SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.![]()
Wat was dat voor accent net??And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Rianne nog niet zwanger?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ik vind ze nog steeds leuk samen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Eerste keer weg al over kindernamen beginnen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Rianne heeft een goede spank-kont.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Was in de machine, alles lekker af.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Katten
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
quote:And I am a weapon of massive consumption
Ze gedragen zich alsof ze 50 zijn.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Katten.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Burgertrutten.quote:Op zondag 27 december 2015 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze gedragen zich alsof ze 50 zijn.![]()
Oh deze chagoOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
deze autistAnd I am a weapon of massive consumption
Oh, oh, oh, hoeveel van die kuikentjes zal hij straks de nek weer omdraaien?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Hij oogt gelukkig wat leuker.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bertie die al die tijd met haar samen was
quote:
And I am a weapon of massive consumption
Nog steeds de weg naar Mc Donalds niet gevonden die skinnyminnie.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Dat huis blijft geweldig. Die plek
Leuk voor ze
Wat passen Gradus en Ada goed bij elkaar. Ze is ook niet meer een zorgelijk vrouwtje maar een ontspannen dame.![]()
Misschien even terugkijken, die zijn niet bij elkaar.quote:Op zondag 27 december 2015 21:41 schreef Teslynd het volgende:
Wat passen Gradus en Ada goed bij elkaar. Ze is ook niet meer een zorgelijk vrouwtje maar een ontspannen dame.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Gradus en Mary. Ada en Dick.quote:Op zondag 27 december 2015 21:41 schreef Teslynd het volgende:
Wat passen Gradus en Ada goed bij elkaar. Ze is ook niet meer een zorgelijk vrouwtje maar een ontspannen dame.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ja sorry, Grada en Mary. Ze zien eruit als een eenheid, dat was niet het geval met zijn vorige vriendin.![]()
Ik vond Hetty niet zo blij overkomen. Toch een beetje een groot kind, die Geert. Wel leuk dat Bertie en Esther toch nog/weer samenn zijn en gaan samenwonen. Jan en hoe-heet-ze op Texel had ik wel verwacht.The love you take is equal to the love you make.![]()
Die vriendin van Jan (Canada). Echt zo'n modellentypje. Beetje vreemde combi zo op het eerste gezicht.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
wat leuk voor Canada-Jan! Ik vond hem altijd wel leuk![]()
![]()
![]()
Zou Johéns moeder dementerend zijn, dat ze haar eigen leeftijd niet meer wist? Of wilde ze het eigenlijk op z'n engels uitspreken?![]()
Blijft een gek gezicht, die grote Rianne (had ze altijd al zo'n flink achterwerk?) naast kleine Jan. Als ze hand in hand lopen lijkt het net alsof zij z'n moeder is. Wel leuk helemaal blij samen.
Hetty heeft 1 goeie stap gezet, een nieuwe bril. Maar waarom ze nou nog bij Geert is? Niet echt van harte lijkt het.Be sure to wear some flowers in your hair![]()
Ik vond al dat ze er piepjong uitzagquote:Op zondag 27 december 2015 22:02 schreef Lienekien het volgende:
Ach, 97 of 79, dat omdraaien vind ik niet zó gek.![]()
![]()
Als je een foto van Geert & Hettie ziet, is het òf Geert òf Hetty die bozig kijkt. Bij Geert komt dat waarschijnlijk van de ritalin: gedrag onderdrukken maar niet de drang, die blijft vastzitten.
Waarom wordt zijn winkel winkeltje genoemd?![]()
In een extra filmpje op de site zie je Janko en Esther in hun nieuwe keuken. Die is niet mis!The love you take is equal to the love you make.![]()
Een link voor luie mensen?quote:Op zondag 27 december 2015 23:20 schreef Lienekien het volgende:
In een extra filmpje op de site zie je Janko en Esther in hun nieuwe keuken. Die is niet mis!
Somebody that I used to know![]()
Ik heb geen idee hoe ik moet linken uit de facebookapp.quote:The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik heb even zitten zoeken op de site, maar daar staan ze ook niet op. Blijkbaar exclusief voor de app.quote:Op zondag 27 december 2015 23:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik moet linken uit de facebookapp.Somebody that I used to know![]()
Haha wij ook!quote:Op zondag 27 december 2015 22:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik vond al dat ze er piepjong uitzag![]()
http://boerzoektvrouw.kro(...)d_gezelligheid_thuisquote:Op zondag 27 december 2015 23:57 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik heb even zitten zoeken op de site, maar daar staan ze ook niet op. Blijkbaar exclusief voor de app.The love you take is equal to the love you make.![]()
Was ik gelukkig niet de enigequote:Op zondag 27 december 2015 22:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik vond al dat ze er piepjong uitzag
A mind with a heart of it's own![]()
Ja, soms gaat het hopeloos en brengt elke poging tot verbetering een of meer nieuwe fouten met zich mee.quote:
De filmpjes kwamen tijdens en na de uitzending op de site.
Marieke: geen anorexia maar het nerveuze type dat altijd mager is en wat gespannen spieren heeft. Ik heb een poosje zo iemand van dichtbij gezien. Broodmager, maar toch beslist niet vel over been.
Hetty lijkt het door de bank genomen hardstikke naar haar zin te hebben, maar over details te struikelen. Het begin nu pas te komen dat ze ziet dat ADHD voor altijd is en dat ze dus gewoon haar eigen tempo moet aanhouden en alles een plaats geven. Ze moet vooral een hobby of kleine baan in de omgeving zoeken, zodat ze haar eigen plek nabij heeft. Ze moet dus nog haar draai voor het dagelijkse leven vinden. Gezien de korte tijd die ze samen zijn, is dat helemaal niet zo gek. Als ze dat inziet, dan kunnen ze het inderdaad nog 20 jaar heel goed doen.
Mario ziet er al gelijk anders uit. Niet meer zo'n vierkante stugge boer.
Janco veranderde van een lieve jongen in een lieve man en zijn Esther is jonger geworden en heeft meer haar.
Bij Leo ziet het er ook goed uit en dat is moeilijker dan je denkt, want je moet daar in een hechte familie passen en alle ingesleten gewoontes accepteren.
Willem is er ook goed uitgekomen, ook al heeft hij geen nieuwe partner. Zijn uitstraling is nu heel anders. Wat me tijdens de nevenserie opviel, was de houding van zijn zus en zwager. Z'n zus zweepte hem op, z'n zwager vond het bij voorbaat hopeloos en hij wou het op zijn eigen manier doen, waar zij dus hun twijfels over hadden. Hij heeft nu waarschijnlijk zijn eigen leven gevonden ondanks het autisme in het gezin.
Ai, Bertie ziet er goed uit, maar Esther is bezig ook haar haar te verpesten. Weg is het mooie gezonde dikke haar. En verder klopte ook de veronderstelling dat Esther echt wel te weinig persoonlijke aandacht kreeg.
Johan is een grappenmaker en zijn moeder is dat ook (haar leeftijd lekker niet noemen maar wel doorgeven). De hele familie is dat waarschijnlijk. Ingrid past daar prima tussen.
Wim is losser geworden en Eveline vermoeider.
Aletta, Jan en Jos zijn flink afstandelijk, Vreemd dat Jos de geiten niet meer heeft. Dat zal een tegenvaller voor z'n tweede vader geweest zijn. Achteraf bezien heeft hij e.e.a. waarschijnlijk overhaast gedaan. Hij kwam er ook niet voor de geiten maar voor de paarden, toch? De geitenboerderij was om een eigen bedrijf te hebben, terwijl zijn broer het familiebedrijf overnam. Dat was ook de reden dat hij een vrouw zocht. Over zijn broer kregen we niets te zien, maar die was ook geen deelnemer. De Fransen hebben er met deze familie wel weer een reden bij om tegen buitenlanders te zijn.
Alleen Gert-Jan en Willem zijn zoekende en Theo is afwachtende. Willem en Theo hebben wel wat aan de deelname gehad en dus is 7 van de 10 geen slechte score.![]()
Wat vonden jullie van die Marieke bij boer Tom? Ik kreeg niet echt hoogte ervan.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
kopie van zijn andere meisjesquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:39 schreef W00fer het volgende:
Wat vonden jullie van die Marieke bij boer Tom? Ik kreeg niet echt hoogte ervan.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ja, leuke, vlotte meid. Kwam goed uit haar woorden, keek oprecht uit haar ogen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik geloof het onmiddellijk. Die wil ook wel eens wat anders doen.The love you take is equal to the love you make.![]()
als Joris Linssen het gaat presenteren kijk ik nooit meerquote:Op woensdag 30 december 2015 08:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
http://m.metronieuws.nl/n(...)met-boer-zoekt-vrouw
Zou hetDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Bericht klopt dus niet, hè. Yvon stopt met haar column in de Margriet.The love you take is equal to the love you make.![]()
Dat stond er rond 11 uur al als je op de link klikte. Ik snapte de opmerkingen hier al niet?! Toen ik het nieuwsbericht las, stond er dat Yvon niet met BZV zou stoppen....quote:Op woensdag 30 december 2015 20:55 schreef Lienekien het volgende:
Bericht klopt dus niet, hè. Yvon stopt met haar column in de Margriet.![]()
Ik was niet op het idee gekomen om nog een keer op de link te klikken. Je had het ook kunnen posten.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:31 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat stond er rond 11 uur al als je op de link klikte. Ik snapte de opmerkingen hier al niet?! Toen ik het nieuwsbericht las, stond er dat Yvon niet met BZV zou stoppen....The love you take is equal to the love you make.![]()
Je bedoelt de Ingrid van Johan? Ze kwam in de uitzending inderdaad niet goed over vond ik. Ze houdt een facebookpagina bij en daar is ze erg enthousiast en leuk, gaat prima met ze.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:44 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Vond Ingrid niet meer zo enthousiast. Jammer
https://www.facebook.com/boerJohanenIngrid/?fref=ts![]()
Ingrid van boer Johan in Denemarken? Die is laaiend enthousiast. Ze passen dan ook uitstekend bij elkaar. Waarschijnlijk voelt ze de leeftijd na een ritje uit Denemarken. Of was het je ontgaan dat ze even over gekomen zijn?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:44 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Vond Ingrid niet meer zo enthousiast. Jammer.![]()
aquote:Op donderdag 31 december 2015 10:36 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je bedoelt de Ingrid van Johan? Ze kwam in de uitzending inderdaad niet goed over vond ik. Ze houdt een facebookpagina bij en daar is ze erg enthousiast en leuk, gaat prima met ze.
https://www.facebook.com/boerJohanenIngrid/?fref=tsleuk
![]()
Dat had ik kunnen doen jaquote:Op woensdag 30 december 2015 22:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik was niet op het idee gekomen om nog een keer op de link te klikken. Je had het ook kunnen posten.zat mobiel alleen te lezen
![]()
Al is ze wel erg mager, vooral een zeldzaam knappe meid om te zien vind ik. Vond ik op grond van de foto's die ik gezien had al, maar zo op basis van 'bewegend beeld" dus ook. Vele malen mooier nog dan Leonie, die ik toch ook al wel erg mooi vond.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:39 schreef W00fer het volgende:
Wat vonden jullie van die Marieke bij boer Tom? Ik kreeg niet echt hoogte ervan.
Vond haar vérder ook heel leuk (sympathiek en niet dom) overkomen, maar zo'n filmpje is te kort om echt iets over haar karakter te kunnen zeggen...Tails tell tales
Forum Opties Forumhop: Hop naar: