SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Mooie nieuwkomer deze."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Van mij ook. Beste nummer van Death Magnetic, als je 't mij vraagtquote:Op zondag 27 december 2015 07:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van mij mag THe Day that never comes er ook wel in!
Tevens -purist.![]()
Zeker! Heb een soort best-of show gezien op Werchter vorig jaar. Toen werd dat nr gelukkig als publieksfavoriet gekozen (men kon smsen voor een nummer dat nog niet op de playlist stond).quote:Op zondag 27 december 2015 07:38 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Van mij ook. Beste nummer van Death Magnetic, als je 't mij vraagtHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zo even mee blèren met Backstreet's Back.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mooi nummer dit."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Goedemorgen trouwens
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Diezelfde show heb ik ook gezien, maar dan op Pinkpopquote:Op zondag 27 december 2015 07:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker! Heb een soort best-of show gezien op Werchter vorig jaar. Toen werd dat nr gelukkig als publieksfavoriet gekozen (men kon smsen voor een nummer dat nog niet op de playlist stond).
Tevens -purist.![]()
Kijken of ik de hele buurt kan wakker maken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Even een uitstapje gemaakt naar Top Serious Request, want William Orbit - Adagio for Strings gaat toch boven Backstreet Boys...Tevens -purist.![]()
Dat is geen jeugdsentiment of huilty pleasure. Gewoon een kutliedje van een matig en veel te populaor bandje.
Pokemon is beter."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hahaha Ekdom die even helemaal losgaat in het café.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
FIjne aanvulling voor t T2000-team jaquote:Op zondag 27 december 2015 07:57 schreef Mani89 het volgende:
Hahaha Ekdom die even helemaal losgaat in het café.
Hij was in eerdere jaren ook al eens betrokken bij het hele Top 2000-gebeuren, maar dan op tv.Tevens -purist.![]()
Ik heb nog 100 andere platen gemist
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dit uur o.a. de jaarlijkse draaibeurt van Vicki Brown op Radio 2. Nu ome Robert."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ah, ome Bob debuteert - voor mij - in deze Top 2000.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En een dansende Ekdom. Ik ben gelijk wakker.quote:Op zondag 27 december 2015 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog 100 andere platen gemistReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wanneer komen de Backstreet Boys eigenlijk?quote:Op zondag 27 december 2015 08:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En een dansende Ekdom. Ik ben gelijk wakker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat was net dus.quote:Op zondag 27 december 2015 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer komen de Backstreet Boys eigenlijk?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heb ook veel platen gemist. Slapen is echt kut tussen kerst en oud en nieuw
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oh godver, wat een pechquote:
Je mist ongeveer 14 platen per uur slaap jaquote:Op zondag 27 december 2015 08:10 schreef Dven het volgende:
Heb ook veel platen gemist. Slapen is echt kut tussen kerst en oud en nieuw[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waar is Jane?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Komt nog een herkansing. Goed jaar voor de BSB trouwens. Al hun noteringen stijgen behoorlijk.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Origineel van Corry Brokken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Aznavour...Drie van zijn noteringen gestegen. Alleen She zakt een paar plaatsjes."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Goedemorgen allemaal!![]()
Mag ik er even gezellig bij komen zitten?
Heb m'n luchtgitaar al klaar staan voor "Love her madly" straks.![]()
![]()
POM POM POM POM POM POM POM POM[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Leuke van Robbie W., deze."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Wel goed gestemd toch?quote:Op zondag 27 december 2015 08:31 schreef Bertus1965 het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Mag ik er even gezellig bij komen zitten?
Heb m'n luchtgitaar al klaar staan voor "Love her madly" straks.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Deze is 1x per jaar best leuk.
Hij staat ook in mijn top 2000 playlist maar daar tolereer ik hem maar matig
De hit van haar dochter bekoort me meer, maar die is er alweer even uit."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Tja, hier had ook What I Like About You voor in de plaats gekunnen, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 december 2015 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is 1x per jaar best leuk.
Hij staat ook in mijn top 2000 playlist maar daar tolereer ik hem maar matig![]()
Ik moest ineens aan Stay with me Till Dawn van Judie Tzuke denken, vind ik ook mooierquote:Op zondag 27 december 2015 08:37 schreef Ferdo het volgende:
De hit van haar dochter bekoort me meer, maar die is er alweer even uit.![]()
Ja hè? Gaaf dat hij dit jaar is ingelijfd!quote:Op zondag 27 december 2015 08:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ekdom is gemaakt voor dit soort radio-op-tv.![]()
Morgen zit ik zelf in dat Top 2000 café. Heb kaartjes van 05.45 tot 07.30 uur. Beetje vroeg, maar wél met Gerard achter de knoppen.![]()
Inmiddels heeft Sam haar moeder in leeftijd overtroffen."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Deze is wel heel fout maar oh zo lekkerquote:
Ja, vroeger mocht ik dit niet mooi vinden, maar nu is het toch leuk om te horen.quote:Op zondag 27 december 2015 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze is wel heel fout maar oh zo lekker![]()
Heeft ook ooit in de lijst gestaan. 2002(!) voor het laatst.quote:Op zondag 27 december 2015 08:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik moest ineens aan Stay with me Till Dawn van Judie Tzuke denken, vind ik ook mooier"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Mornin'
MJ
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ja, da's echt zo'n vergeten pareltje, die je vroeger ook alleen in de top 2000 hoorde. Nu dus niet meerquote:Op zondag 27 december 2015 08:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Heeft ook ooit in de lijst gestaan. 2002(!) voor het laatst.![]()
![]()
Lekker
Mogge Iedereen
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ja je kunt je dag slechter beginnenquote:
Best zonde overigens.quote:Op zondag 27 december 2015 08:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, da's echt zo'n vergeten pareltje, die je vroeger ook alleen in de top 2000 hoorde. Nu dus niet meer"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En kleur.quote:Op zondag 27 december 2015 08:48 schreef cafca het volgende:
Michael Jackson toen hij nog in vrede leefde met zijn neus
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Eigenlijk wel mijn favoriete Stones, na SFTDFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Waarom wel een uur met Bløf in drievoud, maar niet bijvoorbeeld de Stones?
Mooie Stones ja.
En Barry mag er ook zijn[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En inderdaad, pareltje."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Blof is beterquote:Op zondag 27 december 2015 08:53 schreef Ferdo het volgende:
Waarom wel een uur met Bløf in drievoud, maar niet bijvoorbeeld de Stones?![]()
Valt nog mee. Ik geloof dat t hele boudewijn de groot repertoire 1000 plaatsen lager is gezet dan vorig jaar.quote:Op zondag 27 december 2015 08:54 schreef Bertus1965 het volgende:
As tears go baaaihaihaaaai
Ruim 400 plaatsen gezakt. Onbegrijpelijk.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik dacht dat het Tell Me was die ze eerst samen schreven...
Ah, nog een echte classic."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Iemand hier moest vandaag vroeg werken en gelukkig was ik het niet, maar goed je staat dan toch op voor koffie enzo. Voordeeltje: top2000.![]()
Ook altijd mooi. Gisteren bij ouderlijk duo gegeten en normaal gaat altijd alles uit voor het gebed. Maar niet de top2000, die is nog heiliger voor m'n pa.
Your opinion of me is none of my business.![]()
Pareltje dit van Barry
Er staat overigens nog een nummer in de lijst wat eigenlijk door Barry gezongen zou worden, maar uiteindelijk is opgenomen door de achtergrondzangers![]()
Valt wel mee, geloof ik. Tip van de Sluier stijgt bijvoorbeeld vierhonderd plekken.quote:Op zondag 27 december 2015 08:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Valt nog mee. Ik geloof dat t hele boudewijn de groot repertoire 1000 plaatsen lager is gezet dan vorig jaar."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hahaha!! Dank je wel voor dit mooie beeld!quote:Op zondag 27 december 2015 08:55 schreef Sarasi het volgende:
Ook altijd mooi. Gisteren bij ouderlijk duo gegeten en normaal gaat altijd alles uit voor het gebed. Maar niet de top2000, die is nog heiliger voor m'n pa.![]()
![]()
Wat ik dan weer een van de weinige baggernummers van de Groot vindtquote:Op zondag 27 december 2015 08:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Valt wel mee, geloof ik. Tip van de Sluier stijgt bijvoorbeeld vierhonderd plekken.Laffe huichelaar![]()
Die Gerard ging wel helemaal los op The Backstreet Boys
1365 People Help The People Birdy 2011
1364 Mushanga Toto 1988
1363 Old Town Phil Lynott 1982
1362 Midnight Rambler The Rolling Stones 1969
1361 Wheels Foo Fighters 2009
1360 Bad Michael Jackson 1987
1359 At Seventeen Janis Ian 1975
1358 Green Green Grass Of Home Tom Jones 1966
1357 Twist In My Sobriety Tanita Tikaram 1988
1356 Why Can't This Be Love Van Halen 1987
1355 It's Raining Men Weather Girls 1983![]()
Dit. Liever een Eva of Picknick er in dan Tip van de sluier.quote:Op zondag 27 december 2015 08:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ik dan weer een van de weinige baggernummers van de Groot vindtHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
1365 People Help The People Birdy 2011![]()
1364 Mushanga Toto 1988![]()
1363 Old Town Phil Lynott 1982![]()
1362 Midnight Rambler The Rolling Stones 1969![]()
1360 Bad Michael Jackson 1987![]()
1359 At Seventeen Janis Ian 1975![]()
1358 Green Green Grass Of Home Tom Jones 1966![]()
1357 Twist In My Sobriety Tanita Tikaram 1988![]()
1356 Why Can't This Be Love Van Halen 1987![]()
![]()
Het is geen Testament, nee.quote:Op zondag 27 december 2015 08:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ik dan weer een van de weinige baggernummers van de Groot vindt"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Prima uurtje maar Birdy komt het weer verzieken
1365 People Help The People Birdy 2011
1364 Mushanga Toto 1988
1363 Old Town Phil Lynott 1982
1362 Midnight Rambler The Rolling Stones 1969
1360 Bad Michael Jackson 1987
1359 At Seventeen Janis Ian 1975
1358 Green Green Grass Of Home Tom Jones 1966
1357 Twist In My Sobriety Tanita Tikaram 1988
1356 Why Can't This Be Love Van Halen 1987
![]()
Eigenlijk moet je dan de blik van m'n moeder er ook bij denken; die vindt het allemaal maar kwats. En dat verergert hoe langer het duurt. Bij Child in time op oudjaarsdag is ze het altijd he-le-maal zat, ook omdat tegen die tijd wel vijf radio's aanstaan in het hele huis (want: oliebollen bakken en niks willen missen) en ze echt een grafhekel aan dat nummer heeft.quote:Op zondag 27 december 2015 08:59 schreef Bertus1965 het volgende:
[..]
Hahaha!! Dank je wel voor dit mooie beeld!Mijn ouders zijn geweldig samen en heel schattig, maar het is voor het huwelijk maar goed dat de top2000 maar een weekje duurt...
![]()
Enige echte irritatiepuntje van de top2000 vind ik dat je eigenlijk de hele dag door dezelfde nieuwsberichten hoort.
Mooi uurtje, maar ik ga er niet veel van mee krijgen. Zo maar even wat van het teveel aan calorieën van de afgelopen dagen verbranden.![]()
Ik vind Tom Zjones ook behoorlijk belabberd eigenlijk.quote:Op zondag 27 december 2015 09:02 schreef laxus13 het volgende:
Prima uurtje maar Birdy komt het weer verziekenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Best een goed liedje, maar dan wel in de versie van Cherry Ghost[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die kan ik wel hebben eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2015 09:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind Tom Zjones ook behoorlijk belabberd eigenlijk.
Ik mag hopen dat je tegen Child in Time al klaar bent met bakken, anders heb je om twaalf uur geen bollenquote:Op zondag 27 december 2015 09:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan de blik van m'n moeder er ook bij denken; die vindt het allemaal maar kwats. En dat verergert hoe langer het duurt. Bij Child in time op oudjaarsdag is ze het altijd he-le-maal zat, ook omdat tegen die tijd wel vijf radio's aanstaan in het hele huis (want: oliebollen bakken en niks willen missen) en ze echt een grafhekel aan dat nummer heeft.Mijn ouders zijn geweldig samen en heel schattig, maar het is voor het huwelijk maar goed dat de top2000 maar een weekje duurt...
![]()
Enige echte irritatiepuntje van de top2000 vind ik dat je eigenlijk de hele dag door dezelfde nieuwsberichten hoort.
De eerste 2 en de laatste van dit uur hadden niet gehoeven, maar daar tussenin is het een topshow
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
En bedankt, nu hoor ik het de hele tijdquote:
Hahaha! Echt hoor, hier exact hetzelfde verhaal! Overal radio's aan, lijst hangt uitgeprint aan muren en deuren, ik en mijn dochter zijn nergens anders mee bezig. Overige huisgenoten zien (en horen) het lijdzaam aan.quote:Op zondag 27 december 2015 09:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan de blik van m'n moeder er ook bij denken; die vindt het allemaal maar kwats. En dat verergert hoe langer het duurt. Bij Child in time op oudjaarsdag is ze het altijd he-le-maal zat, ook omdat tegen die tijd wel vijf radio's aanstaan in het hele huis (want: oliebollen bakken en niks willen missen) en ze echt een grafhekel aan dat nummer heeft.Mijn ouders zijn geweldig samen en heel schattig, maar het is voor het huwelijk maar goed dat de top2000 maar een weekje duurt...
![]()
Morgenochtend hebben ze even rust, want dan zitten we in het café in Hilversum!![]()
![]()
Je onderschat mijn pa.quote:Op zondag 27 december 2015 09:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je tegen Child in Time al klaar bent met bakken, anders heb je om twaalf uur geen bollenOliebollen bakken is een dagtaak en er moet een verse batch zijn voor het twaalf-uur moment natuurlijk.
Hij heeft ooit de frituur meegenomen naar de camping en daar alle stoppen door laten slaan omdat hij per se oliebollen wilde bakken.
Die vent draait helemaal door tussen kerst en oud&nieuw en ik vind het machtig mooi.Zal ook altijd mijn herinnering aan de top2000 blijven.
Ze gaat wel langzaam maar zeker naar de uitgang, zo te zien.quote:Op zondag 27 december 2015 09:02 schreef laxus13 het volgende:
Prima uurtje maar Birdy komt het weer verzieken"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Je bent nog thuiswonend begrijp ik?quote:Op zondag 27 december 2015 09:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je onderschat mijn pa.Oliebollen bakken is een dagtaak en er moet een verse batch zijn voor het twaalf-uur moment natuurlijk.
Hij heeft ooit de frituur meegenomen naar de camping en daar alle stoppen door laten slaan omdat hij per se oliebollen wilde bakken.
Die vent draait helemaal door tussen kerst en oud&nieuw en ik vind het machtig mooi.Zal ook altijd mijn herinnering aan de top2000 blijven.
Hoeveel uur luister je op zo'n dag?
Zo, eindelijk een hele dag thuis luisteren.![]()
Ik moet alleen nog stofzuigen, ff kijken hoe laat dat kan.![]()
deze is matig van Foreigner[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met oordopjes in!quote:Op zondag 27 december 2015 09:10 schreef asco het volgende:
Zo, eindelijk een hele dag thuis luisteren.![]()
Ik moet alleen nog stofzuigen, ff kijken hoe laat dat kan.![]()
![]()
Kansas toch?quote:For you, there'll be no more crying.
Boston uiteraardquote:
Nee, woon al een paar jaar op mezelf. Maar wel dichtbij (10km) en dit keer is pas het tweede jaar dat ik ergens anders oud&nieuw vier.quote:Op zondag 27 december 2015 09:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent nog thuiswonend begrijp ik?Hoeveel uur luister je op zo'n dag?
Radio staat gewoon de hele dag aan, naar traditie, dus in principe alles min zo'n acht uur slaap per nacht.
Ondanks dat ik 'pas' 23 ben, kan ik dankzij m'n pa wel bijna alle nummers luidkeels meezingen.
Tof! Heb je favoriete bands/artiesten?quote:Op zondag 27 december 2015 09:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, woon al een paar jaar op mezelf. Maar wel dichtbij (10km) en dit keer is pas het tweede jaar dat ik ergens anders oud&nieuw vier.Radio staat gewoon de hele dag aan, naar traditie, dus in principe alles min zo'n acht uur slaap per nacht.
Ondanks dat ik 'pas' 23 ben, kan ik dankzij m'n pa wel bijna alle nummers luidkeels meezingen.
quote:
![]()
Morgen!The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Je ziet het als een soort jaren-80-Nickelback?quote:Op zondag 27 december 2015 09:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ligt t aan mij of lijkt zo ongeveer elk Toto-nummer op elkaar?
Nu die andere ome Phil.
Origineel: the Corrs."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
We dachten dat dit eruit was, gelukkig niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Valt mee op dat ik op de melodie van Mushanga ook gewoon Rosanna, Stop Loving You of Home of the Brave kon zingen zonder al te veel veranderingen.quote:Op zondag 27 december 2015 09:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je ziet het als een soort jaren-80-Nickelback?
Nu die andere ome Phil.
Origineel: the Corrs.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Midnight Rambler MOET hoger[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dire Straits.quote:Op zondag 27 december 2015 09:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tof! Heb je favoriete bands/artiesten?En Deep Purple vind ik geweldig. Maar ik sta straks met Raining Men ook gewoon luidkeels meeblerend te swingen voor het koffiezetapparaat.
En van de Foo Fighters ga ik zo ook echt genieten.
Rolling Stones klinkt altijd wel lekker maar is niet echt mijn ding stiekem.Your opinion of me is none of my business.![]()
Morge binnenkomers
Nee, echt een toevoeging, die telefoongesprekken..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Een van mijn favo Stones nummers
ze moeten iets met die 3 extra uur hequote:Op zondag 27 december 2015 09:21 schreef Ferdo het volgende:
Nee, echt een toevoeging, die telefoongesprekken...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het heeft een hoog lokale omroep-gehalte.quote:Op zondag 27 december 2015 09:21 schreef Ferdo het volgende:
Nee, echt een toevoeging, die telefoongesprekken...De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Plus de extra tijd die wordt gewonnen met afkappen.quote:Op zondag 27 december 2015 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze moeten iets met die 3 extra uur he"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Het is radio, geen Spotify...quote:Op zondag 27 december 2015 09:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Plus de extra tijd die wordt gewonnen met afkappen.![]()
Af en toe gaat het erg ver.. maar ik vind het buiten Rob Stenders wel meevallen dit jaar.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Foo Fightersquote:Op zondag 27 december 2015 09:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dire Straits.En Deep Purple vind ik geweldig. Maar ik sta straks met Raining Men ook gewoon luidkeels meeblerend te swingen voor het koffiezetapparaat.
En van de Foo Fighters ga ik zo ook echt genieten.
Rolling Stones klinkt altijd wel lekker maar is niet echt mijn ding stiekem.Daar ga ik echt zoveel harder van rijden. En ik heb niet eens een rijbewijs!
Morgen
8 uur aan een stuk door geslapen, dat is lang geleden.Dit is fantastisch.quote:Op zondag 27 december 2015 09:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je onderschat mijn pa.Oliebollen bakken is een dagtaak en er moet een verse batch zijn voor het twaalf-uur moment natuurlijk.
Als ze nu dit soort korte verhalen voorlezen dan die gare whatsapp berichtjes in het café.![]()
Stiekem gaat iedereen helemaal los bij dat nummer natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2015 09:00 schreef laxus13 het volgende:
Die Gerard ging wel helemaal los op The Backstreet BoysReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Daarom, daar mag je zelf de afkaptijd bepalen...quote:Op zondag 27 december 2015 09:25 schreef D. het volgende:
[..]
Spotify ken ik niet, maar daar zitten toch geen dj's?![]()
Die Dave Grohl maakt ook niet echt een vrije val door dit jaar he?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 09:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Foo FightersDaar ga ik echt zoveel harder van rijden. En ik heb niet eens een rijbewijs!
Flitsmeister is hier wel een vereiste naast de top2000 ja.
![]()
Foo Fighters!
Henk Grohl wel.quote:Op zondag 27 december 2015 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Dave Grohl maakt ook niet echt een vrije val door dit jaar he?
Gefeliciteerd!![]()
Vind dit dan weer een mindere plaat van de Foo'sThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dan kun je ook 'ouderwets' een cd'tje opzettenquote:Op zondag 27 december 2015 09:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom, daar mag je zelf de afkaptijd bepalen...![]()
![]()
Ze hebben wel leukere ja.quote:Op zondag 27 december 2015 09:28 schreef Fretwork het volgende:
Vind dit dan weer een mindere plaat van de Foo'sDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Precies.quote:Op zondag 27 december 2015 09:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kun je ook 'ouderwets' een cd'tje opzetten
Radio uit en zelf al die 2000 nummers draaien...![]()
Dan is alle charme erafquote:Op zondag 27 december 2015 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies.
Radio uit en zelf al die 2000 nummers draaien...![]()
![]()
Dan kan je hier niet zeikenquote:Op zondag 27 december 2015 09:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kun je ook 'ouderwets' een cd'tje opzetten
Deze vind ik flut van de Foo's trouwens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan moet je alle poespas en afkappen er maar voor lief bijnemen.quote:
Dat was mijn boodschap dan ook...![]()
De Foos.Het was kiezen tussen Pinkpop en Ziggo, ik koos Pinkpop dus ik baalde best wel. En toen kwamen anderhalve week voor het Ziggo concert nog wat kaarten vrij.
Enige smetje is dat ze geen Long road to ruin deden. Heb ik ook op gestemd maar heeft de lijst niet gehaald.
![]()
![]()
Notthesame.quote:Op zondag 27 december 2015 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies.
Radio uit en zelf al die 2000 nummers draaien...Sowieso mis je dan alle stotterverzoekjes om te tennissen, 'maar trouwen is ook tof!'.
Boodschap!quote:Op zondag 27 december 2015 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je alle poespas en afkappen er maar voor lief bijnemen.
Dat was mijn boodschap dan ook...
Maar, point taken![]()
![]()
Nice, speelden ze Outside?quote:Op zondag 27 december 2015 09:30 schreef Cee het volgende:
De Foos.Het was kiezen tussen Pinkpop en Ziggo, ik koos Pinkpop dus ik baalde best wel. En toen kwamen anderhalve week voor het Ziggo concert nog wat kaarten vrij.
Enige smetje is dat ze geen Long road to ruin deden. Heb ik ook op gestemd maar heeft de lijst niet gehaald.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Because i'm Bad
quote:Op zondag 27 december 2015 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan switch ik weer terug naar 3FM...![]()
![]()
Idioot meldt zich...quote:Op zondag 27 december 2015 09:33 schreef Sarasi het volgende:
BadIedereen die nu nog stilzit is een idioot.
![]()
Hoi.quote:Op zondag 27 december 2015 09:33 schreef Sarasi het volgende:
Ik lig.![]()
Wiens bed?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zit net. Maargoed, ik moonwalk wel even naar de keuken.quote:Op zondag 27 december 2015 09:33 schreef Sarasi het volgende:
![]()
"Sorry Blof, ik weet dat jullie je best gedaan hebben enzo, maar dit kan écht niet op de radio"The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dat deed ik ook, koffie overalquote:Op zondag 27 december 2015 09:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit net. Maargoed, ik moonwalk wel even naar de keuken.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik weet nog dat deze uitkwam en dat ik enigszins teleurgesteld was
Gelukkig was de rest van het album beter. Geen Thriller-kwaliteit, maar dat kan ook niet![]()
![]()
Hee nachtbrakerquote:Op zondag 27 december 2015 09:34 schreef D. het volgende:
Gelukkig was de rest van het album beter. Geen Thriller-kwaliteit, maar dat kan ook niet![]()
En nu alweer zo vroeg weer op.
Make love, not war ☮![]()
Dit was het eerste liedje wat ik van MJ leerde kennen, en de hele kleuterschool was tegelijk fan.quote:Op zondag 27 december 2015 09:34 schreef D. het volgende:
Gelukkig was de rest van het album beter. Geen Thriller-kwaliteit, maar dat kan ook nietDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik ben altijd rond 7:00u wakkerquote:Op zondag 27 december 2015 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee nachtbraker![]()
En nu alweer zo vroeg weer op.
Als ik het heel laat gemaakt heb kan ik dan nog even omdraaien en val ik nog wel 1 of 2 uurtjes in slaap![]()
![]()
Diaan
Hoi diaanquote:
At Seventeen
Okay. Ik heb de laatste tijd vaak dat ik rond 6 uur wakker ben. Maar gelukkig vandaag niet. half 9 is wel echt uitslapen tegenwoordig.quote:Op zondag 27 december 2015 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben altijd rond 7:00u wakker
Als ik het heel laat gemaakt heb kan ik dan nog even omdraaien en val ik nog wel 1 of 2 uurtjes in slaapMake love, not war ☮![]()
quote:![]()
Ik houd wel van MJ. Niet teveel en zelf zet ik het nooit op, maar als het dan een keer langs komt...![]()
Nu even switchen naar de kerstspecial van Doctor Who, met een kleine pauze voor Raining Men wel natuurlijk.Your opinion of me is none of my business.![]()
Veel plezier, is dat een show waar je nog aan kan beginnen?quote:Op zondag 27 december 2015 09:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]![]()
Ik houd wel van MJ. Niet teveel en zelf zet ik het nooit op, maar als het dan een keer langs komt...![]()
Nu even switchen naar de kerstspecial van Doctor Who, met een kleine pauze voor Raining Men wel natuurlijk.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Hebben we nog wat bijzonders gemist de afgelopen uren.
Het dansje van Gerard heb ik op facebook al gezien.
Ik weet niet wat voor mij het eerste liedje wasquote:Op zondag 27 december 2015 09:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit was het eerste liedje wat ik van MJ leerde kennen, en de hele kleuterschool was tegelijk fan.
Ik kende 'm al eerder, maar was fan vanaf Thriller
Ik kreeg bij mijn eerste walkman dat album![]()
![]()
Een paar goede Stonesplaten.quote:Op zondag 27 december 2015 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben we nog wat bijzonders gemist de afgelopen uren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Check de topictitelquote:Op zondag 27 december 2015 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben we nog wat bijzonders gemist de afgelopen uren.
Het dansje van Gerard heb ik op facebook al gezien.
Niks gemist dus...quote:Op zondag 27 december 2015 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, ik weet nooit welk nummer dat is.![]()
Als je tijd genoeg hebt om zo'n acht seizoenen in te halen, ja hoor. Of even de wiki skimmen en invallen (wel aan het begin van een seizoen dan). Dikke aanrader wel.quote:Op zondag 27 december 2015 09:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Veel plezier, is dat een show waar je nog aan kan beginnen?![]()
Echte kerstgevoel. Doctor who, top2000, Vegters rolletjes en oliebollen. Fuck sneeuw.
Dan is gemist ook weer zo relatief...quote:Op zondag 27 december 2015 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb ik wel een nummer van Simply Red gemist.![]()
Ja, net voor Anak moesten we ons daar nog doorheen worstelenquote:Op zondag 27 december 2015 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb ik wel een nummer van Simply Red gemist.![]()
![]()
Ah, oude melancholische shit, genieten
Ken je leienquote:Op zondag 27 december 2015 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb ik wel een nummer van Simply Red gemist.
Ik vind ze nog steeds leuk hoorquote:Op zondag 27 december 2015 09:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is gemist ook weer zo relatief...
Dit zit ook in een matige versie in een reclame. Gelukkig horen we nu hoe het ook kan.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Mogge, klein katertje maar dit is mooi wakker worden
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Een kutreclame over peperkoek.quote:Op zondag 27 december 2015 09:44 schreef Fred_B het volgende:
Dit zit ook in een matige versie in een reclame. Gelukkig horen we nu hoe het ook kan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat ga ik dan in de trein kijken de komende maandenquote:Op zondag 27 december 2015 09:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als je tijd genoeg hebt om zo'n acht seizoenen in te halen, ja hoor. Of even de wiki skimmen en invallen (wel aan het begin van een seizoen dan). Dikke aanrader wel.![]()
Echte kerstgevoel. Doctor who, top2000, Vegters rolletjes en oliebollen. Fuck sneeuw.
Peace
Hey Mexicano, jij ging toch wat anders doen vandaag?I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik ga aan de studie... straksquote:Op zondag 27 december 2015 09:45 schreef peaceman het volgende:
Hey Mexicano, jij ging toch wat anders doen vandaag?
quote:Op zondag 27 december 2015 09:45 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Mag hopen dat jullie dat IRL ook doen
Met een kusje neem ik aanThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
dan doen we er nog een dikke pakkerd bijquote:Op zondag 27 december 2015 09:45 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Mag hopen dat jullie dat IRL ook doen
I love music |Ajax forever
quote:Op zondag 27 december 2015 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga aan de studie... straks
Vreselijkquote:Op zondag 27 december 2015 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een kutreclame over peperkoek.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik ken dit helemaal niet
Of wacht, toch wel denk ik. Topplaat iigThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
*gerustgesteld isquote:Op zondag 27 december 2015 09:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan doen we er nog een dikke pakkerd bij![]()
![]()
Doen! Beginnen bij het eerste 'nieuwe' seizoen na de restart, doctor who 2005 seizoen één.quote:Op zondag 27 december 2015 09:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat ga ik dan in de trein kijken de komende maandenEn even doorbijten als je het niet direct begrijpt.
Nu iedereen langzaam wakker wordt houd ik het mobiel niet meer bij. Wie weet tot later!![]()
Hf iedereen
Bij die uitdrukking krijg ik een Erica Terpstra-gevoel.quote:Op zondag 27 december 2015 09:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan doen we er nog een dikke pakkerd bijDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Elf uur had ik met mezelf afgesproken. Eerst effe wakker worden en onder de douche springen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ow ik weet nooit wat op welk album staat.quote:Op zondag 27 december 2015 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Picture Book was leuk, de rest was m.i. matig...maar het nummer Picture Book vind ik wel erg tof.
Maar dan mis je die en die en die, dus eigenlijk kan het nietquote:Op zondag 27 december 2015 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elf uur had ik met mezelf afgesproken. Eerst effe wakker worden en onder de douche springen.
quote:Op zondag 27 december 2015 09:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij die uitdrukking krijg ik een Erica Terpstra-gevoel.
Picture Book was het eerste album...quote:Op zondag 27 december 2015 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik weet nooit wat op welk album staat.maar het nummer Picture Book vind ik wel erg tof.
![]()
Da's het albumquote:Op zondag 27 december 2015 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik weet nooit wat op welk album staat.maar het nummer Picture Book vind ik wel erg tof.
![]()
![]()
ach de radio blijft heus wel aan op de achtergrondquote:Op zondag 27 december 2015 09:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar dan mis je die en die en die, dus eigenlijk kan het niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe vordert de studie eigenlijk? Ben je al bijna klaar?quote:Op zondag 27 december 2015 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach de radio blijft heus wel aan op de achtergrondDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Die gitaar
Niks aan gemist hoorquote:
Nee was rond 9en denk ikThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik vond het zo leuk dat ik maar met een nieuwe studie ben begonnenquote:Op zondag 27 december 2015 09:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe vordert de studie eigenlijk? Ben je al bijna klaar?
(of in een realistischer scenario, ik verwachtte niet echt gemakkelijk een baan te kunnen vinden en vond de studie het net niet dus ik doe iets anders wat eigenlijk veel beter gaat)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik vind dat een heel mooi liedje en zo volwassen gezongen ook.quote:Op zondag 27 december 2015 09:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niks aan gemist hoor
Nee was rond 9en denk ik
Wat doe je eigenlijk?quote:Op zondag 27 december 2015 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk dat ik maar met een nieuwe studie ben begonnen
(of in een realistischer scenario, ik verwachtte niet echt gemakkelijk een baan te kunnen vinden en vond de studie het net niet dus ik doe iets anders wat eigenlijk veel beter gaat)The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Toch een beetje Hollandse glorie dit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Aha, dus voorlopig nog wel even plezierquote:Op zondag 27 december 2015 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk dat ik maar met een nieuwe studie ben begonnen
(of in een realistischer scenario, ik verwachtte niet echt gemakkelijk een baan te kunnen vinden en vond de studie het net niet dus ik doe iets anders wat eigenlijk veel beter gaat)
Om eerlijk te zijn verbaasde ik me net hoe mooi ik het nu vind, wel op de zondagochtend vanuit bed, niet iets dat ik zomaar op zou zettenquote:Op zondag 27 december 2015 09:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dat een heel mooi liedje en zo volwassen gezongen ook.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
viel tegenquote:Op zondag 27 december 2015 09:52 schreef Cee het volgende:
Hoe ging het los in het café tijdens Wham! vannacht?I love music |Ajax forever
quote:Op zondag 27 december 2015 09:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn verbaasde ik me net hoe mooi ik het nu vind, wel op de zondagochtend vanuit bed, niet iets dat ik zomaar op zou zettenzie je wel
Econometrie.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
daar was ik nog bij pannekoekquote:
Pittig, eerst wiskunde dan? Wel een goede studie volgens mij.quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
De folders voor Twans folderwijk worden as we speak gebracht en bij ons voor het huis gelegd.
Eline La Croix. Was altijd fan van haar toen ze nog een avondprogramma had op 3FM.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik voel nattigheidThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Respect, ik vond de wiskunde daarvan te lastig en heb het bij een paar vakken naast de gewone studie economie gelaten.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
okequote:Op zondag 27 december 2015 09:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij er niet was?
Ik vul jou aan in antwoord naar Cee
Eerst deed ik Planologie. (wel afgerond overigens) Dit vermaakt meer en mijn punten zijn beter. Maar ik doe wel een stuk meer.quote:Op zondag 27 december 2015 09:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Pittig, eerst wiskunde dan? Wel een goede studie volgens mij.
Niksquote:Op zondag 27 december 2015 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat leer je daar en wat kun je ermee?![]()
Klinkt wel ietwat nerdyquote:Op zondag 27 december 2015 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst deed ik Planologie. (wel afgerond overigens) Dit vermaakt meer en mijn punten zijn beter. Maar ik doe wel een stuk meer.
Het beste adres voor al uw primeurs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |