende:
volgens jaar maak ik een tweede email aan om alleen maar op abba te stemmen
Die is geestelijk niet ouder dan een jaar of 8quote:Op zondag 27 december 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laxus, hhh38 en nog iemand zijn ook vrij jong.
En Fylax natuurlijk.
Het is pijnlijk, maar die is al volwassenquote:Op zondag 27 december 2015 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
1995??????????????????????????????? wat doe jij hier nog? jij hoort allang op bed te liggen!!
en dat soort acties zorgt dus voor een overload aan nummers van veel artiesten...quote:Op zondag 27 december 2015 21:57 schreef Stickertje het volgende:
echt????????????? klerequote:Op zondag 27 december 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is pijnlijk, maar die is al volwassen
Die heeft al kerstvakantie sinds die broodmaaltijd op schoolquote:Op zondag 27 december 2015 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
1995??????????????????????????????? wat doe jij hier nog? jij hoort allang op bed te liggen!!
Ja! Gingen ze spelend het theater uit en verder in de foyer. En ze begonnen de theatershow met het eind van Limburg en een staande ovatie, heerlijk bizar.quote:Op zondag 27 december 2015 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sorry late reactie, maar gingen ze bij jou ook na t laatste nr verder in de foyer?
Het klinkt niet al twintig jaar geleden neequote:Op zondag 27 december 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is pijnlijk, maar die is al volwassen
ik word oud.quote:Op zondag 27 december 2015 21:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het klinkt niet al twintig jaar geleden nee
Ik niet, ik blijf 'forever young'quote:Op zondag 27 december 2015 21:59 schreef peaceman het volgende:
ik ga me steeds ouder voelen door al die broekkies hier
1958 toch?quote:Op zondag 27 december 2015 21:59 schreef peaceman het volgende:
ik ga me steeds ouder voelen door al die broekkies hier
Ik ookquote:Op zondag 27 december 2015 22:00 schreef Grutsk het volgende:
Nou dit uurtje nog even en dan ga ik slapen, denk ik
Jaa echt heel leuk! Heb ze ook weleens met Leon Verdonschot in t theater gezien. Gingen ze een lokale held eren. In Den Bosch ging t om Albert West. Dus gingen ze Is this the way to Amarillo spelen..en wie komt er halverwege t nr binnen?quote:Op zondag 27 december 2015 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja! Gingen ze spelend het theater uit en verder in de foyer. En ze begonnen de theatershow met het eind van Limburg en een staande ovatie, heerlijk bizar.
Blijf nog gezellig 3-4 uur hangenquote:Op zondag 27 december 2015 22:00 schreef Grutsk het volgende:
Nou dit uurtje nog even en dan ga ik slapen, denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |