Kramer (6:11) vs Bergsma (6:13) was genot. Ook een sterke 1500m van Ter Mors (1:55)...voor de rest was het niet heel spannend.quote:Op zondag 27 december 2015 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog iets van het schaatsen wat terugkijkwaardig is? Ik kom zo wel gezellig mee naar het pijltjesgooien kijken.
ik zit prima stil.quote:Op zondag 27 december 2015 18:49 schreef Uccie het volgende:
Hoe kun je hier stil op blijven staan, ik zit te eten en ik beweeg nog mee![]()
Jij doet ook nooit blanke dansende mensen bij donkere artiesten, hm?quote:
Ik vind het echt een scheitnummerquote:Op zondag 27 december 2015 18:49 schreef Uccie het volgende:
Hoe kun je hier stil op blijven staan, ik zit te eten en ik beweeg nog mee![]()
Naahquote:Op zondag 27 december 2015 18:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jij doet ook nooit blanke dansende mensen bij donkere artiesten, hm?
Ntab maakte het redelijk waar hoorde ikquote:Op zondag 27 december 2015 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kramer (6:11) vs Bergsma (6:13) was genot. Ook een sterke 1500m van Ter Mors (1:55)...voor de rest was het niet heel spannend.
als ik daar heen zou gaan (LET WEL, ALS) dan zou ik gewoon in een hoekje met een jas over me heen gaan zittenquote:Op zondag 27 december 2015 18:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Sommige in het cafe zouden ook stil moeten zitten
Oh nee, als ik daar heen zou gaan, zouden jullie me zien....daarom ga ik ook niet.quote:Op zondag 27 december 2015 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik daar heen zou gaan (LET WEL, ALS) dan zou ik gewoon in een hoekje met een jas over me heen gaan zitten
Die van Heintje ookquote:Op zondag 27 december 2015 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die van de Spice Girls en Genesis zijn beter.
En jantje..oh nee dat was z'n oma.quote:
true ook weer zo....quote:Op zondag 27 december 2015 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nee, als ik daar heen zou gaan, zouden jullie me zien....daarom ga ik ook niet.
Waarschijnlijk het beste voor het grote publiek.quote:Op zondag 27 december 2015 18:53 schreef cafca het volgende:
Ik ben geen kenner, maar is dit nou echt het beste wat 2Pac gemaakt heeft?
ik denk dat kleien op de wc hem beter af ging.quote:Op zondag 27 december 2015 18:53 schreef cafca het volgende:
Ik ben geen kenner, maar is dit nou echt het beste wat 2Pac gemaakt heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |