SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het lijkt ergens op...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
weer eentje van mijn lijstje
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Pics, Nizno?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
een van zn favorieten toch?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ksstquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
als ie er is vind ik dit een baggernummer namelijkquote:Op zondag 27 december 2015 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
een van zn favorieten toch?
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
dat ze dit briljante liedje 2x draaien ipv die Bieber...quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Okee, niet wat ik in gedachten had, maar hee, het ís een tijgerpak.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Outro
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 18:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ie er is vind ik dit een baggernummer namelijk![]()
![]()
dat kun je met minder letters doenquote:
En dan zeggen dat nederlanders geen smaak hebben..
nergens anders een hitWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
maar als ie er niet is, vind ik dit best goedquote:Op zondag 27 december 2015 18:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ie er is vind ik dit een baggernummer namelijk
staat niet eens op spotify ditquote:Op zondag 27 december 2015 18:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En dan zeggen dat nederlanders geen smaak hebben..
nergens anders een hit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Stonden The Beatles ook niet tot een week geledenquote:Op zondag 27 december 2015 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
staat niet eens op spotify dit![]()
Ahaaaaaa[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ahhhhhh bahquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nergens een hit behalve in nederlandquote:Op zondag 27 december 2015 18:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Stonden The Beatles ook niet tot een week geledenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
das die anderequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
nee ik.quote:Op zondag 27 december 2015 18:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wanneer is iets t2k waardig? Bepaal jij dat?
dat bepalen de vaste posters...quote:Op zondag 27 december 2015 18:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wanneer is iets t2k waardig? Bepaal jij dat?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
cafca bedoelt dat t beste liedje net geweest isquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
nou en?quote:Op zondag 27 december 2015 18:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
cafca bedoelt dat t beste liedje net geweest isOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
euh.... duh..... wie twijfelde daarover dan?quote:Op zondag 27 december 2015 18:23 schreef WoodenAxe het volgende:
De top2000 is toch wel stukken beter dan Serious RequestOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Huh, is Days gedraaid?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Enige wat ik van SR heb gezien was een zeer vals zingende Lucas Hammingquote:Op zondag 27 december 2015 18:23 schreef WoodenAxe het volgende:
De top2000 is toch wel stukken beter dan Serious Request![]()
![]()
appels en perenquote:Op zondag 27 december 2015 18:23 schreef WoodenAxe het volgende:
ja nouquote:niet dajje denkt dat het een sukkel is die KMKY niet van HNY kan onderscheiden
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
heb jij Lot gemist??quote:Op zondag 27 december 2015 18:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Enige wat ik van SR heb gezien was een zeer vals zingende Lucas HammingOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee peacemanquote:Op zondag 27 december 2015 18:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wanneer is iets t2k waardig? Bepaal jij dat?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
tieners laten stemmen voor de top 2000 is hetzelfde als een josti een knop geven dat een atoombom lanceert.. moet je gewoon niet doen, loopt nooit goed afZe smelten de kazen!![]()
Mensen die onderscheid makenquote:Op zondag 27 december 2015 18:24 schreef Stickertje het volgende:
tieners laten stemmen voor de top 2000 is hetzelfde als een josti een knop geven dat een atoombom lanceert.. moet je gewoon niet doen
(she/her)![]()
Lekker goed te vergelijken ookquote:Op zondag 27 december 2015 18:23 schreef WoodenAxe het volgende:
![]()
Over 10 jaar snap jij ook dat abba > Bieberquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij kan het in elk geval niet tegenhouden, mochten ze op het idee komen het erop te zetten.quote:Op zondag 27 december 2015 18:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Stonden The Beatles ook niet tot een week geleden
Da's toch je #2?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat dus. Wat doet al die meuk van Anouk. Katy Perry en Justin Bieber in de lijst? Om nog maar te zwijgen van Beyonce en 50 Centquote:Op zondag 27 december 2015 18:24 schreef Stickertje het volgende:
tieners laten stemmen voor de top 2000 is hetzelfde als een josti een knop geven dat een atoombom lanceert.. moet je gewoon niet doen, loopt nooit goed afOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Die vrouw opende gewoon haar eigen zak borrelnootjes
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Onze friet is aangekomen...
wutquote:Op zondag 27 december 2015 18:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die vrouw opende gewoon haar eigen zak borrelnootjes![]()
Ze smelten de kazen!![]()
ehm..quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat kost een biertje in dat cafe"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ja duh je gaat toch ook geen geld uit geven daar.... das duur!quote:Op zondag 27 december 2015 18:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die vrouw opende gewoon haar eigen zak borrelnootjesOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Goed gespeldquote:
eetsequote:
Anouk is vooral huisvrouwenquote:Op zondag 27 december 2015 18:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat dus. Wat doet al die meuk van Anouk. Katy Perry en Justin Bieber in de lijst? Om nog maar te zwijgen van Beyonce en 50 Cent![]()
Ben het nu toch echt voor het eerst oneens met mijn FOK!vader/collegaquote:Op zondag 27 december 2015 18:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat dus. Wat doet al die meuk van Anouk. Katy Perry en Justin Bieber in de lijst? Om nog maar te zwijgen van Beyonce en 50 Cent
(she/her)![]()
Dit
Hmm. Zou graag weer eens friet met goede mayo eten. Broodje frikandel speciaal erbij. Hertog Jannetje ernaast. Heimwee nuquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
om 7 over 10quote:Op zondag 27 december 2015 18:27 schreef Nymphetic13 het volgende:
Iemand die weet hoe laat 1007 morgen is?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
http://www.hitsallertijden.nl/top%202000/TOP-2000-2015.pdfquote:Op zondag 27 december 2015 18:27 schreef Nymphetic13 het volgende:
Iemand die weet hoe laat 1006 morgen is?Ze smelten de kazen!![]()
van welke LP is dit n00bie?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
0,50 staat er niet in.quote:Op zondag 27 december 2015 18:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat dus. Wat doet al die meuk van Anouk. Katy Perry en Justin Bieber in de lijst? Om nog maar te zwijgen van Beyonce en 50 Cent![]()
Die gratis in je itunes stondquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Goeieavond mensen
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ik schrok al, maar gelukkig, niet aanwezig.quote:Op zondag 27 december 2015 18:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat dus. Wat doet al die meuk van Anouk. Katy Perry en Justin Bieber in de lijst? Om nog maar te zwijgen van Beyonce en 50 Cent"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
ah verklaart waarom ik m niet kendequote:Op zondag 27 december 2015 18:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die gratis in je itunes stond[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dat was die ene die je zelf weer moest verwijderen.quote:Op zondag 27 december 2015 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah verklaart waarom ik m niet kendeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
fylax welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
t Zijn latino klanken, dan wil ik welquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zo ga je weg bij U2 en kom je thuis met U2![]()
dat zei je er niet bijquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
t Zijn latino klanken, dan wil ik wel![]()
-Scorpion_17![]()
Ik mag niet met vreemde meiden dansenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
even spieken wanneer ik kan gaan douchen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Met vreemde jongens wel?quote:Op zondag 27 december 2015 18:32 schreef Fretwork het volgende:
Ik mag niet met vreemde meiden dansenZe smelten de kazen!![]()
Op de grond zitten met pizza... Theo heeft t voor elkaar hoor
-Scorpion_17![]()
Verwacht dta ze daar geen probleem mee heeft neequote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
euh.... ik vertaalde alleen vanuit soldatentijd naar NLtijd.quote:Op zondag 27 december 2015 18:33 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Dank dan weet ik dat ik om 10 over 10 NIET bij een klant moet staan en langs de wegOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gaap nummer
Theo de koningquote:Op zondag 27 december 2015 18:33 schreef houdjemond het volgende:
Op de grond zitten met pizza... Theo heeft t voor elkaar hoor![]()
oke over een half uurtje ga ik onder de douche.... the whoooooooooooooooehoeeeeeeeeeeeeeeee lekker hard aan in de doucheOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
Vriend van mij is megafan, vroeg of ik meeging naar een optreden. Kende die kerel niet dus ik zei nee, spijt van
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Wel als je m hoort. En anders neem ik je wel mee de dansvloer op om je hierop te leren slowenquote:
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Kent ook niemand buiten NL denk ik.
met dank aan GTSTWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 18:33 schreef houdjemond het volgende:
Op de grond zitten met pizza... Theo heeft t voor elkaar hoorDie berichten maken de top 2000 altijd net iets mooier.
![]()
gelukkig ga je nog naar coldplay als troostquote:Op zondag 27 december 2015 18:35 schreef Uccie het volgende:
Vriend van mij is megafan, vroeg of ik meeging naar een optreden. Kende die kerel niet dus ik zei nee, spijt van
ik kijk geen gtst en ken hem alsnogquote:Op zondag 27 december 2015 18:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kent ook niemand buiten NL denk ik.
met dank aan GTSTOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 18:36 schreef Szura het volgende:
Tringggg triiiinnng
-Ja hallo Matt Simons
Hoe neemt deze zanger zijn telefoon op?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Omdat t een hit werd dankzij GTST..quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
En Adele, waar ik trouwens echt wel veel zin in heb hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 18:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gelukkig ga je nog naar coldplay als troostOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Tringggg triiiinnng
-Ja hallo Matt Simons
Tringggg triiiinnng
-Ja hallo Matt Simons![]()
![]()
ow zoquote:Op zondag 27 december 2015 18:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat t een hit werd dankzij GTST..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nog gedraaid op een begrafenis waar ik niet bij kon zijn omdat ik ziek was..
Wel een goed begrafenis nummer.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
soms even doorlezen
zometeen dartsgenot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
adele kan ik eigenlijk wel begrijpen, fantastische live stemquote:Op zondag 27 december 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
En Adele, waar ik trouwens echt wel veel zin in heb hoor.Ze smelten de kazen!![]()
ja die kan zo naast mieke staanquote:Op zondag 27 december 2015 18:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog gedraaid op een begrafenis waar ik niet bij kon zijn omdat ik ziek was..
Wel een goed begrafenis nummer.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zitten echt pareltjes tussen soms.quote:Op zondag 27 december 2015 18:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Die berichten maken de top 2000 altijd net iets mooier.
-Scorpion_17![]()
Deze doet me denken aan Queen
Too much hair will kill youWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Vooral degene met poesjes en kattenquote:Op zondag 27 december 2015 18:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zitten echt pareltjes tussen soms.![]()
Die hebben dit nummer dan ook uitgebrachtquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Maar hier doet alleen Brian May.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
silence! I'll kill you!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Iets met een kitschelaarWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Je die zogenaamd meekijken of mauwenquote:Op zondag 27 december 2015 18:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Vooral degene met poesjes en katten
-Scorpion_17![]()
een kit-schelaar?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nou de wekker maar gezet voor 0250 xD 0300 Masters of Puppets, daarna L'amour toujours
Top nummertjes
![]()
Logisch ook,. Glennis Grace staat op eenzame hoogtequote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Groetjes Henk en Ingrid met een poot van Rakkerquote:Op zondag 27 december 2015 18:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je die zogenaamd meekijken of mauwen![]()
neenquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Er is te veel darten, veldrijden en schaatsen op TV.quote:
Maar voor dit toppertje maak ik graag 5 minuten vrij.![]()
![]()
okequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Willen jullie oppergod Brian May niet zo beledigen!!!quote:Op zondag 27 december 2015 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Logisch ook,. Glennis Grace staat op eenzame hoogte![]()
Kaasje worstje biertjequote:Op zondag 27 december 2015 18:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Groetjes Henk en Ingrid met een poot van Rakker
-Scorpion_17![]()
Jammer zonder publiekquote:Op zondag 27 december 2015 18:40 schreef Nymphetic13 het volgende:
Nou de wekker maar gezet voor 0250 xD 0300 Masters of Puppets, daarna L'amour toujours
Top nummertjes
![]()
ach daar heb je alleen Brian May!quote:Op zondag 27 december 2015 18:41 schreef Tik-Tak-Tok het volgende:
[..]
Willen jullie oppergod Brian May niet zo beledigen!!!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bowiegod
Overigens stond deze vorig jaar op precies dezelfde plek
Hey Ya
Deze is heel heel fijn, terechte notering[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
al vind ik Ms Jackson fijner.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nog iets van het schaatsen wat terugkijkwaardig is? Ik kom zo wel gezellig mee naar het pijltjesgooien kijken.quote:Op zondag 27 december 2015 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er is te veel darten, veldrijden en schaatsen op TV.
Maar voor dit toppertje maak ik graag 5 minuten vrij.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit wordt niks!The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
SCHUDDEN!The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Hoe kun je hier stil op blijven staan, ik zit te eten en ik beweeg nog mee![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Lekkerrr![]()
![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Kramer (6:11) vs Bergsma (6:13) was genot. Ook een sterke 1500m van Ter Mors (1:55)...voor de rest was het niet heel spannend.quote:Op zondag 27 december 2015 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog iets van het schaatsen wat terugkijkwaardig is? Ik kom zo wel gezellig mee naar het pijltjesgooien kijken.![]()
ik zit prima stil.quote:Op zondag 27 december 2015 18:49 schreef Uccie het volgende:
Hoe kun je hier stil op blijven staan, ik zit te eten en ik beweeg nog mee
Jij doet ook nooit blanke dansende mensen bij donkere artiesten, hm?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Shake It Shake It
Ik vind het echt een scheitnummerquote:Op zondag 27 december 2015 18:49 schreef Uccie het volgende:
Hoe kun je hier stil op blijven staan, ik zit te eten en ik beweeg nog mee![]()
![]()
Naahquote:Op zondag 27 december 2015 18:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jij doet ook nooit blanke dansende mensen bij donkere artiesten, hm?
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Ntab maakte het redelijk waar hoorde ikquote:Op zondag 27 december 2015 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kramer (6:11) vs Bergsma (6:13) was genot. Ook een sterke 1500m van Ter Mors (1:55)...voor de rest was het niet heel spannend.
als ik daar heen zou gaan (LET WEL, ALS) dan zou ik gewoon in een hoekje met een jas over me heen gaan zittenquote:Op zondag 27 december 2015 18:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Sommige in het cafe zouden ook stil moeten zitten
Die van de Spice Girls en Genesis zijn beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kaput ShakurWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
2x Hip-Hop achter mekaar
Oh nee, als ik daar heen zou gaan, zouden jullie me zien....daarom ga ik ook niet.quote:Op zondag 27 december 2015 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik daar heen zou gaan (LET WEL, ALS) dan zou ik gewoon in een hoekje met een jas over me heen gaan zittenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die van Heintje ookquote:Op zondag 27 december 2015 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die van de Spice Girls en Genesis zijn beter.![]()
![]()
En jantje..oh nee dat was z'n oma.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
true ook weer zo....quote:Op zondag 27 december 2015 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nee, als ik daar heen zou gaan, zouden jullie me zien....daarom ga ik ook niet.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Waarschijnlijk het beste voor het grote publiek.quote:Op zondag 27 december 2015 18:53 schreef cafca het volgende:
Ik ben geen kenner, maar is dit nou echt het beste wat 2Pac gemaakt heeft?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ik denk dat kleien op de wc hem beter af ging.quote:Op zondag 27 december 2015 18:53 schreef cafca het volgende:
Ik ben geen kenner, maar is dit nou echt het beste wat 2Pac gemaakt heeft?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ze vinden alles best, als je de gastendoekjes maar laat liggen.quote:Op zondag 27 december 2015 18:53 schreef D. het volgende:
[..]
Is allemaal inteelt daar, dus je weet maar nooitOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
2pac is niet zo bijzonder, ik hoor liever bijv Nasquote:Op zondag 27 december 2015 18:53 schreef cafca het volgende:
Ik ben geen kenner, maar is dit nou echt het beste wat 2Pac gemaakt heeft?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat spreekt voor zich, die zijn heiligquote:Op zondag 27 december 2015 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze vinden alles best, als je de gastendoekjes maar laat liggen.![]()
![]()
Met het risico dat ik een Poppeltje doe...waarom moet ik nu aan TLC denken?quote:Op zondag 27 december 2015 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2pac is niet zo bijzonder, ik hoor liever bijv NasOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik als niet hip-hop liefhebber vind dit wel mooi
Ik prefereer sowieso een 6pacWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Tupaccie
Dood in scene zetten heeft 'm goed gedaanquote:Op zondag 27 december 2015 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2pac is niet zo bijzonder, ik hoor liever bijv Nas![]()
![]()
Bier neem ik aanquote:For you, there'll be no more crying.
zijn er in elk geval nog mensen blij mee dat hij gedraaid wordt.quote:Op zondag 27 december 2015 18:54 schreef laxus13 het volgende:
Ik als niet hip-hop liefhebber vind dit wel mooiOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, lekker!quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik moet zeggen dat ik dit ook wel kan waarderenquote:Op zondag 27 december 2015 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn er in elk geval nog mensen blij mee dat hij gedraaid wordt.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
1247 I Won't Let You Down PHD 1981
1246 Rockin' All Over The World Status Quo 1977
1245 Ouverture The Who 1969
1244 We Come 1 Faithless 2001
1243 A Different Corner George Michael 1986
1242 Move On Up Curtis Mayfield 1971
1241 Don't Stop Till You Get Enough Michael Jackson 1979
1240 Spicks And Specks Bee Gees 1967
1239 Georgia On My Mind Ray Charles 1960
1238 Like The Way I Do (live) Melissa Etheridge 1993
1237 Human Touch Bruce Springsteen 1992
1236 Tainted Love Soft Cell 1981
1235 50 Ways To Leave Your Lover Paul Simon 1976![]()
Was dat cafca?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haperde bij jullie het geluid ook of lag dat aan mijn radio?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haperde bij jullie het geluid ook of lag dat aan mijn radio?quote:Op zondag 27 december 2015 18:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dacht al dat het aan mijn verbinding lag![]()
1240 Spicks And Specks Bee Gees 1967![]()
Dit nummer is mij eigenlijk pas opgevallen door The Walking DeadZe smelten de kazen!![]()
Och, ik vond het niet vervelend, beetje voortkabbelend. Klinkt als de Dire Straits of Coldplay van de hiphop, zeg maar.![]()
Nee hier ook, dacht al dat het aan mijn laptop lag.quote:Op zondag 27 december 2015 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haperde bij jullie het geluid ook of lag dat aan mijn radio?
Dus niet
Hebben we er zin in vanavond?
Voor mijn gevoel hoor ik vandaag alle nummers van de Bee Gees in de lijst.quote:Op zondag 27 december 2015 18:56 schreef Stickertje het volgende:
Dit nummer is mij eigenlijk pas opgevallen door The Walking DeadHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Oja, de kerst is weer voorbijquote:Op zondag 27 december 2015 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe laat?![]()
Ik kende dit als eerste van Status Quo.quote:Op zondag 27 december 2015 18:56 schreef Stickertje het volgende:
Dit nummer is mij eigenlijk pas opgevallen door The Walking Dead![]()
1247 I Won't Let You Down PHD 1981![]()
1246 Rockin' All Over The World Status Quo 1977![]()
1245 Ouverture The Who 1969![]()
1244 We Come 1 Faithless 2001![]()
1243 A Different Corner George Michael 1986![]()
1242 Move On Up Curtis Mayfield 1971![]()
1241 Don't Stop Till You Get Enough Michael Jackson 1979![]()
1239 Georgia On My Mind Ray Charles 1960![]()
1238 Like The Way I Do (live) Melissa Etheridge 1993 1× Was wel genoeg geweest
1237 Human Touch Bruce Springsteen 1992![]()
1236 Tainted Love Soft Cell 1981![]()
![]()
![]()
1247 I Won't Let You Down PHD 1981
1246 Rockin' All Over The World Status Quo 1977
1244 We Come 1 Faithless 2001
1243 A Different Corner George Michael 1986
1242 Move On Up Curtis Mayfield 1971
1241 Don't Stop Till You Get Enough Michael Jackson 1979
1240 Spicks And Specks Bee Gees 1967
1238 Like The Way I Do (live) Melissa Etheridge 1993
1237 Human Touch Bruce Springsteen 1992
1236 Tainted Love Soft Cell 1981
Goed, de afwas doe ik dus morgenochtend.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
8 uur gaan we genietenquote:Op zondag 27 december 2015 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, de kerst is weer voorbij
Hoe laat?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1247 I Won't Let You Down PHD 1981![]()
1246 Rockin' All Over The World Status Quo 1977![]()
1244 We Come 1 Faithless 2001![]()
1243 A Different Corner George Michael 1986![]()
1242 Move On Up Curtis Mayfield 1971![]()
1241 Don't Stop Till You Get Enough Michael Jackson 1979![]()
1238 Like The Way I Do (live) Melissa Etheridge 1993![]()
1237 Human Touch Bruce Springsteen 1992![]()
1236 Tainted Love Soft Cell 1981![]()
![]()
Ph.D. staat wel lekker hoog
Hoe zou dat toch komenquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bij Move On Up en MJ gaan we weer dansen
Whut????quote:Op zondag 27 december 2015 18:59 schreef Stickertje het volgende:
Dodenrit staat niet meer in de top 2000?!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
die mis ik niet.quote:Op zondag 27 december 2015 18:59 schreef Stickertje het volgende:
Dodenrit staat niet meer in de top 2000?!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lijkt me wel.quote:Op zondag 27 december 2015 18:59 schreef Stickertje het volgende:
Dodenrit staat niet meer in de top 2000?!
Die zal wel een dodenboost hebben gehad.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
889 pfff ik schrok alquote:Op zondag 27 december 2015 18:59 schreef Stickertje het volgende:
Dodenrit staat niet meer in de top 2000?!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
247 I Won't Let You Down PHD
1246 Rockin' All Over The World Status Quo
1245 Ouverture The Who
1244 We Come 1 Faithless
1243 A Different Corner George Michael
1242 Move On Up Curtis Mayfield
1241 Don't Stop Till You Get Enough Michael Jackson
1240 Spicks And Specks Bee Gees
1239 Georgia On My Mind Ray Charles
1238 Like The Way I Do (live) Melissa Etheridge
1237 Human Touch Bruce Springsteen
1236 Tainted Love Soft Cell
1235 50 Ways To Leave Your Lover Paul Simon
Top - uurtje![]()
![]()
Staat op 889quote:Op zondag 27 december 2015 18:59 schreef Stickertje het volgende:
Dodenrit staat niet meer in de top 2000?!
Ik hoop het wel, die vind ik leuk vanwege de tekst.quote:Op zondag 27 december 2015 18:59 schreef Stickertje het volgende:
Dodenrit staat niet meer in de top 2000?!![]()
Oh laat maar, de lijst is weer raar aan het doen. Laat geen resultaten zien bij 'dodenrit' maar als ik DR invul wel
50 ways to meat your lover vind ik ook wel een leuke.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
zonde, had niet gehoevenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
die pdf kan ik sowieso niet op titel zoeken.quote:Op zondag 27 december 2015 19:00 schreef Stickertje het volgende:
Oh laat maar, de lijst is weer raar aan het doen. Laat geen resultaten zien bij 'dodenrit' maar als ik DR invul welOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is wel een klassieker, muzikaal gezien niet natuurlijk.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zijn alle dooien van dit jaar gestegen?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ik vond het altijd al een baggernrquote:Op zondag 27 december 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is wel een klassieker, muzikaal gezien niet natuurlijk.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Vooral Armandquote:Op zondag 27 december 2015 19:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zijn alle dooien van dit jaar gestegen?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik was in de lijst op de npo radio2 aan het zoeken, maar dat ding heeft nukken.. Meerdere hebben er problemen mee..quote:Op zondag 27 december 2015 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
die pdf kan ik sowieso niet op titel zoeken.Ze smelten de kazen!![]()
Doden stijgen altijdquote:Op zondag 27 december 2015 19:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zijn alle dooien van dit jaar gestegen?![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 19:02 schreef Berkery het volgende:
Nu maar hopen dat Claudia nog even blijft leven
breng dr niet op ideeënquote:Op zondag 27 december 2015 19:02 schreef Berkery het volgende:
Nu maar hopen dat Claudia nog even blijft levenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ben bang dat dat nummer volgend jaar op 1 staat.quote:Op zondag 27 december 2015 19:02 schreef Berkery het volgende:
Nu maar hopen dat Claudia nog even blijft leven![]()
En dan doet ze ook nog eens de oudejaarsconferencequote:Op zondag 27 december 2015 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat nummer volgend jaar op 1 staat.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Je hoorde het hier voor de 2e keer.quote:Op zondag 27 december 2015 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat nummer volgend jaar op 1 staat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Al mocht dat zo zijn. Dan gaat het ook wel weer zakken. Kijk maar naar avond van Bouwdewijn de Groot.quote:Op zondag 27 december 2015 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat nummer volgend jaar op 1 staat.![]()
1245 - 1241 is een heel mooi rijtje zeg![]()
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Heb ik een jaar om een strop te puniken.quote:Op zondag 27 december 2015 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat nummer volgend jaar op 1 staat.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik zie dat er naast dit uur nog 1 uur is waar 2 van mijn lijstje voorbij komen, alleen da's tussen 03:00u en 04:00u op de 31e![]()
![]()
Genot.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |