en bij de vrije keuzes kun je ook gewoon nummers uit de lijst pleuren, deed Jan Willem Roodbeen zelf ook.quote:Op zondag 27 december 2015 19:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon meerdere mailadressen gebruiken.![]()
nee ik ook nietquote:Op zondag 27 december 2015 19:45 schreef D. het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan Black Velvet denken, geen idee waarom
Ik aan Alanis Morrissettequote:Op zondag 27 december 2015 19:45 schreef D. het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan Black Velvet denken, geen idee waarom
Ja, dat zag ik toen ik al gestemd had. Stom vind ik dat.quote:Op zondag 27 december 2015 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
en bij de vrije keuzes kun je ook gewoon nummers uit de lijst pleuren, deed Jan Willem Roodbeen zelf ook.
Met 26 voorkeuzenummers van Blof en 25 per lijstje vragen ze daar zelf omquote:Op zondag 27 december 2015 19:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja en als je bijv niznoniznozninonizno@gmail hebt dan kun je niz.noniznozninonizno@gmail en niznoniznoznino.nizno@gmail ook gebruiken.quote:Op zondag 27 december 2015 19:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb al vier verschillende emailadressen, waaronder een gmail
Had ik ook niet verwachtquote:
mee eens.quote:Op zondag 27 december 2015 19:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik toen ik al gestemd had. Stom vind ik dat.
Bij mn vrije keuzes heb ik Ich Bin Wie Du gezet. Misschien is dat ook wel het slimst, want van de andere vrije keuzes hebben 8 het toch niet gehaald.quote:Op zondag 27 december 2015 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
en bij de vrije keuzes kun je ook gewoon nummers uit de lijst pleuren, deed Jan Willem Roodbeen zelf ook.
quote:Op zondag 27 december 2015 19:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met 26 voorkeuzenummers van Blof en 25 per lijstje vragen ze daar zelf om
*maakt alvast extra emails aan om claudia op 1 te krijgenquote:Op zondag 27 december 2015 19:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je kunt ook te ver gaan hequote:Op zondag 27 december 2015 19:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
*maakt alvast extra emails aan om claudia op 1 te krijgen
Mijn vrije keuzes halen nooit de top 2000quote:Op zondag 27 december 2015 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij mn vrije keuzes heb ik Ich Bin Wie Du gezet. Misschien is dat ook wel het slimst, want van de andere vrije keuzes hebben 8 het toch niet gehaald.
Neem aan dat ze net zo zwaar tellenquote:Op zondag 27 december 2015 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij mn vrije keuzes heb ik Ich Bin Wie Du gezet. Misschien is dat ook wel het slimst, want van de andere vrije keuzes hebben 8 het toch niet gehaald.
Mijne ook niet. Reden: Te goede smaak, daar zitten Henk en Ingrid niet op te wachten.quote:Op zondag 27 december 2015 19:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mijn vrije keuzes halen nooit de top 2000![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |