Beetje vreemd ja. De studioversie is nu ook flink gedaald.quote:Op zondag 27 december 2015 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
wat is dat nou trouwens..een live en studioversie in de lijst. Ik zie t verschil niet..
day verschil kun je wel horen.quote:Op zondag 27 december 2015 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
wat is dat nou trouwens..een live en studioversie in de lijst. Ik zie t verschil niet..
Live, dus ze staat daar nu te spelenquote:Op zondag 27 december 2015 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is ook belachelijk.quote:Op zondag 27 december 2015 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
herinner ons er nog even aan tegen de tijd dat we mogen stemmen.quote:Op zondag 27 december 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar allemaal op de demoversie van Strawberry Fields stemmen
Sorry ik ben nogal sloom wat betreft PC dingen, wist tot 1 jaar geleden ook niet eens hoe Excel werktequote:
Volgens mij moeten we ondertussen op 100 verschillende nummers volgend jaarquote:Op zondag 27 december 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stem op de pantomime-versie van Child In Time.quote:Op zondag 27 december 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
klopt, dus is het best goed dat er 2 versies in staan, staat hij ook niet te hoogquote:Op zondag 27 december 2015 19:43 schreef Uccie het volgende:
Maar als er maar 1 versie had gekund, had die dus best hoog gestaan.
quote:Op zondag 27 december 2015 19:43 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Sorry ik ben nogal sloom wat betreft PC dingen, wist tot 1 jaar geleden ook niet eens Excel werkte
gmailaccountje aanmaken, met allemaal punten er tussen ziet radio2 niet dat het allemaal dezelfde box isquote:Op zondag 27 december 2015 19:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we ondertussen op 100 verschillende nummers volgend jaar
Gewoon meerdere mailadressen gebruiken.quote:Op zondag 27 december 2015 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
gmailaccountje aanmaken, met allemaal punten er tussen ziet radio2 niet dat het allemaal dezelfde box is
Ik heb al vier verschillende emailadressen, waaronder een gmailquote:Op zondag 27 december 2015 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
gmailaccountje aanmaken, met allemaal punten er tussen ziet radio2 niet dat het allemaal dezelfde box is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |