Blijft een welles / nietes. Pas van het weekend echt redelijk te zeggen.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Lekker weertje weer vandaag hoor. De voorspellingen van vorst zijn ook weer van de baan? Mooi!
ik hoorde begin van de week iets over een regenachtige oudejaarsdag.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:22 schreef Infection het volgende:
Het weer voor vandaag pakt toch een stuk beter uit dan eerder voorspeld werd.
Die regen is vanmorgen al het land uit getrokken.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:40 schreef WEST het volgende:
[..]
ik hoorde begin van de week iets over een regenachtige oudejaarsdag.
Nou ik kan je vertellen het is strak blauw
vanavond komt mogelijk een nieuwe batchquote:Op donderdag 31 december 2015 12:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Die regen is vanmorgen al het land uit getrokken.
Alleen het westen..., alleen ik zit in het oostenquote:Op donderdag 31 december 2015 12:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
vanavond komt mogelijk een nieuwe batch
In het midden als het goed is niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
vanavond komt mogelijk een nieuwe batch
Ik blijf er bij, die klappers waren echt geweldigquote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Frutsel het volgende:
Beetje spammen
maar...aangezien enkelen hier ook nadrukkelijk genoemd worden en voor diegenen die het gemist hebben...
WKN / WKN: JAAROVERZICHT 2015
Alvast fijne jaarwisseling en tot in 2016... ik vermoed niet dat ik er morgen nog (veel) zal zijn.
ZO doe ik het ook graagquote:
Dat heet smogquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:19 schreef Againzender het volgende:
Prachtige grondmist hier in het park
De dag begon zonnigquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:38 schreef dick_laurent het volgende:
Met de auto vertrokken uit stralend zonnig Maastricht.
Stralend zonnig weer de hele rit lang gehouden, tot een km of 20 van utrecht af... en vervolgens in Utrecht aangekomen met dikke grijze soepmist.
Home sweet home
in Amsterdam ook, toen kwam ik ter hoogte van Utrecht in de mist terecht en nu ik weer thuis ben is het lekkere zonnetje ook weer wegquote:
De mist ruikt nog steeds een beetje naar zwavel...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:38 schreef dick_laurent het volgende:
Met de auto vertrokken uit stralend zonnig Maastricht.
Stralend zonnig weer de hele rit lang gehouden, tot een km of 20 van utrecht af... en vervolgens in Utrecht aangekomen met dikke grijze soepmist.
Home sweet home
Niet alleen winter, als dit zo uitkomtquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Dag winter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |