Voor ons dus nog meer warme lucht de komende dagen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:53 schreef DemonRage het volgende:
De storm des doods loert op de Atlantische oceaan.
Mashable: Historic storm set to slam Iceland, northern UK with hurricane-force winds
NL is geen noordpool hequote:Op woensdag 30 december 2015 09:36 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Voor ons dus nog meer warme lucht de komende dagen?
Niet voor ons, maar op de noordpool wordt wel een uitzonderlijke temperatuurafwijking tot wel +6°C verwacht.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:36 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Voor ons dus nog meer warme lucht de komende dagen?
Moet je zien als het hier 30 graden boven normaal wordquote:Op donderdag 31 december 2015 01:29 schreef DemonRage het volgende:
Hittegolf op Noordpool
Oh toch iets minder subtiel dan gedacht... 30 graden boven normaal
en komt die een half uur eerder dan nu.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Over een maand gaat de zon weer een uur later onder dan 'ie nu doet
Fucking donkere dagen vind ik denk ik nog wel het ergste aan deze tijd.
Dan zou het in juli 52°C worden.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Moet je zien als het hier 30 graden boven normaal word
dit jaar valt het erg mee met donkere dagen, nu ook weer lekker zonnetje te A'dam.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Over een maand gaat de zon weer een uur later onder dan 'ie nu doet
Fucking donkere dagen vind ik denk ik nog wel het ergste aan deze tijd.
Blijft een welles / nietes. Pas van het weekend echt redelijk te zeggen.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Lekker weertje weer vandaag hoor. De voorspellingen van vorst zijn ook weer van de baan? Mooi!
ik hoorde begin van de week iets over een regenachtige oudejaarsdag.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:22 schreef Infection het volgende:
Het weer voor vandaag pakt toch een stuk beter uit dan eerder voorspeld werd.
Die regen is vanmorgen al het land uit getrokken.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:40 schreef WEST het volgende:
[..]
ik hoorde begin van de week iets over een regenachtige oudejaarsdag.
Nou ik kan je vertellen het is strak blauw
vanavond komt mogelijk een nieuwe batchquote:Op donderdag 31 december 2015 12:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Die regen is vanmorgen al het land uit getrokken.
Alleen het westen..., alleen ik zit in het oostenquote:Op donderdag 31 december 2015 12:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
vanavond komt mogelijk een nieuwe batch
In het midden als het goed is niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
vanavond komt mogelijk een nieuwe batch
Ik blijf er bij, die klappers waren echt geweldigquote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Frutsel het volgende:
Beetje spammen
maar...aangezien enkelen hier ook nadrukkelijk genoemd worden en voor diegenen die het gemist hebben...
WKN / WKN: JAAROVERZICHT 2015
Alvast fijne jaarwisseling en tot in 2016... ik vermoed niet dat ik er morgen nog (veel) zal zijn.
ZO doe ik het ook graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |