Ja, dat maakt het allemaal toch weer wat makkelijkerquote:Op zondag 27 december 2015 19:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mijn vrije keuzes halen nooit de top 2000![]()
Nu ik weet dat liedjes uit de lijst ook mochten, zal ik toch eens mijn lijst drastisch aanpassen
Van mij eentje (vanmiddag geweest), en van voorgaande jaren kan ik het me niet meer herinnerenquote:Op zondag 27 december 2015 19:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nu ik weet dat liedjes uit de lijst ook mochten, zal ik toch eens mijn lijst drastisch aanpassen
Dat is toch logisch? Je kan moeilijk van de stemmers verwachten dat ze tussen die duizenden voorkeuzenummers telkens gaan zoeken of hun vrije keuze er niet per ongeluk bijstaat.quote:Op zondag 27 december 2015 19:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Erwin?quote:Op zondag 27 december 2015 19:49 schreef Szura het volgende:
Hebben jullie de broer van Henk Krol ook gespot met z'n telefoon in de lucht?
Er kwam daarstraks een kerel in beeld in een knalrode kerstsmokingquote:
Ik doe dat wel elke keerquote:Op zondag 27 december 2015 19:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Je kan moeilijk van de stemmers verwachten dat ze tussen die duizenden voorkeuzenummers telkens gaan zoeken of hun vrije keuze er niet per ongeluk bijstaat.
Die heb ik ook al een paar keer zien staanquote:Op zondag 27 december 2015 19:52 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Er kwam daarstraks een kerel in beeld in een knalrode kerstsmoking
wel mooi op de maat overigensquote:Op zondag 27 december 2015 19:52 schreef laxus13 het volgende:
Niks met dit nummer te maken overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |