SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
PhD
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
En anders dat ze volgende week al komt te overlijden, dan is men haar wellicht al vergetenquote:Op zondag 27 december 2015 19:02 schreef Berkery het volgende:
Nu maar hopen dat Claudia nog even blijft leven![]()
![]()
Simon Philips op de drums
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jim Diamond toch?For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Op deze zat ik tijdens de 80's request week de hele week te wachten... kwam maar niet. Bleek dat ze net na de top 100 nog effe doorgingen en deze draaiden op het moment dat ik m net wilde uitzetten, genot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Broer van Neil ja.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lekker plaatje hoor"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ook veel te jong heengegaan natuurlijkWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die synths zijn erg fijn
80's request? das wel een tijdje geleden dusquote:Op zondag 27 december 2015 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op deze zat ik tijdens de 80's request week de hele week te wachten... kwam maar niet. Bleek dat ze net na de top 100 nog effe doorgingen en deze draaiden op het moment dat ik m net wilde uitzetten, genot![]()
Hier was toch ook zo'njaren 90 "We gooien er een beat onder en het is een hit"-versie van.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
quote:
For you, there'll be no more crying.
Begin maart jaquote:Op zondag 27 december 2015 19:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
80's request? das wel een tijdje geleden dus[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
kloptquote:Op zondag 27 december 2015 19:10 schreef Uccie het volgende:
Hier was toch ook zo'njaren 90 "We gooien er een beat onder en het is een hit"-versie van.![]()
![]()
The Quo
Geschreven door Fogerty. Maar dat weet iedereen
quote:Op zondag 27 december 2015 19:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
It's two o'clock in London, here is Status QuoWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik nietquote:Op zondag 27 december 2015 19:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Geschreven door Fogerty. Maar dat weet iedereen
Deze boeit me niet zo van de Quo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wast wel 2? Het begon hier om 12 uur..quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Jammer dat ik het jullie niet kan laten zien..maar vogeltje zit op mijn schouder te headbangen
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Live Aidquote:Op zondag 27 december 2015 19:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
It's two o'clock in London, here is Status Quo
quote:Op zondag 27 december 2015 19:12 schreef Uccie het volgende:
Jammer dat ik het jullie niet kan laten zien..maar vogeltje zit op mijn schouder te headbangen
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
In mijn herinnering (maar ik was nog niet geboren) roept de omroeper dat (was t niet John Peel die dat zei?)quote:Op zondag 27 december 2015 19:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wast wel 2? Het begon hier om 12 uur..Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Jammerquote:Op zondag 27 december 2015 19:12 schreef Uccie het volgende:
Jammer dat ik het jullie niet kan laten zien..maar vogeltje zit op mijn schouder te headbangen![]()
![]()
Effe gechecked, t was 12 uur in LondonWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
De tune
De tune
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nummer is ineens een stuk minder leuk als je pittige korte kapsels van rond de 50 ziet dansen op dit lied
Ze smelten de kazen!![]()
quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 19:15 schreef Stickertje het volgende:
Nummer is ineens een stuk minder leuk als je pittige korte kapsels van rond de 50 ziet dansen op dit lied
quote:Op zondag 27 december 2015 19:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Effe gechecked, t was 12 uur in London![]()
Tommy komt wel erg vroeg. Is voor mij altijd een na laatste dag materiaal.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Tommy
Er zijn wel veel minder tunes dit jaar he?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
En opsommingen van het afgelopen uur, ook wegWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Stuk of 2000 in de lijstquote:Op zondag 27 december 2015 19:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn wel veel minder tunes dit jaar he?![]()
![]()
Belachelijk eigenlijk dat mensen een tune van een televisie- of radioprogramma in de lijst gaan stemmen![]()
![]()
sinds 2 jaar hebben ze heel veel tunes geschrapt ja, er zijn er nog maar 2 volgens mijquote:Op zondag 27 december 2015 19:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn wel veel minder tunes dit jaar he?
Ik heb ook nu pas door dat ze niet meer aan het einde van het uur zeggen wat ze gedraaid hebben, dat deden ze volgens mij tot vorig jaar nog.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja precies! Ik zei het net!quote:Op zondag 27 december 2015 19:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En opsommingen van het afgelopen uur, ook weg[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In dit geval is het minder erg, want deze is natuurlijk speciaal voor Radio 2 gemaaktquote:Op zondag 27 december 2015 19:16 schreef cafca het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat mensen een tune van een televisie- of radioprogramma in de lijst gaan stemmen![]()
![]()
Ik zal volgend jaar op de intro van Ovide stemmenquote:Op zondag 27 december 2015 19:16 schreef cafca het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat mensen een tune van een televisie- of radioprogramma in de lijst gaan stemmenZe smelten de kazen!![]()
Mallootquote:Op zondag 27 december 2015 19:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zal volgend jaar op de intro van Ovide stemmenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik geloof dat we massaal voor Seabert gingenquote:Op zondag 27 december 2015 19:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zal volgend jaar op de intro van Ovide stemmen![]()
![]()
Hier ook geen Dance liefhebber maar deze is fijn
Die blijft goedquote:Op zondag 27 december 2015 19:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zal volgend jaar op de intro van Ovide stemmen#FreeHat![]()
bertquote:Op zondag 27 december 2015 19:19 schreef zorro28 het volgende:
Ik vind Bert niet zo irritant als anders vandaag
Wie is er hier thuis in de (nu)metal?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Deze is prima van Faithless, maar ze hebben ook rommel gemaakt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een beetjequote:Op zondag 27 december 2015 19:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie is er hier thuis in de (nu)metal?No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Wel een danceliefhebber, dus dit vind ik nietsquote:Op zondag 27 december 2015 19:19 schreef laxus13 het volgende:
Hier ook geen Dance liefhebber maar deze is fijn![]()
![]()
![]()
Die ouwe lui die hierop losgaan
Wat wil je weten?quote:Op zondag 27 december 2015 19:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie is er hier thuis in de (nu)metal?![]()
Dit is geen dance, anders had ik nu een snavel vol in mijn gezicht gehad.quote:Op zondag 27 december 2015 19:20 schreef D. het volgende:
[..]
Wel een danceliefhebber, dus dit vind ik niets
Ik zoek de naam van een band, zo'n 15 jaar geleden populair, beetje make up ook en een bassiste in een jurkjequote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Alleen als het de vieze versie van het lied isquote:Op zondag 27 december 2015 19:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat we massaal voor Seabert gingen
Jouw vogel weetquote:Op zondag 27 december 2015 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is geen dans, anders had ik nu een snavel vol in mijn gezicht gehad.![]()
![]()
Die ken ik nietquote:Op zondag 27 december 2015 19:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Alleen als het de vieze versie van het lied is![]()
![]()
Weet niet of hij nog een Metallica mee gaat krijgen, dat vond hij als kuikentje geweldig.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
White Zombie?quote:Op zondag 27 december 2015 19:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zoek de naam van een band, zo'n 15 jaar geleden populair, beetje make up ook en een bassiste in een jurkjeNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Oh dat vond ik wel tof.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nee, schiet me net Coal Chamber te binnen, volgens mij is dat tquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:welkom terug
Oh nee da's te oud. Ik heb hier twee metal - pubers in huis, maar die kennen voornamelijk hedendaagse bandsquote:Op zondag 27 december 2015 19:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zoek de naam van een band, zo'n 15 jaar geleden populair, beetje make up ook en een bassiste in een jurkje![]()
En strooi dan wat lekkers![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze van Sjors
zwan? alhoewel die waren niet echt populair.quote:Op zondag 27 december 2015 19:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zoek de naam van een band, zo'n 15 jaar geleden populair, beetje make up ook en een bassiste in een jurkjeI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Goede vocalist hoor. Heb weinig met zijn muziek, maar gouden keeltje.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Check, t is Coal Chamber, thnx anyways
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Buiten z'n tribute van Somebody to love heeft George Michael ook alleen maar bagger gezongen heLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Valt dat onder metal?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Neequote:Op zondag 27 december 2015 19:24 schreef Szura het volgende:
Buiten z'n tribute van Somebody to love heeft George Michael ook alleen maar bagger gezongen he![]()
![]()
praying for timequote:Op zondag 27 december 2015 19:24 schreef Szura het volgende:
Buiten z'n tribute van Somebody to love heeft George Michael ook alleen maar bagger gezongen he
I love music |Ajax forever
Ah, die hebben Shock the monkey gecoverd. Verder ken ik ze niet zo goed.quote:Op zondag 27 december 2015 19:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Check, t is Coal Chamber, thnx anywaysNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Ze hebben wel wat nummers die er tegenaan schuren ja, zeker op Mellon Collie.quote:
Maar ik zou het geen metal noemen nee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Cowboys & Angelsquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nou vooruit z'n duet met Mr Elton John die straks voorbij kwam danquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Sommige artiesten kunnen zo goed zingen dat je je bijna slecht voelt dat de nummers je niet aanstaanquote:Op zondag 27 december 2015 19:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Goede vocalist hoor. Heb weinig met zijn muziek, maar gouden keeltje.![]()
![]()
die vind ik minderquote:I love music |Ajax forever
Adele....quote:Op zondag 27 december 2015 19:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Sommige artiesten kunnen zo goed zingen dat je je bijna slecht voelt dat de nummers je niet aanstaanI love music |Ajax forever
Faithquote:Op zondag 27 december 2015 19:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou vooruit z'n duet met Mr Elton John die straks voorbij kwam dan![]()
![]()
Ik vind m beterquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik luisterde daarnaar toen het uitkwam, dan was het zeker geen metal.quote:Op zondag 27 december 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat nummers die er tegenaan schuren ja, zeker op Mellon Collie.
Maar ik zou het geen metal noemen neeOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik heb op Disarm gestemdquote:Op zondag 27 december 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik luisterde daarnaar toen het uitkwam, dan was het zeker geen metal.![]()
![]()
![]()
Straks nog ff Gold meepakken (veel te laag) en dan aan het vloeibaar goud
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ook midden in de nacht geeindigd.quote:
Bullet with butterfly wings zet ik veel op.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
onder Bieber...ik ben er ziek van gewoon.quote:Op zondag 27 december 2015 19:27 schreef Szura het volgende:
Straks nog ff Gold meepakken (veel te laag) en dan aan het vloeibaar goud
Hij heet niet voor niks Bert Faaldrikmanquote:Op zondag 27 december 2015 19:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een hans worst aankondiging.. Movin on up...Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Prachtige plaat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Trommeltjes![]()
![]()
Goed afgekapt![]()
Wat een korte versie, wat moeten we met die 3 uur extra?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
En we blijven op de dansvloer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MJ
![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Henks en Ingrids bellenquote:Op zondag 27 december 2015 19:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat een korte versie, wat moeten we met die 3 uur extra?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Goeie overgang.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe plaatsen jullie de Gifjes eigenlijk
Bij dit nummer denk ik altijd aan Chris Tucker.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
De 2 vogeltjes die bij mijn ouders geboren zijn, die hier zitten gaan ook helemaal los, die andere 2 kijken echtquote:Op zondag 27 december 2015 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon is het met je eens D. Hij vindt deze erg leuk.mijn moeder draait veel MJ.
Nu al goede smaakquote:Op zondag 27 december 2015 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon is het met je eens D. Hij vindt deze erg leuk.![]()
![]()
zo ouders zo kind.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Deze van de Bees
maar er moet nog een hoop geindoctrineerd wordenquote:
Gewoon link van website kopiëren en dan als img hier posten.quote:Op zondag 27 december 2015 19:32 schreef laxus13 het volgende:
Hoe plaatsen jullie de Gifjes eigenlijkMake love, not war ☮![]()
Je hebt nog evenquote:Op zondag 27 december 2015 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar er moet nog een hoop geindoctrineerd worden![]()
![]()
De titel zei me helemaal niks maar nu ik het hoor heb ik een enorm 'oh ja' gevoel. Wel lekker nummer
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Thnx ik zal het eens proberen strakjesquote:Op zondag 27 december 2015 19:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon link van website kopiëren en dan als img hier posten.
Niet mee eens, alleen wat repetitief.quote:Op zondag 27 december 2015 19:34 schreef Nymphetic13 het volgende:
Een van de slechtste nummers van de Bees[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kende het nummer wel, maar had niet door dat het de BeeGees waren
nee gebeurt meerdere keren per dag...quote:Op zondag 27 december 2015 19:35 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Draaien ze die van cassette? Of hoort die slip up daarin?I love music |Ajax forever
het is je vergeven, nooit meer vergeten dus.quote:Op zondag 27 december 2015 19:35 schreef Uccie het volgende:
Kende het nummer wel, maar had niet door dat het de BeeGees warenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wij dachten dat die slip up aan onze tv lag. Wij horen het vaker, maar niemand heeft het er hierover.quote:Op zondag 27 december 2015 19:35 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Draaien ze die van cassette? Of hoort die slip up daarin?Make love, not war ☮![]()
in 2011 geregistreerd en nog steeds niet weten hoe je een gif postquote:Op zondag 27 december 2015 19:35 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Thnx ik zal het eens proberen strakjes
Ja he, ik wist tot dit jaar ook niet hoe je plaatjes moest postenquote:Op zondag 27 december 2015 19:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in 2011 geregistreerd en nog steeds niet weten hoe je een gif post
Nog iemand een mopje over Doris Day?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat gaat precies hetzelfde.quote:Op zondag 27 december 2015 19:37 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja he, ik wist tot dit jaar ook niet hoe je plaatjes moest posten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Raar, eerste keer dat ik het hoor, klinkt als een slippende band, niet eens als een digitale storing...quote:Op zondag 27 december 2015 19:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij dachten dat die slip up aan onze tv lag. Wij horen het vaker, maar niemand heeft het er hierover.![]()
Dat gaat niet helemaal goed.quote:Op zondag 27 december 2015 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha ik was al aan het zoeken en kwam op deze:
[ [url=
http://25.media.tumblr.co(...)1_500.gif]afbeelding[/url] ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 19:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in 2011 geregistreerd en nog steeds niet weten hoe je een gif post![]()
![]()
Is al hersteld.quote:Op zondag 27 december 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat niet helemaal goed.
Make love, not war ☮![]()
Komt vast goed.quote:Op zondag 27 december 2015 19:35 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Thnx ik zal het eens proberen strakjes
![]()
EDit: Lukt voor geen meter![]()
![]()
hahaquote:Op zondag 27 december 2015 19:39 schreef laxus13 het volgende:
http://wifflegif.com/gifs/108890-ray-charles-diet-pepsi-gif![]()
neeZe smelten de kazen!![]()
Vermakelijk dit
nu nog [img] en [/img] er om heenquote:Op zondag 27 december 2015 19:39 schreef laxus13 het volgende:
http://wifflegif.com/gifs/108890-ray-charles-diet-pepsi-gifOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik geloof dat daar Doris.quote:Op zondag 27 december 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog iemand een mopje over Doris Day?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Met twee motten?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En dan werk ik ook nog eens bij een computer bedrijf
Dat verklaart het...je neemt je werk niet mee naar huis.quote:Op zondag 27 december 2015 19:40 schreef laxus13 het volgende:
En dan werk ik ook nog eens bij een computer bedrijfOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Klik eens opquote:Op zondag 27 december 2015 19:39 schreef laxus13 het volgende:
[ afbeelding ]
EDit: Lukt voor geen meter![]()
![]()
![]()
en plak de url daar in
![]()
![]()
Ik werk ook bij een IT-bedrijf maar dat wil niet zeggen dat je alles weet. Ligt eraan wat je daar doet.quote:Op zondag 27 december 2015 19:40 schreef laxus13 het volgende:
En dan werk ik ook nog eens bij een computer bedrijf
met de rechtermuis op het gifje, kiezen voor ' adres van afbeelding kopieren " en dan die link tussen img tags plaatsen.quote:Op zondag 27 december 2015 19:40 schreef laxus13 het volgende:
En dan werk ik ook nog eens bij een computer bedrijfOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
wat is dat nou trouwens..een live en studioversie in de lijst. Ik zie t verschil niet..Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Geen ideequote:Ik heb er in ieder geval weer teringveel, da's zeker.
Deze notering is overbodig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dingen in een webshop zetten oaquote:Op zondag 27 december 2015 19:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik werk ook bij een IT-bedrijf maar dat wil niet zeggen dat je alles weet. Ligt eraan wat je daar doet.
Beetje vreemd ja. De studioversie is nu ook flink gedaald.quote:Op zondag 27 december 2015 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
wat is dat nou trouwens..een live en studioversie in de lijst. Ik zie t verschil niet..![]()
day verschil kun je wel horen.quote:Op zondag 27 december 2015 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
wat is dat nou trouwens..een live en studioversie in de lijst. Ik zie t verschil niet..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Live, dus ze staat daar nu te spelenquote:Op zondag 27 december 2015 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
wat is dat nou trouwens..een live en studioversie in de lijst. Ik zie t verschil niet..![]()
![]()
Is ook belachelijk.quote:Op zondag 27 december 2015 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
wat is dat nou trouwens..een live en studioversie in de lijst. Ik zie t verschil niet..
Ik vind 1x al te veel voor dit nummer
Forza Eniesee!![]()
Volgend jaar allemaal op de demoversie van Strawberry Fields stemmen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat staat die snaredrum ongelofelijk KUT gestemd zegLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
herinner ons er nog even aan tegen de tijd dat we mogen stemmen.quote:Op zondag 27 december 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar allemaal op de demoversie van Strawberry Fields stemmenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Maar als er maar 1 versie had gekund, had die dus best hoog gestaan.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Sorry ik ben nogal sloom wat betreft PC dingen, wist tot 1 jaar geleden ook niet eens hoe Excel werktequote:
Volgens mij moeten we ondertussen op 100 verschillende nummers volgend jaarquote:Op zondag 27 december 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar allemaal op de demoversie van Strawberry Fields stemmen![]()
![]()
Ik stem op de pantomime-versie van Child In Time.quote:Op zondag 27 december 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar allemaal op de demoversie van Strawberry Fields stemmenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
klopt, dus is het best goed dat er 2 versies in staan, staat hij ook niet te hoogquote:Op zondag 27 december 2015 19:43 schreef Uccie het volgende:
Maar als er maar 1 versie had gekund, had die dus best hoog gestaan.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 19:43 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Sorry ik ben nogal sloom wat betreft PC dingen, wist tot 1 jaar geleden ook niet eens Excel werkte![]()
![]()
Kan gebeuren.Make love, not war ☮![]()
gmailaccountje aanmaken, met allemaal punten er tussen ziet radio2 niet dat het allemaal dezelfde box isquote:Op zondag 27 december 2015 19:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we ondertussen op 100 verschillende nummers volgend jaar
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Maar dan kan je van Nirvana alles gewoon èn de unplugged versie stemmen....interessant.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Gewoon meerdere mailadressen gebruiken.quote:Op zondag 27 december 2015 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
gmailaccountje aanmaken, met allemaal punten er tussen ziet radio2 niet dat het allemaal dezelfde box is![]()
Ik heb al vier verschillende emailadressen, waaronder een gmailquote:Op zondag 27 december 2015 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
gmailaccountje aanmaken, met allemaal punten er tussen ziet radio2 niet dat het allemaal dezelfde box is![]()
![]()
Wat lijkt dit kwa stem toch mega op Tina Turner... Ik dacht in 1ste instantie ook dat het Turner was xD![]()
en bij de vrije keuzes kun je ook gewoon nummers uit de lijst pleuren, deed Jan Willem Roodbeen zelf ook.quote:Op zondag 27 december 2015 19:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon meerdere mailadressen gebruiken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
nee ik ook nietquote:Op zondag 27 december 2015 19:45 schreef D. het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan Black Velvet denken, geen idee waaromI love music |Ajax forever
Klinkt als de Engelstalige Glennis Grace met die krijsuithalenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wel goed live zo te horen![]()
Altijd +1 voor artiesten die geen autotune nodig hebben
*kuch* Bieber *kuch*Ze smelten de kazen!![]()
Ik aan Alanis Morrissettequote:Op zondag 27 december 2015 19:45 schreef D. het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan Black Velvet denken, geen idee waarom![]()
Ja, dat zag ik toen ik al gestemd had. Stom vind ik dat.quote:Op zondag 27 december 2015 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
en bij de vrije keuzes kun je ook gewoon nummers uit de lijst pleuren, deed Jan Willem Roodbeen zelf ook.Make love, not war ☮![]()
Met 26 voorkeuzenummers van Blof en 25 per lijstje vragen ze daar zelf omquote:Op zondag 27 december 2015 19:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon meerdere mailadressen gebruiken.![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
ja en als je bijv niznoniznozninonizno@gmail hebt dan kun je niz.noniznozninonizno@gmail en niznoniznoznino.nizno@gmail ook gebruiken.quote:Op zondag 27 december 2015 19:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb al vier verschillende emailadressen, waaronder een gmailOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik versta hem niet zo goed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Had ik ook niet verwachtquote:
Ik denk dat de dj in de discotheek waar ik werkte beide nummers erg graag draaide![]()
![]()
mee eens.quote:Op zondag 27 december 2015 19:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik toen ik al gestemd had. Stom vind ik dat.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bij mn vrije keuzes heb ik Ich Bin Wie Du gezet. Misschien is dat ook wel het slimst, want van de andere vrije keuzes hebben 8 het toch niet gehaald.quote:Op zondag 27 december 2015 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
en bij de vrije keuzes kun je ook gewoon nummers uit de lijst pleuren, deed Jan Willem Roodbeen zelf ook.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 19:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met 26 voorkeuzenummers van Blof en 25 per lijstje vragen ze daar zelf om
*maakt alvast extra emails aan om claudia op 1 te krijgenquote:Op zondag 27 december 2015 19:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon meerdere mailadressen gebruiken.
zo die paul roberts van sniff n the tears heeft n iel stemmetje gekregenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
je kunt ook te ver gaan hequote:Op zondag 27 december 2015 19:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
*maakt alvast extra emails aan om claudia op 1 te krijgenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bruce Springsteen met z'n saaie songwriting weerThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Mijn vrije keuzes halen nooit de top 2000quote:Op zondag 27 december 2015 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij mn vrije keuzes heb ik Ich Bin Wie Du gezet. Misschien is dat ook wel het slimst, want van de andere vrije keuzes hebben 8 het toch niet gehaald.![]()
Nu ik weet dat liedjes uit de lijst ook mochten, zal ik toch eens mijn lijst drastisch aanpassenZe smelten de kazen!![]()
Neem aan dat ze net zo zwaar tellenquote:Op zondag 27 december 2015 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij mn vrije keuzes heb ik Ich Bin Wie Du gezet. Misschien is dat ook wel het slimst, want van de andere vrije keuzes hebben 8 het toch niet gehaald.![]()
![]()
Mijne ook niet. Reden: Te goede smaak, daar zitten Henk en Ingrid niet op te wachten.quote:Op zondag 27 december 2015 19:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mijn vrije keuzes halen nooit de top 2000
Hebben jullie de broer van Henk Krol ook gespot met z'n telefoon in de lucht?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Vind dit wel een mindere...Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Ja, dat maakt het allemaal toch weer wat makkelijkerquote:Op zondag 27 december 2015 19:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mijn vrije keuzes halen nooit de top 2000![]()
Nu ik weet dat liedjes uit de lijst ook mochten, zal ik toch eens mijn lijst drastisch aanpassenDan hoef je ook minder te schrappen. Ik ben alleen zo koppig dat ik er allemaal bands in wil krijgen die er nog niet instaan, dat ik mijn vrije keuze-ruimte toch gebruik voor andere liedjes (zoals Arcade Fire, The National, etc.)
![]()
![]()
Van mij eentje (vanmiddag geweest), en van voorgaande jaren kan ik het me niet meer herinnerenquote:Op zondag 27 december 2015 19:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nu ik weet dat liedjes uit de lijst ook mochten, zal ik toch eens mijn lijst drastisch aanpassen![]()
![]()
Dat is toch logisch? Je kan moeilijk van de stemmers verwachten dat ze tussen die duizenden voorkeuzenummers telkens gaan zoeken of hun vrije keuze er niet per ongeluk bijstaat.quote:Op zondag 27 december 2015 19:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nu ik weet dat liedjes uit de lijst ook mochten, zal ik toch eens mijn lijst drastisch aanpassenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Erwin?quote:Op zondag 27 december 2015 19:49 schreef Szura het volgende:
Hebben jullie de broer van Henk Krol ook gespot met z'n telefoon in de lucht?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Er kwam daarstraks een kerel in beeld in een knalrode kerstsmokingquote:
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ik doe dat wel elke keerquote:Op zondag 27 december 2015 19:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Je kan moeilijk van de stemmers verwachten dat ze tussen die duizenden voorkeuzenummers telkens gaan zoeken of hun vrije keuze er niet per ongeluk bijstaat.
Niks met dit nummer te maken overigens
Dit is toch geen nummer waar de treurnis van af spat? Juist wel een lekker nummertje.
Forza Eniesee!![]()
Die heb ik ook al een paar keer zien staanquote:Op zondag 27 december 2015 19:52 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Er kwam daarstraks een kerel in beeld in een knalrode kerstsmoking
wel mooi op de maat overigensquote:Op zondag 27 december 2015 19:52 schreef laxus13 het volgende:
Niks met dit nummer te maken overigensOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
vertel, welk verhaal heb je hier bij?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |