Dat heet smogquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:19 schreef Againzender het volgende:
Prachtige grondmist hier in het park
De dag begon zonnigquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:38 schreef dick_laurent het volgende:
Met de auto vertrokken uit stralend zonnig Maastricht.
Stralend zonnig weer de hele rit lang gehouden, tot een km of 20 van utrecht af... en vervolgens in Utrecht aangekomen met dikke grijze soepmist.
Home sweet home
in Amsterdam ook, toen kwam ik ter hoogte van Utrecht in de mist terecht en nu ik weer thuis ben is het lekkere zonnetje ook weer wegquote:
De mist ruikt nog steeds een beetje naar zwavel...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:38 schreef dick_laurent het volgende:
Met de auto vertrokken uit stralend zonnig Maastricht.
Stralend zonnig weer de hele rit lang gehouden, tot een km of 20 van utrecht af... en vervolgens in Utrecht aangekomen met dikke grijze soepmist.
Home sweet home
Niet alleen winter, als dit zo uitkomtquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Dag winter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van mij ook wel, maar jammer genoeg zal dat wel nietquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:07 schreef Yi-Long het volgende:
Hier in Alkmaar al de hele dag schitterend weer. Mag van mij de hele winter zo blijven, eerlijk gezegd.
Elfstedentocht in Mei...?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van mij ook wel, maar jammer genoeg zal dat wel niet
als ik er persoonlijk op moet gokken, ergens mid februari.quote:
absoluut niet, dit was mistquote:
* DJMO dekentje aangeeftquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:42 schreef Pino112 het volgende:
Code geel vanwege sneeuw
http://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/utrecht
De ingrediënten voor die storm bestaan al. De grote vraag is waar ie naartoe zal gaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:01 schreef Rabieluh het volgende:
sneeuw
En een monsterstorm volgende week (wat nog wel bijgesteld gaat worden).
Die monsterstorm daar teken ik wel voor. Het liefst met wat onweer graag.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:01 schreef Rabieluh het volgende:
sneeuw
En een monsterstorm volgende week (wat nog wel bijgesteld gaat worden).
Windstoten in Km/uquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:29 schreef Perrin het volgende:
Wat zijn de getallen in die plaatjes? Max windsnelheid in km/u?
Was nodig. In de stad uiteindelijk bijna -14 gemetenquote:
Drie jaar geleden (14-02), maar dat was meer ijzel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 09:11 schreef Dven het volgende:
Trouwens lang geleden dat men in NL nog pegels kon kweken
Heel Nederland verdwijnt ook gewoon onder dat monster.quote:
Gelukkig heb ik geen Atos meer maar een iets zwaarder autootje, iets meer kans om op de weg te blijvenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:49 schreef dick_laurent het volgende:
Eerder een storm des doods geloof ik
niet voor vrijdag svp, ik moet donderdag op padquote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:49 schreef dick_laurent het volgende:
Eerder een storm des doods geloof ik
Die is verplaatst.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:45 schreef Paul het volgende:
Er zou toch een winter des doods aankomen in NL? Of is dat weer teruggedraaid
Sneuvelende temperatuurrecords? 15 graden ofzo, lekker ruim.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Die is verplaatst.
Nu krijgen we de komende weken storm(achtig) weer, met veel regen en alles wat erbij hoort
laten we het hopen...superstorm, bakken met regen maar gelukkig is het boven de 10 graden. Het ideale weer.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sneuvelende temperatuurrecords? 15 graden ofzo, lekker ruim.
Nou, daar word ik niet zo blij van...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:55 schreef aloa het volgende:
[..]
laten we het hopen...superstorm, bakken met regen maar gelukkig is het boven de 10 graden. Het ideale weer.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:55 schreef aloa het volgende:
[..]
laten we het hopen...superstorm, bakken met regen maar gelukkig is het boven de 10 graden. Het ideale weer.
Alsof we gedurende het jaar niet genoeg regen zien. Snap niet dat mensen regen leuk kunnen vindenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wat doe je eraan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nou, daar word ik niet zo blij van...
lekker binnen zittenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Alsof we gedurende het jaar niet genoeg regen zien. Snap niet dat mensen regen leuk kunnen vinden
Nog geen zon gezien hier in Zeelandquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:54 schreef roislecxe het volgende:
Nog niks anders dan zon gezien vandaag
Nu raakt het bewolkt. Wel zeker een uur of 3 aan een stuk zon gehad.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:19 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Nog geen zon gezien hier in Zeeland
GFS komt met kerndrukken nog lager dan dat terwijl dat kreng nog op de oceaan zit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 09:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Komen we misschien in de buurt van het laagste luchtdruk record.
954.2 mBar (1983, Eelde)
Verschrikkelijk.quote:
Nee, wordt gouden driehoek werk (friesland, groningen, drenthe). Heel misschien nog wat in de noordoostelijke delen van overijssel/gelderlandquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:12 schreef Infection het volgende:
In het midden zal er voorlopig geen sneeuw vallen denk ik zo. De temperaturen blijven de hele week nog boven het vriespunt als ik het zo zie.
Daar blijft niks van over! Hoeveel 12 Bft hebben we al niet gehad op de kaarten......bleef amper een briesje van overquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:52 schreef GekkePoes het volgende:
Je zou denken dat met de kou die storm een beetje in kracht afneemt.
Lijkt wel wat op al die vergezochte winterkaarten of niet somsquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:09 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Daar blijft niks van over! Hoeveel 12 Bft hebben we al niet gehad op de kaarten......bleef amper een briesje van over
Is alweer uit de kaartenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Dag winter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gfs oper (12z) komt met een depressietreinquote:
6.2 graden. Kan goed kloppen. Amper wind, totaal niet koud. En een groot deel vd dag in de zon geweest.quote:
bullseyequote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op al die vergezochte winterkaarten of niet soms![]()
Laten we hopen dat ze die vanavond gooien! Als finish dan, anders gewoon de triple 20.quote:
hier voelt het als -3quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
6.2 graden. Kan goed kloppen. Amper wind, totaal niet koud. En een groot deel vd dag in de zon geweest.
Lekker hoor.
Dagelijks een paar updates over de situatie dus!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een wind en wat een kou!
2.1 graden bij windkracht 6bft, gevoelstemperatuur -4.7!
Effe offtopic:
Mijn postaantal van vorig jaar en die jaar daarvoor.
2014 258
2015 148
Die 148 postaantal op het forum over heel 2015 is toch wel heel laag voor een user die al sinds 2002 actief is![]()
Dat terwijl ik in 2005 nog 27166 postaantal haalde en 15de stond in de ranklijst
Kwam ook mede door paar keer mijn postrecord te behalen
Goeie voornemen voor dit jaar: Weer wat actiever zijn
Misschien moet ik het dagelijkse weerrapport maar weer eens oppakkenquote:Op zondag 3 januari 2016 00:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dagelijks een paar updates over de situatie dus!
Is gewoon 18 graden binnen, en thermopaneglas, en dat laat bijna geen warmte doorquote:Op zondag 3 januari 2016 10:15 schreef ruudjuhhhh het volgende:
[..]
heb je je verwarming dan niet aan??![]()
hier de ijspegels aan het tuinmeubilair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |